Jij bent 12 zeker.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:36 schreef Anonymousz het volgende:
alexanders hoed![]()
sorry ik hou het niet meer
Leuk hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 02:36 schreef Anonymousz het volgende:
alexanders hoed![]()
Het wordt kunstmatige coma genoemd. (medisch geïnduceerde coma)quote:Op maandag 20 februari 2012 06:33 schreef Prospera het volgende:
Friso ligt in een narcose, niet in een coma.
quote:Op maandag 20 februari 2012 02:36 schreef Anonymousz het volgende:
alexanders hoed![]()
twitter:jaspervankuijk twitterde op maandag 20-02-2012 om 09:29:05De voorspelling is nu: pas over enkele dagen een prognose. Traumateams staan klaar om journalisten te helpen omgaan met zoveel onzekerheid. reageer retweet
Als ik die journalisten was zou ik gezellig samen de piste op gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 09:30 schreef flugeltje het volgende:
twitter:jaspervankuijk twitterde op maandag 20-02-2012 om 09:29:05De voorspelling is nu: pas over enkele dagen een prognose. Traumateams staan klaar om journalisten te helpen omgaan met zoveel onzekerheid. reageer retweet
Verfrissend? Verwarrend!quote:Op maandag 20 februari 2012 06:33 schreef Prospera het volgende:
Friso stelde ik me altijd al voor als een autonome vrijbuiter.
Hij werd aan de haak geslagen door een mogelijke vriendin
van Klaas Bruinsma; een persoon uit de malafide wereld.
Na de kennismaking met Mabel, toen nog geen Wisse, maar al snel Wisse-Smit, waren ze wel een match in heaven.
Mabel ontpopt zich snel als confident in de koninklijke familie.
De dood van prins Claus, prins Bernard; ze was er altijd bij.
Mabel is al eens in de diepste grotten van de Delfste kerk geweest.
Friso ligt in een narcose, niet in een coma.
Als ze Friso gaan opwarmen tot 37 graden, dat duurt een dag en dan nog
de narcose gaan opheffen, dat duurt nog een dag; dan pas kunnen ze iets
zeggen over zijn hersenactiviteiten.
Ik kan me voorstellen dat de familie heeft aangegeven dat ze alles willen doen en laten
om Friso zo gemakkelijk mogelijk willen laten ontwaken.
Daarin hun voorbehoud, dat als er geen hersensignaal meer is de familie
in hun rust een beslissing kunnen nemen.
En voila, zijn skipartner, Florian, die niet te vinden is.
of wel via via http://www.bergrettung-le(...)iew&id=21&Itemid=38/
Hij was ook niet de eerste die aan de bel hing om hulp.
Ze heeft gewoon een schurfthekel aan dat feest en grijpt alles aan om niet te hoeven gaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Dat bedoelde ik dus gisteren toen ik zei dat hoogwaardigheidsbekleders er consequenties voor carnaval aan hangen...
Je zei dat ze zijn dood of het vertellen daarvan speciaal uit stellen voor carnaval, en dat lijkt me wat overdreven.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Dat bedoelde ik dus gisteren toen ik zei dat hoogwaardigheidsbekleders er consequenties voor carnaval aan hangen...
Zo'n idee had ik inderdaad ook toen ik het lasquote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een schurfthekel aan dat feest en grijpt alles aan om niet te hoeven gaan.
Ja, je gaat toch geen twee uur in te auto zitten om een half uurtje bij wat lallende gasten rond te hangen.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik inderdaad ook toen ik het las
Ik acht het nog steeds niet uitgesloten dat ze het stekker uittrekken uitstellen tot een moment dat het voor hen het beste uitkomtquote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zei dat ze zijn dood of het vertellen daarvan speciaal uit stellen voor carnaval, en dat lijkt me wat overdreven.
En dat kan natuurlijk ook ja...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een schurfthekel aan dat feest en grijpt alles aan om niet te hoeven gaan.
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:58 schreef Ssserpente het volgende:
Karla Peijs, de commissaris van de koningin in Zeeland, heeft haar bezoek aan de Prinsenreceptie in Hulst en de carnavalsstoet in Lamswaarde afgezegd.
De ernst van het ongeluk is niet te verenigen met het leutfeest, vindt ze.
Vorig jaar kwam ze ook niet opdagen. Toen raakten er drie garnalenvissers vermist.
Bron: PZC
Friso zal het vast zéér waarderen dat ze om hem niet gaatquote:Op maandag 20 februari 2012 09:58 schreef Ssserpente het volgende:
Karla Peijs, de commissaris van de koningin in Zeeland, heeft haar bezoek aan de Prinsenreceptie in Hulst en de carnavalsstoet in Lamswaarde afgezegd.
De ernst van het ongeluk is niet te verenigen met het leutfeest, vindt ze.
Vorig jaar kwam ze ook niet opdagen. Toen raakten er drie garnalenvissers vermist.
Bron: PZC
Friso lijkt me ook niet zo van het hossen en zuipen - great minds en zo....quote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Friso zal het vast zéér waarderen dat ze om hem niet gaat
Wat is dit voor bullshit? Je hebt hier niet te maken met een of andere roman thriller.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik acht het nog steeds niet uitgesloten dat ze het stekker uittrekken uitstellen tot een moment dat het voor hen het beste uitkomt
Zijn de drie garnalenvissers vorig jaar ook weer naar land gezwommen toen ze hoorden dat Karla Peijs geen carnaval ging vieren?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Friso zal het vast zéér waarderen dat ze om hem niet gaat
Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik het ook niet nodig en belachelijk zou vinden, ik acht het alleen niet uitgesloten... Of het nou om carnaval is of om een andere reden... Stekker uittrekken kun je nu eenmaal regisseren...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:19 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat is dit voor bullshit? Je hebt hier niet te maken met een of andere roman thriller.Of een complot theorie
Er heeft hier een familie een dierbare in ernstig kritieke toestand in het ziekenhuis liggen, denk je nou echt dat carnaval hun nog maar iets interesseert? Sommige mensen...
Misschien kunnen ze en route gelijk een lawine meepakken, mogen ze op dezelfde afdeling als Friso.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik die journalisten was zou ik gezellig samen de piste op gaanNu ze er toch zijn...
Het ging mij om de situatie waarbij Friso al hersendood zou zijn vanaf vrijdag... Als je dan met z'n allen gaat speculeren moet je ook alle opties openhouden...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:23 schreef Godtje het volgende:
Wat een non-issue.
Voor ze een echte diagnose kunnen stellen is dat carnaval al goed en wel voorbij.
Bea tegen Mabel: "Friso moet nog maar even blijven liggen, wij vinden dat het volk eerst carnaval moet kunnen vieren."quote:Op maandag 20 februari 2012 10:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik het ook niet nodig en belachelijk zou vinden, ik acht het alleen niet uitgesloten... Of het nou om carnaval is of om een andere reden... Stekker uittrekken kun je nu eenmaal regisseren...
En dat het hun niet interesseert snap ik volkomen, maar het koninklijk huis is buiten een familie ook gewoon een bedrijf waar soms keiharde beslissingen genomen worden...
Of er niet aan meedoen en weten wanneer je weer kan stoppen.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging mij om de situatie waarbij Friso al hersendood zou zijn vanaf vrijdag... Als je dan met z'n allen gaat speculeren moet je ook alle opties openhouden...
Peijs hoeft als Commissaris van de Koningin in Zeeland toch geen twee uur in de auto te zitten om een fesitiviteit in Zeeland te bezoeken?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch geen twee uur in te auto zitten om een half uurtje bij wat lallende gasten rond te hangen..
Nee niet in die orde van grootte...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bea tegen Mabel: "Friso moet nog maar even blijven liggen, wij vinden dat het volk eerst carnaval moet kunnen vieren."
Sommige figuren zou ik er bijna voor aanzien om er inderdaad voor te zorgen dat ze in hetzelfde ziekenhuis terecht komenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze en route gelijk een lawine meepakken, mogen ze op dezelfde afdeling als Friso.
Het speculeren is nou juist zo'n beetje het bestaansrecht van dit topic nog... Er wordt door iedereen flink gespeculeerd, waarom zou deze optie dan niet geopperd mogen worden?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of er niet aan meedoen en weten wanneer je weer kan stoppen.
Maar dat doet toch elke familie?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik acht het nog steeds niet uitgesloten dat ze het stekker uittrekken uitstellen tot een moment dat het voor hen het beste uitkomt
Ja, de koningin zal de familie nog even wat langer laten lijden zodat dat stel dronkenlappen carnaval kan vierenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee niet in die orde van grootte...
RVD tegen Bea en Mabel, "Als hij nu sterft moeten verschillende evenementen afgelast worden. Dit kan tot publieke verontwaardiging leiden en dus is het wellicht verstandiger om even een paar dagen te wachten met het uittrekken van de stekker..." Ik acht de RVD er toe in staat om dergelijke adviezen te geven...
Ik denk echt dat ze nog niet eens kunnen beoordelen of het een stekkersituatie is, dat weet je pas nadat je hem ruim de tijd hebt genomen om zelf weer op gang te komen, en ik vermoed dat het proces van wakker worden wellicht nog niet eens begonnen is, en anders nog maar vrij kort geleden.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik het ook niet nodig en belachelijk zou vinden, ik acht het alleen niet uitgesloten... Of het nou om carnaval is of om een andere reden... Stekker uittrekken kun je nu eenmaal regisseren...
En dat het hun niet interesseert snap ik volkomen, maar het koninklijk huis is buiten een familie ook gewoon een bedrijf waar soms keiharde beslissingen genomen worden...
Ok gaan we speculeren.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het speculeren is nou juist zo'n beetje het bestaansrecht van dit topic nog... Er wordt door iedereen flink gespeculeerd, waarom zou deze optie dan niet geopperd mogen worden?
Nou ja in ieder geval t/m koninginnendag.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ok gaan we speculeren.
Misschien blijft hij 10 maanden in coma. Moeten we oud en nieuw uitstrellen omdat Friso precies op die dag dood moet.![]()
Dan mogen we misschien ook geen vuurwerk kopen
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik acht de RVD er toe in staat om dergelijke adviezen te geven...
Ik denk ook dat dit jaar pasen en pinksteren op 1 dag vallen en dat die kerel dan precies dood moet!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja in ieder geval t/m koninginnendag.
precies...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat doet toch elke familie?
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dat dat dus echt allemaal wel mee zal vallen en dat men eerder geschokt is dat hij overleden is dan dat men zou zeggen 'shit hey, ik kan mijn strontkar met papier-maché poppeke niet door het dorp trekken, hoe durven ze!'
Dit denk ik dus idd ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze nog niet eens kunnen beoordelen of het een stekkersituatie is, dat weet je pas nadat je hem ruim de tijd hebt genomen om zelf weer op gang te komen, en ik vermoed dat het proces van wakker worden wellicht nog niet eens begonnen is, en anders nog maar vrij kort geleden.
Als er al een stekkersituatie is dan is het sowieso niet reëel om dat voor het eind van de week te bekijken.
Ik zeg niet dat de koningin zo'n beslissing neemt, ik geef aan dat ik niet uitsluit dat de RVD het advies geeft...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, de koningin zal de familie nog even wat langer laten lijden zodat dat stel dronkenlappen carnaval kan vierenSowieso denk ik niet dat carnaval helemaal afgelast zou worden, maar dat het gewoon wat soberder door zou gaan.
Precies.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat doet toch elke familie?
Nee, ik denk dat je je daar echt op verkijkt, en daarbij: het is maar Carnaval... dat mag dan wel groot zijn in Brabant en Limburg (en Zeeland) maar Nederland heeft nog 9 provincies waar dat Carnaval voor geen meter boeit.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee niet in die orde van grootte...
RVD tegen Bea en Mabel, "Als hij nu sterft moeten verschillende evenementen afgelast worden. Dit kan tot publieke verontwaardiging en weer een algemene discussie leiden en dus is het wellicht verstandiger om even een paar dagen te wachten met het uittrekken van de stekker..." Ik acht de RVD er toe in staat om dergelijke adviezen te geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |