abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108187195
Hallo,
Ik ben al wat ouder en stoei met het volgende probleem: een aantal jaren geleden waren mijn vrouw en ik fervente en regelmatige bezoekers van parenclubs.
Op een bepaalde avond wilde ze plotseling naar huis (ze was in tranen) en vanaf dat moment wilde zij er niet meer heen, een reden wil ze me niet geven.
Ze vindt het OK dat ik er heen ga om plezier te hebben, dit omdat ik bisexueel ben.
Nu is het zo dat we zelf nog regelmatig sex hebben met elkaar en dat gaat lekker, toch ga ik langzamerhand een schuldgevoel krijgen omdat ik heel veel plezier heb zowel met de dames alswel de mannen in die clubs.
Ik ben al eens een periode niet geweest maar dan begin ik de bisexuele contacten wel te missen al ben ik absoluut geen homo (heb nog nooit geen anaal contact gehad en dat wil ik ook niet).
Moet ik er heen blijven gaan of stoppen met die bezoeken aan de clubs.
pi_108187589
Ik zou eens met je vrouw gaan praten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108187747
ws. heeft je vrouw er meer problemen mee dan ze wil aangeven. Ik zou zeggen praat er over met haar.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 20 februari 2012 @ 15:31:15 #4
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_108188643
Misschien moet je eens gaan praten
Sometimes you see knopjes
pi_108188716
Erover praten, hoe zou jij het vinden als er een reden is dat jij er niet meer heen wilt, en je vrouw wel zou gaan? Zou je het erg vinden?
pi_108189621
alles is al gezegd :)
Heb je weleens gevraagd waarom je vrouw niet meer wilt en of ze er moeite mee heeft als jij nog wel gaat?
pi_108190474
Ja natuurlijk hebben we erover gesproken, maar over hetgeen er gebeurt is wil ze absoluut niet praten, van de clubeigenaar heb ik tussen de regels door begrepen dat er een buitenlands type was die haar lastig viel, die persoon wordt sindsdien de deur geweigert omdat hij met zijn maten ook andere dames lastig viel.
Ik zal niet zeggen dat ze rasistisch is maar zijn er dit soort mensen in de buurt dan wordt ze erg link.
pi_108190631
Maar is het wel nodig om jezelf schuldig te voelen? Vind ze het gewoon prima dat je nog gaat, of heeft ze daar moeite mee?
pi_108190977
Nee, zij heeft er verder geen problemen mee zolang ons eigen sexleven maar goed gaat en wat dat betreft komen we allebei nog lekker klaar metv elkaar, het is alleen zo dat ik ook weleens wil stoeien met mannen.
pi_108191475
Mm, zolang het niet meer dan stoeien word is er toch niks aan de hand?
  maandag 20 februari 2012 @ 17:05:24 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108192541
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Bertuske het volgende:
Nee, zij heeft er verder geen problemen mee zolang ons eigen sexleven maar goed gaat en wat dat betreft komen we allebei nog lekker klaar metv elkaar, het is alleen zo dat ik ook weleens wil stoeien met mannen.
Schijnbaar heeft ze daar geen problemen mee of mis ik iets?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108557364
Is ze verkracht?
^O^
pi_108557575
Dat stoeien met mannen terwijl je absoluut geen homo bent, vind ik wel apart. Ik denk dat weinig vrouwen dat zouden accepteren.

Maar ik gun je het allerbeste hoor TS, ieder z'n leven tenslotte.
٩๏̯͡๏)۶
pi_108566235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat stoeien met mannen terwijl je absoluut geen homo bent, vind ik wel apart. Ik denk dat weinig vrouwen dat zouden accepteren.

Ik zou het wel accepteren eigenlijk. Je kunt toch van zowel mannen als vrouwen geil worden?
pi_108566776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:

Het is 2012 hoor. Fuck hokjesdenken
pi_108566778
Alles is idd al gezegd. Gewoon met d'r praten. Is het beste!
pi_108579936
Tja, zou toch willen weten van haar wat er is gebeurd als ik haar partner was. In tranen zijn is niet echt een goed teken, wat er is gebeurd heeft zij dus als erg naar beschouwt en het lijkt me logisch dat je als partner wil weten wat er dan is en evt wil helpen als dat kan, al is het alleen voor een luisterend oor.

Maar als ze duidelijk geen probleem heeft met jouw uitstapjes dan zou ik me daar niet druk over maken.
Je zou kunnen voorstellen aan andersoortige dating te doen, niet in een parenclub, maar gewoon thuis daten(of in hotel), zodat je het stel of de stellen gewoon uit kan nodigen. Sommigen houden ook thuisfeestjes met een gelijkgestemde groep, of huren daarvoor een ruimte af.
Dan heb je niet het probleem dat er mensen lopen die je erg tegenstaan of lastig vallen, je zoekt ze dan gewoon zelf uit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_108585139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:50 schreef erodome het volgende:
Tja, zou toch willen weten van haar wat er is gebeurd als ik haar partner was. In tranen zijn is niet echt een goed teken, wat er is gebeurd heeft zij dus als erg naar beschouwt en het lijkt me logisch dat je als partner wil weten wat er dan is en evt wil helpen als dat kan, al is het alleen voor een luisterend oor.

Maar als ze duidelijk geen probleem heeft met jouw uitstapjes dan zou ik me daar niet druk over maken.
Je zou kunnen voorstellen aan andersoortige dating te doen, niet in een parenclub, maar gewoon thuis daten(of in hotel), zodat je het stel of de stellen gewoon uit kan nodigen. Sommigen houden ook thuisfeestjes met een gelijkgestemde groep, of huren daarvoor een ruimte af.
Dan heb je niet het probleem dat er mensen lopen die je erg tegenstaan of lastig vallen, je zoekt ze dan gewoon zelf uit.
pi_108585225
Ging even niet goed.

Erodome, bedankt voor het advies, dit is iets waar ik (we) wat mee kan, een date thuis o.i.d. zou misschien wel kunnen.
Op die manier kan ik haar laten bepalen met wie of wat we gaan doen.
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:25:43 #20
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_108585606
TS, vindt ze het eigenlijk wel een probleem? Als ik je OP lees, dan staat daar:
quote:
Ze vindt het OK dat ik er heen ga om plezier te hebben, dit omdat ik bisexueel ben.
Nu is het zo dat we zelf nog regelmatig sex hebben met elkaar en dat gaat lekker, toch ga ik langzamerhand een schuldgevoel krijgen
Oftewel: ze vindt het OK, maar JIJ hebt een schuldgevoel.

Maak je je niet druk om niks? Of heb je een duidelijke aanwijzing dat ze het niet okay meer vindt?
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  donderdag 1 maart 2012 @ 16:17:14 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108589438
Zij wil daar blijkbaar niet meer heen omdat er types rondlopen waar ze bang voor is geworden.
Verder heeft ze met jouw uitstapjes geen problemen dus daar hoef je je niet schuldig om te voelen.

wel vind ik het vreemd dat ze er niet met je over wil praten :N
  donderdag 1 maart 2012 @ 17:22:34 #22
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_108591765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
wel vind ik het vreemd dat ze er niet met je over wil praten :N
Waarom?

Niks mis mee met dingen laten rusten, hoor.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_108594978
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Waarom?

Niks mis mee met dingen laten rusten, hoor.
Volgens mij is het meer niet willen praten uit zo'n: Dat begrijp jij toch niet-houding
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108595039
Ik zie niet in waarom je niet meer naar clubs zou gaan. Dat is toch altijd schoner en veiliger dan zomaar iemand oppikken.
Waarom zou je niet met mannen wat doen als je dat gewoon lekker vindt?
Zit je schuldgevoel niet meer in het idee dat je haar "wat aandoet" door bisexueel te zijn? Heb je dat wellicht zelf nog niet goed geaccepteerd? Helemaal omdat je meteen begint over " ik ben geen homo want ik wil geen anaal contact" (Homo zijn is niet meer dan gewoon -uitsluitend- tot hetzelfde geslacht aangetrokken voelen en je bent het ook als je nooit sexueel verkeer zou hebben).
Kan jou of ons het wat schelen als je dat wel zou willen. Als jij goed bent voor je vrouw is er geen probleem.

Er is wel een probleem als je het gevoel hebt op je tenen te lopen of niet jezelf te zijn bij je (een) vrouw. Maar dat lijkt me hier niet. Je bent gewoon bi. Vrouw heeft er geen moeite mee, wat wil je nog meer?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_108621483
Door de commentaren zijn we toch wel wijzer geworden, sommige adviezen zijn het waard om over na te denken.
Al met al is het toch de moeite ge weest om het topic te openen.
Thx.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')