Deze post strookt niet geheel met de PI?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Joene het volgende:
Gelukkig had ik een leuk iets teruggefixed op valentijnsdag
Jawelquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Deze post strookt niet geheel met de PI?
Tenzij valentijn op 15 feb is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Deze post strookt niet geheel met de PI?
In mijn agenda staat 14 ?quote:
Belangrijker is wat PostNL in zn agenda heeft staan?quote:
Pakketjes maken van briefpost.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Belangrijker is wat PostNL in zn agenda heeft staan?
Daar ging het mis... Prutsers!quote:Voor een aflevering op de juiste datum vertrouwt [insert bedrijf] op de diensten van TNT post.
Dat was wel een behoorlijke faal ja.quote:
Zo een oudhollandsche dikke winterpeen ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je een romantische zak Hollandse wokgroenten verstuurd?
Precies de goede maat... Hoe wist je dat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een oudhollandsche dikke winterpeen ?
Nee, maar ik denk dat een beetje nattigheid wel handig is ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Met de natte klei er nog aan?.
Sinds de komkommer story is het een stuk minder moeilijk ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Precies de goede maat... Hoe wist je dat?
Jij begint over natte klei ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moeten jullie even privé gaan in de babbelbox?
Je nichtje met de dikke tett'n?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook een kaartje gekrijgt. Op mijn werk! Van een anoniempje die niet zo anoniem is
En nee niet mijn man
Ze heeft wel dikke tetten maar is niet mijn nichtjequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je nichtje met de dikke tett'n?
dus...quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moeten jullie even privé gaan in de babbelbox?
als je jesters had gepost had die niet lopen zeuren .quote:
Weer een goed punt, J.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef Joene het volgende:
als je jesters had gepost had die niet lopen zeuren .
Zie foboquote:
Lurkert.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar had ik al gelurkt, mallie..
Het is mijn spiegel niet meer..quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor het schoonmaken van je spiegel raad ik je overigens "St Marcs" aan in combinatie met een katoenen, niet pluizende doek.
GAY TWEET!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor het schoonmaken van je spiegel raad ik je overigens "St Marcs" aan in combinatie met een katoenen, niet pluizende doek.
Neem anders even een glaasje water of thee, homo!quote:
Heb je hem weggedaan omdat er vlekken opzaten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:
Het is mijn spiegel niet meer..
Ik zal het doorgeven..
Thee laat ik alweer zitten , water is okay!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neem anders even een glaasje water of thee, homo!
Ik ben gewoon weer bij mn ouders gaan wonen omdat dat heel 2012 is...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je hem weggedaan omdat er vlekken opzaten?
ik vind het ook wel hip.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer bij mn ouders gaan wonen omdat dat heel 2012 is...
Dat kon nog best wel eens een nieuwe trend worden, dan loop jij mooi vooruit!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon weer bij mn ouders gaan wonen omdat dat heel 2012 is...
Zo ben ik JK! Zo ben IK!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben zeer vereerd dat je Mij met Hoofdletter U aanspreekt.
Je vind de ga scheiden en terug bij je ouders wonen trend niet zo ?quote:
Ik vind bij mijn ouders wonen niet zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Je vind de ga scheiden en terug bij je ouders wonen trend niet zo ?
ik ook niet , maar een kartonnen doos is het ook niet ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind bij mijn ouders wonen niet zo
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:24 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook niet , maar een kartonnen doos is het ook niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |