quote:Carnaval (ook wel 'Vastelaovend') is een van oorsprong katholiek feest, dat ook heidense wortels heeft en gevierd wordt in de drie dagen voorafgaand aan Aswoensdag. Volgens de traditie duurt het feest van zondag tot dinsdagavond - de Vastenavond. Om middernacht vangt de vastentijd aan van 40 dagen, tot Pasen.
Vernielingen vallen denk ik erg meequote:Op maandag 20 februari 2012 06:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Eén grote gore bende op straat en vernielingen, gezellig hoor die carnaval.
Jij gaat met elke meid die je zoent een relatie aan?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:06 schreef jpg97 het volgende:
Wel keihard zuipen en feesten maar daarna vasten ho maar![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:06 schreef jpg97 het volgende:
Wel keihard zuipen en feesten maar daarna vasten ho maar![]()
Dan moet je eens 1 keer in je leven gaan carnavallen een dagje of halve dag. Dan begrijp je het wel. En wil je elk jaar carnaval vierenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die praalwagens ook___!!!!
[ afbeelding ]
Vaak getrokken door een tractor
[ afbeelding ]
Ik begrijp het niet
Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij gaat met elke meid die je zoent een relatie aan?
Denk het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 keer in je leven gaan carnavallen een dagje of halve dag. Dan begrijp je het wel. En wil je elk jaar carnaval vieren
Is super gezelligquote:Op maandag 20 februari 2012 11:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind het wel jammer eigenlijk, dat we dat hier niet zo vieren. Lijkt me best gezellig
Niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 keer in je leven gaan carnavallen een dagje of halve dag. Dan begrijp je het wel. En wil je elk jaar carnaval vieren
Bovendien kun je echt eens een keer flink uitpakken met je outfit. Sexy schoolmeisje, politievrouw.quote:
De pastoor zal het nog druk krijgen in de biechthokjes!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
en 9maanden later zijn er weer een berg inteelt babies rijker.
Nee ik heb een berenpakquote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bovendien kun je echt eens een keer flink uitpakken met je outfit. Sexy schoolmeisje, politievrouw.
Sociaal geaccepteerd de hoer uithangen?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bovendien kun je echt eens een keer flink uitpakken met je outfit. Sexy schoolmeisje, politievrouw.
Oh dus stiekem wil je je gewoon gedragen als een sletquote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Care. Mag ook eens 1x per jaarquote:Op maandag 20 februari 2012 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd de hoer uithangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |