Boo, ik word hier emotioneel van. Ik zal goed voor m verzorgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hah, weet ik![]()
En het is niet mijn basgitaar meer, nu van jullie
Gister wel nog even een hyperactief ge-editte cover opgenomen!
Heb nog wel cabsquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen de top ?, heb ik niet veel aan helaas.
Als je nou een leuke combo voor me had
Dus toch! Ja ik ben KasperMquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Saf. (Vintage gear. Shortscale en zo obscuur mogelijk.)
Wou dat ik daar het geld voor hadquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel cabs
Twee 4x12 of een 2x12, maar dan komt er 200 p/s bij.
Wie ga je verzorgen ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Boo, ik word hier emotioneel van. Ik zal goed voor m verzorgen.
HZ telt niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Is hier toevallig nog iemand die een emg setje over heeft en wil ruilen tegen een SD set ?
Ah kijk. Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dus toch! Ja ik ben KasperM
Heb nog wel eens elementen van je overgenomen
Ik heb geen Split coil P'squote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ah kijk. Ik had al zo'n vermoeden.
mocht je nog eens ooit een p-setje nodig hebben voor een opknap projectje ik heb nog een paar stel no names liggen en ik gebruik zoiets nooit. Als iemand er blij mee is. (wel om zelf te gebruiken en niet om vervolgens door te verkopen) mag hij ze wel hebben.
quote:
Wat Dean zegt!, HZ is ook zeker te overwegen, die klinken verschrikkelijk lekker!, zeker de neck pickup!quote:
Net gevraagd wat die Mustang moet kosten, die Ibanez gaat niet weg, voor geen enkele versterkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:12 schreef KaMo het volgende:
[TK] Ibanez SZ320 & Fender Mustang I versterker + accessoires
Die amp niks voor jou Braddie, dan kan je de gitaar doorverkopen?
Kwestie van te snel lezenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Hij bedoeld de Ibanez uit die advertentie.
Ach ik heb 6 gitaren. Mijn ouders kijken er niet meer van op. Je ouders wennen er vanzelf wel aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Kwestie van te snel lezen
Opzich wel, maar m`n ouders zien me al aankomen met nòg een gitaar(aangezien ik morgen dus òòk een SG heb)
Dat hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik heb 6 gitaren. Mijn ouders kijken er niet meer van op. Je ouders wennen er vanzelf wel aan.
Die HZ die ik heb gehad (en die in meerdere gitaren van mensen uit deze reeks hebben gezeten) vond ik toch echt zwaar tegenvallen. Zeker als je erna actieve EMG's hoort...quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat Dean zegt!, HZ is ook zeker te overwegen, die klinken verschrikkelijk lekker!, zeker de neck pickup!
Ahh, ok, nouja misschien komt het doordat ik nog geen andere gitaar gehoord heb met andere EMG pickups, dat ik ze daarom heel goed vind klinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die HZ die ik heb gehad (en die in meerdere gitaren van mensen uit deze reeks hebben gezeten) vond ik toch echt zwaar tegenvallen. Zeker als je erna actieve EMG's hoort...
ik blijf ze matig vinden, maar dat kan ook door de afstelling van de pickups in die gitaar komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:14 schreef The_Dean het volgende:
Ze zijn ook wel goed, alleen actieve zijn beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |