quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
indien noodzakelijk helpen ze wel in de keuken of achter buffetten![]()
Allen afwas is vervelend werk he
Kom op zeg, hou op met miepen. Je stevende al 10 posts af op lapo - TT en fipo, geef maar toequote:
ja vast, daarom moet ik nadenken over TTquote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, hou op met miepen. Je stevende al 10 posts af op lapo - TT en fipo, geef maar toe
RODE lettertjes kokkie, RODE lettertjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja vast, daarom moet ik nadenken over TT
die probeer ik tegenwoordig te mijdenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RODE lettertjes kokkie, RODE lettertjes
Lukt niet zo makkelijk meerquote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die probeer ik tegenwoordig te mijden
heeft te lang geduurd idd. paar weken terug ging het weer ff snelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lukt niet zo makkelijk meer
Maar het werd ook weer tijd dat een ander een topic opende
Ik mis de drukte best wel een beetje. Hoeft niet zo snel te gaan dat ik posten mis, maar ik ben blij dat jij meestal wel gezellig bent, anders was het hier echt om tequote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft te lang geduurd idd. paar weken terug ging het weer ff snel
als ik er nietbwas was je alleenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis de drukte best wel een beetje. Hoeft niet zo snel te gaan dat ik posten mis, maar ik ben blij dat jij meestal wel gezellig bent, anders was het hier echt om te
Nah, valt wel mee hoor, ik heb de ABO-SC nogquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik er nietbwas was je alleen![]()
Mis het ook wel een beetje, was altijd gezellig
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee hoor, ik heb de ABO-SC nog
ik vond de muziekavondjes met Bol altijd erg gezellig
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
hebben heel wat nummers bij elkaar gezocht
daar luisterde ik niet zo naarquote:Op zondag 19 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En later dat ie de lijstjes streamde voor de TC
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geeft toch niet, volgens mij vond jij vooral het zo snel mogelijk bij elkaar zoeken van de nummers leuk. Jullie wisten met zijn tweeën 20 nummers op een lijstje plaatsen tegen één van mij
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik wilde eigenlijk eens kijken of ik nu eens echt met een website kan beginnen, maar ik drukte verkeerd en kwam hier terecht
ja vastquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik wilde eigenlijk eens kijken of ik nu eens echt met een website kan beginnen, maar ik drukte verkeerd en kwam hier terecht
Veel bomen = bos tochquote:Op zondag 19 februari 2012 21:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
alleen zie ik door de bomen het bos niet meer..
Ik had niet anders verwacht!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan beter
Let me Google! it for you
Hij blijft leukquote:Op zondag 19 februari 2012 21:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht!
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar ook naar de uitkomsten gekeken??
weet ik, had er al twee gelezen. heeft in mijn vakantie linkje getwatterdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
@kokkie, nee je hoeft de columns van Bollokus niet te lezen, maar hij schrijft goed èn heeft humor
Mooi zoquote:
Ik mis de twatjes dan blijkbaar, had de eerste gelezen, en zag vorige week of zo deze voorbij komen, dus die had ik gebookmarked.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik, had er al twee gelezen. heeft in mijn vakantie linkje getwatterd
ging alleen maar om de uitdrukking.. die dus niet bekend is bij jou!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo
Ben selectief data aan het overzetten van oude pc / werk laptop. Kom een e-mail account van mij tegen waar ik al in geen tijden meer op heb ingelogd. 1026 ongelezen berichten en 1587 spam-berichten
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ging alleen maar om de uitdrukking.. die dus niet bekend is bij jou!
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*hopt weer verder!
zal mijn best doen om je morgen lekker wakker te maken, kokkie!!!
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*hopt weer verder!
zal mijn best doen om je morgen lekker wakker te maken, kokkie!!!
Je moet ook niet zoveel posten manquote:
doe ik een keer mijn best is het weer niet goedquote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel posten man
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe ik een keer mijn best is het weer niet goed![]()
vrouwen
tuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Even doorposten, krijgen we misschien vandaag dit topic nog vol
Ben jij een half-vol of een half-leeg typequote:
voor nu een halfleegquote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij een half-vol of een half-leeg type
Vermoeden had ik alquote:
en zelfs dan was het moeilijkquote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al![]()
En een jaar geleden waren we alleen maar van FOK! weg te krijgen als we moesten slapen/werken
quote:
streamen niet, posten heel somsquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet, en zelfs jij streamde wel vanaf je werk
Ik post ook soms vanaf mijn werk. Zelfs nu nog wel als er nieuwe mol-twatjes zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
streamen niet, posten heel soms
op mijn werk heb ik twatter niet aan staan, alleen als ik een foto uploadquote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik post ook soms vanaf mijn werk. Zelfs nu nog wel als er nieuwe mol-twatjes zijn
Op mijn werk heb ik twatter gewoon in aanstaan. Zit toch de hele dag achter mijn PC. Maar vanaf kantoor twat ik niet zoveel.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
op mijn werk heb ik twatter niet aan staan, alleen als ik een foto upload
als ik het aan heb staan wordt ik teveel afgeleid.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op mijn werk heb ik twatter gewoon in aanstaan. Zit toch de hele dag achter mijn PC. Maar vanaf kantoor twat ik niet zoveel.
Heb ik pas last van als ik plots 15 nieuwe twats zie. Is dan meestal een SC tussen Ceetje en jou, of tussen Vikingsmeisje en jouquote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik het aan heb staan wordt ik teveel afgeleid.
je bent gewoon een stalkerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik pas last van als ik plots 15 nieuwe twats zie. Is dan meestal een SC tussen Ceetje en jou, of tussen Vikingsmeisje en jou
Heul niet, maar jullie spammen gewoon af en toe mijn TL volquote:
daar heb ik wel een oplossing voorquote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet, maar jullie spammen gewoon af en toe mijn TL vol
Gewoon geen twitter meer aan zetten als ik werkquote:Op zondag 19 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik wel een oplossing voor
unfollowquote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon geen twitter meer aan zetten als ik werk
quote:
wat zeur je danquote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar dan mis ik ook jullie leuke twatjes
Ik ben een vrouw hè, heb altijd wat te zeurenquote:
oh ja dat is hetquote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hè, heb altijd wat te zeuren
Maar mijn nieuwe toppie werkt perfectquote:
dat zou best kunnen ja. Maar ik ben geen grootverbruikerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwe toppie werkt perfect![]()
Nu alleen alle meuk aan data eens opruimen.
Wist je trouwens dat wij in één jaar net zoveel post (analoog/digitaal) krijgen als onze overgrootouders in hun hele leven
Huh, ondanks mijn nee-nee stikker en spam-filter krijg ik nog heel wat binnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou best kunnen ja. Maar ik ben geen grootverbruiker
nee stikker werkt bij mij goed. Spam eigenlijk alleen op mijn hotmail accountquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, ondanks mijn nee-nee stikker en spam-filter krijg ik nog heel wat binnen.
Ik krijg per week denk ik nog zo'n folder/papiertje of 15 ongevraagd in mijn brievenbus. Spam is nog veel irritanter, zelfs op mijn gmail accountquote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee stikker werkt bij mij goed. Spam eigenlijk alleen op mijn hotmail account
baal ik ook van, maar is helaas niks aan te doen. en het gaat altijd over hetzelfdequote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik krijg per week denk ik nog zo'n folder/papiertje of 15 ongevraagd in mijn brievenbus. Spam is nog veel irritanter, zelfs op mijn gmail account
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
baal ik ook van, maar is helaas niks aan te doen. en het gaat altijd over hetzelfde
Neu, jij hebt als vrijgezel een fleshlight nodigquote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
oa jaHeb ik als vrijgezel toch helemaal niet nodig
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, jij hebt als vrijgezel een fleshlight nodig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
wat jij al niet volgt zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet toch weten wat er op FOK! gebeurtquote:
jajaquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet toch weten wat er op FOK! gebeurt![]()
Volg het ook niet, was even een snelle zoektocht op FOK!. Zocht eigenlijk een topic wat heel snel vanuit ONZ geslot was
Maar daar hebben ze toch wél die leuke receptionistequote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
maar ik ben er weg van, morgen 0800 bij de garage voor APK
dat dan wel weer, maar die begint pas om0830quote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch wél die leuke receptioniste
Trusten kokje
slaap
Bummerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan wel weer, maar die begint pas om0830
Shaftquote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen even door shaft heen slaanen dan slapen
Waarom gooien ze de programmering op het laatste moment omquote:
Ben gezapt naar Veronica, is stukken beter dan de rest van de meuk die nu op TV is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.tvgids.nl/lijsten/nustraks/
Kijk maar!
Was ik ook aan het kijken, maar Shaft is dan beterquote:
veronicaquote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Die is toch nu niet op TV
Of zitten jullie samen een DVD-tje te kijken ?
vooral als ie gebruikt wordt in the fresh prince of bel airquote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige goed aan shaft is het intro-muziekje
quote:
Wel, heb CSI al zo lang niet meer gezien, dat het mij verbaasde dat Doc nog rond liep.quote:
heb het nog nooit gezienquote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Wel, heb CSI al zo lang niet meer gezien, dat het mij verbaasde dat Doc nog rond liep.
Was wel een goede serie, met aardige spin offs (Miami en NY).quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
CSI gaat over mensen die overdag een normaal leven leiden en 's avonds gekleed gaan in strakke pakjes om de mensheid te beschermen tegen Xorloggz de Bruut. De zoon van Thor met de Handtas en Petronella met de Baard.
yeah rightquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
CSI gaat over mensen die overdag een normaal leven leiden en 's avonds gekleed gaan in strakke pakjes om de mensheid te beschermen tegen Xorloggz de Bruut. De zoon van Thor met de Handtas en Petronella met de Baard.
Heul, nietquote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Spannend hoor! Ze zijn nu bij de Boom van het Einde opzoek naar de wasbol van de Goden.
Wat zit jij nu te kijken? Das lang niet zo spannend als mijn versie.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul, niet
Er wordt straks gewoon weer 'bewezen' dat Doc's vrouw géén overspel heeft gepleegd, en die knakker níet heeft vermoord
Xorlogzz de Bruut is de dader
Shaftquote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zit jij nu te kijken? Das lang niet zo spannend als mijn versie.
Ik weet al hoe CSI aflooptquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Shaft had nog steeds hetzelfde einde
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]het liep weer goed af
![]()
maar het is tijd om te gaan slapen
slaap lekker, kokkie!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]het liep weer goed af
![]()
maar het is tijd om te gaan slapen
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaap lekker, kokkie!!!
en muis!!
Vikingsmeisjequote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaap lekker, kokkie!!!
en muis!!
nietquote:
Was ook niet van plan op te blijven hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nietgewoon lekker slapen..
ik had vanavond even andere verplichtingen (waar ik nu zo'n spijt van heb!) en onze tijd komt wel weer
en muis, jij gaat ook niet voor me opblijven! hup je bed in!
komt goed,wordt een luie dagquote:Op maandag 20 februari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet van plan op te blijven hoor
Moet kokkie nog zijn nachtkusje geven![]()
Kokkieslaap
en morgen nog even genieten van je vakantie
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]daarom nog maar een keer kijken
the big bang theoriequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en er is verder toch niets leuks op TV. Straks the Blues Brothers maar die begint veel te laat
Maar die is om 21:00 uur al afgelopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
the big bang theorie![]()
had ik nog niet gezien, maar ga ik ook niet halen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar die is om 21:00 uur al afgelopen.
Ik ga the Blues Brothers ook niet halen, maar is wel een leuke film. Zal jij ook wel leuk vinden
avondquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
De tv staat wel aan, maar ik volg het niet zo allemaal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
al vele malen gezien.
Zo'n lekkere domme film waar je niet bij hoeft na te denken
Heb je ook de video's gezien? TornadoTitans heeft er een paar getwatterd.quote:
Geen beestjes, maar wel was wel duidelijk waarom ze hoopten op beestjes. Was een aardige supercelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
Nee niet gezien. Was het wat? Want gister waren geen echte meldingen voor zover ik weet.
Dat van Aloa las ik al + dat ze over 3 dagen misschien severe weather verwachten in het zuid-oosten. Kan best iets gaan worden...
Ja, sliert buien trok precies over OKC heen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen beestjes, maar wel was wel duidelijk waarom ze hoopten op beestjes. Was een aardige supercel
Ik heb zaterdagavond braaf de boel in de gaten gehouden, maar toen kwam het ook niet echt losquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, sliert buien trok precies over OKC heen.
Hangt van de buurt af. Baarsjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
Hey Muis, Amsterdam - West is dat een beetje aardig wonen?
Die beelden had ik al ergens gezien ja, prima beelden inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagavond braaf de boel in de gaten gehouden, maar toen kwam het ook niet echt los![]()
Oh, en die aflevering van Witness is toch de moeite waard. Mooie beelden van de tornado vanuit de terminal op Lambert Airport.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die beelden had ik al ergens gezien ja, prima beelden inderdaad
Zaterdag was het helaas niks. Ik zag het zondagavond, 0 reports dus ik wist genoeg
Weet even niet precies waar het was, alleen in West. Oke dank.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt van de buurt af. Baarsje, Westerpark
Als je het wel weet mag je altijd dm/pm-enquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet even niet precies waar het was, alleen in West. Oke dank.
Hooguit als ik op vakantie ben. Joplin heb ik namelijk niet gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Het zal mij ook niet snel overkomen dat ik beelden eerder zie dan jij hè
Misschien weet ik het straks, maargoed zal eraan denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je het wel weet mag je altijd dm/pm-en
Ken Amsterdam wel aardig
donderdag ook weer een leuke film zie ik netquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar die is om 21:00 uur al afgelopen.
Ik ga the Blues Brothers ook niet halen, maar is wel een leuke film. Zal jij ook wel leuk vinden
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
donderdag ook weer een leuke film zie ik net
Ik ruik een dilemma!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Twee zelfs, en dan is ook WIDM
zij nog niet. heeft vorig jaar ook nog in de snikkers reclame gespeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zat toch echt te twijfelen, maar IMDB bevestigde dat oma idd een van de Golden Girls is. Ik dacht dat die al allemaal dood waren
Mwah, zal wel meevallen WIDM neem ik toch op, dus ik ga gewoon gezellig met kokkie meekijkenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, zal wel meevallen WIDM neem ik toch op, dus ik ga gewoon gezellig met kokkie meekijken
Ja, dus toch, die football reclame. Nu is de reclame met Alexis uit Dynasty.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zij nog niet. heeft vorig jaar ook nog in de snikkers reclame gespeeld.
ze is pas 90 geworden
die reclame jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dus toch, die football reclame. Nu is de reclame met Alexis uit Dynasty.
Wow 90, ik wou dat mijn moeder nog zo vitaal was.
toch is het een leuk beestjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
precies wat je met dat soort hondjes moet doen
Mooi beestje wel, maar ik heb niets met die kleine schoot-keffertjesquote:
ben ook meer van het formaat labradorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi beestje wel, maar ik heb niets met die kleine schoot-keffertjes
Idemquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben ook meer van het formaat labrador
ik berner sennersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Idem, maar formaatje Digo mag er ook nog zijn, is alleen niet zo praktisch in een appartement.
Zelf vind ik airedaleterriërs
Die zijn, mooi, groot, enquote:
Maar ook eigenlijk al een slagje te groot voor een appartementquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeeelMijn zus heeft er een gehad
Komt ze zachter terechtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze mag best zo op mij vallen hoor![]()
veel te groot. maar een hond zit er voor mij toch niet in, veel te weinig tijd voorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar ook eigenlijk al een slagje te groot voor een appartement![]()
Zie je trouwens ook niet veel in NL
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kijk misschiuen met andere ogen,maar heb je dat lichaam gezien![]()
valt op zich wel mee, maar een paar kilo meer mag welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vel over been, kan je je niet aan opwarmen
Sandra Bullockquote:
Laura, Lieke, Sandra..... ik zie wel een patroonquote:
en wat is dat patroon danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laura, Lieke, Sandra..... ik zie wel een patroon
Zelfde soort haar, gezicht, ogen en mondquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wat is dat patroon danik zie het niet
hebben in ieder geval iets in de ogen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfde soort gezicht, ogen en mond
Iedereen heeft iets in de ogen, sommigen een twinkeling, anderen ijs, en weer anderen een stofjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebben in ieder geval iets in de ogen ja
en weer andere lenzenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets in de ogen, sommigen een twinkeling, anderen ijs, en weer anderen een stofje
Is niet praktisch met een stofje in je ogenquote:
vertel mij watquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet praktisch met een stofje in je ogen
maar een beslagen bril ook niet hoorquote:
Wat voor wilde gedachten hou jij er nu weer op naquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat voor wilde gedachten hou jij er nu weer op na
Condoom over je laptop heen trekken, leeft laptop langer vanquote:
Dat trekt ie nie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Condoom over je laptop heen trekken, leeft laptop langer van
werkt niet, word opgeblazenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Condoom over je laptop heen trekken, leeft laptop langer van
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waar denk jij toch allemaal aan zeg
snel naar bed om te slapenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Snel naar RTL7 voor het begin van the Blues Brothers
quote:
zal wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Slaap lekker kokje, en succes op je cursus morgen
en wie mag dat dan wel zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
Weet eindelijk waarom ik 6 maart vrij moest houden
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Hoi kokkie, nieuwe Disney/Pixar filmquote:
oh, niks bijzonders dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi kokkie, nieuwe Disney/Pixar film
quote:
een stukje, kan ze niet in een keer uit kijken. Heb zelfs ratatouille nog niet helemaal gezienquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind ze eigenlijk altijd wel leuk
Je vind ze gewoon niet leuk of wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
een stukje, kan ze niet in een keer uit kijken. Heb zelfs ratatouille nog niet helemaal gezien
ik weet het niet, kan er niet lang naar kijken, gaat vervelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je vind ze gewoon niet leuk of wat?
Ik vind Ratatouille maar ook Cars erg leuk.
Dat kan natuurlijk, misschien ben je gewoon geen animatie-film-typequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet het niet, kan er niet lang naar kijken, gaat vervelen
dat denk ik jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, misschien ben je gewoon geen animatie-film-type
Hoe was je cursus ?
Hebben jullie zelf de pakketselectie gedaan of komt het vanuit de moedermaatschappij?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat denk ik ja
Geweldig. Zo als ik het nu kan bepalen, is het voor ons niet echt geschikt. Heb het idee dat het programma meer gemaakt is voor grote aantallen. Maar we zullen zien, mag nog 3 keer
geen idee, zal wel door onze directie gedaan zijn. heeft ook voordelen, is helemaal ingericht op deze tijd. iedereen kan via internet roosters bekijken, bij wijziging in rooster sms sturen enz. enzquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf de pakketselectie gedaan of komt het vanuit de moedermaatschappij?
Leuk hè dat soort zo-zonde-van-je-tijd trainingen
Dat is al weer ouderwets, zou eigenlijk ook via een mobiele app moeten kunnenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, zal wel door onze directie gedaan zijn. heeft ook voordelen, is helemaal ingericht op deze tijd. iedereen kan via internet roosters bekijken, bij wijziging in rooster sms sturen enz. enz
wie weet, ben ik nog niet achter. Wist dit tot vandaag ook niet. hoorde ik van collega'squote:Op woensdag 22 februari 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is al weer ouderwets, zou eigenlijk ook via een mobiele app moeten kunnen
Systeem is al in gebruik genomen, en je krijgt nu pas training, of hebben je collega's dat vandaag uitgevonden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
wie weet, ben ik nog niet achter. Wist dit tot vandaag ook niet. hoorde ik van collega's
gaat per 1-4 operationeel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Systeem is al in gebruik genomen, en je krijgt nu pas training, of hebben je collega's dat vandaag uitgevonden?
Ah, zo. Altijd leuk als er nieuwe systemen ingevoerd gaan worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat per 1-4 operationeel.
die hadden al iets meer info gekregen
we zullen zien, denk dat er nog veel tijd in gaat zitten om dit goed onder de knie te krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, zo. Altijd leuk als er nieuwe systemen ingevoerd gaan worden.
Ik ben blij dat ik in mei vrij ben, de upgrade van 'mijn' belangrijkste systeem wordt door de functioneel beheerders zwaar onderschat.
Is de training een beetje representatief, trainen jullie met 'echte' data van jullie bedrijf, of is het een systeem met 'fake' data?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zullen zien, denk dat er nog veel tijd in gaat zitten om dit goed onder de knie te krijgen
vandaag nog fake. volgende week ons eigen rooster meenemen zodat we dat kunnen invoeren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is de training een beetje representatief, trainen jullie met 'echte' data van jullie bedrijf, of is het een systeem met 'fake' data?
OK, duidelijk, dus geen 'echt' test-systeem. Jammer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
vandaag nog fake. volgende week ons eigen rooster meenemen zodat we dat kunnen invoeren.
Was vandaag ook nog een stuk achterliggende info over dingen die PZ in moet voeren zodat wij het verder kunnen aanpassen
doe altijd al. maar zal toch gelijk moeten beginnen, omdat alles gekoppeld word ivm maandrapportagequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, duidelijk, dus geen 'echt' test-systeem. Jammer.
Ik zou dan toch maar zorgen dat je wat vooruit probeerd te plannen met de roosters. Kan nog wel eens lastig worden in het begin.
Oh, natuurlijk, management-info. Ach, als de implementatie en go-live goed gaan is het een maandje of twee wennen, en vraag je je hopelijk in juni af waarom het systeem niet eerder is ingevoerdquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe altijd al. maar zal toch gelijk moeten beginnen, omdat alles gekoppeld word ivm maandrapportage
dat is idd te hopen. we zullen zienquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, management-info. Ach, als de implementatie en go-live goed gaan is het een maandje of twee wennen, en vraag je je hopelijk in juni af waarom het systeem niet eerder is ingevoerd
lekker handig. Dus ze mogen er nog een voor jou alleen gaan organiserenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Wat denk je dat mij trouwens gister/vandaag overkwam![]()
Kreeg vorige maand uitnodiging voor workshop over mogelijk nieuw systeem bij ons dat ik zou moeten gaan beheren. Dus aangegeven daar naar toe te willen gaan. Kreeg gister te horen dat workshop verplaatst was van eind maart naar vanochtend. Dus ik naar TL en PL om planning om te gooien, zegt TL dat de workshop voor mij niet interessant is dus dat ik niet hoef te gaan.
Kwamen vanmiddag collega's van de workshop liepen dus te klagen dat de workshop veel te technisch voor hun was
Denk het nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker handig. Dus ze mogen er nog een voor jou alleen gaan organiseren
houd het wel spannendquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk het niet
Willen dat systeem pas volgend jaar in gebruik gaan nemen, en in juni upgrade ik een ander bestaand systeem al naar dezelfde release. Wordt dus weer hands-on ervaring op doen
quote:
Als het goed gaat welquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook dat jamaar voor die tijd heb je al een andere baan aangenomen toch
maar hoef je niet meer op cv te plaatsenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het goed gaat wel
Maar heb opzegtermijn van drie maanden, dus kan deze upgrade nog mooi even meepakken
Ow, dat is weerquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar hoef je niet meer op cv te plaatsen
dat doe ik dan maat weer voor jequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat is weer![]()
Had ik niet bij stil gestaan
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doe ik dan maat weer voor je
wat houd je tegen danquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je
Gister trouwens een tijdje met mijn oude director uit de USA gesproken. Kreeg uitnodiging voor reünie.
Zou wel een goede reden zijn om mijn passpoort eens te verlengen
De datum, de vliegreis, de jetlag, de prijs van een ticket.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat houd je tegen danVragen niet voor niks of je er bij wilt zijn denk ik, Misschien zit je eind van dit jaar wel weer in USA
je moet er wat voor over hebben he. En olgens mij ga je nooit op vakantie, dus goede bestemming voor je vakantiegeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De datum, de vliegreis, de jetlag, de prijs van een ticket.verwacht niet dat zolang de USA en EUR in een recessie zitten dat ik in de USA aan de slag kan
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben he. En olgens mij ga je nooit op vakantie, dus goede bestemming voor je vakantiegeld
doe je goed. Ga je logeren bij de burenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vakantiegeld is opgegaan aan tv en laptop
En ik ga vrijdagmiddag even een kort weekendje weg
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe je goed. Ga je logeren bij de buren
quote:
zou ik maar doen als bol ook wilquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan moet ik nog 350 kilometer verder door rijden.
Maar is misschien wel een ideetje voor mei
is volgens mij max 250 km verderquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dan moet ik nog 350 kilometer verder door rijden.
Maar is misschien wel een ideetje voor mei
Kan hem toch altijd vragenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik maar doen als bol ook wil
369 km volgens Google directiosnquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
is volgens mij max 250 km verder
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
Ga je gezellig naar disney met je neef en nicht?
vreemd. bol woont hier ±850 km vandaan. parijs is ± 600. volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
369 km volgens Google directiosn
maar wel naar disneyquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alleen, neef en nicht moeten beiden werken, anders hadden die en broertje wel mee gemogen.
Ik zeg het alleen pas achteraf tegen zusje, anders weet ik zeker dat ik een of twee nichtjes mee moet nemen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreemd. bol woont hier ±850 km vandaan. parijs is ± 600. volgens mij
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar wel naar disneyje mkoet niks, ben je nog altijd zelf bij
Denk dat het voor jou trouwens handiger zou zijn om via Limburg/Luxemburg naar Bol te rijden. Voor mij is via Parijs het handigst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
vreemd. bol woont hier ±850 km vandaan. parijs is ± 600. volgens mij
Ah, OKquote:
zou ik ook doen ja. Naar parijs over bredaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat het voor jou trouwens handiger zou zijn om via Limburg/Luxemburg naar Bol te rijden. Voor mij is via Parijs het handigst.
je gaat dus in je eentje door disny heen slenteren en in achtbanen enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jaarkaart is verlopen (ja die ook
) en kreeg vorige week mail dat als ik vóór 1 mrt verleng 18 mnd voor de prijs van 12 krijg. Kaart haal ik er in een weekend al uit.
Ik weet het, maar ik kan nog steeds slecht nee zeggen
Denk dat daar de kilometers verschil in zitten. 850 bij jou vandaan naar Bol, kleine 600 naar Parijs. Er zit ook al 100 km tussen ons hè.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik ook doen ja. Naar parijs over breda
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
je gaat dus in je eentje door disny heen slenteren en in achtbanen enzo
dat denk ik dan ook ja. hoewel jij bijna net zo dicht bij brea zit als ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat daar de kilometers verschil in zitten. 850 bij jou vandaan naar Bol, kleine 600 naar Parijs. Er zit ook al 100 km tussen ons hè.
ik moet werkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar ik denk dat ik de heavy rides nog niet aandurf. Moet ik eerst zeker weten dat mijn meds goed zijn ingeregeld.
Maar als je zin hebt om mee te gaan
Dat klopt, maar rechtstreeks van jou naar Bol scheelt dus een kleine 100 kmquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat denk ik dan ook ja. hoewel jij bijna net zo dicht bij brea zit als ik
Ga je toch in mei mee naar Bol, beginnen we met een bezoekje aan een museum in de buurt bij jou, gaan dan via Breda naar DLP en dan door naar Bolquote:
wat kost een jaarabbo danquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar rechtstreeks van jou naar Bol scheelt dus een kleine 100 km
moet anders ook nog naar italiequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga je toch in mei mee naar Bol, beginnen we met een bezoekje aan een museum in de buurt bij jou, gaan dan via Breda naar DLP en dan door naar Bol
Kom jij ook eens ergens anders dan Tirol
¤ 199, en dan heb je dus ook 20% korting op hotels en restaurants en 10% korting op aanschaf in de winkels.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat kost een jaarabbo danzag net dat een 2 dagen ticket ¤ 122 kost
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet anders ook nog naar italie
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
je mkoet niks, ben je nog altijd zelf bij
dat valt idd wel mee dan twee keer gaan en het is een goedkoop dagje uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
¤ 199, en dan heb je dus ook 20% korting op hotels en restaurants en 10% korting op aanschaf in de winkels.
Daarom haal ik die kaart er ook eigenlijk altijd wel in een weekend uit. Had eigenlijk toch vorig weekend moeten verlengen. Heb nu een hotel buiten het park.
Goedkoop zal DLP nooit worden, maar met een jaarkaart wel een heel stuk goedkoperquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat valt idd wel mee dan twee keer gaan en het is een goedkoop dagje uit
quote:
als dat kan van mij welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goedkoop zal DLP nooit worden, maar met een jaarkaart wel een heel stuk goedkoper
[..]Ga maar lekker naar Italië hoor (mag ik mee als het in mei is <smekend smiley>)
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
Rode lettertjes![]()
maak je hem even vol
volgens mij de 21e tijdens de nationale golfbanen open dagquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jippie....
Eerst maar even afwachten wanneer je je rondleidingen/stage gaat krijgen.
Weet je al wanneer de open dag op je werk is? Ik kan alleen 23 april in Nijmegen vinden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
volgens mij de 21e tijdens de nationale golfbanen open dag
21-4 is op zaterdag. jij bent toch altijd vrij in het weekendquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan moet ik gaan puzzelen of het met het werk past. Is de donderdag. Donderdag 18:00 mogen we beginnen met de produktie-systemen te upgraden.
Hebben ze niet handig gepland
Ow, verkeerd gekeken. Ja behalve als we produktie upgraden. 3e weekend van april ben ik werkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
21-4 is op zaterdag. jij bent toch altijd vrij in het weekend
kijk net op de site van open golfdagen,staan wij niet tussen. toch maar even checken op de zaak. Vestiging groesbeek wel. andere twee ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, verkeerd gekeken. Ja behalve als we produktie upgraden. 3e weekend van april ben ik werken![]()
Moet je mij dus toch maar eens een keertje een prive-rondleiding geven
dat moet maar een keer danquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, verkeerd gekeken. Ja behalve als we produktie upgraden. 3e weekend van april ben ik werken![]()
Moet je mij dus toch maar eens een keertje een prive-rondleiding geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |