SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL-Band-of-Fok!kers #1 Back to Karkand en originele maps RANKED
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL-band-of-Fok!kers #2 (Vanilla) - Originele maps only RANKED
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - Band of Fok!kers clanwar server #2 (UNRANKED) - weapon- and vehicleunlocks are all unlocked for every player
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:35 schreef Jorwol het volgende:
http://symthic.com/f/viewtopic.php?f=3&t=471
Hier zijn trouwens de veranderingen van de nieuwe patch. Alle wapens op shotguns na krijgen meer damage o.a.Erop gaan staan en jezelf naar hoger, afgesloten gedeelte vliegenquote:
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
officieel: ennemies spotten: In Metro boven/onder aan de roltrap neerzetten en de punten en ribbons stromen binnenquote:
officieus: er op klimmen en boven op een gebouw springen en gaan liggen sniperen
I follow you......but not on Twitter![]()
Waarom word ik gekickt van elke server? PBsetup geupdate, en nog steeds?!
/edit; oh nou niet meer. hmm
[ Bericht 21% gewijzigd door RoW_0 op 20-02-2012 14:59:50 ]![]()
quote:Rondvliegen in metro en roadkills stromen binnnenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Erop gaan staan en jezelf naar hoger, afgesloten gedeelte vliegen.
Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:09 schreef fyah het volgende:
http://youtubedoubler.com(...)start2=2&authorName=I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
![]()
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ik heb nog nooit geMAVhoert (mooi werkwoord). Binnenkort toch maar eens proberen.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Tvp
Geen performance wijzigingen bij de aankomende patch, of lees er overheen?My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
in de buurt van waar het meeste gevochten wordt maar wel zo dat ie niet kapot geschoten kan worden en gewoon laten staanquote:Op maandag 20 februari 2012 15:48 schreef rubbels het volgende:
Waar zet je je MAV dan neer, en wat doe je er dan mee?![]()
Een MAV kan er voor zorgen dat je team wint.quote:
- Spotten (+ automatische motion sensor)
- Killen
- Op hoge punten komen waar je niet mag komen
- Enemy MAV's stukmaken
- Enemy radio beacons stukmaken
- Enemy T-UGS stukmaken
- Enemy SOFLAM stukmaken
Ik wil dit jaar een echte MAV kopen, met een HD-camera ingebouwd.
Tenminste.. de Parrot AR Drone 2.0 (Q2 2012) lijkt me wel wat, kan je via iOS en Android aansturen, werkt via adhoc wifi, kan tot 50m hoog vliegen (ongeveer het bereik van WiFi met dat ding)... 2.0 heeft een HD camera ingebouwd waarmee je kan filmen. En buiten bereik = stoppen en automatisch landen tenzij hij weer verbinding krijgt. Goedkoper dan een quad of octocopter waar je zelf je camera nog op moet hangen... en ultieme droom: een octocopter met FPV video met een zware zender om gerust 2km of verder te kunnen vliegen met een fat shark op je bakkus.![]()
En hoe doe je dat allemaal dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef JK het volgende:
[..]
Een MAV kan er voor zorgen dat je team wint.
- Spotten (+ automatische motion sensor)
- Killen
- Op hoge punten komen waar je niet mag komen
- Enemy MAV's stukmaken
- Enemy radio beacons stukmaken
- Enemy T-UGS stukmaken
- Enemy SOFLAM stukmaken
Ik wil dit jaar een echte MAV kopen, met een HD-camera ingebouwd.
Tenminste.. de Parrot AR Drone 2.0 (Q2 2012) lijkt me wel wat, kan je via iOS en Android aansturen, werkt via adhoc wifi, kan tot 50m hoog vliegen (ongeveer het bereik van WiFi met dat ding)... 2.0 heeft een HD camera ingebouwd waarmee je kan filmen. En buiten bereik = stoppen en automatisch landen tenzij hij weer verbinding krijgt. Goedkoper dan een quad of octocopter waar je zelf je camera nog op moet hangen... en ultieme droom: een octocopter met FPV video met een zware zender om gerust 2km of verder te kunnen vliegen met een fat shark op je bakkus.
Ik ga zo trouwens ff de 870MCS testen. Lijkt me wel een mooi wapen![]()
![]()
Word er hier nog beetje battlefield gespeeld?tijdje al niet meer gespeeld
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
af en toe het is niet meer zo druk al toen die net uit wasquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef genakt het volgende:
Word er hier nog beetje battlefield gespeeld?tijdje al niet meer gespeeld
![]()
Ik ook meestal elke avond wel.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
ik vindt het wel een prettig wapenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef rubbels het volgende:
Toch best wel een kutwapen, die 870MCS![]()
Beestenwapen dat!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef rubbels het volgende:
Toch best wel een kutwapen, die 870MCS![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:07 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik vindt het wel een prettig wapenHoe er mee om te gaan dan?quote:![]()
![]()
Niemand?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef rubbels het volgende:
Iemand die zin heeft in Drop 'em like liquid?![]()
![]()
quote:
Voor besturen van RC spul.. vliegtuigen, helikopters.. al je wilt een auto, maar dat is niet zo spectaculair. Hiermee kan je gerust je vliegtuig 2km verderop (afhankelijk van zendvermogen) laten vliegen, terwijl jij het rustig allemaal bekijkt via deze bril met geintegreerd lcd display.
@rubbels; Gebruik je MAV eens gewoon op een grote map, Caspian, Firestorm, Gulf of Oman etc. dan zie je wel hoe het werkt. In principe krijg je een lock en druk je op de muis en weg is de equipment van de vijand. Soms kan het ook zonder lock, omdat de lock pas verschijnt als je heel laag vliegt. Ik vlieg vaak met de MAV erg hoog, ongeveer waar de straaljagers vliegen.
Ohja, 2x goed tegen een helikopter aanvliegen en de helikopter gaat plat met een 'suicide' voor de inzittenden. Helaas geen kills op jouw naam.![]()
Telkens als ik een enemy aanrijdt met die MAV ontploft m`n MAV? Ga ik te langzaam of wat doe ik verkeerd?Would you like to know more?
Dan schiet hij of een ander je af.. je moet op volle snelheid raken. En dan ongeveer op de torso.
Als je slim bent, zoals in Metro, dan ga je bij een ammo kit liggen, het zal vaak mislukken. Ik haat MAV's in metro als ze ze gebruiken om te killen, maar dat is de manier om eens paar goeie kills te kunnen halen en als het mis gaat, direct een nieuwe te hebben.
Je hebt lui die al 6000+ kills hebben met dat rotding.![]()
Misschien vanavond de laatste puntjes halen voor recon voor de mav. Maar ja, als engineer haal ik die punten zo, als recon mag ik al blij zijn als ik met 100 punten eindig, dus het kan nog wel een potje of 10 duren![]()
![]()
![]()
Zo lastig is het niet om op recon punten te scoren? Als je niet kan snipen pak je gewoon een smg?Conscience do cost.![]()
Alleen in close quarters, buckshot erin met extended mags en een red dot. In city maps is ie erg sterk. Je kan ook voor slugs gaan met een rifle scope eropquote:![]()
![]()
Als recon gewoon rond rennen met een SMG idd... ik rende rond met een UMP-45.
Snipen schoot bij mij ook niet op.![]()
Bij mij ook niet.
Totdat ik de SV98 zonder scope ontdekte. Gaat stukken makkelijker dan met de meeste automatische guns. Maar ik heb dan vroeger ook veels te veel scoutzknivez gespeeld
Conscience do cost.![]()
I love a good old baserape.quote:
Net even in Metro 17-2 ofzo gespeeld (eindelijk 1e servicestar m16a3), tot we gebaseraped werden (Russische gebouw) en ik er nog even 18 afknalde met een totaal van 35-3. Uiteraard wel met een MG36 met een 6x en 12x scope er op en een hele fijne bi-pod.
Dan zijn het wel leuke baserapes. Enige nadeel is die scopeglare.. die is echt te erg. Dus goed op hoofden richten en de trekker over halen met korte salvo's om de recoil nog binnen de perken te houden.
http://battlelog.battlefi(...)2039588/1/193877774/
Genoeg BF3 weer voor vandaag.. misschien morgen weer een Conquest Large map proberen.![]()
Bij Recon heb ik alles met sniperrifle unlocked, zodra je de 12x scope en straight pull bolt bij een wapen heb unlocked valt het allemaal wel mee.Would you like to know more?
Kan je aan je scope blijven hangen tijdens het reloaden van je bolt-action sniperrifle.quote:
Donders handig samen met een acog ofzo.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Die wil ik!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Kan je aan je scope blijven hangen tijdens het reloaden van je bolt-action sniperrifle.
Donders handig samen met een acog ofzo.
Vind het namelijk zeer vervelend om steeds weg te moeten kijken![]()
![]()
Enige nadeel is dat je met een straight pull bolt weer geen bi-pod kan gebruiken. Als je die 2 zou hebben: zeer dodelijk!![]()
Snel die mortier halen! Nog +/- 20000 punten met support? Ik zou zeggen : Eventjes heel veel Metro gaan spelen als support en lekker rossen met die M249 (en heel veel ammo kits neergooien. Kom je zo in een paar potjes aan die benodigde 40k punten voor de mortier. Dan in Grand Bazaar even 2 kills halen (mortier), en daarna in Metro de unlocks halen voor de MG36 en dan ga je écht genieten. Ik zit nu bijna aan de 4e service star en zo heel lang gebruik ik 'm nog niet.![]()
Ik vind dat ding zelf maar so so eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef JK het volgende:
Wacht maar tot je de MG36 krijgt... dan valt de M249 echt in het niets.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Iedereen heeft z'n eigen favo wapens, maar met een paar kogels is iemand echt goed en snel dood. Daarnaast als ik mezelf prima kan redden als de base geraped wordt en dan nog 18 kills kan maken en zelf maar 1x nog dood ga, lijkt het mij een prima wapen.
Die MG36 ramt gewoon lekker door op de een of andere manier. En met 100 kogels en een (vrij) snelle reload, vind ik het echt een fijn wapen en staat het binnen 10 dagen op nr 1 in mijn wapenlijst, terwijl ik het spel ook alweer bijna 4 maanden speel.
Maar ieder z'n ding.. zo heb ik met de F2000 nog niets gedaan en die schijnt ook erg goed te zijn.![]()
Ik weet niet, die MG36 is opzich wel een fijn ding, maar dat magazijn vind ik echt weinig kogels bevatten voor een LMG. Op een of andere manier suppressed ie ook minder lekker.
Nee, geef mij maar m'n oude vertrouwde M60E4. Bipod erbij en de bodyparts vliegen je om de oren![]()
![]()
Ik zal eens even kijken of dat bij mij ook werkt!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef JK het volgende:
Snel die mortier halen! Nog +/- 20000 punten met support? Ik zou zeggen : Eventjes heel veel Metro gaan spelen als support en lekker rossen met die M249 (en heel veel ammo kits neergooien. Kom je zo in een paar potjes aan die benodigde 40k punten voor de mortier. Dan in Grand Bazaar even 2 kills halen (mortier), en daarna in Metro de unlocks halen voor de MG36 en dan ga je écht genieten. Ik zit nu bijna aan de 4e service star en zo heel lang gebruik ik 'm nog niet.
Maar dan zeker wel conquest, en niet rush?![]()
Conquest64, niet 32.
Maaien bij de (rol)trappen. Vanaf ru base meer kans om te winnen.
Mg36 heeft idd maar 100 kogels, maar snelle reload ( vergeleken met de andere lmg's). Voor supression gebruik ik m niet, ik knal pas als ik wat voorbij zie komen.![]()
![]()
Just take the m320quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:32 schreef JK het volgende:
Conquest64, niet 32.
Maaien bij de (rol)trappen. Vanaf ru base meer kans om te winnen.
Mg36 heeft idd maar 100 kogels, maar snelle reload ( vergeleken met de andere lmg's). Voor supression gebruik ik m niet, ik knal pas als ik wat voorbij zie komen.![]()
![]()
Kijk, in Metro is het heul niet erg als ik word gebaseraped aan de Russische kantquote:Op maandag 20 februari 2012 20:23 schreef JK het volgende:
[..]
I love a good old baserape.
Net even in Metro 17-2 ofzo gespeeld (eindelijk 1e servicestar m16a3), tot we gebaseraped werden (Russische gebouw) en ik er nog even 18 afknalde met een totaal van 35-3. Uiteraard wel met een MG36 met een 6x en 12x scope er op en een hele fijne bi-pod.
Dan zijn het wel leuke baserapes. Enige nadeel is die scopeglare.. die is echt te erg. Dus goed op hoofden richten en de trekker over halen met korte salvo's om de recoil nog binnen de perken te houden.
http://battlelog.battlefi(...)2039588/1/193877774/
Genoeg BF3 weer voor vandaag.. misschien morgen weer een Conquest Large map proberen.Good ol' SV98
Op Kharg daarentegen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
M320 en admins wordt 'm niet, Dennis.
Op Kharg.. ligt er aan waar ze staan.. anders een mortier gebruiken op tanks etc.?
De heli's etc moet je dan met teamwork uit de lucht halen (soflam / javelin), maar dan moet er wel goed teamwork zijn. Of met z'n allen tegelijk oprukken, maar dan vallen er ook veel doden.
SV98 helpt ook met een baserape, al zat ik gister op een server waar je geen sniper mag gebruiken (ook geen granaten). Vandaar de keuze voor de MG36. Zo'n AN-94 is op lange afstand ook een vrij accuraat geweer. Tenminste, af en toe lig ik wel eens om door een AN-94 door iemand die dan vrij ver weg zit.![]()
M98B in Metro Deathmatch is zo fijn. Ideale map als je Aggressive Recon wil zijn. Richt, schiet. Mocht je van dichtbij het hoofd niet raken, dan snel switchen naar de Magnum
Het is overigens wel een uitdaging, maar dat geheel terzijde
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gibson, hoe is het jou gelukt om de unlocks voor de heli vrij te spelen? Bij mij lijkt het wel of IEDEREEN het op mij gemunt heeft, en als je amper 10 minuten in de lucht blijft kan je niet veel unlocken
Dat is ook gewoon zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef robuust89 het volgende:
Bij mij lijkt het wel of IEDEREEN het op mij gemunt heeft![]()
![]()
gefeli Gibson02!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef robuust89 het volgende:
Gibson, hoe is het jou gelukt om de unlocks voor de heli vrij te spelen? Bij mij lijkt het wel of IEDEREEN het op mij gemunt heeft, en als je amper 10 minuten in de lucht blijft kan je niet veel unlocken
Gewoon wat rustigere servers zoeken? En veel schuilen achter bomen, gebouwen, heuvels? Bovendien, als je als gunner in een heli stapt unlock je ook alles he.![]()
Zo oud is hij nu ook weer niet gewordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:05 schreef JK het volgende:
[..]
gefeli Gibson02!
Gewoon wat rustigere servers zoeken?![]()
![]()
Übertof inderdaadquote:
Een flashlight er op en een hoek om komen zeilen in Metro. Dan staan er zo 4-5 als konijntjes naar je te kijken die kan je dan zo afknallen
Jets zijn de heli's nachtmerrie als de jetpiloot weet wat hij moet doen. Zelf vind ik een zo hoog mogelijke positie het meest fijn om tegen een jet te duelleren, wat het meeste overzicht biedt. Als de jet vervolgens op je afkomt is het een kwestie van locken en goed timen, mocht hij geen ECM jammer gebruiken. Een goede gunner is altijd mooi meegenomen.
Als je wordt aangevallen bij lagere posities, probeer dan te keren en juist naar de jet toe te vliegen / draaien. Vervolgens is de omgeving je enige uitweg ben ik bang. Maar idd, als je voor de unlocks wilt gaan gewoon op rustige servers spelen. 8 man Kharg speel ik zelf vaak en met heatseakers / flares kom je al een heel eind.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Nou het is op een akkoordje gegooid met i3D
Ik moet 1 maand extra betalen voor de server en daarmee is de kous af. Zojuist betaald dus de server is weer een maandje in de luchtquote:Invoice details:
Invoice number: F12-00458
Name: Extension: Battlefield 3 PC with clanserver TS3 and web XL 32 slots public - SID: 978
Amount: 42.41 euros
Details: http://customer.i3d.net/controlpanel/billing.php![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:07 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zo oud is hij nu ook weer niet geworden![]()
![]()
Hoe ik dat doe? Gewoon veel oefenen. Een jet gaat veel sneller, en moet daarom in een rechte baan op je af komen vliegen om je neer te halen.
In een heli ben je veel wendbaarder, maar daar gebruik van. Voor jets ben ik niet echt bang, ik heb een grotere hekel aan AA guns en Javelins![]()
oefening baart kunst!![]()
Oh en een geweldige tactiek die ik graag gebruik:
Als een jet achter je aanzit, je snel tussen een paar bomen of gebouwen laten zakken, jet over laten vliegen, weer omhoog en een paar heatseekers tussen z'n tenen schieten. succes gegarandeerd!![]()
"deer caught in headlights" doet het inderdaad goed in Metroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Übertof inderdaad
Een flashlight er op en een hoek om komen zeilen in Metro. Dan staan er zo 4-5 als konijntjes naar je te kijken die kan je dan zo afknallen![]()
![]()
nou proberen om ze dat maandje dan goed te vullenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet 1 maand extra betalen voor de server en daarmee is de kous af. Zojuist betaald dus de server is weer een maandje in de lucht
[..]![]()
![]()
Ik doe mee!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:10 schreef hiddit het volgende:
[..]
nou proberen om ze dat maandje dan goed te vullen
En gefeliciteerd Gibson!!![]()
Mocht deze voorwaarde buiten de voorwaarden dan toch bij i3d?
Vullen dus vanavond. voorkeuren?
JP, mail jij nog even de gegevens als ze gewijzigd zijn?
Ik moet eigenlijk nog wel 2 deathmatch ribbons halen en dan heb ik alle 45 ribbons.![]()
als die klaar is om te spelen post dan ff een link zet ik hem gelijk bij me favoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:19 schreef JK het volgende:
Mocht deze voorwaarde buiten de voorwaarden dan toch bij i3d?
Vullen dus vanavond. voorkeuren?
JP, mail jij nog even de gegevens als ze gewijzigd zijn?
Ik moet eigenlijk nog wel 2 deathmatch ribbons halen en dan heb ik alle 45 ribbons.![]()
Wat een kaassaus!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet 1 maand extra betalen voor de server en daarmee is de kous af. Zojuist betaald dus de server is weer een maandje in de lucht
[..]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Haha, als dat gebeurt ben ik er zeker bij!! (Behalve op donderdag, want dan moet ik werkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef JK het volgende:
Hij kan vast wel een dagje op TDM. Bij Conquest blijft ie immers ook leeg.)
![]()
ik denk dat het slimste is om zo iets in het weekend te doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:43 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, als dat gebeurt ben ik er zeker bij!! (Behalve op donderdag, want dan moet ik werken)
![]()
Whoe, vanavond alleen thuis. Vanaf 18.30u dus MAV-hoeren op een BoF-server
Wat ik me nou afvraag... Als je met een MAV "opstijgt" uit dat gat bij de US-base in Conquest-Metro, zou je dan in dat park terecht kunnen komen?
nee zo hoog kan je nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:21 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Wat ik me nou afvraag... Als je met een MAV "opstijgt" uit dat gat bij de US-base in Conquest-Metro, zou je dan in dat park terecht kunnen komen?zou wel leuk zijn
![]()
Je hebt het geprobeerd? Zit er een onzichtbaar "dak"?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:23 schreef hiddit het volgende:
[..]
nee zo hoog kan je nietzou wel leuk zijn
haha jaa je merkt het ook ook als je in metro buiten gaat dan kan je op een gegeven moment niet hogerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd? Zit er een onzichtbaar "dak"?![]()
Hoe kom je op die MAV terecht dan? Ik spring er alleen maar overheen
Of gaat het constant alleen over de MAV?![]()
![]()
Nee, ik bedoel eigenlijk achterin bij de US-basis, daar zit toch een gat in de grond naar buiten toe? Die is niet zo hoogquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:30 schreef hiddit het volgende:
[..]
haha jaa je merkt het ook ook als je in metro buiten gaat dan kan je op een gegeven moment niet hoger
Ja, het is wat lastig, maar met een beetje geluk spring je er OPquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:32 schreef rubbels het volgende:
Of gaat het constant alleen over de MAV?
oow vanaf daar heb ik het nog niet geprobeerd maar denk niet dat dat gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:37 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel eigenlijk achterin bij de US-basis, daar zit toch een gat in de grond naar buiten toe? Die is niet zo hoog![]()
als je hem ergens tegen aan zet zodat je er niet over heen kan springen werkt vaak het beste of van een klein afstandje springen wil ook wel is helpenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:32 schreef rubbels het volgende:
Of gaat het constant alleen over de MAV?![]()
Voor de mensen met een Nvidia kaart: er is vandaag een nieuwe WHQL driver uitgekomen. Ben benieuwd.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Gisteren Metro conquest gedaan, US zat met behoorlijk wat man op die trap bij die vlag B. Nu blijkt dat als je snel van team verandert en daar allemaal C4 neerlegt, vervolgens weer van team veranderd je C4 blijft liggen.
Lekker makkelijke kills zo.![]()
![]()
Sowieso stom dat die C4 blijft liggen als je dood gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:55 schreef Captainp00face het volgende:
Gisteren Metro conquest gedaan, US zat met behoorlijk wat man op die trap bij die vlag B. Nu blijkt dat als je snel van team verandert en daar allemaal C4 neerlegt, vervolgens weer van team veranderd je C4 blijft liggen.
Lekker makkelijke kills zo.
Ook altijd mooi als je een tank van de tegenstander vol met C4 hangt en dan toch doodgeschoten wordt.
Als je dan respawned kan je alsnog de tank opblazen.![]()
![]()
Met de MAV, Metro, US kant kan je wel naar het park. Maar je hebt vrij snel al de grens van de kaart.
Om op de MAV te komen, moet je 'm achter je neerzetten en naar achter springen op de MAV.
Je kan niet als je naar voren springt op de MAV komen.
C4 switch truuk.. grappig. Maar dat lukt vast maar 1x per ronde.
Stom dat mijnen wel verdwijnen... claymores gelukkig niet.
Het is alleen stom dat je C4 nog kan ontsteken na je dood. Dat zo'n pakketje blijft zitten.. why not?![]()
nouja voor uit kan het ook maar is wel lastigerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:07 schreef JK het volgende:
Met de MAV, Metro, US kant kan je wel naar het park. Maar je hebt vrij snel al de grens van de kaart.
Om op de MAV te komen, moet je 'm achter je neerzetten en naar achter springen op de MAV.
Je kan niet als je naar voren springt op de MAV komen.
C4 switch truuk.. grappig. Maar dat lukt vast maar 1x per ronde.
Stom dat mijnen wel verdwijnen... claymores gelukkig niet.
Het is alleen stom dat je C4 nog kan ontsteken na je dood. Dat zo'n pakketje blijft zitten.. why not?![]()
ahaa toch ff kijke van de week GTX 560 Ti gekocht dus ff kijkequote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:50 schreef Leatherneck het volgende:
Voor de mensen met een Nvidia kaart: er is vandaag een nieuwe WHQL driver uitgekomen. Ben benieuwd.![]()
![]()
Nah, niemand die wat door had.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:07 schreef JK het volgende:
C4 switch truuk.. grappig. Maar dat lukt vast maar 1x per ronde.![]()
Nog 1 potje en de mortar is binnen
Laatste potje 7k punten (o.a. door 19 ribbons)
http://battlelog.battlefi(...)2151083/1/253103135/![]()
Hier werkt de game verbazingwekkend soepel op mijn oude hd3850.
Het hapert alleen iets als ik in een chopper als gunner snel draai, maar dat is het dan ook wel.
Ik heb ook het idee dat het lopen sneller gaat dan voor de patch van vorige week, als zei dennis dat daar niks aan was gepatched.![]()
![]()
Alleen somige drivers maar dat was hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef Re.active het volgende:
Hier werkt de game verbazingwekkend soepel op mijn oude hd3850.
Het hapert alleen iets als ik in een chopper als gunner snel draai, maar dat is het dan ook wel.
Ik heb ook het idee dat het lopen sneller gaat dan voor de patch van vorige week, als zei dennis dat daar niks aan was gepatched.![]()
![]()
Hoppaa!!! Dat is de mortar
Sorry voor de vele links, maar ook deze wil ik nog ff snel delen
http://battlelog.battlefi(...)2156576/1/253103135/
Op welke map kan je het beste je mortar gebruiken?![]()
Driver bevalt hier zeer goed tot zo ver, ook met een GTX560 Ti.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:10 schreef hiddit het volgende:
[..]
ahaa toch ff kijke van de week GTX 560 Ti gekocht dus ff kijke
Hier nog handige software (gratis) voor de geïnteresseerden, wat meer opties biedt mbt de game instellingen: http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/
Ik merkte een kleine FPS boost nadat ik "DX Deferred CS Path" had uitgezet.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Zoals al gezegd grand bazaar of seine. Misschien ook wel makkelijk om te kijken of je dit op een rush server doet, aangezien je hier makkelijker kan mikken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:16 schreef rubbels het volgende:
Hoppaa!!! Dat is de mortar
Sorry voor de vele links, maar ook deze wil ik nog ff snel delen
http://battlelog.battlefi(...)2156576/1/253103135/
Op welke map kan je het beste je mortar gebruiken?
Mikken in de zin van weten waar de tegenstander is/ naar toe gaat. (mcoms)![]()
Rush was de uitkomst, achievement gehaald!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Zoals al gezegd grand bazaar of seine. Misschien ook wel makkelijk om te kijken of je dit op een rush server doet, aangezien je hier makkelijker kan mikken.
Mikken in de zin van weten waar de tegenstander is/ naar toe gaat. (mcoms)![]()
volgend mij kan je de meeste opties ook wel in battlefield zelf vinden maar is wel over zichtelijkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Driver bevalt hier zeer goed tot zo ver, ook met een GTX560 Ti.
Hier nog handige software (gratis) voor de geïnteresseerden, wat meer opties biedt mbt de game instellingen: http://bf3.realmware.co.uk/settings-editor/
Ik merkte een kleine FPS boost nadat ik "DX Deferred CS Path" had uitgezet.![]()
Vanaf dit weekend heb ik een beest van een pc om jullie mee te ownen. Je gaat me volgende week veel online zien.
Would you like to know more?
Nice!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Afwazig het volgende:
Vanaf dit weekend heb ik een beest van een pc om jullie mee te ownen. Je gaat me volgende week veel online zien.
Wat voor specs?![]()
Ik zou zeggen: Kom maar op!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef Afwazig het volgende:
![]()
![]()
Core i7 3820quote:
Asrock x79 extreme 4
2X ocz agility 3 sata 3 in RAID 0
2X XFX radeon HD5770 in crossfire
16 gig 1600 mhz quad channel geheugen
850 watt modulaire corsair voedingWould you like to know more?
Kost wel een paar duiten volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Core i7 3820
Asrock x79 extreme 4
850 watt modulaire corsair voeding![]()
wel nice, maar 16GB niet een beetje to much?![]()
![]()
In totaal was ik rond de 1200 euro kwijt ja. Maar dan heb je ook wat
16 gig is nu werk beetje overkill ja, maar ik denk ik doe het gelijk goed met het oog op de toekomst.
Haha, op het moment dat je 16 gig echt nodig gaat hebben wordt de rest volgens mij zelfs niet meer geaccepteerd bij de kringloopquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef Afwazig het volgende:
16 gig is nu werk beetje overkill ja, maar ik denk ik doe het gelijk goed met het oog op de toekomst.
Maar het ziet er wel zeer netjes uit!![]()
Surveillance-Fiets
![]()
Toezicht is gezond!![]()
waaarom die kut grafische kaarten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Core i7 3820
Asrock x79 extreme 4
850 watt modulaire corsair voeding
veel te veel geld uitgeven aan een 3820 en dan twee van die kut kaarten?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Die had ik al
Crossfire 5770 is absoluut niet slecht hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waaarom die kut grafische kaarten.
veel te veel geld uitgeven aan een 3820 en dan twee van die kut kaarten?![]()
Ben wel benieuwd hoeveel watt je PC nu trekt, 850 watt voeding is flink wat.. goed, met 2 videokaarten trekt ie al lekker natuurlijk. Maar zou je boven de 500 uitkomen? Maakt natuurlijk niet uit, je hebt in elk geval genoeg reserve wanneer het nodig is.![]()
Ik had een 550 watt voeding van een goedkoop merk, werd kiele kiele idd, dus toen maar goed uitgepaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef JK het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel watt je PC nu trekt, 850 watt voeding is flink wat.. goed, met 2 videokaarten trekt ie al lekker natuurlijk. Maar zou je boven de 500 uitkomen? Maakt natuurlijk niet uit, je hebt in elk geval genoeg reserve wanneer het nodig is.. Vooral crossfire wil op full load nog wel eens wat nodig hebben.
Daarom heb ik die ook niet geüpgrade, die trekken echt nog wel flink door hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Crossfire 5770 is absoluut niet slecht hoor!Would you like to know more?
Zou er trouwens ooit een mapeditor of zo komen voor BF3?
Ik vind het een geweldig spel, maar vind het jammer dat het zo 'statisch' is omdat ik de maps nu wel weer gezien heb en er niks nieuws meer komt. Misschien dat er over een paar maanden weer 4 maps te koop zijn voor een tientje, maar ik verwacht niks bijzonders.
Het mooie aan Counter Strike was bijvoorbeeld dat mensen zelf maps en dingen konden maken waardoor het lang interessant bleef.
Zou Dice dit ooit toelaten / uitbrengen?
Iemand trouwens al een 'rumour' gehoord over nieuwe maps?![]()
Denk niet dat je op BF3 eigen maps gaat maken en dat ooit zal komen betwijfel ik,want dan koopt niemand de DLC meer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:08 schreef steekhond het volgende:
Zou er trouwens ooit een mapeditor of zo komen voor BF3?
Ik vind het een geweldig spel, maar vind het jammer dat het zo 'statisch' is omdat ik de maps nu wel weer gezien heb en er niks nieuws meer komt. Misschien dat er over een paar maanden weer 4 maps te koop zijn voor een tientje, maar ik verwacht niks bijzonders.
Het mooie aan Counter Strike was bijvoorbeeld dat mensen zelf maps en dingen konden maken waardoor het lang interessant bleef.
Zou Dice dit ooit toelaten / uitbrengen?
Iemand trouwens al een 'rumour' gehoord over nieuwe maps?![]()
Nicequote:
Hey Dennis, kan jij toevallig nog een keer een link posten naar die graphics mod? Ik wil hem namelijk wel eens een keer testen, kijken of het me bevalt!![]()
En je wordt er niet door geband door PB?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef Re.active het volgende:
http://www.ownedcore.com/(...)-saturation-mod.html![]()
Ik toen niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef rubbels het volgende:
[..]
En je wordt er niet door geband door PB?![]()
Je wordt niet gebanned hoor. Doe anders een google search op fxaa injector banned bf3 als je zeker wilt zijn. Mijn gok is dat ze niet gaan bannen, en als dit al als hack wordt gezien dit een ultra low priority heeft voor dice
[ Bericht 1% gewijzigd door Re.active op 22-02-2012 18:17:19 (type o) ]![]()
Eerst nog maar niet, klinkt allemaal twijfelachtig op internet. Niemand die nog geband is, maar iedereen twijfelt wel. En DICE is atm ook (nog steeds) bezig om te kijken of ze het gaan toestaan of niet...![]()
Ik gebruik die injector ook niet meer, teveel getwijfel idd. Gewoon digital vibrance omhoog schroeven en wellicht wat spelen met contrast instellingen.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Die support guide kunnen velen een voorbeeld aan nemen, vooral op grote maps.
Gister ook m'n P90 leeggeschoten en geen ammo perk bij me. De laatste kogels kon ik nog in 2 soldaten pompen, maar die 3e was mij net te snel af voor ik m'n 93R op 'm kon loslaten.![]()
Dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef Leatherneck het volgende:
Ik gebruik die injector ook niet meer, teveel getwijfel idd. Gewoon digital vibrance omhoog schroeven en wellicht wat spelen met contrast instellingen.
Werkt net zo goed, mss zelfs beter.![]()
link?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:04 schreef JK het volgende:
Die support guide kunnen velen een voorbeeld aan nemen, vooral op grote maps.
Gister ook m'n P90 leeggeschoten en geen ammo perk bij me. De laatste kogels kon ik nog in 2 soldaten pompen, maar die 3e was mij net te snel af voor ik m'n 93R op 'm kon loslaten.![]()
Zie filmpje van Re.Active, paar posts terug.quote:
Ik zat net in Metro op het dak naast de RU base. Daar heb je gewoon zicht op alle ingangen/uitgangen. Lekker sprayen dus tijdens een baserape. Niemand zeurde dat je daar wel of niet mocht zijn. iIteraard als ze de MAV patchen, kom je daar niet meer op het dak.
Dit was dus niet in de RU base, maar in het gebouw rechts er van.![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:18 schreef Leatherneck het volgende:
Ik gebruik die injector ook niet meer, teveel getwijfel idd. Gewoon digital vibrance omhoog schroeven en wellicht wat spelen met contrast instellingen.![]()
Als je een Nvidia kaart hebt even naar de control panel gaan. Vervolgens Beeldscherm > Bureaubladkleurinstellingen aanpassen. Dan "Gebruik Nvidia instellingen" aanklikken en je zult Digital Vibrance ergens onderaan zien staan.quote:My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Niet mogelijk met AMD kaarten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:19 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Als je een Nvidia kaart hebt even naar de control panel gaan. Vervolgens Beeldscherm > Bureaubladkleurinstellingen aanpassen. Dan "Gebruik Nvidia instellingen" aanklikken en je zult Digital Vibrance ergens onderaan zien staan.![]()
Ik weet het niet, sorry.quote:
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Ik wil niet als een tweaker (quote:) overkomen maar de eerste link op google geeft al antwoord op je vraag:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1479287.
In ccc is dat met de nieuwe versie:
Open ccc, ga naar video, video settings en dan color vibrance![]()
![]()
Nice
Kan het niet vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik wil niet als een tweaker () overkomen maar de eerste link op google geeft al antwoord op je vraag:
http://hardforum.com/showthread.php?t=1479287.
In ccc is dat met de nieuwe versie:
Open ccc, ga naar video, video settings en dan color vibrance![]()
![]()
Even wat vraagjes..
Soms als ik dood ben word ik ineens terug wakker, doet dit spel dat of doet een vriend dat? en zo ja hoe doen ze dat?
En wanneer krijg je MAV krijg je dat van een bepaald level ofzo want ik vind dat nergens..
Alvast bedankt !![]()
![]()
Als je dood op de grond ligt en je leeft weer dan ben je gerevived
Die MAV krijg je als je genoeg recon speelt.
Moet je even in battlelog kijken bij wapens/unlocks en anders ff googlen.
Nu zelf een vraag van mijn kant
Hoe kan het dat ik een server join van THC en er 4 gasten online zijn maar ik ze niet zie. Niet de gasten van mijn team en niet de tegenpartij.
Die van de tegenpartij kunnen nog buiten mijn speelveld staan maar mijn teammates zou ik moeten kunnen vinden.
De hele morgen is TheShadow al online en hij switched ook tussen servers maar toch zie ik 'm ingame nietrara hoe kan dat
[ Bericht 0% gewijzigd door Re.active op 23-02-2012 12:22:32 ]![]()
Zie je ze dan in Battlelog op de server, of echt in-game via tab?
Zijn ze al gespawned?
Over dat reviven.. ook leuk, op het moment dat je dood gaat, dat iemand dan al de shock paddles op je lichaam heeft gezet. Dan wordt het hele scherm even 2 tellen zwart en dan sta je alweer zonder dat je ooit gevallen bent. Heel apart.![]()
Nee echt ingame via tab.
Misschien zitten ze in het spawn menu en heeft de game geen disconnect timer ingesteld anders zou ik het ook niet weten. Via de chat reageren ze ook niet dus het zal wel. Wel misleidend dat je denkt een server te joinen met luitjes maar die dan toch leeg blijkt te zijn...![]()
Dat doen ze bij ThC standaard om het te vullen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:30 schreef Re.active het volgende:
Nee echt ingame via tab.
Misschien zitten ze in het spawn menu en heeft de game geen disconnect timer ingesteld anders zou ik het ook niet weten. Via de chat reageren ze ook niet dus het zal wel. Wel misleidend dat je denkt een server te joinen met luitjes maar die dan toch leeg blijkt te zijn...
Deden zal op bf2.![]()
En dan zeggen ze dat ik geen leven hebquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef Captainp00face het volgende:
Voor het eerst iemand gezien van level 145.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef dennis3d het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik geen leven heb
k moet nog wat unlocken en dat kan wel terwijl mijn ma hier een film zit te kijkenmoet zo wel even koken maar ik kan wel ff online tot 6. ts kan ik dan alleen luisteren om mijn ma niet te storen
![]()
http://battlelog.battlefi(...)832654779195992365//
Bevestigde fixes.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Het kan inderdaad niet, maar met die javalin hoeren en soflams kon je alleen opstijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:41 schreef dennis3d het volgende:
Laser Guided missiles can now be distracted by Flares![]()
![]()
Inderdaad maar ze patchen echt veelquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het kan inderdaad niet, maar met die javalin hoeren en soflams kon je alleen opstijgen![]()
![]()
Klopt het trouwens dat de M98B generfed is? Dat gerucht ging namelijk. Hij zou nou even sterk zijn als de overige bolt action rifles. Wat dikke bullshit zou zijn natuurlijk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
Oh en de Havoc wordt ook gebuffedquote:-Fixed the AEK971 40mm shotgun round listing itself as FRAG in the kill log.
quote:-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
[ Bericht 15% gewijzigd door Jorwol op 24-02-2012 09:05:21 ]![]()
Er zitten echt kut dingen in de patch ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh en de Havoc wordt ook gebuffed
[..]
[..]![]()
Zat dat er maar in, dan was er iig verbeteringquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:17 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Er zitten echt kut dingen in de patch ja.
Jammer ... ze patchen zoveel dat het een compleet ander spel wordt ....![]()
Claymores worden ook generfed. Ergens wel blij om. Van die campers die met hun LMG achter een nestje claymores zitten
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Claymores gaan hier de helft van de tijd simpelweg niet af
Aantal aanpassingen zijn zeer terecht, andere kunnen ze beter anders aanpassen dan wat ze nu verkiezen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
kan iemand de voor en na foto's posten van de fxaaOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
http://forums.electronica(...)m-fxaa-injector.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef dekilo het volgende:
kan iemand de voor en na foto's posten van de fxaa![]()
WHAAAAA mn hart....![]()
Net mn eerste knive-kill én meteen een mobile AA ge-C4t![]()
Zit hier echt te shaken
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef 1-of-6Billion het volgende:
WHAAAAA mn hart....![]()
Net mn eerste knive-kill én meteen een mobile AA ge-C4t![]()
Zit hier echt te shaken
precies, af en toe zitten er echt momenten in waarbij je rikketik op hol slaat, da's wel een groot pluspunt bij deze game, die momentenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Écht! Zoiets intens heb ik nog niet meegemaakt in BF3![]()
alleen jammer dat ze zo weinig voorkomen
![]()
![]()
Terwijl Knifen echt makkelijker is dan in welke BF dan ook... Als je van achteren benaderd dan wordt je geluid immers niet met 50 of zelfs 80% gedempt, maar volledigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Écht! Zoiets intens heb ik nog niet meegemaakt in BF3
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Claymores worden ook generfed. Ergens wel blij om. Van die campers die met hun LMG achter een nestje claymores zitten
Ik vind de nerf onzin. Niet dat ik ze nou ooit gebruik maar ze zijn zo makkelijk te omzeilen en liggen vrijwel altijd op dezelfde plaatsen. Daarnaast is het juist prachtig om rustig voorbij de claymores te sneaken en één of meerdere dudes uit het raam te zien hangen die zich compleet veilig wanen.
Typisch weer een verandering omdat het anders te moeilijk zou zijn voor bepaalde mensen
Conscience do cost.![]()
Yup, net zoals die andere 99/100 fixes die ze gaan doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef ems. het volgende:
Typisch weer een verandering omdat het anders te moeilijk zou zijn voor bepaalde mensen
Mijn gok is dat de de volgende bf echt hard gaat zuigen. Alles om de massa tevreden te houden, en het geld naar binnen te harken.
![]()
![]()
Ik vraag me sowieso af op basis van welke criteria bepaalde updates worden doorgevoerd, moeten mensen ergens stemmen of is het puur het aantal klachten tellen ...?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef ems. het volgende:
Edit: Nog ff en je granaat vliegt omhoog, achter de flares aan![]()
![]()
Ik voel me niet aangesproken gelukkig. Heerlijk snipe-voer zulke typesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef ems. het volgende:
[..]
?
Ik vind de nerf onzin. Niet dat ik ze nou ooit gebruik maar ze zijn zo makkelijk te omzeilen en liggen vrijwel altijd op dezelfde plaatsen. Daarnaast is het juist prachtig om rustig voorbij de claymores te sneaken en één of meerdere dudes uit het raam te zien hangen die zich compleet veilig wanen.
Claymores parkeer je, en jij rent door.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben rond 14:00 thuis dan kan ik wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Re.active het volgende:
Wie heeft er zin om nu te spelen? ik moet nog iets van een uur op sharqi, en zit nu op ts.![]()
Wel zin, moet alleen 2 koekebakkers van 4 en 6 entertainenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:34 schreef Re.active het volgende:
Wie heeft er zin om nu te spelen? ik moet nog iets van een uur op sharqi, en zit nu op ts.)
Carnavalsvakantie
Okeequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wel zin, moet alleen 2 koekebakkers van 4 en 6 entertainen)
Carnavalsvakantie
Maar mis kan je ook is een keer de TS joinen zodat we met wat meer man kunnen knallen.![]()
war is niet iets van alleen vandaag. Het moet wel iets zijn waar je wekelijks mee bezig bent. We begonnen goed in december maar daarna viel het weer stil.
Het zou een mooi moment zijn om het nu weer op te pakken.
Ik weet dat er genoeg boffers spelen, we moeten dan alleen afspreken om dat ook daadwerkelijk met elkaar te gaan trainen in squads.![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:26 schreef Re.active het volgende:
war is niet iets van alleen vandaag. Het moet wel iets zijn waar je wekelijks mee bezig bent. We begonnen goed in december maar daarna viel het weer stil.
Het zou een mooi moment zijn om het nu weer op te pakken.
Ik weet dat er genoeg boffers spelen, we moeten dan alleen afspreken om dat ook daadwerkelijk met elkaar te gaan trainen in squads.![]()
Ja hoor, kan best. Maar op de één of andere manier loop ik niet zo synchroon met de rest. Als er ooit eens 2 of 3 online zijn, dan is het veel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee
Maar mis kan je ook is een keer de TS joinen zodat we met wat meer man kunnen knallen.
Ik hoor ook absoluut niet bij de beste spelers, maar ik heb me ook gewoon aangemeld hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Wil ook best war-en, maar ben nog steeds een beste n00b![]()
Netjes ouwe!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:35 schreef andreas612 het volgende:
sorry reactive, moet 'm toch ff posten, marksman +201 uit je heliHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Nais!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:35 schreef andreas612 het volgende:
sorry reactive, moet 'm toch ff posten, marksman +201 uit je heli![]()
http://forums.electronica(...)-my-dear-mordor.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Captainp00face op 24-02-2012 16:40:45 ]![]()
Morgen komt het gros van de onderdelen van mij nieuwe PC en heb ik alles! Dat wordt bouwen en volgende week in mijn vakantie genieten.
Je werkt in het onderwijs of je doet het niet natuurlijk.
Vanaf je kutte torentjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:35 schreef andreas612 het volgende:
sorry reactive, moet 'm toch ff posten, marksman +201 uit je heli.
![]()
Waarom is die mk3a1 zo fucking overpowerd.. Net potje TDM was er zon gast die iedereen neermaaide met zijn ding.. Ook al was hij een spawnkiller maar toch had hij zon overpowerd ding..Is trouwens ook fan van Taylor Swift![]()
Hmjah was mijn naam niet, maar toen kwam ik dr achter dat je daar zat, maar kon je dr nie vanaf schieten omdat ut precies tegen de zon in was haha.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:32 schreef andreas612 het volgende:
[..]
whehe, 'k moest lachen, al helemaal toen ik jouw naam zag verschijnen onder in beeld![]()
ah ja, keek ff niet naar de usernamequote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah was mijn naam niet, maar toen kwam ik dr achter dat je daar zat, maar kon je dr nie vanaf schieten omdat ut precies tegen de zon in was haha.![]()
![]()
Ik vind zelf dat bij Bc2 het makkelijker was. Kon je snellere knife kills achter elkaar maken. Bij Bf3 duurt 1 knife kill langer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Terwijl Knifen echt makkelijker is dan in welke BF dan ook... Als je van achteren benaderd dan wordt je geluid immers niet met 50 of zelfs 80% gedempt, maar volledig![]()
Klopt. Maar in BC2 kon ik je nog horen sluipen en had je dus nog een kans om te reageren, dat zit er in BF3 niet in, al staat je maat twee meter achter je en hij wordt geknifed, dan hoor je alleen het steken en verder niets.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:57 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat bij Bc2 het makkelijker was. Kon je snellere knife kills achter elkaar maken. Bij Bf3 duurt 1 knife kill langer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
At last... replacement HD6850 binnen. Vanmiddag maar eens installen. eerst ff mijn huidige setup benchen aangezien ik het heel behoorlijk vind draaien met een 3 jaar oude 3850. Als de 6850 minimaal extra prestaties gaat geven gaat deze in de doorverkoop. een nieuwe 6850 levert veel meer op dan een oude 3850![]()
![]()
Ik draai het ook op een 6850 naar volle tevredenheid. Ook prima framerates. Wel op high, niet ultra... Niet geprobeerd, vond high mooi zat.![]()
![]()
Helemaal omdat de game meer leunt op CPU dan op de GPU. Ik heb nu een phenom X4 960T erin zitten en de prestaties zijn meer dan prima voor BF3.![]()
Klopt, met dezelfde kaart en een core2duo cpu liep het niet echt lekker, wat ik voorheen ook wel zei.. sosm met explosies (in de buurt van de speler) 18fps.. en dan gemiddeld 30fps. Met een quadcore i5 (natuurlijk veel nieuwere generatie dan c2d) zit ik dus tussen 70-150 fps ofzo, afhankelijk waar je natuurlijk naar kijkt. Maar volgens mij was het gemiddelde zelfs 80fps en alles boven 60 vind ik erg netjes.![]()
Die AMD van jou is in elk geval quadcore, dat maakt echt wel verschil.
Met een goeie cpu en zo'n 6850 kan je denk ik nog een aardig tijdje PC games spelen voor een vriendelijk prijsje. Ik betaalde vorig jaar 130 euro voor de videokaart, maar je hebt ook mensen die 400 euro voor een kaart neerleggen. Mijn grens ligt bij 150 euro per keer dat ik een kaart koop, moet wel leuk blijven.
Blij dat ik nu wel al m'n ribbons heb. 45/45. Al m'n medal ga ik niet halen, maar ik wil nog één nieuwe om me dan op de PS Vita een beetje te storten.
Check je ook nog in BF3 straks je FPS met oude kaart en nieuwe?
[ Bericht 3% gewijzigd door JK op 25-02-2012 11:12:28 ]![]()
Nope, heb nog een berg klusjes te doen vandaag in huis en moet m'n auto nog ff wassen en nalopen. Misschien vanmiddag ergens eventjes.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:36 schreef hiddit het volgende:
[..]
haha ik ben weg en hij verveelt zich gelijk![]()
![]()
Heb de laatste tijd ook niet veel tijd, sorry jongens! Zal kijken of ik zondagavond van de partij kan zijn!![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wel top getanked met z'n drieën!![]()
![]()
Bezig proberen dit ook voor elkaar te krijgen:
De tunnel kom ik al wel feilloos door, maar zo behendig manoeuvreren lukt me (nog) niet.People assume too much.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:18 schreef very het volgende:
De tunnel kom ik al wel feilloos door, maar zo behendig manoeuvreren lukt me (nog) niet.![]()
![]()
RPG in seine crossing ftw!
En RPG noob/whore/fag/loser genoemd worden verveelt nooit.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
ctrlquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:54 schreef andreas612 het volgende:
hoe kan je btw dalen in je MAV? met spatie ga ik omhoog, maar vervolgens kon ik alleen maar hoger![]()
RPG op mensen schietenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:10 schreef Leatherneck het volgende:
RPG in seine crossing ftw!
En RPG noob/whore/fag/loser genoemd worden verveelt nooit.![]()
![]()
Hehe, heerlijk toch. Boemquote:
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.![]()
Toevallig nog mensen die een leuke server weten? Fok server is leeg, en zijn hier met 8 man op zoek naar wat uitdaging
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Kan moeilijk tegen de helft zeggen dat ze mogen kijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:21 schreef Re.active het volgende:
4 tegen 4 een optie? hebben jullie ts? dan via de fok ts beide squads in 2 kanalen en dan knallen, maar bedankt voor het aanbod.. Zijn zowieso nog tot een uur of 4 online dus ik check dalijk nog wel eens.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Alle 8 voorzien van ja, maar dan moeten we 8vs8. Voorkeur ligt bij de conquest of rush maps.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:34 schreef Re.active het volgende:
jullie zijn met 8, alle 8 eigen pc neem ik aan? dan kan je toch 4v4?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
vanavond even een avondje met de vijand heulen![]()
Pff... dat is wel spelen op een heel ander caliber zeg. Er wordt niet slap geouwehoerd op TS, alleen tactical info wordt gedeeld. Vooralsnog veel slowplay. Like wat i see so far...![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:18 schreef very het volgende:
De tunnel kom ik al wel feilloos door, maar zo behendig manoeuvreren lukt me (nog) niet.![]()
Waarmee bestuur jij de heli/jet?![]()
Ik kan met de little bird ook wel door de tunnel. Gewoon gas geven in bursts, en niet te veel naar voren hangen anders raak je met de staart het plafond en dan crash je![]()
En hoe bestuur jij de heli/jet?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef Re.active het volgende:
Ik kan met de little bird ook wel door de tunnel. Gewoon gas geven in bursts, en niet te veel naar voren hangen anders raak je met de staart het plafond en dan crash je![]()
Nee cheater genoemd te worden kan ik geen genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:38 schreef JK het volgende:
[..]
M320 schieten en 'm320 noob' genoemd worden, daar kan jij toch ook nooit genoeg van krijgen?![]()
Ok, ik ben laatst overgestapt op wasd en pijltjes, gaat al iets beter... Maar nog steeds wordt ik constant uit de lucht gemaaid....quote:
Misschien komt dat ook wel omdat ik nog nergens flares voor heb![]()
![]()
jaa dat probleem heb ik zo ongeveer ook met een jetquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ok, ik ben laatst overgestapt op wasd en pijltjes, gaat al iets beter... Maar nog steeds wordt ik constant uit de lucht gemaaid....
Misschien komt dat ook wel omdat ik nog nergens flares voor heb![]()
jaa kloptquote:Op zondag 26 februari 2012 00:23 schreef JK het volgende:
Alleen tactical info op ts is saai. Slap ouwehoeren is veel leuker en waar nodig tactische info.![]()
en zelf iedereen voor cheater uit makenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee cheater genoemd te worden kan ik geen genoeg van krijgen.![]()
iddquote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef hiddit het volgende:
[..]
en zelf iedereen voor cheater uit maken![]()
Wanneer komt die patch ergens?
Iemand enig idee of de guided missile sterker wordt gemaakt voor de jet?
Zo kansloos dat als je een tank locked er een aantal keer overheen moet om hem te slopen.![]()
Het is wel leuker, maar als ik voor mij zelf spreek dan ben ik wel meer gefocust op de game als het een beetje stil is aan mijn kopquote:Op zondag 26 februari 2012 00:23 schreef JK het volgende:
Alleen tactical info op ts is saai. Slap ouwehoeren is veel leuker en waar nodig tactische info.
Ik heb regelmatig dat ik genadeloos wordt afgeslacht omdat ik teveel met TS bezig ben en te weinig met de game![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 01:27 schreef hiddit het volgende:
[..]
en zelf iedereen voor cheater uit maken![]()
![]()
We kunnen best ook zonder slap gelul spelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:43 schreef Re.active het volgende:
[..]
Het is wel leuker, maar als ik voor mij zelf spreek dan ben ik wel meer gefocust op de game als het een beetje stil is aan mijn kop
Ik heb regelmatig dat ik genadeloos wordt afgeslacht omdat ik teveel met TS bezig ben en te weinig met de game
Vanavond proberen?
@jk Bugworks moet idd mic kopen kunnen we wars gaan spelen.![]()
Hoe laat was je van plan?quote:Op zondag 26 februari 2012 11:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
We kunnen best ook zonder slap gelul spelen.
Vanavond proberen?
22:00 of later is te laat voor mij, moet morgen weer vroeg op. Als 20:00 te laat is dan eerder? (of 21:00)![]()
ik denk dat ik ongeveer vanaf 19:00 online benquote:Op zondag 26 februari 2012 13:11 schreef Re.active het volgende:
22:00 of later is te laat voor mij, moet morgen weer vroeg op. Als 20:00 te laat is dan eerder? (of 21:00)![]()
Dan kan hij meedoen aan een war, ik niet. Geen clanwars voor mij.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik zit van 20.30 tot 22.30 in ieder geval achter de tv. Daarna zou ik nog wel een paar potjes kunnen spelen op zich....![]()
Rond 7 uur zoek ik gewoon een seine crossing server op wie komt die komt, simpel.
Misschien wilt jk onze server wel even instellen op 24/7 rush seine/ grand bazaar zodat we iig gegarandeerd een plekje hebben.![]()
Is er voor zitten niet makkelijker?quote:Wars zal ik niet gaan spelen, speel graag wanneer ik het wil en hoe ik wil.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
We kunnen best ook zonder slap gelul spelen.
Vanavond proberen?
@jk Bugworks moet idd mic kopen kunnen we wars gaan spelen.
Wat betreft de mic, heb het geluid liever via me speakers dan via een headset en zal het daarom niet zo praktisch zijn voor de rest.![]()
Nikita?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:24 schreef rubbels het volgende:
Ik zit van 20.30 tot 22.30 in ieder geval achter de tv. Daarna zou ik nog wel een paar potjes kunnen spelen op zich....![]()
![]()
-Is misschien wel een slim ideequote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Is er voor zitten niet makkelijker?
[..]
Wars zal ik niet gaan spelen, speel graag wanneer ik het wil en hoe ik wil.
Wat betreft de mic, heb het geluid liever via me speakers dan via een headset en zal het daarom niet zo praktisch zijn voor de rest.
-Je kan toch ook een losse mic kopen?Ja, jij ook dan?quote:![]()
Ik vond voordat ik een headset met mic ook het geluid veel beter klinken over mijn speakers totdat ik een headset met mic ging gebruiken en ik daadwerkelijk geluiden links ook links uit de headset hoor.Met een surround set of zoals bij mij 2x stereo, dan komt het geluid overal constant uit elke hoek.
Ik zou nu echt niet meer het geluid over de speakers willen.
Maar war team is vooralsnog niet eens een issue, Ik denk dat we genadeloos afgemaakt worden. We ownen wel als we bijvoorbeeld gezamelijk een willekeurige server joinen maar dat is logisch, wij als team tegen allemaal loners.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: