quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
indien noodzakelijk helpen ze wel in de keuken of achter buffetten![]()
Allen afwas is vervelend werk he
Kom op zeg, hou op met miepen. Je stevende al 10 posts af op lapo - TT en fipo, geef maar toequote:
ja vast, daarom moet ik nadenken over TTquote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, hou op met miepen. Je stevende al 10 posts af op lapo - TT en fipo, geef maar toe
RODE lettertjes kokkie, RODE lettertjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja vast, daarom moet ik nadenken over TT
die probeer ik tegenwoordig te mijdenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RODE lettertjes kokkie, RODE lettertjes
Lukt niet zo makkelijk meerquote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die probeer ik tegenwoordig te mijden
heeft te lang geduurd idd. paar weken terug ging het weer ff snelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lukt niet zo makkelijk meer
Maar het werd ook weer tijd dat een ander een topic opende
Ik mis de drukte best wel een beetje. Hoeft niet zo snel te gaan dat ik posten mis, maar ik ben blij dat jij meestal wel gezellig bent, anders was het hier echt om tequote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft te lang geduurd idd. paar weken terug ging het weer ff snel
als ik er nietbwas was je alleenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis de drukte best wel een beetje. Hoeft niet zo snel te gaan dat ik posten mis, maar ik ben blij dat jij meestal wel gezellig bent, anders was het hier echt om te
Nah, valt wel mee hoor, ik heb de ABO-SC nogquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik er nietbwas was je alleen![]()
Mis het ook wel een beetje, was altijd gezellig
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee hoor, ik heb de ABO-SC nog
ik vond de muziekavondjes met Bol altijd erg gezellig
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
hebben heel wat nummers bij elkaar gezocht
daar luisterde ik niet zo naarquote:Op zondag 19 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En later dat ie de lijstjes streamde voor de TC
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geeft toch niet, volgens mij vond jij vooral het zo snel mogelijk bij elkaar zoeken van de nummers leuk. Jullie wisten met zijn tweeën 20 nummers op een lijstje plaatsen tegen één van mij
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik wilde eigenlijk eens kijken of ik nu eens echt met een website kan beginnen, maar ik drukte verkeerd en kwam hier terecht
ja vastquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik wilde eigenlijk eens kijken of ik nu eens echt met een website kan beginnen, maar ik drukte verkeerd en kwam hier terecht
Veel bomen = bos tochquote:Op zondag 19 februari 2012 21:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
alleen zie ik door de bomen het bos niet meer..
Ik had niet anders verwacht!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan beter
Let me Google! it for you
Hij blijft leukquote:Op zondag 19 februari 2012 21:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht!
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar ook naar de uitkomsten gekeken??
weet ik, had er al twee gelezen. heeft in mijn vakantie linkje getwatterdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
@kokkie, nee je hoeft de columns van Bollokus niet te lezen, maar hij schrijft goed èn heeft humor
Mooi zoquote:
Ik mis de twatjes dan blijkbaar, had de eerste gelezen, en zag vorige week of zo deze voorbij komen, dus die had ik gebookmarked.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik, had er al twee gelezen. heeft in mijn vakantie linkje getwatterd
ging alleen maar om de uitdrukking.. die dus niet bekend is bij jou!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi zo
Ben selectief data aan het overzetten van oude pc / werk laptop. Kom een e-mail account van mij tegen waar ik al in geen tijden meer op heb ingelogd. 1026 ongelezen berichten en 1587 spam-berichten
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ging alleen maar om de uitdrukking.. die dus niet bekend is bij jou!
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*hopt weer verder!
zal mijn best doen om je morgen lekker wakker te maken, kokkie!!!
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*hopt weer verder!
zal mijn best doen om je morgen lekker wakker te maken, kokkie!!!
Je moet ook niet zoveel posten manquote:
doe ik een keer mijn best is het weer niet goedquote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel posten man
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe ik een keer mijn best is het weer niet goed![]()
vrouwen
tuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Even doorposten, krijgen we misschien vandaag dit topic nog vol
Ben jij een half-vol of een half-leeg typequote:
voor nu een halfleegquote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben jij een half-vol of een half-leeg type
Vermoeden had ik alquote:
en zelfs dan was het moeilijkquote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al![]()
En een jaar geleden waren we alleen maar van FOK! weg te krijgen als we moesten slapen/werken
quote:
streamen niet, posten heel somsquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet, en zelfs jij streamde wel vanaf je werk
Ik post ook soms vanaf mijn werk. Zelfs nu nog wel als er nieuwe mol-twatjes zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
streamen niet, posten heel soms
op mijn werk heb ik twatter niet aan staan, alleen als ik een foto uploadquote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik post ook soms vanaf mijn werk. Zelfs nu nog wel als er nieuwe mol-twatjes zijn
Op mijn werk heb ik twatter gewoon in aanstaan. Zit toch de hele dag achter mijn PC. Maar vanaf kantoor twat ik niet zoveel.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
op mijn werk heb ik twatter niet aan staan, alleen als ik een foto upload
als ik het aan heb staan wordt ik teveel afgeleid.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op mijn werk heb ik twatter gewoon in aanstaan. Zit toch de hele dag achter mijn PC. Maar vanaf kantoor twat ik niet zoveel.
Heb ik pas last van als ik plots 15 nieuwe twats zie. Is dan meestal een SC tussen Ceetje en jou, of tussen Vikingsmeisje en jouquote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik het aan heb staan wordt ik teveel afgeleid.
je bent gewoon een stalkerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik pas last van als ik plots 15 nieuwe twats zie. Is dan meestal een SC tussen Ceetje en jou, of tussen Vikingsmeisje en jou
Heul niet, maar jullie spammen gewoon af en toe mijn TL volquote:
daar heb ik wel een oplossing voorquote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heul niet, maar jullie spammen gewoon af en toe mijn TL vol
Gewoon geen twitter meer aan zetten als ik werkquote:Op zondag 19 februari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik wel een oplossing voor
unfollowquote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon geen twitter meer aan zetten als ik werk
quote:
wat zeur je danquote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar dan mis ik ook jullie leuke twatjes
Ik ben een vrouw hè, heb altijd wat te zeurenquote:
oh ja dat is hetquote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hè, heb altijd wat te zeuren
Maar mijn nieuwe toppie werkt perfectquote:
dat zou best kunnen ja. Maar ik ben geen grootverbruikerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwe toppie werkt perfect![]()
Nu alleen alle meuk aan data eens opruimen.
Wist je trouwens dat wij in één jaar net zoveel post (analoog/digitaal) krijgen als onze overgrootouders in hun hele leven
Huh, ondanks mijn nee-nee stikker en spam-filter krijg ik nog heel wat binnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zou best kunnen ja. Maar ik ben geen grootverbruiker
nee stikker werkt bij mij goed. Spam eigenlijk alleen op mijn hotmail accountquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, ondanks mijn nee-nee stikker en spam-filter krijg ik nog heel wat binnen.
Ik krijg per week denk ik nog zo'n folder/papiertje of 15 ongevraagd in mijn brievenbus. Spam is nog veel irritanter, zelfs op mijn gmail accountquote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee stikker werkt bij mij goed. Spam eigenlijk alleen op mijn hotmail account
baal ik ook van, maar is helaas niks aan te doen. en het gaat altijd over hetzelfdequote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik krijg per week denk ik nog zo'n folder/papiertje of 15 ongevraagd in mijn brievenbus. Spam is nog veel irritanter, zelfs op mijn gmail account
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
baal ik ook van, maar is helaas niks aan te doen. en het gaat altijd over hetzelfde
Neu, jij hebt als vrijgezel een fleshlight nodigquote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
oa jaHeb ik als vrijgezel toch helemaal niet nodig
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, jij hebt als vrijgezel een fleshlight nodig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
wat jij al niet volgt zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet toch weten wat er op FOK! gebeurtquote:
jajaquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet toch weten wat er op FOK! gebeurt![]()
Volg het ook niet, was even een snelle zoektocht op FOK!. Zocht eigenlijk een topic wat heel snel vanuit ONZ geslot was
Maar daar hebben ze toch wél die leuke receptionistequote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef superkokje het volgende:
maar ik ben er weg van, morgen 0800 bij de garage voor APK
dat dan wel weer, maar die begint pas om0830quote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze toch wél die leuke receptioniste
Trusten kokje
slaap
Bummerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan wel weer, maar die begint pas om0830
Shaftquote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen even door shaft heen slaanen dan slapen
Waarom gooien ze de programmering op het laatste moment omquote:
Ben gezapt naar Veronica, is stukken beter dan de rest van de meuk die nu op TV is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.tvgids.nl/lijsten/nustraks/
Kijk maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |