dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:13 schreef bokkepoot het volgende:
Nummer 2 want normaal model en geen idiote tong
Ah, dit is een opmerking waar ik mee aan hebquote:Op zondag 19 februari 2012 21:33 schreef Bajskorv het volgende:
Persoonlijk ook alle vier niet echt mijn ding. Te overdreven.
Dat is toch ook juist de bedoeling van zo'n tong? Het laten zien ervan. Ik doe dat zelf ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef vault_tec het volgende:
Ik hou niet van hoge schoenen, helemaal niet met zo'n tong. Meestal proppen mensen hun broek erin en dat vind ik er niet uit zien. Voor 220 kan je ook 2 paar kopen die niet in de sale is.
Als je er patserig uit wilt zien, zullen we qua smaak toch wel niet overeenkomen. Ik geef wel aardig geld uit aan kleding, maar hoop er echt nooit patserig uit te zien. Zie het nut niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist de bedoeling van zo'n tong? Het laten zien ervan. Ik doe dat zelf ook.
Mja zoals wel bekend is bij de meeste hier, ben ik wel zo'n type die qua kledingstijl nogal patserig overkomt. Vandaar ook deze schoenenkeuze. Zulke schoenen vind ik gewoon stukken mooier dan bijv. Janoski's en Vans Era's. Klopt, kan uiteraard ook 2 niet sale paren kopen, maar waarom? Er staan daar amper mooiere schoenen zeker als je kijkt naar prijs etc.
Zwarte flows. Hella sexy.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, deze gaan morgen bij mij in de bestelling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |