Schijnbaar heeft ze daar geen problemen mee of mis ik iets?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Bertuske het volgende:
Nee, zij heeft er verder geen problemen mee zolang ons eigen sexleven maar goed gaat en wat dat betreft komen we allebei nog lekker klaar metv elkaar, het is alleen zo dat ik ook weleens wil stoeien met mannen.
Ik zou het wel accepteren eigenlijk. Je kunt toch van zowel mannen als vrouwen geil worden?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat stoeien met mannen terwijl je absoluut geen homo bent, vind ik wel apart. Ik denk dat weinig vrouwen dat zouden accepteren.
Maar ik gun je het allerbeste hoor TS, ieder z'n leven tenslotte.
Het is 2012 hoor. Fuck hokjesdenkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat stoeien met mannen terwijl je absoluut geen homo bent, vind ik wel apart. Ik denk dat weinig vrouwen dat zouden accepteren.
Maar ik gun je het allerbeste hoor TS, ieder z'n leven tenslotte.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:50 schreef erodome het volgende:
Tja, zou toch willen weten van haar wat er is gebeurd als ik haar partner was. In tranen zijn is niet echt een goed teken, wat er is gebeurd heeft zij dus als erg naar beschouwt en het lijkt me logisch dat je als partner wil weten wat er dan is en evt wil helpen als dat kan, al is het alleen voor een luisterend oor.
Maar als ze duidelijk geen probleem heeft met jouw uitstapjes dan zou ik me daar niet druk over maken.
Je zou kunnen voorstellen aan andersoortige dating te doen, niet in een parenclub, maar gewoon thuis daten(of in hotel), zodat je het stel of de stellen gewoon uit kan nodigen. Sommigen houden ook thuisfeestjes met een gelijkgestemde groep, of huren daarvoor een ruimte af.
Dan heb je niet het probleem dat er mensen lopen die je erg tegenstaan of lastig vallen, je zoekt ze dan gewoon zelf uit.
Oftewel: ze vindt het OK, maar JIJ hebt een schuldgevoel.quote:Ze vindt het OK dat ik er heen ga om plezier te hebben, dit omdat ik bisexueel ben.
Nu is het zo dat we zelf nog regelmatig sex hebben met elkaar en dat gaat lekker, toch ga ik langzamerhand een schuldgevoel krijgen
Waarom?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
wel vind ik het vreemd dat ze er niet met je over wil praten
Volgens mij is het meer niet willen praten uit zo'n: Dat begrijp jij toch niet-houdingquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:22 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Waarom?
Niks mis mee met dingen laten rusten, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |