Wordpress ja, plugins worden niet door Wordpress gemaakt en hebben separate (indien ze ze überhaupt hebben) language files.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik mag toch hopen dat wordpress gewoon met language files werkt, en iets van een vertaalcentrum heeft waar mensen vertalingen kunnen maken?
Goed idee. Ik ga dit zeker doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef RPG het volgende:
Als je plugins vertaald hebt is een maker van de plugin vaak ook erg blij als je hem de vertaling opstuurd. Veel plugins kunnen namelijk makkelijk de vertaling mee leveren al zijn er vaak weinig mensen die alle talen in de wereld sprekenDus als je ze er mee helpt heb je er zelf ook wat aan met toekomstige updates.
kun je de beheerder niet mailen van die site? is ook een wordpress-sitequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:48 schreef metromuis het volgende:
VRAAGJE !!!!! (level: gemiddeld-hoog)
het effect dat het 'lights' linkje onder de video van dit theme genereert zou dat erg gewikkeld zijn om te kopiëren of niet, of weet iemand toevallig of daar een plugin voor is ?
BEDANKT !!!!
Kan ook idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef fotostarter het volgende:
[..]
kun je de beheerder niet mailen van die site? is ook een wordpress-site
Kan het niet zijn dat twentyeleven standaard jquery/mootools heeft ingeladen en dat vslider dat vereist?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Koopsie het volgende:
Bah![]()
Al dagen lang bezig de Vslider in een website te krijgen, kutte is dat hij in het thema TwentyEleven prima doet, maar in een simpel eigen gebakken thema niet egt![]()
De plaatjes laat hij wel zien. alleen hij gaat niet sliden zegmaar, de plaatjes veranderen wel als je de pagina refreshed,verder laat ie ook geen navigatie knoppen zien.
Heeft iemand dit al eens gehad met een slider?
Kijk hier eens:quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:28 schreef Koopsie het volgende:
Bah![]()
Al dagen lang bezig de Vslider in een website te krijgen, kutte is dat hij in het thema TwentyEleven prima doet, maar in een simpel eigen gebakken thema niet egt![]()
De plaatjes laat hij wel zien. alleen hij gaat niet sliden zegmaar, de plaatjes veranderen wel als je de pagina refreshed,verder laat ie ook geen navigatie knoppen zien.
Heeft iemand dit al eens gehad met een slider?
Je had gelijk, ik heb in de header.php de 2 jquery codes erin geplaatst, hij doet het nu perfect.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat twentyeleven standaard jquery/mootools heeft ingeladen en dat vslider dat vereist?
Precies zoals hier beschreven:quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Je had gelijk, ik heb in de header.php de 2 jquery codes erin geplaatst, hij doet het nu perfect.![]()
TwentyEleven doet dit dus automatisch.
http://www.vibethemes.com/forum/topic/doesnt-slidequote:Well.. it kinda works now. ive put 2 jquery codes in my header.php
wp-content/plugins/vslider/js/vslider.js?ver=3.3.2"
wp-includes/js/jquery/jquery.js?ver=1.7.1
i quess in the Twenty Eleven theme wordpress put those codes automatically.
kloptquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies zoals hier beschreven:
[..]
http://www.vibethemes.com/forum/topic/doesnt-slide
Zo, dat is echt dom... waarom zou je dat in godsnaam willen? Hoe meer pagina's hoe beter.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:18 schreef wormtrein het volgende:
M'n wordpress blog is inmiddels geïndexeerd door google, maar nu staan daar allemaal links bij in de vorm van "domeinnaam.nl/?p=31" etc. Dat zijn ook de URL's naar de betreffende pagina's op mijn website, maar eigenlijk wil ik dat google maar één pagina indexeert onder die zoekterm, en dat is de hoofdpagina ("domeinnaam.nl"). Hoe kan ik nu deze indexering aanpassen door bijvoorbeeld de naamgeving van mijn pagina's?
Is het bijvoorbeeld mogelijk om de website URL tijdens het bezoek aan de website altijd op "domeinnaam.nl" te laten staan? Ik kan me zo snel geen ander truukje bedenken.
Tip 1: je wil altijd zoveel mogelijk pagina's in Google.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:18 schreef wormtrein het volgende:
M'n wordpress blog is inmiddels geïndexeerd door google, maar nu staan daar allemaal links bij in de vorm van "domeinnaam.nl/?p=31" etc. Dat zijn ook de URL's naar de betreffende pagina's op mijn website, maar eigenlijk wil ik dat google maar één pagina indexeert onder die zoekterm, en dat is de hoofdpagina ("domeinnaam.nl"). Hoe kan ik nu deze indexering aanpassen door bijvoorbeeld de naamgeving van mijn pagina's?
Is het bijvoorbeeld mogelijk om de website URL tijdens het bezoek aan de website altijd op "domeinnaam.nl" te laten staan? Ik kan me zo snel geen ander truukje bedenken.
Pas sinds 3.3 van wordpress is dit een slimme permalink. Voor alle versies voor 3.3 is dit niet aan te raden wegens performance issues die het heeft bij grotere sites. Ik ben dus ook blij dat ze het eindelijk verholpen hebben in 3.3quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef Xebber het volgende:
/%category%/%postname%/
Dit vind ik 't fijnste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |