Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
Gelijk erop zetten voor meer, op Xbox gaat hij af en toe voor 6Kquote:Op zondag 19 februari 2012 21:24 schreef Pietjuuhh het volgende:
Vandemar;
K heb MEXES voor 1300 lol moet ik er daar een paar verkopen en dan even wachten en doorverkopen ?
Thanks, khoop dat het werkt heb er4 voor 6000 gekocht :p hoeveel doorverkopen 4000?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelijk erop zetten voor meer, op Xbox gaat hij af en toe voor 6K
quote:
quote:
Wie liegt?quote:
Feit, ik krijg Sakho 3 at the back voor 5,5K niet weg meerquote:
Xbox laagste BIN rond 6K hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef Pietjuuhh het volgende:
Lol vandemar mexes nix waard ook nie miljaarde al me geld!
Ja, ik focus me alleen op 4at the back nuquote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feit, ik krijg Sakho 3 at the back voor 5,5K niet weg meer
Nu wel weg vor 2e ronde 5,5Kquote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik focus me alleen op 4at the back nu
pm mij jou acount gegvns en ki dulpicate hm vor jouquote:Op zondag 19 februari 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Wie wil Zidane hebben? Enige van het spel, hij heeft de stats van benzema en hetzelfde face maar dat is schijn. Voor 750K mag je em hebben. Koopje
Laat me daar nou niet aan herinneren.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
Zerokill had toch een Benzema gekocht laatst voor 50k?
Berenshit@live.nlquote:Op zondag 19 februari 2012 21:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
pm mij jou acount gegvns en ki dulpicate hm vor jou
gr
ww= ikfapoplindgrenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Berenshit@live.nl
Ww= *********************
geheime: bitches
Je ziet mijn ww als jij die van jou hier neerzet. Dan veranderd ie, doe maar
he wel gek dat is ook mijn wachtworodquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ww= ikfapoplindgren
hey idd ok we hebbe deal ok ik ga dupilaten voor ej
quote:
In België?quote:
Geen avondeten gehad van moeders?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb trek in een tosti met ketchup
4-5-1 en 4-3-1-2 waren die van mijquote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geloof ik best, mijne was de enige voor 2,3kis 4222 dus daar zal het wel door komen
Zeker wel, alleen rond deze tijd speelt de lekkere trek opquote:
PS3 toch? Hoe maak je die coins?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef stoereboii het volgende:
GJE hoeveel coins heb je? Ik hoop dat je na vanavond wat meer coins hebt want dit loopt echt als een trein, 20k winst al
35k. Kon niet meehandelen vanavondquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef stoereboii het volgende:
GJE hoeveel coins heb je? Ik hoop dat je na vanavond wat meer coins hebt want dit loopt echt als een trein, 20k winst al
twee opgepikt voor 2kquote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-5-1 en 4-3-1-2 waren die van mijnu weer 2 voor 3K gepakt met 4 at the bck.
Heb net 2 mangalas voor 5k gekocht dus dat is dan al 20kwinst..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS3 toch? Hoe maak je die coins?
Heb sakho's gekocht voor 2k en verkocht voor 4k, een paar Remy's en menez ookquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS3 toch? Hoe maak je die coins?
Die is ook niet geschikt omdat er 4/5 goede linksbacks zijn..je moet echt focussen op de absolute sterren op hun positie..Mangala en Sakho zijn gewoon met afstand het beste..Sissoko, Menez en Up M'Bia eigenlijk ook. Ribery enzo zullen ook wel flink de moeite waard zijn, maar dan gaat het steeds om flinke investeringenquote:
Waar is mijn zidane?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
ww= ikfapoplindgren
hey idd ok we hebbe deal ok ik ga dupilaten voor ej
Daar zat ik ook al aan te denken nadat ik er een aantal had gekocht. Hij heeft wel de meeste pace van allen.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is ook niet geschikt omdat er 4/5 goede linksbacks zijn..je moet echt focussen op de absolute sterren op hun positie..Mangala en Sakho zijn gewoon met afstand het beste..Sissoko, Menez en Up M'Bia eigenlijk ook. Ribery enzo zullen ook wel flink de moeite waard zijn, maar dan gaat het steeds om flinke investeringen
geen ideequote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dacht ik al maar waarom is ie dan opeens zo duur?
sterfquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dikke winst pakken allesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu zit iedereen met Fransozen die niet verkopen en ik lekker stabiel met m'n Van der Wielen
Alles verkoopt hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu zit iedereen met Fransozen die niet verkopen en ik lekker stabiel met m'n Van der Wielen
Belgquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kheb 7k winst gemaakt in 24 uurquote:
100K+ 1 uurquote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kheb 7k winst gemaakt in 24 uur
Alles gaat wegquote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hij is gewoon Frans mongoolquote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ligue 1 meetelt![]()
![]()
Mensen die stoereboii hetenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ligue 1 meetelt![]()
![]()
IK! Sorryquote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie had die Mangala 4-3-3 voor 4.6k
Samequote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat ik iets te hoge prijzen heb gesteld op mijn poppetjesniks verkoopt
+1quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik dus ook, gelukkig lopen ze over paar minuten af en dan laagste bin zetten voor zekerheid.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Echt? Die Mangala's verkoop ik voor 19,500 (alle 4atb formaties dan)quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja, dit dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, iets met een pot en een ketel.
Dat begrijp ik echt niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:59 schreef Heskeysucks het volgende:
Ben arfa voor start price 2k blijkt iets te veel .
iets met een niesende aap?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen Engels kon? 36% oid?
Wallonië vs Vlaanderenquote:
tja..toen was ik volgens mij 12 nu ben ik er al wat meer :pquote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks voor de protectiequote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
maar je kan nog steeds geen engels?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
tja..toen was ik volgens mij 12 nu ben ik er al wat meer :p
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.. 36%.. Als een aap op een toetsblaadje niest heeft ie al een 6..
Een beetjequote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je kan nog steeds geen engels?
I tink he dont now englis fery goedquote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je kan nog steeds geen engels?
hie kannut ieven go on a inglis forumquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
I tink he dont now englis fery goed
that sucks!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hie kannut ieven go on a inglis forum
Allé eh duude wijzer. Alleen Vlaamsch allé, engles is stom alléquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hie kannut ieven go on a inglis forum
indiet ied dousquote:
le vache qui ritquote:Op zondag 19 februari 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
Je parle français comme une vache espagnole
Slik je wel?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Fifa trouwens verkopen. Dit is belachelijk.
Ja hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
alsof jij zo maar je verslaving op kan gevenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, kom ook niet meer in dit topic was leuk je gekent te hebben doeiquote:Op zondag 19 februari 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
gekendquote:Op zondag 19 februari 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oké, kom ook niet meer in dit topic was leuk je gekent te hebben doei
Boksquote:
Caceres CBquote:Op zondag 19 februari 2012 22:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm ik wil even een underrated squad maken. Heb alleen ervaring met serie A dus als iemand nog spelers weet onder de 80 die baas zijn, let me know.
Dacht in ieder geval aan:
Taiwo - ... - Ogbonna - Abate
Over Callejon hoor ik ook altijd wel goede verhalen. Andere competities nog interessante spelers?
De zweinsteins-expres?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
Persoon van negeroide afkomst s'il te plaît.
Ogbonna is Serie B, dus hij moet Italiaan hebben.. Gamberini.quote:
Kan hij toch wel compenseren met anderen, maar Gamberini is ook een goede optie ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ogbonna is Serie B, dus hij moet Italiaan hebben.. Gamberini.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Boks![]()
Persoon van negeroide afkomst s'il te plaît.
Daar zit een perfect logo voor in FIFAquote:
Showquote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar zit een perfect logo voor in FIFA
zoek maar op V. Barcelosquote:
Mangala's zijn beter!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Tweede Mexes ook weg. Heb nu 1k winst, met nog 9 spelers op de TP
1k. Niet 100.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mangala's zijn beter!Hier ook 100k+
Ik heb hem ook even gehad, maar ben toen voor mijn huidige gegaan en die heb ik nu al best langquote:
Mijn Lloris vanmiddag voor 3,5 verkochtquote:Op zondag 19 februari 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
FML, Lloris 4-1-2-1-2 voor 9,5K erop gezet terwijl er niets onder 12K op staat
hierom zeg ik dat we beter oppassen nu want anders kan de winst zo weg zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef pascal08 het volgende:
Die Mangala's dalen ineens in hoog tempo, oppassen dus!
doe nou niet alsof je er wat van snapt gekke belgquote:Op zondag 19 februari 2012 22:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hierom zeg ik dat we beter oppassen nu want anders kan de winst zo weg zijn
+1quote:Op zondag 19 februari 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe nou niet alsof je er wat van snapt gekke belg
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme, deze zit niet in m'n verzekering. Had net een nieuwe 24" Samsung.
Oh, leuk! Het wekelijkse paint-topic van HeaN82.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan hier wel om gniffelen (PAINT) John Guidetti Feyenoord
Discarden. Gewoon snel verkopen. Allemaal.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef Pietjuuhh het volgende:
Wat zouden jullie doen met een brons Duits team voor het best ermee coins te verdienen?
wegdonderenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef Pietjuuhh het volgende:
Wat zouden jullie doen met een brons Duits team voor het best ermee coins te verdienen?
Is dat hem serieus?quote:
Ja!quote:
Jij kent hem al helemaal niet..quote:
je ziet het gele rondje tochquote:
jama ik heb niets andersquote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Discarden. Gewoon snel verkopen. Allemaal.
jupquote:
Nee, wel beetje ongelukkige foto, maar ja.quote:
Geeft niet, mocht iemand irritant wezen dan tik ik even iemand in elkaarquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, wel beetje ongelukkige foto, maar ja.
Vandermar, als de foto weg moet dan moet je het maar even zeggen..had het eigenlijk eerst even moeten vragen..sorry.
Komt niet overeen met die rellene Feyenoordmongoolquote:
Achteraf geloel. Als je datzelfde met Mangala had gedaan zat je zo op verliesquote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme, we hadden die Remy's gewoon moeten bewaren natuurlijk. Gaan op PS3 voor ongeveer 8k.
Feyenoordquote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Sjek spekbekgrijpt de kans om Feyenoord af te branden
opper jood die homo!
We zijn wel allemaal negerrijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus, anders knallen jullie even een compleet topic erdoor in een uur ofzo
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef zerokil het volgende:
Vandermar populair!!
Laatste voyeur(s) Snorrenbaard
GeeftJeEnergie
Dudeweiser
Moffol
pletvandepettenflet
Leevancleef
grrrbeer
kutkloon7
BartK.
Afhaalchinees
Voyeur bij Snorrenbaard? wtfquote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef zerokil het volgende:
Vandermar populair!!
Laatste voyeur(s) Snorrenbaard
GeeftJeEnergie
Dudeweiser
Moffol
pletvandepettenflet
Leevancleef
grrrbeer
kutkloon7
BartK.
Afhaalchinees
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste, wij zijn Feyenoord en wij staan geen 6equote:
enjoy while it lastsquote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste, wij zijn Feyenoord en wij staan geen 6e
Volgende week weer.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste, wij zijn Feyenoord en wij staan geen 6e
Rest van het seizoen ofzo!quote:
neequote:Op zondag 19 februari 2012 22:35 schreef rubbels het volgende:
Kan je evt. de naam van je team nog veranderen?
Donequote:Op zondag 19 februari 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pilletje nemen en dan weer over FUT of iets anders leuks hebben?
Ik krijg de mijne nog niet eens voor 1.5 k wegquote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom blijven die Ben Arfa's zo laag? Haal ze op voor 1,4k..
Voor hoeveel verkoop je ze. Die van mij gaan niet weg voor 4kquote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom blijven die Ben Arfa's zo laag? Haal ze op voor 1,4k..
Heb alle 4-3-3 RW's opgepikt voor 2k. Zet ze er nu op voor 4,5k.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je ze. Die van mij gaan niet weg voor 4k
Wel in Belgiëquote:
Hoe durf je.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik gebruik de PSV badge atm. Wel lang met andere badges gespeeld.
Je kan ook Ibra als 1 vd 2 spitsen gebruiken toch..dan moet je alleen Pato of Robinho op een wing zetten..(of had je zoiets al..staat me iets van bij)quote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Aguero - Messi
Silva - IF Fabregas
IF Nocerino - IF Boateng
Taiwo - IF Chiellini - IF Silva - Maicon
Buffon
Is dit baas of niet?
Weet alleen niet of ik het over mijn hart kan verkrijgen om Ibra weg te doen...
Show je team met Ibra, ik wil ook met Ibra spelen maar dan weet ik nooit wel team ik er om heen moet bouwen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Aguero - Messi
Silva - IF Fabregas
IF Nocerino - IF Boateng
Taiwo - IF Chiellini - IF Silva - Maicon
Buffon
Is dit baas of niet?
Weet alleen niet of ik het over mijn hart kan verkrijgen om Ibra weg te doen...
Carvalhoquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
oh jahttp://www.futhead.com/12/squad/52229
7 chem voorinquote:
Perea > Carvalhoquote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
goedkope alternatieven? het is al iets buiten mn budget
ik heb al 60k winst, ik hou ermee op voor vandaag, ben bang dat ik nu enkel nog maar kan verliezenquote:
Perea CB Cambiasso CM Armero LBquote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
goedkope alternatieven? het is al iets buiten mn budget
Y u no stfuquote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef pascal08 het volgende:
Mensen die geen winst hebben gemaakt vanavond
ik negeerde je tipquote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef pascal08 het volgende:
Mensen die geen winst hebben gemaakt vanavond
Volgende keer beter!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik negeerde je tipweer een goede beslissing geweest.
Touchéquote:
Dat is het welquote:Op zondag 19 februari 2012 22:50 schreef zerokil het volgende:
Hoe doen jullie een lage voorzet? 3x voorzet knop werkt niet bij mij.
En hoe staan jullie instellingen bij een voorzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |