Het is wel een mooie giaar hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ach, weetje... het zal ook wel aan mijn spel leggen hoor, maar ik had echt al 1,5 week geen elektrische gitaar meer aangeraakt, dus ik moest even wennen.
Nee, ik probeer subtiel te zeggen dat het vermakelijk is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij probeert subtiel te zeggen.
HET IS KUT
Zei ik Rinus, ik bedoel natuurlijk Brad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee, ik probeer subtiel te zeggen dat het vermakelijk is.
Je bent een geboren entertainer, Rinus. Je kan mensen vermaken met je filmpjes, dit is een compliment!
Metallica is dan ook best een fijne bandquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Death Magnetic is toch best een fijne plaat
Dude, SHUT THE FUCK UP!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zei ik Rinus, ik bedoel natuurlijk Brad.
Negeer hem gewoonquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dude, SHUT THE FUCK UP!
Dit soort dingen zijn toch te gèk voor woorden?
Dat probeer ik ook, maar het is cònstant dat ik die bashings naar m`n kop gegooit krijg van die gast, lazer lekker op van het forum of zo, ik hou me nog in, ook omdat ik het forum gewoon gezellig wil houden, maar ik krijg echt de krampentering van die gast.quote:
I don't care...at allquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar het is cònstant dat ik die bashings naar m`n kop gegooit krijg van die gast, lazer lekker op van het forum of zo, ik hou me nog in, ook omdat ik het forum gewoon gezellig wil houden, maar ik krijg echt de krampentering van die gast.
Laat ik het maar eens gaan proberen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
I don't care...at all
Zou jij ook moeten doen
Thanks voor de tip!, ik weet dat het op gitaarnet meestal allemaal of oude mensen zijn met veel ervaring, of gitaristen met een te groot ego!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Als ik je dan nog een tip mag geven. Ga niet op gitaarnet voor iedere hersenscheet een topic aanmaken, daar zitten ze er nog minder op te wachten dan hier.
Met handschoenen spelen is een bitch. Denk ik.quote:
Had je dat ding überhaupt wel gestemd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef Braddie het volgende:
Meh, hij ging niet heel erg lekker.. toch maar even laten afstellen en nakijken, heb ook het idee dat de topkam wat meer naar rechts zit, aangezien m`n hoge E bijna van het fretboard afgaat als ik hem alleen al fret.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dude, SHUT THE FUCK UP!
Dit soort dingen zijn toch te gèk voor woorden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |