Die kerel krijgt iedere wedstrijd een gratis pingel en schiet er nog één van randje 16, dat komt wel goed.quote:
Messi op 27 inmiddels.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Die kerel krijgt iedere wedstrijd een gratis pingel en schiet er nog één van randje 16, dat komt wel goed.
Ja geweldig he van Utrecht en Groningen!?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef msnk het volgende:
Mijn god wat zullen mensen emmers zijn gekomen zeg vandaag. Sjekk inmiddels ook liters denk ik.
Ik van Ajaxquote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja geweldig he van Utrecht en Groningen!?
Flauwquote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja geweldig he van Utrecht en Groningen!?
Wat zei sierdquote:
Pep wil een kus, krijgt 't niet en wordt gelijk fysiek.quote:
Heb medelij met je vriendin.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Pep wil een kus, krijgt 't niet en wordt gelijk fysiek.
Net een Turk of zo.
Sierd zei niks ...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zei sierd? Heb het na de 3-1 afgezet.
Snor tegen snor.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Net een Turk of zo.
Hij vond het wel mooi. 'Lekker zo'n harde aanpak' zei hij ..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Past niet in het fapplaatje natuurlijk, want alleen Mourinho doet rare dingen.
Ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Wie postte gistern dat liedje, static-X the only?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Net een Turk of zo.
Static-X is gruwelijk. Maar jij kende dat nummer nog niet? Want met "zeg geen NFS" doelde ik eigenlijk op jouquote:
Ik speel geen NFS bagger spellen/quote:Op zondag 19 februari 2012 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Static-X is gruwelijk. Maar jij kende dat nummer nog niet? Want met "zeg geen NFS" doelde ik eigenlijk op jou
Niet alles, je moet voor bijna alles betalen.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat Interactieve TV handig zegHad het veel eerder moeten halen. Kan gewoon alles rustig terugkijken: SV / Topgear, alles
Ik heb sinds een paar maanden zo'n UPC kastje met opnamemogelijkheid op m'n kamer. Pas dan krijg je in de gaten hoe handig dat wel niet is.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat Interactieve TV handig zegHad het veel eerder moeten halen. Kan gewoon alles rustig terugkijken: SV / Topgear, alles
Ohja? Moet je betalen voor Topgear bijvoorbeeld?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alles, je moet voor bijna alles betalen.
Dat heb ik ook jaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden zo'n UPC kastje met opnamemogelijkheid op m'n kamer. Pas dan krijg je in de gaten hoe handig dat wel niet is.
BBC kan ik niet terugbekijken via UPC.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? Moet je betalen voor Topgear bijvoorbeeld?
Dan neem je het op. Dat kan ik zelfs op de computer.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? Moet je betalen voor Topgear bijvoorbeeld?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan neem je het op. Dat kan ik zelfs op de computer.
Ach ja... nu ik per maand betaal voor downloaden. Download ik gewoon iets ipv wachten tot er iets goeds op tv is. Dan haal ik het bedrag er tenminste uitquote:Op maandag 20 februari 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Heb nu ook 3 maanden gratuite film 1
Wel veel bagger ertussen.
Gewoon aan toegeven.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
Pfff... Waarom heb ik zoveel honger de laatste weekVooral 's avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |