quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
Als Hveen kampioen kan je net zo goed de Eredivisie opdoeken wat mij betreft
Idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
Wat een kansloze reactiequote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
gaat veel zeggen over het trieste niveau als Hveen nota bene kampioen wordtquote:Op zondag 19 februari 2012 21:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dus alleen AZ , Twente , PSV en Ajax mogen winnen?
De andere teams doen gewoon mee om te verliezen of zo?
Jij snapt het spelletje niet.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
1. Twente 70 (71 - 1)
2. Ajax 67 (73 - 6)
3. AZ 67 (59 + 8)
4. PSV 66 (69 - 3)
5. Feyenoord 61 (44 + 17)
6. Roda JC 56 (55 + 1)
7. Heerenveen 53 (41 + 12)
Hierbij dus de einduitslag als je de uitslagen tot nu toe + de resterende uitslagen zoals die vorig seizoen waren bij elkaar optelt.
Tussen haakjes staan de behaalde punten van vorig seizoen en het aantal win- of verliespunten tot nu toe in vergelijking met dat seizoen. RKC heeft de plaats ingenomen van Willem II.
Heerenveen heeft de 3 beste aanvaller van de eredivisie op dit moment.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gaat veel zeggen over het trieste niveau als Hveen nota bene kampioen wordt
Bassie gaat dat vakkundig om zeep helpenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heerenveen heeft de 3 beste aanvaller van de eredivisie op dit moment.
Eigenlijk wel ja, maar daarbij is het wel weer superspannend.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kansloze reactie
Beste zou nog zijn om dit jaar geen enkel team kampioen te laten worden. Wat een armoede.
Hoe arrogant kun je zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
Apart logica. Er zijn nog 12 wedstrijden te spelen dus al win je de komende 4 duels slechts 2x dan nog doe je gewoon mee om de titel. Er zijn nog genoeg wedstrijden te spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop op Ajax, maar of we nog kans maken zal in de komende 4 wedstrijden moeten blijken. Die zouden in principe allemaal gewonnen moeten worden, voordeel is gelijk dat de clubs boven Ajax tegen elkaar spelen. Na die reeks zien we pas of Ajax nog meedoet.
AZ en Twente maken gezien het programma misschien wel de meeste kans.
Van de genoemde clubs heb ik het minste vertrouwen in Heerenveen. Moeilijk programma en verwacht toch dat ze conditioneel af gaan haken.
Nu nog het beste team...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
En Ajax heeft in alle opzichten het beste programma.
Hand in hand met z'n vijven over finish?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat er dit seizoen helemaal geen landskampioen komt.
Want... kampioen worden met de beste voorhoede van Nederland is... niet okee?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef vincerusso het volgende:
Als de spelers de komende 4 weken weer een beetje terugkomen zal het niet veel schelen met PSV.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgezet tegen de ranglijst zou dat de volgende top 6 opleveren:
1. Twente
2. PSV/Ajax (doelsaldo)
3. PSV/Ajax (doelsaldo)
4. Feyenoord
5. AZ
6. Heerenveen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: