Idd, wat moet je ook met dat irritante en arrogante kutvolkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:19 schreef Waaghals het volgende:
ik ben ook voor afscheiding, eindelijk verlost van die kuthollenders
Een beetje kerel brouwt zijn eigen bier.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent pauper
Heineken en Amstel boven HJ verkiezen
Nee joh, Limburg gaat samen met Belgisch Limburg, hebben we 2,2 miljoen inwoners, worden we een Luxemburg 2.0.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tuurlijk jongen, en dan vervolgens lekker in een 3de wereldland wonen. van mij mag je trouwens, veel plezier!
Dit dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:11 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee joh, Limburg gaat samen met Belgisch Limburg, hebben we 2,2 miljoen inwoners, worden we een Luxemburg 2.0.
Want waar is de staatsschuld in Europa maar 18%, en zijn de lonen hoog en heeft iedereen het naar zijn zin? In kleine Europese landen als Luxemburg en Andorra.
Dan worden we een soort belastingparadijs met een hoge welvaart.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:18 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Limburg gewoon leuk, vooral deze week
aha, okquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Enige goede uit Limburg is Gulpener. En Alfa bier misschien ook wel.
goed gejat van dikke dennis!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef Waaghals het volgende:
Enige goede in de randstad is de trein naar het zuiden
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:47 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
goed gejat van dikke dennis!
Dankzij de Randstad hebben jullie een trein naar het Zuidenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef Waaghals het volgende:
Ow ja, nog bedankt daarvoor man!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dankzij de Randstad hebben jullie een trein naar het Zuiden
Stelletje Generaliteitlanders.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef Waaghals het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |