Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
Absolute tank dan. Zijn NIF is al een beest.quote:
Ja ongelofelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Absolute tank dan. Zijn NIF is al een beest.
Sulejmani speelde op Aissati. Pass was veel te vroeg en toen kon Babos het schot nog pakken.quote:
Ligt eraan hoe graag je er vanaf wil. Volgens ultimatedb is 60k een prima prijs.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:46 schreef Fuszy het volgende:
60k accepteren voor een 4-4-2 SIF Guidetti? Ps3 trouwens. Ik heb mijn startprijs op 65k gezet
Dit inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe graag je er vanaf wil. Volgens ultimatedb is 60k een prima prijs.
Eerstvolgende van 60k+ zou ik aannemenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:49 schreef Fuszy het volgende:
Toch afgeslagen, op hoop van zegen dan maar
Zou tijd wordenquote:
Voor geen goud dat ik daar mee wil spelen, de NIF is dramatischquote:
Vorig jaar was zijn IF zo fucking goed..quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor geen goud dat ik daar mee wil spelen, de NIF is dramatisch
Wel met de UP gespeeld?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor geen goud dat ik daar mee wil spelen, de NIF is dramatisch
Die helemaal jaquote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was zijn IF zo fucking goed..
Nope, nog niet met de UP gespeeld, groot verschil?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel met de UP gespeeld?
Vorige jaar was hij ondanks de stats erg fijn
80 pace, 88 shooting, 88 heading, 73 passing, 80 dribblingquote:
Dit jaar niet mee gespeeldquote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, nog niet met de UP gespeeld, groot verschil?
80 pacequote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
80 pace, 88 shooting, 88 heading, 73 passing, 80 dribbling
169 goals in 123 wedstrijden toen met hem
Van Nistelrooy is veel fijner vind ikquote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit jaar niet mee gespeeldHij is wel langzaam voor een ST, maar als je hem goed gebruikt kan hij veel doelpunten maken
Zo sloom is hij niet hoor. 80 pace is best realistisch voor hem...hooguit ietsje lager.quote:
De NIF is inderdaad te langzaamquote:Op zondag 19 februari 2012 17:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vpersie is ook lamgzaam in fifa, in het echt is hij fucking snel
52 slaat ook nergens op. Het is me nooit opgevallen dat Vlaar traag is voor een CB (in vergelijking met andere spelers op die positie).quote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef vandermar het volgende:
Vlaar 52 pace, ook lekker realistisch als je gister hem die neger spits van RKC er een keer uit zag lopen in de 80e minuut.
Ik heb ook geen problemen hoor met 52 pace in fifa, kan prima met hem spelen maar in vergelijking met sommige anderequote:Op zondag 19 februari 2012 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
52 slaat ook nergens op. Het is me nooit opgevallen dat Vlaar traag is voor een CB (in vergelijking met andere spelers op die positie).
39.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:13 schreef Doublepain het volgende:
Mertesacker is juist weer wel te snel gemaakt
Hij is wel snel, maar 90 is misschien te hoog jaquote:Op zondag 19 februari 2012 17:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik vind Afellay ook behoorlijk snel anders, met zn 90 pace.
Afellay is in het echt ook wel vrij snel hoor moet ik zeggen en vooral in de eerste meters echt vreselijk snel.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb het wel echt moeilijk met hem..ik anticipeer altijd goed op steekballen, maar bij hem verlies je gewoon een voorsprong van 10 meter op een afstand van 30 meter als je tegen een 88+ pace spits staat..en zijn draaicirkel is ook nog eens gigantisch. Daardoor heeft fucking Bruma hem uit de basis gespeeldquote:Op zondag 19 februari 2012 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen hoor met 52 pace in fifa, kan prima met hem spelen maar in vergelijking met sommige andere
Zo snel is hij ook hoor, sprint gezien met cr7 vorig jaar ??quote:Op zondag 19 februari 2012 17:14 schreef Snorrenbaard het volgende:
Tegen de spits aanlopen en je hebt geen problemenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het wel echt moeilijk met hem..ik anticipeer altijd goed op steekballen, maar bij hem verlies je gewoon een voorsprong van 10 meter op een afstand van 30 meter als je tegen een 88+ pace spits staat..en zijn draaicirkel is ook nog eens gigantisch. Daardoor heeft fucking Bruma hem uit de basis gespeeld
Dan moet die spits zich wel toevallig binnen de omgeving van Vlaar begeven. Hij kan er makkelijk in een rondje omheen rennenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen de spits aanlopen en je hebt geen problemengoede kracht
Ik heb wel een in 4-4-1-1 maar daar ga ik Fins team achtig iets van makenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:16 schreef StijnDa het volgende:
Het sneeuwt weer![]()
Heeft er nog iemand toevallig UP Moisander 4-3-3 over?
Ben Arfa is beter hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Hmmm nu maar eens ga sparen voor IF Valbuena, nog 15k to go
Valbuena wordt zo makkelijk van de bal gezetquote:
Je weet dat ik het daar niet over hebquote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valbuena wordt zo makkelijk van de bal gezetbelachelijk gewoon.
Wattanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je weet dat ik het daar niet over heb
Wallysonquote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/50190
Deze maar maken, lekker cheap
De gewone héquote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
IF Ben Arfa is onbetaalbaar jongen ;p, enzo heeft iedereen 9 chem
Kijk eens Pokenogwattesquote:Op zondag 19 februari 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pakjes kopen is zo verleidelijk, op youtube allemaal goede packs
Sobis heb ik al in ander teamquote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
WallysonRafael Sobis
en beter gooi je ook Dagoberto erin, eindbaas.
Tja, ik heb het al niet breed. Heb 30k aan het einde van de middagquote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk eens Pokenogwattes
Al 38 aflevering packs open en nog steeds niks
Hij heeft zelfs een hong kong acc gemaakt op geluk, maar nog slechter
Licht groene lijntjesquote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koop je hem nog een keeren Felipe Santana is ook wel een beest naast Dede
Neequote:Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lijntjesfapper
met je Diego Alves ook jadoe dan Rogerio Ceni
Zo ben ik nietquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oke![]()
als je het goed aanpakt kan je er 3* van maken
Nee, je kan beter 15K pack silver kopen die staat bij special ofzoiets.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit te twijfelen om een 7.5k Silver jumbo te kopen, slimme keus?
packs kopen is altijd slim.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit te twijfelen om een 7.5k Silver jumbo te kopen, slimme keus?
Ik wil gewoon het meeste kans hebben voor m'n 7.5kquote:
Die van 15K moet je kopen bij speciaal!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het meeste kans hebben voor m'n 7.5k
Die heeft minder dan die van 7.5k toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van 15K moet je kopen bij speciaal!
Ja maar is wel beter!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die heeft minder dan die van 7.5k toch?
Totaal niet mee eensquote:
Verpest het nou nietquote:
Jaquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Reemi het volgende:
Heb je een nieuwe standaard PI vandermar?
En dan? Koopt die jongen van zijn zuurverdiende centen een totale kutpack..lachen man.quote:
Ja!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan? Koopt die jongen van zijn zuurverdiende centen een totale kutpack..lachen man.
Dat is best wel een naaistreek kerelquote:
Sorry!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is best wel een naaistreek kerel
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Flikker op met je PI. Is irritant.
Dat duimpie.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is PI als ik vragen mag trouwens?
quote:
Waarom met de sarcastische PI dan.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
Sorry, ik zal proberen normaal te doen weer!
Ik vind hem wel leuk, anders doe ik deze welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom met de sarcastische PI dan.
Ja dat kan nog welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, anders doe ik deze wel
maar heskey is een baasquote:Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef zerokil het volgende:
http://futhead.com/12/squad/50419
Vervang de Heskey's.
Ben arfa IFquote:Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef zerokil het volgende:
Vervang de Heskey's.
Is dit een vraag of een raadsel?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef zerokil het volgende:
Vervang de Heskey's.
Budget?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef zerokil het volgende:
Vervang de Heskey's.
IF Navas, Fabregas, Piqué, Ramos/Alves.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef zerokil het volgende:
Vervang de Heskey's.
Als ik Ramires IF verander naar NIF heb ik nog steeds niet genoeg geldquote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Robben RW, Schwein CM, Lahm RB, Braziliaanse Bundesliga dude CB (paar opties)
Kan ook goedkoper met IF Muller of Reus RWquote:Op zondag 19 februari 2012 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als ik Ramires IF verander naar NIF heb ik nog steeds niet genoeg geld
Heb nu een budget van 455k maar als heel mijn tradepile leeg is 500k.
IF Navas vind ik echt drie keer niksquote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Navas, Fabregas, Piqué, Ramos/Alves.
http://futhead.com/12/squad/50419 Futhead geeft 558k aan, met een beetje doorsparen en wellicht wat koopjes is het haalbaarquote:Op zondag 19 februari 2012 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als ik Ramires IF verander naar NIF heb ik nog steeds niet genoeg geld
Heb nu een budget totaal van 455k maar als heel mijn tradepile leeg is 500k.
Waarom niet? Hij heeft da pace, super passing en dribbel, en schot is gewoon prima. Zeker in 4-3-3quote:Op zondag 19 februari 2012 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Navas vind ik echt drie keer niks
IF Ben Arfa is het niet waard als ik vandermar moet geloven.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef zerokil het volgende:
Of zo iets?
Heb dan nog wel zat geld over.
Misschien had ik er te veel van verwacht, maar zie in het veld niet terug wat er op het kaartje staat eigenlijk. Had mezelf ook moeten afvragen wat de reden was dat zijn prijs dalende is, ondanks dat die kaarten al een tijdje geleden uitgegeven zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij heeft da pace, super passing en dribbel, en schot is gewoon prima. Zeker in 4-3-3
Als je alleen maar van buiten naar binnen gaat lijkt me 4-3-2-1 voor jou.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef Reemi het volgende:
Hoe spelen jullie met 4-3-3? Buitenspelers naar binnen laten trekken? Zo ja, hoe?Meestal loop ik dan vast op een verdediger.
Da's niet zo handig met een linkspoot op rechts en andersom.quote:
De gewone voldoet mij veel beter, ik heb te hoge verwachtingen van de IF terwijl hij die niet kan waarmakenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Ben Arfa is het niet waard als ik vandermar moet geloven.
FAke rabona en dan crossenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Da's niet zo handig met een linkspoot op rechts en andersom.
Skillsquote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef Reemi het volgende:
Hoe spelen jullie met 4-3-3? Buitenspelers naar binnen laten trekken? Zo ja, hoe?Meestal loop ik dan vast op een verdediger.
Jezus, koop dan fatsoenlijke spelersquote:Op zondag 19 februari 2012 17:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Da's niet zo handig met een 4* skiller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |