Slaap lekker,quote:Op maandag 20 februari 2012 02:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je geen antwoord gaat geven dan ben ik pleitte, laters.
quote:Op maandag 20 februari 2012 08:18 schreef xminator het volgende:
Soort zoekt soort, allemaal rare mensen hier
Dit soort neerkijkende reacties schrikken ons rare mensen niet af. Jullie zijn pas raar, met jullie onvermogen tot empathie. Holle breinen, lege zielen en verlaten lichamen.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:18 schreef xminator het volgende:
Soort zoekt soort, allemaal rare mensen hier
Misleidend plaatje.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:53 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[..]. Sorry voor dit topic.
Klein zwembad.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:53 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[..]. Sorry voor dit topic.
Ok.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit soort neerkijkende reacties schrikken ons rare mensen niet af. Jullie zijn pas raar, met jullie onvermogen tot empathie. Holle breinen, lege zielen en verlaten lichamen.
Dit is waar iedere jonge man over droomt. (Doet me trouwens denken aan Maria Johanna Kruiswijk.)
Schaap onder ieder arm lan!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Rijke lanman! Jij mag de eerste dagen extra breed lopen, doe maar alsof je onder iedere arm een rol tapijt draagt.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:06 schreef zarGon het volgende:
Op een kiddo van 17 lijken na het scheren..
Is echt irritant wanneer je werkt, man. Te lang een baard (net wanneer het juist tof staat) laten staan kan niet echt, want klanten dit dat. Stoppelbaarden zijn tof, maar trimmen kost tijd en is een gedoe vergeleken met alles eraf scheren. Maar dan lijk je dus weer op een jonkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |