Opnieuw een leeg gekocht elftal de CL inquote:Op maandag 20 februari 2012 13:41 schreef Anonymousz het volgende:
Stel Heerenveen wordt landskampioen
Nu nog die hele politieke partij opheffen dieper kunnen ze toch niet meer zinken met Spekman als voorzitterquote:
Sowieso jaquote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog die hele politieke partij opheffen dieper kunnen ze toch niet meer zingen met Spekman als voorzitter
Links is cool, zolang je maar genoeg geld hebt om salon-links te zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Sp zorgt er alleen maar voor dat nederland pauper wordt, tering partij , links![]()
![]()
Niet als de partij zo ontiegelijk hypocriet als de SP is, maar ik ben 12 en mag toch nog niet stemmen dus einde discussiequote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Links is cool, zolang je maar genoeg geld hebt om salon-links te zijn
VVD graait geld uit je zakken lul. Of je moet tot de absolute elite behoren en 2x modaal verdienen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
Sp zorgt er alleen maar voor dat nederland pauper wordt, tering partij , links![]()
![]()
Ik ben buitenlander en mag ook niet stemmen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet als de partij zo ontiegelijk hypocriet als de SP is, maar ik ben 12 en mag toch nog niet stemmen dus einde discussie
No verpauperder? Onmogelijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Smoofie het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VVD graait geld uit je zakken lul. Of je moet tot de absolute elite behoren en 2x modaal verdienen.
Nog 1,5 maand wachten en ik krijg mijn Baby-Range Rover...quote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef Helpmefok het volgende:
BWAAAAAAH godverdommeMijn motor is kapotter dan gedacht, 500 euro aan onderdelen
![]()
Behoor je met 2x modaal al tot de absolute elite?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
VVD graait geld uit je zakken lul. Of je moet tot de absolute elite behoren en 2x modaal verdienen.
Evoque? Toe maar! Zijn weinig FOK!ers die 42.500 aftikken voor een autoquote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog 1,5 maand wachten en ik krijg mijn Baby-Range Rover...
Dan behoor je tot de rijkste 5% van Nederland. Misschien niet absoluut dan, maar je zit wel een in een uitzonderingspositie.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behoor je met 2x modaal al tot de absolute elite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |