Is helemaal waar, maar in zo'n geval zou je natuurlijk ook gewoon weer een kabel met rechte plug kunnen gebruikenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou gewoon voor het gemak je output makkelijker maken, dat scheelt ook weer als je kabel een keer breekt tijdens een optreden en je moet een andere gebruiken die dan weer niet verlengd is.
Je zou het geluid daar maar moeten doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef BoerBert het volgende:
Al die bazen on-stage
Trucks, Guy, King, Beck, Haynes, etc. etc.
Toevallig, ik ook!quote:
quote:
Woei, de lemon ice tea en oploskoffie staat klaar hoor!quote:
Ik moet de gain helemaal open draaien, vervolgens de bridge pickup te selecteren en dan toon op zijn hoogst en dan heb ik nog steeds niet echt pinchharmonics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef brother52 het volgende:
Zal voor het grootste gedeelte aan jezelf liggen denk ik.
Oeps!quote:
Kijk eens aan, dan hebben we ook al een basmeisje voor Bluescreensquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik? Mijn vriendin heeft hem al gekaapt
Beetje flauw L.no is super liefquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Vrouwenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |