Hee, mooi blauw kleurtje.quote:
Haha ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef brother52 het volgende:
Ze zijn best wel ok, totdat je hoort hoe het ook kan.
Overlopertquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Zo, de eerste basslines denderen al door de kamer
Oh shit, verkeerde topic
Jammer dat die Christian er niet meer bij speelt, die vond ik eigenlijk beter.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:50 schreef genakt het volgende:
[..]
Vroeger was dat altijd in de baroeg
Gewoon elke band die daar komt is vet
Sowieso Necrophagist belachelijk goede gitarist![]()
Mee eens !quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat Dean zegt!, HZ is ook zeker niet te overwegen, die klinken verschrikkelijk zeker de neck pickup!
I know!quote:
ach joh, mietjequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ben de top aan het schoonmaken![]()
Is wel nodig
Nou oud bier ruikt niet bepaald frisquote:
Dat ruikt ook niet frisquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou oud bier ruikt niet bepaald fris![]()
Een vers biertje daarintegen
Je was toch van de koffie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou oud bier ruikt niet bepaald fris![]()
Een vers biertje daarintegen
Het shiny gedeelte ziet er een beetje kut uit.quote:
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is die HEtfield set toch ?
Juist mooi vind ik!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het shiny gedeelte ziet er een beetje kut uit.
Gewoon niet poetsen, dan is dat er zo af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het shiny gedeelte ziet er een beetje kut uit.
Sjit daar gaat mijn stoere rocker imagequote:
Hoe kom je eraan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Even spammen, leuk spul:
[TK] 4x Seymour Duncan pickups
Zo'n SH15 is op zich wel leuk. Ik heb alleen geen gitaar waar ik hem in zou kunnen proppen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Even spammen, leuk spul:
[TK] 4x Seymour Duncan pickups
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |