Omdat dat ongeveer hetzelfde is als wat ik nu ben.. vind het zo'n bizar idee dat dat in mijn buik zit, kan het soms nog niet helemaal geloven zeg maarquote:
Datquote:Op maandag 20 februari 2012 13:56 schreef Fieder het volgende:
Ik ben nu halverwege mn 6e week, dus zo ziet het er bij mij nu ook uit waarschijnlijk!
Onvoorstelbaar... Is die zwarte vlek je baarmoeder dan?
Behoorlijk ja...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:00 schreef Sorbootje het volgende:
Nee die zwarte vlek is het vruchtzakje. Met vocht idd.
En oke, duidelijk, da's inderdaad best een bizar idee he?
Ik heb die bekende later overigens wel uitgelegd hoe het zat. Vond het wel wat sneu
Hahahaha ja iddquote:Op maandag 20 februari 2012 14:01 schreef Fieder het volgende:
Ik moet op echo cursus!
Doet me denken aan die aflevering van Friends dat Rachel haar baby steeds niet ziet op de echofoto hihi
Das geen ongein, dat is toch leukquote:Op maandag 20 februari 2012 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Wat een stoot Sorbo!.
Ik heb een nesteldrangdagje geloof ik. De koelkast is uitgesopt, badkamer is half gepoetst tot ik geen zin meer had, ledikantlakentjes zitten in de was, er ligt een sprei over het ledikantje om stof in het matrasje te voorkomen
. En meer van dat soort ongein.
Ja, ga je het nieuw kopen?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:16 schreef Fieder het volgende:
Ik ga morgen naar Ikea! Kinderkamertjes kijken. Nog heeel vroeg maar wil vast weten of dat een optie is. Anders sparen voor speciaalzaak![]()
Oeh zin in!!
Asyniur pff die mannen! Mijne is soms heel lief, gaan we friet halen of neemt ie n ijsje mee ofzo. En soms krijg ik op mn kop omdat ik weer zit te snacken. Ligt volgens mij aan zn eigen trek
Whihi idd!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:18 schreef Asyniur het volgende:
Je kunt ook eens kijken op marktplaats. Daar vind je vaak ook heel erg leuke dingen voor weinig geld.
En mikoxx heeft nog een hele mooie kinderkamer te koop staan
Ghehequote:Op maandag 20 februari 2012 14:34 schreef Sorbootje het volgende:
AAARGH! Ik heb echt een extreem irritante zwangerschapskwaal. Jeuk aan mijn onderbenen. Het gaat maar niet over. Had ik vorige keer ook, maar niet zo erg als nu.
*mopperklaagzeur*
Ach, ik hoef in elk geval niet te twijfelen of ik wel zwanger ben.
Fieder ik heb ook een kamertje te koop staan, maar ik vind het zelf lelijk (kersen met creme)
Ahwww...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Sorbootje het volgende:
Nee hoor, we hebben een kloppend hartje gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is van vorige week, dus toen was ik (volgens mijn eigen berekening) bijna 5 weken
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees nu pas dat Sonja een meisje krijgt!Wat leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |