Ja man, negertjes en voetbal, heerlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat je je vergist, best veel mensen kijken toch ?
Kijk je dat?quote:
Negers? Alex scoorde voor PSG en bij Montpellier scoorde Belhanda (een Marokkaan).quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man, negertjes en voetbal, heerlijk.
Tering rayman wtf man, tering idiooot.
Zwart is zwartquote:Op zondag 19 februari 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Negers? Alex scoorde voor PSG en bij Montpellier scoorde Belhanda (een Marokkaan).
Ik vind de show zelf niet zo geweldig, maar die sketches eromheen zijn nog best leuk.quote:
Ja hij is bij interviews te druk, maar sketches zijn echt leuk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vind de show zelf niet zo geweldig, maar die sketches eromheen zijn nog best leuk.
FC Kip.
Ik haak al af zodra de naam Raymann valt... Wat zei je?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man, negertjes en voetbal, heerlijk.
Tering rayman wtf man, tering idiooot.
Je moet gewoon paar afleveringen kijken. Je gaat het niet gelijk leuk vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Meisjeeeeeeeee ben boos!! Verder ken ik het niet, snap niet waarom dat TV lab bestaat.
Je staat 5-0 achter, totaal kansloos (denk ik?), rode kaart, trainer brengt verdedigende wissels in, en Klozak maakt de torquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef msnk het volgende:
Klose eruit, Kozak erin, voeg ze samen en je hebt Klozak...
Snap je 'm!!!![]()
![]()
Nope, ging een half uur over de tatoeages van Guidetti.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Ajax al besproken in Studio Voetbal? Dat wil ik wel graag opnemen na deze geweldige wedstrijd.
Goed hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Nober het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Utaka 1-2 GOOOOOOOOLLLLL de Montpellier!
Bazen UI.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Nober het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Utaka 1-2 GOOOOOOOOLLLLL de Montpellier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |