abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108182649

trophy list
car list
track list

PSN verandert van naam:

quote:
On February 8, 2012, your “PlayStation®Network account” will be renamed a “Sony Entertainment Network account” or a “SEN account” in conjunction with Sony Computer Entertainment’s PlayStation®3 system software and PlayStation®Vita system software updates. (Note, this change will not be applied to the PSP® (PlayStation®Portable) system at this time.)

For general purposes, this account change is a change in name only. Your username or password will not change, nor are we asking you to change them. In accordance with this transition, some necessary naming changes will be made to the TOS and Privacy Policy.

This transition is based on Sony’s goal to enhance its unique digital entertainment offering. As a series of these activities Sony started last September, PlayStation®Network will be aligned with “Sony Entertainment Network.” This helps us get closer to our goal of establishing a global comprehensive network platform of services across games, movies, music and more, all accessible from one convenient account.

Thank you for your continued loyalty and support during this transition.

Sincerely,
The Sony Entertainment Network Team

quote:
FOK! = PSN/SEN ID
Auti = nurspekkie
Bedaarten = wookielover1
beetotheizzo = ben071
Black-Hole = jileen
BoyGenius = RDR-Fanatic
caspervc = casper_vc
Chaos-Zero = MoodChange
cheqy = Cheqy
Dannoe = Methadonny
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf

DeeBee = Tehdas
dekkered = kogelvoer
delano.888 = Dx11
donald_dick = joystick-joy
Don-Leon = LPopkema
DutchErrorist = jojojoost
Echtezwarevannelle = RobinMeng
Edwin1984 = Edwin1984
fake-flamingo = Fake-Flamingo
FinalD87 = FNLD

ForzaScuderiaFerrari = jobimpreza
gamefreek = geemfriek
Icefire1971 = icefire-nl
IrishBastard = Boemeltje
janrad = Crashtestnl
J. Clarkson = evil_tuinhekje
JJH = JJH1985
joeftw = joeftw-
killurz= killurz
kreuk050 = KREUKNEUS

LightLuke = LightLuke92
Made77 = made_77
matthisl = matthimatiques
Maver24 = dutch-devil
Meike26 = YukinoSuzuka
mgeelen = Mr_Mister_38
Mindstate = MindstateNL
Mr-green = aaaido
Mystikvm = Mystikvm
neggix = neggix

NeonPanda = SorayaNL
Nils7 = vanillaNL
Odin83 = Enemy
PoederSuikerPoeder = vecht
Qunix = PMKnl
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Repeating = Sjorskee
Ricard0j = Vash_NL
Rike = RiKe456

Rio = MisterRio
rolstoelvandaal = Stavross
Saekerhett = Saekerhett
SanAnt = ghpeet
Scharrel-hagelslag = Melluk
Skipper26 = soofvic
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
SonicVolcano = SonicVolcano
Sosuacafe = NL-SosuA-
Sygnus = GTP_Sygnus

TDM = JJmky20
Toempf = Toempf
trance_fan = nalyu
Unknowd = Pietskie-B
woessie = woessie12
67Impala = Munn1k
En nogmaals de lijst, maar dan andersom, kan je makkelijker checken of je nu wel of niet iemand van Fok! in je vriendenlijst hebt staan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PlaŌtje bij de TT:

pi_108188394
Vroem :)
pi_108410032
Ik heb de laatste maanden niet veel gametijd gehad en time trials op de Nordschleife is dan heel leuk inderdaad. _O_ Ik probeer altijd (tienden van) seconden van mijn tijd te schaven met een Audi R8, mijn favoriete auto tot nu toe qua wegligging!
pi_108412501
Mijn favoriet is vorige week afgelost :o

Het was de TVR Tamora, heerlijk speels karakter wat dat autootje heeft.

Plaatsvervangend favoriet : De RUF BTR '86 O+

Hier met achtervleugel, zonder de achtervleugel is hij mij iets te link + de races die we nu rijden zijn achtervleugels toegestaan. Dan ga ik niet als enige zonder vleugel rijden natuurlijk.
  zondag 26 februari 2012 @ 14:22:48 #6
225308 Row-1
'sup money?
pi_108415417
Ik ga eens wat mensen toevoegen van de lijst, dus schrik niet als je de naam RDesign ziet. ;)
pi_108416475
Weten we dat ook weer.

Misschien wel leuk om een keer een avondje te racen ? Hebben we eigenlijk wel iemand nodig die er of al heel veel in zijn lijst heeft staan of dit wil doen ? Dan kunnen we in zijn lounge verzamelen !
Zelf zou ik dit eerlijk gezegd niet willen doen, omdat ik dan langer moet zoeken voor ik bij juiste lounge ben van de competitie die ik rijdt.
pi_108513051
Lijkt me ook leuk, maar dan wel ruim van tevoren zodat ik goed het circuit kan verkennen. ;)
pi_108574852
Ik wil binnenkort GT5 kopen maar ik zoek er ook een stuurtje bij.
Iemand aanraders voor een stuurtje, pedalen en een schakelpook?
Heb niet echt een budget, maar heb ook geen overvolle bankrekening.

PS, heeft iemand ook een ontwerpje voor een zelfgemaakte, inklapbare 'playseat'?
pi_108576088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 05:42 schreef mirai01 het volgende:

PS, heeft iemand ook een ontwerpje voor een zelfgemaakte, inklapbare 'playseat'?
Dit zijn allemaal prima stuurtjes oplopend in prijs:

Logitech driving force gt
Logitech G27
Fanatec GT3 RS
Thrustmaster t500 RS
Fanatec CSR Elite
Fanatec Clubsport wheel (nog niet uit)

Ik heb veel plezier aan de GT3 RS
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:41:31 #11
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108576548
quote:
Ja, alleen dan met dik Audi interieur en niet peugeot ;)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:34:24 #12
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108581380

Ik gebruik nog altijd m'n prehistorische (2001/2002) Logitech Wingman Formula Force GP stuurtje.
Wordt eigenlijk weleens tijd voor iets nieuws. :o

Wat zijn de grootste voordelen van de nieuwste generatie stuurtjes?
pi_108583451
Ik gebruik een Logitech Driving Force GT

Uitstekend over tevreden en kost volgens mij 100 euro
pi_108583587
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:41 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja, alleen dan met dik Audi interieur en niet peugeot ;)
En een bewegende basis en het scherm op de gehele voorruit.
Anders is het een beetje triest eigenlijk.
People assume too much.
pi_108589176
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 05:42 schreef mirai01 het volgende:

Wat zoek je precies ? Een stellage om vanaf de bank lekker te racen of een opstelling met stuurtje en racestoel en al ? In dat laatste geval is het ook niet veel anders, behalve dat je dan ergens in de hoek van je kamer een autostoel hebt staan en de zelfgemaakte playseat kan je dan bijvoorbeeld er onder schuiven of tegenaan klappen.

In het subforum Hardware van GT-Planet zijn er ook veel mensen die hun eigen playseat hebben gemaakt.
pi_108590544
Meer een inklapbaar tafeltje en stoeltje. Het stoeltje zal ik wel bij de ikea of ergens vinden, maar een inklapbaar tafeltje of een van hout gemaakt frame ontwerpje ofzo.
pi_108592463
Leuk zo'n topic! Heb zelf ook GT5, level 40 en 1100+ auto's! Iemand zin om online te knallen? :)

Me PSN/SEN is btw 'Bounkass'. :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Ben. op 01-03-2012 17:49:31 ]
pi_108631363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef Ben. het volgende:
Leuk zo'n topic! Heb zelf ook GT5, level 40 en 1100+ auto's! Iemand zin om online te knallen? :)

Me PSN/SEN is btw 'Bounkass'. :)
Het zou leuk zijn als we een datum kunnen prikken om een race te rijden met een groepje hier!
pi_108652825
Of een vaste dag in de week ? Als je dan in de Open Lobby een race organiseerd, zet je in het topic het nummer van de lounge, hoeven we ook niet zoveel mensen toe te voegen in onze vriendenlijstjes.
pi_108736013
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 01:35 schreef Meike26 het volgende:
Of een vaste dag in de week ? Als je dan in de Open Lobby een race organiseerd, zet je in het topic het nummer van de lounge, hoeven we ook niet zoveel mensen toe te voegen in onze vriendenlijstjes.
Het topic lijkt er een beetje te dood voor... ik ga me denk ik inschrijven bij GTHQ voor de online races
pi_108740772
Of het is juist een manier om deze reeks weer wat leven in te blazen ;)

Ik zou woensdag avond eventueel wel een lounge willen open gooien, als iemand interesse heeft, geef ik tegen die tijd wel het lounge-nummer door voor de Open Lobby. Wat en waar we gaan racen zien we dan wel weer. Waarschijnlijk wel cup-races of roulette, iedereen het zelfde materiaal :s)
  maandag 5 maart 2012 @ 14:36:40 #22
277865 Sejt
Ondertitel
pi_108741585
Ik heb op zich wel interesse, al zal ik nooit 100% zeker zijn van tevoren dat ik kan joinen. (gezin met dochter)

Na 21u heeft de meeste kans voor mij op woensdag.
Ik kan eventueel wat meer mensen ronselen, waaronder Jackson Claxon ;)

Rij wel met een controller.
I love my mispoken words.
  maandag 5 maart 2012 @ 17:11:46 #23
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_108747036
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef Sejt het volgende:
Jackson Claxon ;)
*meldt*
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_108760619
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 14:08 schreef Meike26 het volgende:
Of het is juist een manier om deze reeks weer wat leven in te blazen ;)

Ik zou woensdag avond eventueel wel een lounge willen open gooien, als iemand interesse heeft, geef ik tegen die tijd wel het lounge-nummer door voor de Open Lobby. Wat en waar we gaan racen zien we dan wel weer. Waarschijnlijk wel cup-races of roulette, iedereen het zelfde materiaal :s)
Woensdag kan ik vaak wel ^O^ . Alleen ben ik nog met lang niet met alle circuits goed bekend dus zou ik juist wel graag van tevoren willen weten wat het wordt. :)
pi_108761734
Nouja, Zondag rijdt ik een race op Madrid, het lange circuit, dus daar zal ik waarschijnlijk mee openen (beetje trainen) woensdag avond. Dan rijdt ik weer met de RUF BTR, dus lekker gooien met het kontje en gummen met de bandjes ! Vroem Vroem *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')