Ben ik ook benieuwd naar...niet dat ik ze gebruik, maar wat kost zo'n grapje...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:46 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dus, kostte dat?
Ik zie op verschillende sites rond de 160 euroquote:Op maandag 20 februari 2012 10:54 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar...niet dat ik ze gebruik, maar wat kost zo'n grapje...
ik wil ook wel graag weten wat de beste zijn, en meest onzichtbare. Omdat het toch redelijk veel geld kost, en ik denk dat je ze best snel kwijtraakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:57 schreef mindyourstep het volgende:
http://www.oordoppenshop.nl/
Daar zie ik wel goede, komen ze thuis op maat aanmeten.
Wil er ook wat, helaas wel 140 euro's
Die dingen zie je amper, een vriend van me heeft ze ook altijd in.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ik wil ook wel graag weten wat de beste zijn, en meest onzichtbare. Omdat het toch redelijk veel geld kost, en ik denk dat je ze best snel kwijtraakt.
Ah klinkt inderdaad als een plek waar je ook een gesprek kunt voeren.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitgaan, dansen, bier drinken, met vrienden op stap gaan, vrouwen kontebonken
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:05 schreef Leipo666 het volgende:
de harde doppen die ik heb raak je echt niet zomaar kwijt
ik heb ze alweer vele jaren geleden laten maken bij een BeterHoren filiaal. Het komt regelmatig voor dat het aanmeten niet goed lukt waardoor de oordoppen uiteindelijk niet goed aansluiten. Ze testen de oordoppen dan ook altijd in je oren voordat je ze mee krijgt. lekken ze dan meten ze ze gewoon nogmaals aan net zolang tot ze wel goed passen en niet meer lekken (dit dus zonder meerprijs).
ik zou ze dus nooit via internet bestellen maar altijd een lokale zaak opzoeken die dit voor je kan doen
Ik heb het eens een DJ gevraagd, toen het geluid zo hard stond in een te kleine zaal dat de bass compleet verneukt werd. Hij was het met me eens dat het kut klonk, maar hij krijgt meer gezeik als het volume niet voluit staat.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:19 schreef Dagonet het volgende:
Dus het publiek draagt gehoorbescherming en het personeel draagt gehoorbescherming.
En niemand komt op het lumineuze idee om het volume gewoon wat omlaag te zetten zodat dat niet nodig is.
9 van de 10 barmensen draagt hier anders ook geen doppenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan zaten mensen over de rook te klagen, ondertussen lopen ze wel gehoorbeschadiging op en is het voor het personeel verplicht gehoorbescherming te dragen..
In een gemiddelde discotheek ligt het niveau tussen de 90 en 115 db. Boven de 85 db is het verplicht.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:19 schreef Drinky het volgende:
9 van de 10 barmensen draagt hier anders ook geen doppen
1 2 3 4 5 6 7 8 | Horeca-inrichting Type geluid Indicatie geluidniveau (dB(A)) Restaurant achtergrondmuziek 70 Rustige bar/café muziekinstallatie 80 Drukke bar/café of dansschool mechanische muziek voor jongeren 85 Discotheek voor ouderen - 85 - 95 Discotheek voor jongeren - 90 - 105 Discotheek live muziek (pop, punk of hardrock) 95 - 115 Discotheek housemuziek/houseparty 95 - 130 |
Nou ik zie de meeste met oordoppen in hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 11:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
9 van de 10 barmensen draagt hier anders ook geen doppen
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef Leipo666 het volgende:
het zou me niets verbazen dat medewerkers een leuke korting krijgen
en over het comfort van op maat gemaakte harde doppen: ik slaap er ook weleens mee en als ik dan op mijn zij lig heb ik totaal geen last van die doppen in mijn oren
dat is bij die universele 'parapluutjes' wel anders....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Ik geloof dat die andere voorzien zijn van zuurstof vrije atomen, die geleiden geluid minder.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:41 schreef -Roy- het volgende:
Hoe verhouden deze
[ afbeelding ]
zich ten opzichte van die dure krengen?
Dit zijn herriestoppers, echte oordoppen dempen meer linear waardoor het geluid nog fatsoenlijk klinkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:41 schreef -Roy- het volgende:
Hoe verhouden deze
[ afbeelding ]
zich ten opzichte van die dure krengen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:39 schreef LookAtMe het volgende:
Als ik dit zo lees zijn mijn oren vast al dood.
Met uitgaan vind ik de muziek wel hard, maar meestal niet te hard. Bij feesten en concerten wel maar dan vind ik het juist nice.
Zal dan niet in Eindhoven zijn. Maar mensen hier beginnen ook steeds meer oordoppen te dragen. 3 jaar geleden zat iedereen nog op mij te haten, maar tegenwoordig haten ze niet meer en snappen ze het, alleen dragen ze het nog steeds niet. Over het algemeen is het meer gewordenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Nou ik zie de meeste met oordoppen in hoor
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:40 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]geen aandelen, wel ervaringsdeskundige met oordoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
Ik weet wel dat volgens mij Alpine en discotheek Brothers samen werken. Die zitten altijd samen gezellig te tweetenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef Leipo666 het volgende:
het zou me niets verbazen dat medewerkers een leuke korting krijgen
en over het comfort van op maat gemaakte harde doppen: ik slaap er ook weleens mee en als ik dan op mijn zij lig heb ik totaal geen last van die doppen in mijn oren
dat is bij die universele 'parapluutjes' wel anders....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |