House of 9quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zoek een film. Iets van 10 mensen worden opgesloten in een huis. Ze moeten elkaar afmaken om een miljoen te winnen. Eerst willen ze dit niet maar daarna word het steeds heftiger en dan uiteindelijk wint er een vrouw. Deuren open, loopt door de mist en dan komt ze in een soort van "next level" en begint alles opnieuw.
Jihaa, dankje!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
House of 9
http://www.imdb.com/title/tt0395585/
Wings?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kom niet meer op de naam van een comedyserie. Amerikaans waarschijnlijk. Het was op tv in de jaren 90 (maar pin me er niet op vast). Het speelde zich af in de "terminal" van een klein vliegveldje.
Jaquote:
De volgende is voor jouquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wil iedereen hier ophouden met alles zodanig snel te vinden dat ik niet eens de kans krijg om iemand te helpen!!![]()
![]()
Dit is een vraag?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Kluis die alleen via stem/oog verkenning open kan.
Met hele dure eieren erin.
Eventueel Morgan Freeman
Deze is voor mij!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Kluis die alleen via stem/oog verkenning open kan.
Met hele dure eieren erin.
Eventueel Morgan Freeman
The Darkest Hourquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:46 schreef Prego het volgende:
hallo
ik zoek een film over een invasie van buitenaardse wezens, volgens speelt het verhaal zich af in Rusland (Moscow?), het is een recente film maar nu ik aan typen ben vraag ik me igenlijkaf of ie al uit is
alvast bedankt!
Laat maar heb hem : Alien abduction :incident in lake county, toffe film!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Fopje het volgende:
Ik ben ook opzoek naar een film met buitenaardse wezens.
Weet er niet veel meer van alleen:
* Kwam heel realistisch over
* Toen de aliens een huis binnendrongen vlogen er rode lichtjes in het rond in de woonkamer waar iedereen zat
* 1 voor 1 begon iedereen uit hun mond te schuimen.
Het is volgens mij een oude film. Toen veel indruk op me gemaakt. Wil hem graag nog eens zien
Smokin' Aces denk ik. Kan ook het vervolg zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Silvergator het volgende:
Ik zoek de titel van een specifieke film. De film gaat over allemaal assassin's die een anoniem bericht krijgen over wie wat en waar ze iemand dood moeten maken. Deze strijden tegen elkaar en degene die het voor elkaar krijgt, krijgt de poen. Dan weet ik nog dat er een scene is (volgens mij aan het begin van de film) die zich afspeelt in een café waar allemaal vuurgevechten plaatsvinden, binnen en buiten, waar er ook een stel mafketels zichzelf naar binnen schieten met een kanon als human cannonball. Ik hoop dat dit genoeg details zijn, meer weet ik ook niet haha. Bij voorbaat dank aan diegene die mij kan verlossen van deze last! .
Klopt helemaal, deel 2 was het. Thanks!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Smokin' Aces denk ik. Kan ook het vervolg zijn.
http://www.imdb.com/title/tt0475394/
http://www.imdb.com/title/tt1319743/
Ik gok op deel 2.
Aftershockquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef qwerty-nl het volgende:
Een tijd geleden heb ik een film gezien over een waargebeurd verhaal over de aardbeving in china. Een moeder die moest kiezen tussen haar zoon of dochter. De kinderen werden verpletterd door een betonblok geloof ik. Als de mensen die zouden optillen zou 1 van de kinderen doodgepletterd worden.
Ze dachten dat het meisje dood was maar jaren later bleek dat ze nog leefde
CSI?quote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef flintekind het volgende:
Ik heb als jong meisje (ben nu 42, dus tijd geleden) een film gezien waarin een gruwelijke moord gepleegd werdt, ik kan me niet veel meer herinneren weet alleen dat ze de slaapkamer gingen onderzoeken waar niks te zien was maar met blauw licht bleek hij helemaal onder het bloed te zitten. Gaat er bij iemand een lichtje branden?
Volgens mij was het De Aso Show van de KRO. Ik kon het fragment met de supermarkt niet vinden op Utube, maar hier vind je verschillende fragmenten, mss zijn die voor jou ook nuttig:quote:Op zondag 1 april 2012 16:50 schreef Ti-boy het volgende:
Een poos geleden(paar jaar) heb ik op tv een programma gezien waarin het volgende voorkwam. Het was een soort onderzoek naar hoe mensen zouden reageren als er een leeg blikje naast een prullenbak lag. Negeerde ze het, schopte ze er tegenaan of gooide ze het weg? Dit fragment was volgens mij gefilmd in een winkelcentrum.
Ik zou heel graag dit fragment nog eens willen zien i.v.m. een onderzoek op school. Een fragment wat hier op lijkt is ook super! Volgens mij was het op nederland 3, BNN of iets dergelijks.
Who can help me? bij voorbaat dank!
Ik heb dat wel een keer gezien in een aflevering van Medical Detectives, ik denk een jaar of 10 of langer geleden, heel creepy was dat, maar dat was dus geen film...quote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef flintekind het volgende:
Ik heb als jong meisje (ben nu 42, dus tijd geleden) een film gezien waarin een gruwelijke moord gepleegd werdt, ik kan me niet veel meer herinneren weet alleen dat ze de slaapkamer gingen onderzoeken waar niks te zien was maar met blauw licht bleek hij helemaal onder het bloed te zitten. Gaat er bij iemand een lichtje branden?
Kan het ook wat later zijn geweest?quote:Op zondag 1 april 2012 19:51 schreef tntkiller het volgende:
ik zoek de naam van een serie ik denk iets uit 1977-1982 ofzo
volgens mij was het een soort serie waarin het begin van het leven van elvis vertolk word
jonge knul reist rond met zijn gitaar en treed op
veel weer ik er niet meer van maar enkele van de nummers zitten nog steeds in mijn hoofd en ze worden vervelenddus kijken of ik de naam kan terugvinden en misschien staan ze op youtube je weet maar nooit.
Ik ben van 69, dus ik gok jaren 80. Het was echt een film die kan ook ouder geweest dus dus ergens uit de jaren 70.quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een keer gezien in een aflevering van Medical Detectives, ik denk een jaar of 10 of langer geleden, heel creepy was dat, maar dat was dus geen film...
Over welk jaar heb je het ongeveer?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:04 schreef flintekind het volgende:
[..]
Ik ben van 69, dus ik gok jaren 80. Het was echt een film die kan ook ouder geweest dus dus ergens uit de jaren 70.
Ik ben me echt rot aan het zoeken, die acteur die ik bedoel hadzo'n ouderwetse druppel bril op zijn neus.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:57 schreef Smeich het volgende:
Deze? Al is dit niet echt een onderzoekgerelateerd programma maar mooi is het wel!!
Jullie zijn geweldig jongens! Dat eerste filmpje is een erg goed voorbeeld! Weet niet of het dat filmpje is wat ik zocht, maar dit is prima. Ik ga ook nog even speuren in De Aso Show's, top. Dankquote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij was het De Aso Show van de KRO. Ik kon het fragment met de supermarkt niet vinden op Utube, maar hier vind je verschillende fragmenten, mss zijn die voor jou ook nuttig:
http://www.google.nl/sear(...)f14&biw=1680&bih=840
Nee die is het niet.....quote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
? Citizen X 1995 dus zal wel niet...
En als ik google krijg ik In a Child's Name maar die is uit 1991![]()
1:25
Dacht ik al, niet oud genoeg ook, maar ik kon het niet laten ze te posten. Ik zou het verder ook niet weten.quote:
Fatal Visionquote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef flintekind het volgende:
Thanks! Binnenkort maar even kijkenquote:Op maandag 2 april 2012 09:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Fatal Vision
Gebaseerd op waargebeurde moord van een militair op zijn vrouw en kinderen
Jaaaaaaaa! Verdomd zeg daar was ik dus echt nooit opgekomen!quote:Op maandag 2 april 2012 09:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Fatal Vision
Gebaseerd op waargebeurde moord van een militair op zijn vrouw en kinderen
Bij iOffer (?) kan je hem kopen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:20 schreef flintekind het volgende:
Alleen helaas niet op dvd in nederland te krijgen....
Dat zou ik niet kopen, een vhs overgezet naar dvd.quote:Op maandag 2 april 2012 13:53 schreef flintekind het volgende:
[..]
Is dat een betrouwbare site? Waarschijnlijk zonder ondertitels?
Dat denk ik ook. Op usenet is ie als van VHS omgezette DVD te vinden..quote:Op maandag 2 april 2012 13:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kopen, een vhs overgezet naar dvd.
Blijkbaar nooit op dvd uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |