Na vandaag acht ik die kans ook weer aanwezig... de top 6 (al twijfel ik aan Feijenoord) is titelkandidaat.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef PIETR het volgende:
Misschien die denken dat Ajax het alsnog gaat worden
En Ajax en Twente werden weggespeeld door Feijenoordquote:Op zondag 19 februari 2012 19:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk PSV kampioen, als 2e zeg ik Ajax. Twente wordt geen kampioen, zijn weggespeeld door PSV en Ajax.
Haha excuus.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
GGMM VUILE HOER, ik wilde dit topic nog gaan openen. Wel leuk dat ik je inspiratie heb gegeven
![]()
.
Argumenten?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef PIETR het volgende:
Als een club het heeft aangetoond uit verslagen positie steeds terug te komen dan is het Ajax wel, zie afgelopen 2 seizoenen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef PIETR het volgende:
Ja, maar we weten wel dat de kans voor Heerenveen niet groot is.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - 1,85
FC Twente - 4,00
AZ - 5,00
Ajax - 7,50
Feyenoord - 30,00
SC Heerenveen - 80,00
Momentele unibetodds, Erg aantrekkelijk om op Heerenveen in te zetten
Is dat wel zo, gezien het feit dat Heerenveen het moeilijkste programma heeft op basis van gemiddelden? (Zie Analysetopic)quote:Op zondag 19 februari 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - 1,85
FC Twente - 4,00
AZ - 5,00
Ajax - 7,50
Feyenoord - 30,00
SC Heerenveen - 80,00
Momentele unibetodds, Erg aantrekkelijk om op Heerenveen in te zetten
sc Heerenveen acht ik in staat om PSV te verslaan daar. Vorig jaar kon ik me nog als de dag van gisteren herinnerenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat wel zo, gezien het feit dat Heerenveen het moeilijkste programma heeft op basis van gemiddelden? (Zie Analysetopic).
Moet het topic toch een beetje pluggen he
Toivonen inderdaad rotte hont.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sc Heerenveen acht ik in staat om PSV te verslaan daar. Vorig jaar kon ik me nog als de dag van gisteren herinnerenDie aidstoivonen. Twente uit, Ajax thuis, FEY thuis. Allemaal kan je ze winnen
Ik werd helemaal gek.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Toivonen inderdaad rotte hont.
Geef ff link.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat wel zo, gezien het feit dat Heerenveen het moeilijkste programma heeft op basis van gemiddelden? (Zie Analysetopic).
Moet het topic toch een beetje pluggen he
Ajax ook niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |