Ow, dat had een tante van mij ook. Ze had ook problemen met lezen. Heb jij dat ook?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:44 schreef TimSalto het volgende:
Hoi iedereen,
Ik heb een klein probleempje, ik kan namelijk geen pleisters knippen.
Al mijn vingers heb ik nog en verder ook geen ziekte etc., maar op een of andere manier kan ik het gewoon niet. Andere dingen zoals papier lukken me nog wel en het eerste stukje ook nog wel, maar als ik bij dat dikke watachtige stukje kom kan ik gewoon niet verder knippen.
Ik weet dat het heel stom klinkt, maar iedereen heeft toch wel iets aparts.
Heeft iemand anders hier ervaring mee en op weten te lossen?
Alvast bedankt,
Tim
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat had een tante van mij ook. Ze had ook problemen met lezen. Heb jij dat ook?
Sorry, ik zie het probleem niet, leg uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat had een tante van mij ook. Ze had ook problemen met lezen. Heb jij dat ook?
echt toevalligquote:Op zondag 19 februari 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat je in het verkeerde forum post, maar goed dat kun je zelf niet meer aanpassen..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef TimSalto het volgende:
[..]
Sorry, ik zie het probleem niet, leg uit.
Donder op stom te lullen slaat nergens op wat je allemaal uitkraamt.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:51 schreef TimSalto het volgende:
Nee, ik kan niet door dat wattige stukje heen knippen.
Het is een beetje hetzelfde als door een dikke sok proberen te knippen.
Loop nu trouwens altijd rond met sporttape (dat witte) op mijn vingers, ziet er heel dom uit.
gvd, reageer ik ook eens serieus, is het geen serieus topicquote:Op zondag 19 februari 2012 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vraag het je teamleider op de werkplaats anders
Kom op zeg, dit kan niet serieus zijn
Sorry, zal het de volgende keer in de goeie doenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je in het verkeerde forum post, maar goed dat kun je zelf niet meer aanpassen..
Heb jij weerquote:Op zondag 19 februari 2012 23:54 schreef kwiwi het volgende:
gvd, reageer ik ook eens serieus, is het geen serieus topic*gaat weer terug in oude modus*
Ja soms welquote:Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij weer
Heb je toevallig ook moeite met het knippen van pleisters
Ow...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:56 schreef kwiwi het volgende:
Ja soms welDaarom reageerde ik ook serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |