Idd! En dat lelijke stadion van die neuzen natuurlijk weer welquote:Op maandag 20 februari 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet man, speel eigenlijk nauwelijks met Feyenoord. Speelt zo fucking irritant al jarenlang
FUT of online seizoen met 4-5 sterrenteams.
Sowieso schandalig dat al jarenlang de Kuip niet meer in voetbalgames zit, paupers.
Wat dan wel weer mooi was dat je in de FIFA van vorig jaar zelf supporters songs kon toevoegen.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd! En dat lelijke stadion van die neuzen natuurlijk weer wel
Nee tochquote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi was dat je in de FIFA van vorig jaar zelf supporters songs kon toevoegen.
Speel je met wat vrienden een toernooitje, hoor je opeens hamas, hamas.![]()
Weet niet of dat nu ook kan.
Calandt doelt op spreekkoren die je kon toevoegen.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee toch
Zou epische taferelen opleveren. Na de wedstrijd Vlaar vs Vertonghen kk in je longen die tegen elkaar battlen
O die worden dan random gespeeld of zo? Dacht dat je ze zelf kon laten afspelen door ergens op te klikkenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Calandt doelt op spreekkoren die je kon toevoegen.
Was leuk voor een keertje maar verveelde me ook al snel.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi was dat je in de FIFA van vorig jaar zelf supporters songs kon toevoegen.
Speel je met wat vrienden een toernooitje, hoor je opeens hamas, hamas.![]()
Weet niet of dat nu ook kan.
Jij slaapt ook nooit hequote:
Goed, gisteren was een topdag, en bij jou, vriend?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoi vriend, hoe gaat het in het leven?
Mwha, kon beter he.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goed, gisteren was een topdag, en bij jou, vriend?
Altijd lastig Groningen uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, kon beter he.
En met de vrouwtjes?
Wat zijn dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, kon beter he.
En met de vrouwtjes?
Die ik doe hebben dat nog nietquote:Op maandag 20 februari 2012 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van die mensen met 2 rare bobbels op hun borst.
Ik kan niet wennen aan dat nieuwe verdedigenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb maar 2 gouden spelers. Badstuber en Demba Ba
12 ja? Zit je bij ajacied422 in de klas?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die ik doe hebben dat nog niet. Maar ik ben zelf ook nog 12.
Ik zit een klas hoger.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
12 ja? Zit je bij ajacied422 in de klas?
Vrije trappen zijn ook moeilijkerquote:Op maandag 20 februari 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan dat nieuwe verdedigen
2xquote:Op maandag 20 februari 2012 02:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En je bent blijven zitten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |