Schimpie is back in tha topicquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BGTes het volgende:
K3 chips... mm
Ik heb geen nomz voor vanavond, en heb eigenlijk ook nergens zin in
Volgens mij wordt het heel mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo is het toilet boven nu
Alle spijkertjes zijn verzonken, nu nog afdek-latten overal omheen en aan de bovenkant mooie lijstjes om af te werken. Dan schilderen, plamuren, weer grondverf en dan aflakken
[ afbeelding ]
Overzichtje met lelijke muren nu
Grote gaten zijn dichtgemaakt, nu nog laagje stucen nadat de lambrisering in de grondverf staat.
[ afbeelding ]
En dan komt het uiteindelijk in dezelfde kleurtjes als de overloop en het trappengat, zoals je op deze foto ziet, die al een tijdje klaar zijn
[ afbeelding ]
Ik was die kop weer zat.quote:
Like a boss.quote:
K3 chips... mm
Mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Alle spijkertjes zijn verzonken, nu nog afdek-latten overal omheen en aan de bovenkant mooie lijstjes om af te werken. Dan schilderen, plamuren, weer grondverf en dan aflakken
[ afbeelding ]
Grote gaten zijn dichtgemaakt, nu nog laagje stucen nadat de lambrisering in de grondverf staat.
[ afbeelding ]
En dan komt het uiteindelijk in dezelfde kleurtjes als de overloop en het trappengat, zoals je op deze foto ziet, die al een tijdje klaar zijn
[ afbeelding ]
Not bad! Benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem in ieder geval iets waar je enigszins zin in hebt. Of iets wat je vriend nooit wil eten ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BGTes het volgende:
K3 chips... mm
K3 chips... mm
Ja maar, nou denk ik steeds dat je Sokkepop bent.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was die kop weer zat.
[..]
Like a boss.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja die welIk denk dat ik het doe met de lolly die erbij zat :d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |