Tja, hier is dat nu eenmaal niet normaal, de meesten vreten ook gewoon vlees uit de Bio-industiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond dat juist totaal niet te verwachten. Ik vind het eerder normaal dat hond in andere delen van de wereld gewoon gegeten wordt.
Als het maar Halal gebeurd, zijn we gelijk van al die klotebejaarden afquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
In mijn omgeving willen ze zelfs mens eten, wij doen niet zo moeilijk.
Zo begon die flippende gek dus ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, hier is dat nu eenmaal niet normaal, de meesten vreten ook gewoon vlees uit de Bio-industie
en die vinden dat ook heel normaal.
Maar van mij mag je je hond slachten hoor, als je die hebt dan, of haal er eentje uit het asiel
er is toch een overschot, kan je in CUL komen vertellen hoe het smaakte
Nee we hebben voorgenomen iemand te kiezen die in de bloei van zijn/haar leven zit, want we willen wel kwaliteitsvlees natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het maar Halal gebeurd, zijn we gelijk van al die klotebejaarden af
Tja, mensenvlees is ook niet giftig hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo begon die flippende gek dus ook.![]()
Als het daar normaal is, en het is eetbaar, waarom zou je het dan niet eten. Ik begrijp dat gewoon niet denk ik.
Laat maar weer anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, mensenvlees is ook niet giftig hoor![]()
Ken je gewoon eten
Ah... ja, dat was ik bijna vergeten, bejaarden lijken me ook ietwat taai, kleuters dan maar ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee we hebben voorgenomen iemand te kiezen die in de bloei van zijn/haar leven zit, want we willen wel kwaliteitsvlees natuurlijk.
Ik zat meer te denken aan iemand tussen de 18 en 25.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ja, dat was ik bijna vergeten, bejaarden lijken me ook ietwat taai, kleuters dan maar ?
Ja, leuk man.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het werd net leuk man..
Als ze maar niet aan de medicijnen zijn, want dan hoef ik niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan iemand tussen de 18 en 25.
Ik had 'kan niet ik ben vrouw!!quote:
Hoi !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef kedge het volgende:
Een dierentopic en FANN is er ook hoor.
viel me niet eens op kerelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had 'kan niet ik ben vrouw!!![]()
" verwacht, dus dat valt me weer mee.
Jij zit toch altijd te spammen met die petities tegen dierenleed enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi !
Geen idee wie je bentmaar jij kent mij blijkbaar wel, wat een eer
o ja... dat was ik?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij zit toch altijd te spammen met die petities tegen dierenleed enzo.
Oh ja shit, slecht idee om met FANNvhlu over dieren te beginnen. Mijn fout eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij zit toch altijd te spammen met die petities tegen dierenleed enzo.
eigenlijk was je gewoon een béétje domquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja shit, slecht idee om met FANNvhlu over dieren te beginnen. Mijn fout eigenlijk wel.
Ja of jij heel even een heel beetje, met je mens-argument.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eigenlijk was je gewoon een béétje dom![]()
Nee joh, ik wacht op receptenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja of jij heel even een heel beetje, met je mens-argument._!
Oeh, dan kijk ik nog even mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee joh, ik wacht op recepten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |