Tja, wat is goed... ik zie aardig wat neergelegd worden voor designs die ik zelf nooit online zou durven zetten, omdat ik weet dat ze veel beter kunnen. Slicen/basen beheers ik goed en implementeren in WordPress is geen probleem. Het aantal uur hangt natuurlijk af van de website, maar als ik een ruwe schatting moet doen denk ik in totaal 10 tot 12 uur nodig te hebben. Kwaliteit gaat in ieder geval voor kwantiteit en als ik eenmaal iets op papier heb gaat het snel.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
2 x 0,5...
ben je goed? heb je ervaring? hoeveel uur ben je kwijt denk je?
Ik weet niet of je een papiertje hebt, maar als student zeiden ze al dat ik 20 per uur kon rekenen als designer.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, wat is goed... ik zie aardig wat neergelegd worden voor designs die ik zelf nooit online zou durven zetten, omdat ik weet dat ze veel beter kunnen. Slicen/basen beheers ik goed en implementeren in WordPress is geen probleem. Het aantal uur hangt natuurlijk af van de website, maar als ik een ruwe schatting moet doen denk ik in totaal 10 tot 12 uur nodig te hebben. Kwaliteit gaat in ieder geval voor kwantiteit en als ik eenmaal iets op papier heb gaat het snel.
Geen papiertje nee, wil dit gewoon naast mijn studie doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een papiertje hebt, maar als student zeiden ze al dat ik 20 per uur kon rekenen als designer.
Wat heb je nodig?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel 'n designer.
Ik reken sowieso meer uur dan dat ik echt aan het programmeren ben. Mailen, regelen, uitzoeken en dergelijke kost ook tijd, ook als ik niet achter mijn laptop zit ben ik daar vaak nog mee bezig.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef n8n het volgende:
ik krijg 50 per uur, zijn dan wel vaak ‘kleine dingetjes’ die stiekem 10 minuten duren
Het gaat er meer om dat ik iets zoek dat breed ontwikkeld is, meer functionaliteit bied dan ik in een half uurtje wil schrijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:46 schreef Catch22- het volgende:
kan je toch zelf wel schrijven? half uurtje werk.
Tja als je als designer ook rekening houdt met de structuur is 25 uur zo gek nog nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Catch22- het volgende:
en over die tarieven: het maakt nogal uit of je de structuur als designer moet bedenken. zou ik zelf nooit door een designer laten doen omdat die meestal vorm boven functie stellen. en 25 uur met een ontwerp bezig zijn is vrij lang imo
Niet dat ik weet, zou ik zeker waarderen!quote:
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:
Programmeurs kunnen ook heel goed UX ontwerpen hoor, zijn ook vaak genoeg usability-minded
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |