Ja, precies dat is dus waar alle ouders in dit en het vorige topic volgens mij over hebben: Je moet je kind op een gegeven moment steeds meer vertrouwen geven in de hoop dat ze het niet beschamen, maar in de vrees dat ze dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan doen. En toch moet het, want dat hoort bij volwassen worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
En wat zijn je oplossingen dan? Reisverbod zonder begeleiding voor alles onder de 18. Niet meer op stap onder de 18? Aan de ene klant geven we jong volwassenen allerlei verantwoordelijkheden, aan de andere kant zeggen we dat ze nog niet volwassen genoeg zijn om al die keuzes te kunnen maken, beetje dubbel niet?
Misschien is de Islamitische manier, binnenhouden tot ze trouwen nog zo slecht nog niet. Dan weet je als ouders iig elk moment van de dag waar ze zijn
Blijkbaar niet. Ze zijn op hun 14/15e nog zo achterlijk dat je ze niet rond kan laten lopen. Wacht daar dan ook mee. Dan maar streng opsluiten totdat ze er wel klaar voor zijn. Wat dat betreft ben ik het met Boris_Karloff eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, precies dat is dus waar alle ouders in dit en het vorige topic volgens mij over hebben: Je moet je kind op een gegeven moment steeds meer vertrouwen geven in de hoop dat ze het niet beschamen, maar in de vrees dat ze dat hoogstwaarschijnlijk wel gaan doen. En toch moet het, want dat hoort bij volwassen worden.
Het ging niet om oplossingen, het ging om vooroordelen versus feiten. De mensen die hier met z'n allen op die meisjes zitten te dumpen hebben ook geen oplossingen. Je zult, het is al gezegd, de teugels langzaam moeten laten vieren.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En wat zijn je oplossingen dan? Reisverbod zonder begeleiding voor alles onder de 18. Niet meer op stap onder de 18? Aan de ene klant geven we jong volwassenen allerlei verantwoordelijkheden, aan de andere kant zeggen we dat ze nog niet volwassen genoeg zijn om al die keuzes te kunnen maken, beetje dubbel niet?
Misschien is de Islamitische manier, binnenhouden tot ze trouwen nog zo slecht nog niet. Dan weet je als ouders iig elk moment van de dag waar ze zijn
En over welk 'soort' hebben we het dan ?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In jouw omgeving laten dezelfde soort meisjes zich waarschijnlijk vingeren achter de plaatselijke disco-dancing. Onzekere bakvissen heb je overal, ook op het platteland.
in onze tijd waren dat degenen met de hema kuivenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En over welk 'soort' hebben we het dan ?
En lange trui over de leggingquote:Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
in onze tijd waren dat degenen met de hema kuiven
Ja, nee is nee. Maar iedereen weet dat het soort apen die jonge meisjes misbruiken niet op een normale manier kunnen communiceren en het woord nee dus niet begrijpen. Dat ze dan toch bewust het risico nemen door met die kneuzen mee daar huis te gaan is dan natuurlijk wel heel dom.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
Ja, het is de schuld van het meisje zelf als ze een kerel treft die zijn poten niet thuis kan houden of erger.Ook al was het een hoer geweest, als ze nee zegt is het alsnog nee.
Echt, die reacties hier zijn te stompzinnig voor woorden. Ik zou het de posters die 'eigen schuld' om het hardst roepen bijna gunnen dat dit ze later overkomt met hun eigen dochter.
Toch vreemd dat de 1 er wel intrapt en de ander niet. Waar ligt dat aan denk je dan he.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat is juist het punt, die meiden zien niet dat het foute vriendjes zijn. Ik heb me hier jaren over verbaasd bij vriendinnen met dat soort vriendjes, daar trap je toch niet in, dacht ik altijd. Maar die jongens kunnen heel leuk praten en juist meiden met een laag zelfbeeld en dergelijke vallen daar als een blok voor.
Ook is het een illusie natuurlijk om te denken dat je als ouder alles kan tegenhouden. Dan doe je het wel stiekem als je dat echt graag wil en dan is het nog moeilijker om een oogje in het zeil te houden natuurlijk.
Het is blijkbaar de loterij des levens.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de 1 er wel intrapt en de ander niet. Waar ligt dat aan denk je dan he.
Alsof die meiden slim genoeg zijn om bewust die keuze te maken.. als ze dat konden zaten ze niet op het vmbo met meer criminelen dan leerlingen..quote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja, nee is nee. Maar iedereen weet dat het soort apen die jonge meisjes misbruiken niet op een normale manier kunnen communiceren en het woord nee dus niet begrijpen. Dat ze dan toch bewust het risico nemen door met die kneuzen mee daar huis te gaan is dan natuurlijk wel heel dom.
Waarschijnlijik zijn zo ze puberaal rebels dat het ze juist een geweldig idee vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je daar wel op anticiperen. Als die gasten vragen of je een weekje komt blijven slapen in Rotterdam, zonder je ouders daarvan op de hoogte te brengen of iets dergelijks, dan is het logisch dat het plan wat ze/je hebben, het daglicht niet kan verdragen.
[..]
Daarom laten we ze ook geen huizen kopen. Maar volgens mij kan je het wel vertrouwen enigszins normale dingen te doen.
Ik begreep vroeger ook dat als ik een honkbalknuppel op iemands hoofd sla, dat je diegene dan dood kan slaan.
Dat ze geen volwassen beslissingen kunnen nemen, betekend niet dat ze gelijk achterlijk zijn.
Stupide opmerking. Ieder kind ontwikkelt zich immers in zijn/haar eigen tempo en op zijn/haar eigen manier. Voeg daar andere belangrijke factoren (karakter, band met ouders -vooral vader is in dit opzicht belangrijk, is al jarenlang bekend-, vriendenkring, toegepaste manipulatietechniek door loverboy etc.etc.etc.) aan toe en bingo: DAAR ligt het dus aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de 1 er wel intrapt en de ander niet. Waar ligt dat aan denk je dan he.
Onzekere bakvissen die zich laten verleiden door gladpratende mooiboys, of dat nou Driekus met zijn vette Vectra, Achmed met zijn vette Mercedes of Deloine met zijn vette Civic is.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En over welk 'soort' hebben we het dan ?
Of bepaalde kinderen zijn retarded, en anderen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:28 schreef just_a_girl_2 het volgende:
[..]
Stupide opmerking. Ieder kind ontwikkelt zich immers in zijn/haar eigen tempo en op zijn/haar eigen manier. Voeg daar andere belangrijke factoren (karakter, band met ouders -vooral vader is in dit opzicht belangrijk, is al jarenlang bekend-, vriendenkring, toegepaste manipulatietechniek door loverboy etc.etc.etc.) aan toe en bingo: DAAR ligt het dus aan.
Ah, dat verklaart alles. Waar maken we ons dan eigenlijk druk om. Lekker laten gaan dan maar?quote:
Nee, niet laten gaan dan maar. Maar het is wel een verklaring waarom hun oordeelsvermogen danwel de inschatting van de gevolgen, nog niet zo goed werkt(e).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart alles. Waar maken we ons dan eigenlijk druk om. Lekker laten gaan dan maar?
Ach, zo kunnen we ook wel bij hongerlijdend negertje of elk chinees kinderarbeidertje gaan wegkwijnen in medelijden. Die verdienen dat meer dan twee achterlijke pubermeiden die zich in Rotterdam door een stel negers laten palen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Nee, niet laten gaan dan maar. Maar het is wel een verklaring waarom hun oordeelsvermogen danwel de inschatting van de gevolgen, nog niet zo goed werkt(e).
Ik ga er vanuit dat deze dametjes hun lesje wel geleerd zullen hebben. Helaas is dat ws op de harde manier geweest.
Wat mij vooral verbaasde bij het doorlezen van dit topic, is het gebrek aan medeleven met deze meisjes bij sommige prikkers hier. Alsof een klein beetje meegevoel ook maar een cent kost.
Wacht maar tot het een naaste van jou overkomt stelletje azijnpissers!
Die krijgen van mij sowieso meer medelijden, die kunnen echt helemaal niets aan hun situatie doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Ach, zo kunnen we ook wel bij hongerlijdend negertje of elk chinees kinderarbeidertje gaan wegkwijnen in medelijden. Die verdienen dat meer dan twee achterlijke pubermeiden die zich in Rotterdam door een stel negers laten palen.
Nee, maar dat is de reden dat volwassen kerels met hun tengels van puberende meiskes af moeten blijven en niet moeten gaan claimen dat ze "vrijwillig" naar hen toe kwamen. Pubermeisjes zijn gewoon enorm beinvloedbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ah, dat verklaart alles. Waar maken we ons dan eigenlijk druk om. Lekker laten gaan dan maar?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Ach, zo kunnen we ook wel bij hongerlijdend negertje of elk chinees kinderarbeidertje gaan wegkwijnen in medelijden. Die verdienen dat meer dan twee achterlijke pubermeiden die zich in Rotterdam door een stel negers laten palen.
Nu zou ik natuurlijk advocaat van de duivel kunnen gaan spelen en roepen dat de negers in kwestie niet beter wisten, het aan hun jeugd lag, ze stiekem zelf ook puberjongens zijn, en ook zij er niks aan konden doen, maar voor deze ene keer zal ik dat maar laten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, maar dat is de reden dat volwassen kerels met hun tengels van puberende meiskes af moeten blijven en niet moeten gaan claimen dat ze "vrijwillig" naar hen toe kwamen. Pubermeisjes zijn gewoon enorm beinvloedbaar.
Twee pubermeiden die op de trein stappen om eens flink losgetrokken te worden door wat negers uit Rotterdam. Blijft verbazingwekkend dat er nog geen rij van 200.000 naieve pubermeisjes bij die jongens voor de deur stonden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:52 schreef Copycat het volgende:
Of sommige kinderen spenderen hun hele jeugd tussen de beschermende muren van het zolderkamertje. Om als volwassene weinig anders te doen.
Het zijn twee pubermeiden.
De opgepakte man is 29 jaar oud. Kun jij mij even uitleggen tot welke leeftijd de pubertijd duurt in jouw wereld?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu zou ik natuurlijk advocaat van de duivel kunnen gaan spelen en roepen dat de negers in kwestie niet beter wisten, het aan hun jeugd lag, ze stiekem zelf ook puberjongens zijn, en ook zij er niks aan konden doen, maar voor deze ene keer zal ik dat maar laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |