quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
indien noodzakelijk helpen ze wel in de keuken of achter buffetten![]()
Allen afwas is vervelend werk he
Kom op zeg, hou op met miepen. Je stevende al 10 posts af op lapo - TT en fipo, geef maar toequote:
ja vast, daarom moet ik nadenken over TTquote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, hou op met miepen. Je stevende al 10 posts af op lapo - TT en fipo, geef maar toe
RODE lettertjes kokkie, RODE lettertjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
ja vast, daarom moet ik nadenken over TT
die probeer ik tegenwoordig te mijdenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
RODE lettertjes kokkie, RODE lettertjes
Lukt niet zo makkelijk meerquote:Op zondag 19 februari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die probeer ik tegenwoordig te mijden
heeft te lang geduurd idd. paar weken terug ging het weer ff snelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lukt niet zo makkelijk meer
Maar het werd ook weer tijd dat een ander een topic opende
Ik mis de drukte best wel een beetje. Hoeft niet zo snel te gaan dat ik posten mis, maar ik ben blij dat jij meestal wel gezellig bent, anders was het hier echt om tequote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft te lang geduurd idd. paar weken terug ging het weer ff snel
als ik er nietbwas was je alleenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik mis de drukte best wel een beetje. Hoeft niet zo snel te gaan dat ik posten mis, maar ik ben blij dat jij meestal wel gezellig bent, anders was het hier echt om te
Nah, valt wel mee hoor, ik heb de ABO-SC nogquote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
als ik er nietbwas was je alleen![]()
Mis het ook wel een beetje, was altijd gezellig
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee hoor, ik heb de ABO-SC nog
ik vond de muziekavondjes met Bol altijd erg gezellig
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
hebben heel wat nummers bij elkaar gezocht
daar luisterde ik niet zo naarquote:Op zondag 19 februari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En later dat ie de lijstjes streamde voor de TC
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geeft toch niet, volgens mij vond jij vooral het zo snel mogelijk bij elkaar zoeken van de nummers leuk. Jullie wisten met zijn tweeën 20 nummers op een lijstje plaatsen tegen één van mij
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik wilde eigenlijk eens kijken of ik nu eens echt met een website kan beginnen, maar ik drukte verkeerd en kwam hier terecht
ja vastquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik wilde eigenlijk eens kijken of ik nu eens echt met een website kan beginnen, maar ik drukte verkeerd en kwam hier terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |