SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon herinneren wat je in de les aan theorie hebt gekregen, nooit huiswerk gemaakt en toch 7ens en 8en halen tijdens de tentamenweek en CE.
Nooit geleerd.
[ Bericht 30% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 14:42:11 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, gewoon uitrekenen dat je een 3,4 ofzo moest halen minimaal. En spiekbriefjes voor Frans maken in lettergrootte 4, en dan een 10 voor al die rijtjes met werkwoorden enzo scoren
. En daar geld mee verdienen
.
Zo gaan zitten en dan het spiekbriefje op je enkel/onderbeen plakken zodat je alleen even je broekspijp omhoog hoeft te trekken.
![]()
Spiekbriefjes. Ik ging toch niet 40 rijtjes met Franse werkwoorden in m'n kop stampen als ik gewoon in 10 minuten alles kan uittypen, lettergrootte 4 en uitprinten (+ soms doorverkopen) die hap.
![]()
Ja als je altijd te laat komt, afwezig bent en/of niks doet in de klas dan werkt jouw theorie nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef o.us het volgende:
Gewoon herinneren wat je in de les aan theorie hebt gekregen, nooit huiswerk gemaakt en toch 7ens en 8en halen tijdens de tentamenweek en CE.
Nooit geleerd.
![]()
![]()
![]()
Deze weet ik ook nog:quote:Ik: "Wat ga je doen? Kom je mee met ons naar het surfmeertje?"
"Ik ga even uit een paar examenbundels oefenen voor straks"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik hield ze gewoon op tafel, die dingen waren toch miniscuul en makkelijk te coveren met je handquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo gaan zitten en dan het spiekbriefje op je enkels/onderbeen plakken zodat je alleen even je broekspijp omhoog hoeft te trekken.
.
![]()
Ik deed ook niks, ik keek altijd uit het raam. Toen mobiel internet nog voor de elite wasquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja als je altijd te laat komt, afwezig bent en/of niks doet in de klas dan werkt jouw theorie niet![]()
(2009
).
[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 14:45:48 ]Feyenoord Rotterdam![]()
en de meisjens die het briefje onder hun rokje op het bovenbeen plakte...
geen leraar die zich eraan waagt of ze even onder het rokje mogen kijken![]()
Hoe herinner je je dan de theoriequote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik deed ook niks, ik keek altijd uit het raam. Toen mobiel internet nog voor de elite was.
![]()
![]()
Ik deed ook altijd een rokje aan, hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Salatrel het volgende:
geen leraar die zich eraan waagt of ze even onder het rokje mogen kijkenOH SH-quote:![]()
Oja, elk jaar overkill aan 16-18 jarigen in de centrale bieb die voor hun eindexamen leren in mei/april/juni.
Feyenoord Rotterdam![]()
mei/aprilquote:Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef o.us het volgende:
Oja, elk jaar overkill aan 16-18 jarigen in de centrale bieb die voor hun eindexamen leren in mei/april/juni.
je volgorde klopt niet![]()
![]()
Ik had helemaal niks gedaan en maakte me wel enigszins zorgen, maar het was zó bizar makkelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:48 schreef o.us het volgende:
Ik stond een 4,2 voor wiskunde, maar dat centrale examen was gewoon optellen en aftrekken.
![]()
Precies dit ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Salatrel het volgende:
geen leraar die zich eraan waagt of ze even onder het rokje mogen kijken
Oh shit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Oh shit:
Geoorloofd ook echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit ja.
Oh shit:
kunnen scrollen in je absentielijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Magister, veel te confronterend die shit.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat hebben jullie voor DDR-systemen als registratie? Damn.
Ik ging het opdelen in staafdiagrammen per maand. Zodra de zon begon te schijnen steeg mijn absentie als een gek.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Magisterquote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Magister, veel te confronterend die shit.Ik ging het opdelen in staafdiagrammen per maand. Zodra de zon begon te schijnen steeg mijn absentie als een gek.
Ik moest 10 minuten nadenken om te herrineren wat dat was.
Bestaat dat nog steeds?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb nooit ook maar een soortgelijk systeem gehad?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Magister, veel te confronterend die shit.Ik ging het opdelen in staafdiagrammen per maand. Zodra de zon begon te schijnen steeg mijn absentie als een gek.
Zowel op de HvA als op m'n middelbare school niet
.
![]()
Mijn oude middelbare school:
http://www.daltonbarendrecht.nl/
Waar is de tijd gebleven dat ik de enige moker op school was?
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon nooit komen en achteraf een briefje meenemen met een zogenaamde handtekening van je moeder, nooit reageren op de mailtjes van de verzuimcoordinator en dan overal mee wegkomenquote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
De naam van mijn eerste middelbare school kan je niet uitspreken zonder "Oud-Zuid" te klinken.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
http://www.lyceumypenburg.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daltonquote:Op zondag 19 februari 2012 14:59 schreef o.us het volgende:
Mijn oude middelbare school:
http://www.daltonbarendrecht.nl/
Waar is de tijd gebleven dat ik de enige moker op school was?
.
![]()
Mijne,quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
De naam van mijn eerste middelbare school kan je niet uitspreken zonder "Oud-Zuid" te klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit midden in Oud-Zuid.
![]()
Kanker, ik dacht dat mijn lijst erg was.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon nooit komen en achteraf een briefje meenemen met een zogenaamde handtekening van je moeder, nooit reageren op de mailtjes van de verzuimcoordinator en dan overal mee wegkomen
Gelukkig is het carnaval, anders werden wij allochtonen gesnitched door diegene bij verantwoordelijke instelingen.
![]()
Daltononderwijs is baas.quote:
Zelf bepalen in bepaalde uren welke vakken je wilt hebben en dan alleen maar informatica en gym inplannen.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gelukkig is het carnaval, anders werden wij allochtonen gesnitched door diegene bij verantwoordelijke instelingen.
!
![]()
Ja, als je niets uitvoert lijkt het me ideaal.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Daltononderwijs is baas.
Zelf bepalen in bepaalde uren welke vakken je wilt hebben en dan alleen maar informatica en gym inplannen.
Ik denk natuurlijk in het belang van dit land.
![]()
Het Dalton Lyceum is trouwens hét schoolvoorbeeld van een Spangasschool. Alleen maar Nederlanders met maar 1% allochtonen en laat de Marokkanen, Turken en Surinamers die er op zitten zo braaf en verkaast als de pest zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 15:07:00 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne,Mijn school had echt een moeilijke reputatie als Kakschool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit midden in Oud-Zuid.
Maar stiekem was het gewoon een kankerharde school.
En gewoon nog nooit nagebleven naast de keer dat ik sportdag gemist had met als smoes dat ik te moe was van het schoolfeest die nacht daarvoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kanker, ik dacht dat mijn lijst erg was.
Het lauwe was ook dat al die docenten en nieuwe leerlingen op mijn oude middelbare school niet konden geloven dat ik moker/buitenlander was met mijn ABN en verkaaste karakter en kledij.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 15:09:28 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Godzijdank kent het Nova geen nablijven of wat dan ook. Anders zit ik er tot diep in de zomervakantie.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En gewoon nog nooit nagebleven naast de keer dat ik sportdag gemist had met als smoes dat ik te moe was van het schoolfeest die nacht daarvoor
Dus datquote:Op zondag 19 februari 2012 15:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn school had echt een moeilijke reputatie als Kakschool.Maar stiekem was het gewoon een kankerharde school.
. Één kerel kwam meteen toen 'ie 16 was met zo'n TZR naar school aanzetten:
En 2 sma's in de 5e klas met respectievelijk deze:
En deze:
Ik had nog net een mooie mountainbike. Maar die tijd had ik voor geen goud willen missen
.
![]()
Mijn pa had net zijn nieuwe Audi A4 in de vierde klas, ik mocht een keer voor de grap de straat naar school er mee inrijden zodat het leek alsof het van mij was. Al die chicks en jaloerse boys kijken toenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dat. Één kerel kwam meteen toen 'ie 16 was met zo'n TZR naar school aanzetten:
[ afbeelding ]
En 2 sma's in de 5e klas met respectievelijk deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Ik had nog net een mooie mountainbike. Maar die tijd had ik voor geen goud willen missen
.
. Mijn pa is de lauwste.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 15:15:50 ]Feyenoord Rotterdam![]()
No shit, tegenwoordig heb ik een quarter life crisisquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef .C het volgende:
Eigenlijk gaat het na de middelbare school allemaal downhill.
.
![]()
Leven voor het weekendquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No shit, tegenwoordig heb ik een quarter life crisis.
.
Vroeger was het elke dag feest.![]()
True datquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef .C het volgende:
Eigenlijk gaat het na de middelbare school allemaal downhill.
Wat een tijdenElke week bij 'teamleider' bovenbouw vwo zitten omdat je weer iets had geflikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef junamii het volgende:
Wat een tijdenElke week bij 'teamleider' bovenbouw vwo zitten omdat je weer iets had geflikt
Mijn moeder heeft wel een paar keer langs moeten komen, dat vond ik zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef junamii het volgende:
Mijn moeder had nooit tijd voor oudergesprekken, dus zij kreeg alle info via e-mail. Ik heb toen een fake e-mailadres opgegeven zodat al die info bij mij terecht kwam i.p.v. haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn natuurkundeleraar heeft ooit een mail gestuurd waarin stond dat hij me inzichtelijk zwak vond![]()
Ik had altijd smoesjes klaarliggen dat ze niet konden komenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:25 schreef .C het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft wel een paar keer langs moeten komen, dat vond ik zielig.
Mijn ouders zijn na de 2e klas ook nooit meer op oudergesprek gegaan, omdat ik altijd wel iets verzon. Cijfers waren goed, maar die absenties enzo mochten ze echt niet zienquote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn moeder had nooit tijd voor oudergesprekken, dus zij kreeg alle info via e-mail. Ik heb toen een fake e-mailadres opgegeven zodat al die info bij mij terecht kwam i.p.v. haar
Mijn natuurkundeleraar heeft ooit een mail gestuurd waarin stond dat hij me inzichtelijk zwak vond![]()
Vier keer per jaar een smoes verzinnen. Elke keer weer stress![]()
![]()
Ik was zo braaf vergeleken met jullie.
Nu is alles anders, ik kom nooit meer naar colleges.
Feyenoord Rotterdam![]()
Opkomstpercentage hoorcolleges: 0%quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef o.us het volgende:
Ik was zo braaf vergeleken met jullie.
Nu is alles anders, ik kom nooit meer naar colleges.
Opkomstpercentage werkcolleges: 90%
Ik heb gewoon een harde hand nodig.
![]()
Die goede cijfers waren ook mijn enige redding ja. En goed op kunnen schieten met de teamleider die m'n ass telkens savedequote:Op zondag 19 februari 2012 15:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn na de 2e klas ook nooit meer op oudergesprek gegaan, omdat ik altijd wel iets verzon. Cijfers waren goed, maar die absenties enzo mochten ze echt niet zien
Vier keer per jaar een smoes verzinnen. Elke keer weer stress![]()
Opkomstpercentage hoorcolleges: 30%quote:Op zondag 19 februari 2012 15:33 schreef .C het volgende:
[..]
Opkomstpercentage hoorcolleges: 0%
Opkomstpercentage werkcolleges: 60%
Opkomstpercentage excursies: 90%
Opkomstpercentage stageuren: 100%
Feyenoord Rotterdam![]()
Hoorcolleges! Er bestaat geen chillere manier om de lesstof rustig tot je te nemen. Werkcolleges zijn kut, maar verplicht. Ze wegen mee voor je totaalcijfer, en als je 3x niet komt moet je al presenteren ter compensatie.
Mij niet gezien, ouwe.
![]()
Mijn teamleiders woorden: ''Jou ga ik dus echt nooit vergeten, Yasmin. En ja, mijn werk wordt nu wel een stuk makkelijker. Achter wie moet ik nu de hele tijd aanzitten als jij weg bent hier''.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die goede cijfers waren ook mijn enige redding ja. En goed op kunnen schieten met de teamleider die m'n ass telkens savede![]()
![]()
![]()
Whehe, wat/waar studeer je eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:33 schreef .C het volgende:
[..]
Ik kan me niet concentreren bij hoorcollegesquote:Op zondag 19 februari 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoorcolleges! Er bestaat geen chillere manier om de lesstof rustig tot je te nemen. Werkcolleges zijn kut, maar verplicht. Ze wegen mee voor je totaalcijfer, en als je 3x niet komt moet je al presenteren ter compensatie.
Mij niet gezien, ouwe.
.
Hij vond het wel erg leuk om achter je aan te zittenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:35 schreef junamii het volgende:
[..]
Mijn teamleiders woorden: ''Jou ga ik dus echt nooit vergeten, Yasmin. En ja, mijn werk wordt nu wel een stuk makkelijker. Achter wie moet ik nu de hele tijd aanzitten als jij weg bent hier''.![]()
.
Geschiedenis aan de UvA.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, wat/waar studeer je eigenlijk?![]()
Ik ga nooit naar hoorcolleges, dia's en shit staan toch al op Blackboardquote:Op zondag 19 februari 2012 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mij niet gezien, ouwe.
.
En tijdens alle soorten colleges zit ik toch altijd op FOK! en Facebook. Heb al vaak op mijn kloten gehad dat ik nooit naar werkcolleges kom, maar mijn cijfers compenseren het.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 15:38:21 ]Feyenoord Rotterdam![]()
hoorcollegesquote:Op zondag 19 februari 2012 15:33 schreef .C het volgende:
[..]
Docent die presentaties als het ware voorleest, en je deze woord voor woord kan downloaden als pdf via oa blackboard
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar hoorcolleges, dia's en shit staan toch al op Blackboard.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Hahaha, ik heb op mijn nieuwe OV-kaart een foto van Pauly D laten zetten en het is er doorheen gekomen!
!
!
![]()
Ik juist wel op zich, heerlijk met je brakke hoofd op je gemakje hapklare nodige infoquote:Op zondag 19 februari 2012 15:37 schreef .C het volgende:
Ik kan me niet concentreren bij hoorcolleges.
.
Geen eigen intranet oid van school hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar hoorcolleges, dia's en shit staan toch al op Blackboard.
En tijdens alle soorten colleges zit ik toch altijd op FOK! en Facebook. Heb al vaak op mijn kloten gehad dat ik nooit naar werkcolleges kom, maar mijn cijfers compenseren het.
![]()
. Ik heb liever dat diegene een goed verhaal houdt, dan dat ik die sheets later online kijk en relevante dingen heb gemist. Andere dingen doen als je d'r toch al zit is gewoon tijdverspilling, had je net zo goed thuis kunnen blijven, whehe
.
Wat. C2K in Damsco?quote:?!
![]()
Whutquote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef .C het volgende:
Hahaha, ik heb op mijn nieuwe OV-kaart een foto van Pauly D laten zetten en het is er doorheen gekomen!
!
!
![]()
!?
Met jou zou ik een goedgevulde crackpijp klaren om vervolgens coke van een sma d'r bil te snuivenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:46 schreef .C het volgende:
[..]
Nu moet je na Vaseline ook mij in de gaten houden zodat je me kunt ontwijken..
![]()
hahahahaquote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef .C het volgende:
!
!
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
quote:ż
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
badboiquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Om even terug te komen op het vorige topic: ik moet a.s. woensdag naar de leerplichtfucking 3 weken voor ik 18 word bwahahaha. Voor de 4e keer ofzo, laatste keer was begin 5e klas, 2010 dus
kklijers.
![]()
Microeconomiequote:Op zondag 19 februari 2012 15:52 schreef junamii het volgende:
[..]
heel braaf ja jij
trouwens, wtf voor economie spiekbrief gebruiken dan..... lach mij uit.
Macroeconomie is baas.Feyenoord Rotterdam![]()
micro economie is fucked up inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 15:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Microeconomie..... lach mij uit.
Macroeconomie is baas.
macro economieahhh lekkerquote:![]()
![]()
Ik zat er ook nog aan te denken een foto van een willekeurige vrouw te nemen om vervolgens bij de controle verontwaardigd te reageren: ''Dat was vóór de operatiequote:Op zondag 19 februari 2012 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu vind ik je echt een baastotdat je gesnapt word
!''
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef .C het volgende:
[..]
Ik zat er ook nog aan te denken een foto van een willekeurige vrouw te nemen om vervolgens bij de controle verontwaardigd te reageren: ''Dat was vóór de operatie!''
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn cijfers op havo 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef o.us het volgende:
Mijn cijfers op havo 3
Ik vind het knap van jou dat je OP havo 3 kan zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan op iedereen zitten maar men zit liever op mijquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het knap van jou dat je OP havo 3 kan zitten.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:18 schreef o.us het volgende:
Mijn cijfers op havo 3
Mooie lijst wel. Al is dat ook niet zo heel lastig in havo 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je op de middelbare school alle stof een keer van te voren doorleest heb je al minimaal een 5,5.
Ik ben in havo 3 blijven zittenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mooie lijst wel. Al is dat ook niet zo heel lastig in havo 3Als je op de middelbare school alle stof een keer van te voren doorleest heb je al minimaal een 5,5.
.
![]()
Dan heb je gewoon echt niets gedaanquote:
Maar zo hoort het ookquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon echt niets gedaan.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon echt niets gedaan
Maar een extra jaartje middelbare school kan nooit kwaad natuurlijk!
![]()
De stof een nacht van te voren enigszins doorlezen is nog wel het minste wat je kan doen.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb dat serieus nog nooit gedaanquote:Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De stof een nacht van te voren enigszins doorlezen is nog wel het minste wat je kan doen..
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat doe ik sinds ongeveer 3 Havo al jaren, en tot nu toe is het me nog elke keer gelukt ookquote:Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De stof een nacht van te voren enigszins doorlezen is nog wel het minste wat je kan doen.. Al is een goede voorbereiding (dus ook je hoorcolleges volgen
) zeker wel het halve werk
.
![]()
dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan op iedereen zitten maar men zit liever op mij.
![]()
![]()
Vroeger, toen Roellio mijn leraar wasquote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat doe ik sinds ongeveer 3 Havo al jaren, en tot nu toe is het me nog elke keer gelukt ook. Al is een goede voorbereiding (dus ook je hoorcolleges volgen
) zeker wel het halve werk
.
!
![]()
Whut, jij bent gewoon altijd zonder te weten waar de stof over gaat naar proefwerken en examens gegaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit gedaan.
Had ik ook met mijn examen geschiedenis, geen idee waar het over ging maar toch een 8 gehaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jij bent gewoon altijd zonder te weten waar de stof over gaat naar proefwerken en examens gegaan?![]()
Hahaha, same here. Alsof dat zoveel handiger isquote:Op zondag 19 februari 2012 16:42 schreef .C het volgende:
Ik besefte me net dat ik sinds de brugklas geen agenda meer heb gehad.
. Ik red me prima zonder
. Al heb ik in tijden van veel deadlines wel een sticky note met data + wie/wat/waar op m'n bureau geplakt
.
Serieus? Sick gastquote:Op zondag 19 februari 2012 16:42 schreef .C het volgende:
[..]
Vroeger, toen Roellio mijn leraar was!
!
![]()
Wist je dat serieus nietquote:Op zondag 19 februari 2012 16:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, same here. Alsof dat zoveel handiger is. Ik red me prima zonder
. Al heb ik in tijden van veel deadlines wel een sticky note met data + wie/wat/waar op m'n bureaugeplakt
.
[..]
Serieus? Sick gast!
?
Was legendarisch, live op FOK! een proefwerk van me nakijken.![]()
Dat geloof ik weer nietquote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jij bent gewoon altijd zonder te weten waar de stof over gaat naar proefwerken en examens gegaan?. Van die mensen die altijd beweren nooit te hebben geleerd, maar wel hoog scoren
.
Hahaha nee man, zulks een baasheidquote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef .C het volgende:
[..]
Wist je dat serieus niet?
Was legendarisch, live op FOK! een proefwerk van me nakijken.!
![]()
Idem dito.quote:
Whut!? Dope. Ik heb het ook bij mijn natuurkunde examen gedaan, maar meer omdat ik na het doorlezen van de stof er nog steeds niets van zou snappen. Alsnog geslaagd met een 6je thoquote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef .C het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn examen geschiedenis, geen idee waar het over ging maar toch een 8 gehaald.
Ja maar ik lette wel op in de les. Dat was de enige effort, naast mijn profielwerkstuk en een aantal PO's, wat voor mijn middelbare school gedaan heb. Heb zo vaak ruzie gehad en moeten nablijven omdat ik nooit mijn huiswerk af hadquote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, jij bent gewoon altijd zonder te weten waar de stof over gaat naar proefwerken en examens gegaan?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ah, oke. Ik deed het juist andersomquote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja maar ik lette wel op in de les. Dat was de enige effort, naast mijn profielwerkstuk en een aantal PO's, wat voor mijn middelbare school gedaan heb. Heb zo vaak ruzie gehad en moeten nablijven omdat ik nooit mijn huiswerk af hadIk was nooit aanwezig in de lessen maar ik las de stof thuis wel altijd goed door.
Ga weg jijquote:Op zondag 19 februari 2012 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gepost vanaf de gemeenschappelijke PC op de sociale werkplaats.
![]()
quote:
Inzicht kan je heeeeeel ver brengen zolang je geen stampvakken hebt. Het heeft mij in ieder geval naar de universiteit geleid en ik ben verre van een genie.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat geloof ik weer niet. Van die mensen die altijd beweren nooit te hebben geleerd, maar wel hoog scoren
.
Was echt te grappig. Hij zo posten dat hij aan de slag gaat op een middelbare school en uiteindelijk bleek het exact mijn klas te zijnquote:[..]
Hahaha nee man, zulks een baasheid!
.
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:58 schreef .C het volgende:
Ik voel me best een stoere jongen als ik dit luister.
Propz, propz. Al een schnabbel in de richting van motivational speaker geambieerd?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:50 schreef .C het volgende:
Inzicht kan je heeeeeel ver brengen zolang je geen stampvakken hebt. Het heeft mij in ieder geval naar de universiteit geleid en ik ben verre van een genie..
Ik zou echt van m'n stoel vallen als ik zou merken dat docenten van toen ook op FOK! zouden zittenquote:Was echt te grappig. Hij zo posten dat hij aan de slag gaat op een middelbare school en uiteindelijk bleek het exact mijn klas te zijn.
.
Mijn motivatiequote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef o.us het volgende:
85% van mijn ouderavonden gingen altijd over mijn huiswerk/motivatie.
. Ik had in groep 8 bij de CITO-toets 550 gescoord, alsnog havo/vwo advies vanwege m'n gedrag, terwijl ik met droge ogen durf te beweren dat ik de slimste van de klas was
. In de 1e en 2e ook havo/vwo gedaan met veel 8'en en 9'ens op m'n rapport met een enkele 7, om uiteindelijk in 3 Havo te eindigen. Tot in den treure aan moeten horen dat ik gemakkelijk vwo had aangekund, alleen m'n gedrag paste daar niet thuis.
Achteraf hebben ze gelijk gehad, ik zie leren tegenwoordig als een noodzakelijk kwaad, en ik weet niet of ik nu gemotiveerd genoeg zou zijn om mezelf de door de uni te knallen. Misschien zat er meer in als ze me toen meer hadden gesupport, maar nu vind ik het wel prima zo allemaal.
![]()
![]()
Ik schrijf helaas een stuk overtuigender dan ik spreek.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Propz, propz. Al een schnabbel in de richting van motivational speaker geambieerd?.
En ik ben te lui om te schrijven, dus mijn toekomst is een 9 tot 5 kantoorbaan.Ik kwam en kom hem ook regelmatig tegen tijdens het uitgaanquote:[..]
Ik zou echt van m'n stoel vallen als ik zou merken dat docenten van toen ook op FOK! zouden zitten.
.
![]()
Het is toch niet die dude die CB tegenkwam laatst?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef .C het volgende:
Ik kwam en kom hem ook regelmatig tegen tijdens het uitgaan.
![]()
![]()
Wow, dit is zo herkenbaarquote:Op zondag 19 februari 2012 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn motivatie. Ik had in groep 8 bij de CITO-toets 550 gescoord, alsnog havo/vwo advies vanwege m'n gedrag, terwijl ik met droge ogen durf te beweren dat ik de slimste van de klas was
. In de 1e en 2e ook havo/vwo gedaan met veel 8'en en 9'ens op m'n rapport met een enkele 7, om uiteindelijk in 3 Havo te eindigen. Tot in den treure aan moeten horen dat ik gemakkelijk vwo had aangekund, alleen m'n gedrag paste daar niet thuis.
Achteraf hebben ze gelijk gehad, ik zie leren tegenwoordig als een noodzakelijk kwaad, en ik weet niet of ik nu gemotiveerd genoeg zou zijn om mezelf de door de uni te knallen. Misschien zat er meer in als ze me toen meer hadden gesupport, maar nu vind ik het wel prima zo allemaal.
[ afbeelding ]Ik deed nauwelijks iets voor school omdat ik vond dat ik al genoeg deed, terwijl ik echt geen fuck uitvoerde. Altijd met redelijke cijfers overgegaan maar door mijn motivatie uiteindelijk geslaagd met een middelmatige cijferlijst. Leraren hebben me ook zovaak gepusht om eens iets te gaan doen, maar echt niets hielp. Achteraf spijt van wel
Geen idee, waar ging dat over?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is toch niet die dude die CB tegenkwam laatst?Tja, waarom zou je je best doen op de middelbare school? Je leert toch niets relevants.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wow, dit is zo herkenbaarIk deed nauwelijks iets voor school omdat ik vond dat ik al genoeg deed, terwijl ik echt geen fuck uitvoerde. Altijd met redelijke cijfers overgegaan maar door mijn motivatie uiteindelijk geslaagd met een middelmatige cijferlijst. Leraren hebben me ook zovaak gepusht om eens iets te gaan doen, maar echt niets hielp. Achteraf spijt van wel
![]()
Ja, dat dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:10 schreef .C het volgende:
[..]
Tja, waarom zou je je best doen op de middelbare school? Je leert toch niets relevants.
Kutzooi, ik begin migraine te krijgen terwijl ik vanavond carnaval wil gaan vieren
Hij kwam laatst in Paradiso (?) een geschiedenisdocent (?) tegen met wie hij aan de praat geraaktequote:.
![]()
Seks werkt tegen hoofdpijn, dus carnaval vieren ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Kutzooi, ik begin migraine te krijgen terwijl ik vanavond carnaval wil gaan vierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij geeft Engels!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kwam laatst in Paradiso (?) een geschiedenisdocent (?) tegen met wie hij aan de praat geraakte.
![]()
nee lul dat was een scheikundedocent. Wel de leukste scheikundedocent everquote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij kwam laatst in Paradiso (?) een geschiedenisdocent (?) tegen met wie hij aan de praat geraakte.
![]()
Scheikunde. Waarom dat een verplicht vak was is mij een raadsel.
Leer me op zijn minst hoe ik een bom maak.![]()
Verplicht ja? Hoe dan, er zijn toch gewoon profielen zonder scheikunde erin?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:22 schreef .C het volgende:
Scheikunde. Waarom dat een verplicht vak was is mij een raadsel.
Leer me op zijn minst hoe ik een bom maak.![]()
![]()
Wause scheikundedocent.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had het in havo 3 verplicht.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verplicht ja? Hoe dan, er zijn toch gewoon profielen zonder scheikunde erin?![]()
Oh ja op die fiets. Iddquote:Maar in havo 3 was het kanker makkelijk, was alleen formules uit je hoofd leren en opschrijven ofzoiets. Uiteindelijk op mn examen had ik een 2 ervoor
Heb het nu weggegooid en ander profiel, thank god.
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef .C het volgende:
[..]
Die zal wel flink aan het experimenteren zijn in zijn lab.!
![]()
pepersteak met champignons/ui en uit de oven gebakken aardappelschijfjes
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Ik weet nog dat ie zei dat ie op het Berlage Lyceum les gafquote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef .C het volgende:
[..]
Die zal wel flink aan het experimenteren zijn in zijn lab.Kan je snoepjes halen daar
![]()
![]()
Nope. Sowieso praten met leerlingen tijdens het uitgaanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, dan zal 't hem wel niet zijn. Ivan, jij?
![]()
![]()
Andersom trouwens ook. Hoi en dat was het.
Vriend van me heeft wel een keer zijn biertje 'gemorst' over een chick
die later een leerling bleek te zijn
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Lekkerquote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef wise het volgende:
pepersteak met champignons/ui en uit de oven gebakken aardappelschijfjes
Het was volgens mij wel iets meer, geen idee hoe ik dat ooit heb gehaald aangezien ik er totaal geen gevoel voor heb. Periodieke stelsel en dergelijke uiteraard wel met spiekbriefjes gehaaldquote:Op zondag 19 februari 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja op die fiets. IddMaar in havo 3 was het kanker makkelijk, was alleen formules uit je hoofd leren en opschrijven ofzoiets. Uiteindelijk op mn examen had ik een 2 ervoor
Heb het nu weggegooid en ander profiel, thank god.
.
Chanteren voor gratis drugs.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ie zei dat ie op het Berlage Lyceum les gafKan je snoepjes halen daar
![]()
![]()
I will. Maar heb jij nou na de havo ook nog vwo gedaan of watquote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef .C het volgende:
[..]
Het was volgens mij wel iets meer, geen idee hoe ik dat ooit heb gehaald aangezien ik er totaal geen gevoel voor heb. Periodieke stelsel en dergelijke uiteraard wel met spiekbriefjes gehaald.
[..]
Chanteren voor gratis drugs.![]()
![]()
Maak dan een keer pics van je eigen creaties jongen, in plaats van die pics die bij het recept horen postenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef wise het volgende:
pepersteak met champignons/ui en uit de oven gebakken aardappelschijfjes.
Mooi zo, voor je het weet lees je je moves terug in dit topicquote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Nope. Sowieso praten met leerlingen tijdens het uitgaan![]()
Andersom trouwens ook. Hoi en dat was het.
Vriend van me heeft wel een keer zijn biertje 'gemorst' over een chick
die later een leerling bleek te zijn. Was met een sisser afgelopen neem ik aan?
![]()
![]()
Nee, ik heb een colloquium doctum gedaan voor de universiteit.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I will. Maar heb jij nou na de havo ook nog vwo gedaan of wat![]()
Vas kent alleen nog maar 'quid pro quo', rustig aanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef .C het volgende:
[..]
Nee, ik heb een colloquium doctum gedaan voor de universiteit..
![]()
Ik moest het googelenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas kent alleen nog maar 'quid pro quo', rustig aan.
.
Hard geworden.quote:Hank Moody zegt het in de eerste aflevering van seizoen 1 van Californication.![]()
We be grilling cheese and flipping flapjacks
With the diamond stylus we cutting wax
We're the super elastic bubble plastic
Got ethereal material that's straight up classic![]()
Jammer dit dWc, eerder zei je nog dat ik veel termen ken die 17jarigen niet kennen en dat dat je verbaastquote:Op zondag 19 februari 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas kent alleen nog maar 'quid pro quo', rustig aan.
![]()
![]()
Een domme grap van mij omdat je die term laatst 3x in één dag zei helemaal gaan uitpluizen en analyserenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer dit dWc, eerder zei je nog dat ik veel termen ken die 17jarigen niet kennen en dat dat je verbaast.
![]()
En nu even goed Nederlands.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een domme grap van mij omdat je die term laatst 3x in één dag zei helemaal gaan uitpluizen en analyseren.
![]()
Beastie Boysquote:Op zondag 19 februari 2012 17:38 schreef Gridlok het volgende:
Got ethereal material that's straight up classic
Een domme grap van mij, omdat je die term laatst 3x in één dag zei, helemaal gaan uitpluizen en analyserenquote:.
Zonder deze 2 toegevoegde komma's was die zin inderdaad totaal onleesbaar.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik juist bij jouw term, hihi.
Toen ik bovenstaand plaatje ging uploaden, kkeng:quote:Op zondag 19 februari 2012 17:38 schreef Gridlok het volgende:
Got ethereal material that's straight up classic![]()
![]()
Jumi, moet jij niet al lang dronken door de straten zwalken in een skanky outfit?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wist niet eens dat je die had.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik was serieus heel even bang dat je een oude breezahnaam van mij aan het posten was˛.
RuFfRyDaZzZzzZzz 4 Life achter je naam ofzo?![]()
![]()
1 - -={ RuffRydaZz 4 Lif¤ ]=-
Zou het dan meer zijn. Sowieso spaties vooraan om zo hoog mogelijk te staan
.
![]()
Meh, 's middags is het hier niet veel aan dus ik wilde vanmiddag bij zo'n optocht gaan kijken, maar dat is fucking saai en koud. Vanavond ga ik weer feestenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
Jumi, moet jij niet al lang dronken door de straten wankelen in een skanky outfit?
Mits mijn migraine niet doorzet
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ code verwijderd ]
Zou het dan meer zijn. Sowieso spaties vooraan om zo hoog mogelijk te staan
.
!
![]()
Neem een paracetamol en ga even slapenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, 's middags is het hier niet veel aan dus ik wilde vanmiddag bij zo'n optocht gaan kijken, maar dat is fucking saai en koud. Vanavond ga ik weer feesten
Mits mijn migraine niet doorzet![]()
![]()
Goed idee wel, maar ik ben bang dat ik dan voorlopig niet meer wakker moet en ik moet nog alles fixen voor vanavond. Gewoon zoveel drinken dat m'n lichaam verdoofd is en ik de migraine nieteens meer voel dusquote:Op zondag 19 februari 2012 17:51 schreef junamii het volgende:
[..]
Neem een paracetamol en ga even slapen
Wssup met haar bil?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die heeft ze nietquote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed idee wel, maar ik ben bang dat ik dan voorlopig niet meer wakker moet en ik moet nog alles fixen voor vanavond. Gewoon zoveel drinken dat m'n lichaam verdoofd is en ik de migraine nieteens meer voel dus
[..]
Wssup met haar bil?![]()
![]()
Ik vind dat altijd zo raarquote:Fucking dik zijn en dan geen tieten of kont hebben.
Aaah op die fiets.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, 's middags is het hier niet veel aan dus ik wilde vanmiddag bij zo'n optocht gaan kijken, maar dat is fucking saai en koud. Vanavond ga ik weer feesten
Mits mijn migraine niet doorzet
Wanneer je jezelf in je skanky outfit hebt gehesen verwachten wij natuurlijk wel beeldmateriaal.
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef .C het volgende:
!
!
quote:
full stops and exclamation marks![]()
Fucking lelijk is het wel, vooral in die sletterige kleding die zij draagt.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raarFucking dik zijn en dan geen tieten of kont hebben.
![]()
![]()
dWc, kan jij je dit topic nog herinneren?
Volgens mij was het van BrauN, maar ik kan het niet vinden.![]()
Geen idee meer man, maar je brengt me wel op een idee.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:59 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
dWc, kan jij je dit topic nog herinneren?
Volgens mij was het van BrauN, maar ik kan het niet vinden.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Dit bookmarken. Nog even een fijne selectie op het ONZ-fora instellen
.
![]()
Haar buikquote:Op zondag 19 februari 2012 17:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking lelijk is het wel, vooral in die sletterige kleding die zij draagt.![]()
![]()
![]()
Heeft iedereen al gezien, je bent te laat.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Aaah op die fiets.
Wanneer je jezelf in je skanky outfit hebt gehesen verwachten wij natuurlijk wel beeldmateriaal.Dit ja. Met zo'n figuur zulke kleding dragenquote:
Agressief publiek bij televisie shows.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee meer man, maar je brengt me wel op een idee.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Dit bookmarken. Nog even een fijne selectie op het ONZ-fora instellen
.
Geil!
![]()
Je outfit was wel echtquote:Op zondag 19 februari 2012 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeft iedereen al gezien, je bent te laat.![]()
![]()
Een ware misgunner.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heeft iedereen al gezien, je bent te laat.
[..]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ah, thankyouquote:
En nice, ous! Buddha to Buddha
ik kijk met je mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:43 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Toen ik bovenstaand plaatje ging uploaden, kkeng:
[ afbeelding ]![]()
link !quote:Op zondag 19 februari 2012 18:09 schreef .C het volgende:
Man man man, wat waren er vroeger toch geniale topics op FOK!![]()
Ik ben ook heel erg blij met mijn verjaardagskado'squote:!
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 18:12:26 ]Feyenoord Rotterdam![]()
was het ookquote:had er rode peper bij gedaan. Erg pittig
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maak dan een keer pics van je eigen creaties jongen, in plaats van die pics die bij het recept horen posten.
normaal doe ik dit nooit, maar vooruit.
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Waarom niet? Ziet er toch prima uit manquote:Op zondag 19 februari 2012 18:13 schreef wise het volgende:
[..]
was het ookhad er rode peper bij gedaan. Erg pittig
![]()
[..]
[ afbeelding ]
normaal doe ik dit nooit, maar vooruit.! Mayo ook zelf gefixt?
KOMT ZO EEN GAST BIJ DE DOKTER!!!!!!!11quote:Op zondag 19 februari 2012 18:14 schreef .C het volgende:
[..]
Kankertjes, al mijn bookmarks staan natuurlijk op mijn oude account!
![]()
![]()
is tzatziki, niet moeilijk om zelf te maken, maar deze gewoon kant en klaar gekochtquote:Op zondag 19 februari 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom niet? Ziet er toch prima uit man! Mayo ook zelf gefixt?
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KOMT ZO EEN GAST BIJ DE DOKTER!!!!!!!11DDDD
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Bioslockquote:Op zondag 19 februari 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KOMT ZO EEN GAST BIJ DE DOKTER!!!!!!!11.
Ging een half jaar op vakantie naar Japan terwijl hij officieel op stage was, zijn hele stageverslag van 50 pagina's verzonnen.![]()
inddquote:Op zondag 19 februari 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het wordt per pagina echt briljanter, dat topic![]()
.
![]()
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Hahaha, heef ie het ook gehaald?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef .C het volgende:
[..]
Bioslock.
Ging een half jaar op vakantie naar Japan terwijl hij officieel op stage was, zijn hele stageverslag van 50 pagina's verzonnen.![]()
Kankerquote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef .C het volgende:
[..]
Bioslock.
Ging een half jaar op vakantie naar Japan terwijl hij officieel op stage was, zijn hele stageverslag van 50 pagina's verzonnen.! Wist ik ook niet. Geniaal dit
.
Evenals de mail die ik net krijg van een projectgenoot dit jaar, afkomtig uit Brabant.
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:24 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Je overleden vader op een broodje![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Evenals de mail die ik net krijg van een projectgenoot dit jaar, afkomtig uit Brabant.
That's how we roll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Nice ousquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:24 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hier zó stuk om, te flauw.
Doet me denken aan die veel te flauwe 'kakhiel' grappen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kanker! Wist ik ook niet. Geniaal dit
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik type altijd overdreven grammaticaal correct en stilistisch als ik wasted ben. Vijf minuten per zin, maar toch.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]Doet me denken aan die veel te flauwe 'kakhiel' grappen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alles waar kanker instaat sowieso al tien keer grappiger vind dan normaal.
![]()
Ben je al overtuigd? Of nog niet genoeg skankpics doorgestuurd gekregen?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zit midden in onze WhatsApp projectconversatie ook live pics te verzenden, wat een baasje.
dat is kanker waarheid.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alles waar kanker instaat sowieso al tien keer grappiger vind dan normaal.
![]()
Hmm, ik denk dat ik er met een Braboneger mentaliteit wel prima m'n draai zou kunnen vinden jaquote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben je al overtuigd? Of nog niet genoeg skankpics doorgestuurd gekregen? [ afbeelding ].
Dat is sowieso waarquote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef .C het volgende:
.
![]()
Zo waar dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn FoBo zat ooit echt tot de rand toe vol met kankerplaatjes.Helaas allemaal weggekankerd door Pirania.
Ja, dat heb ik dus ookquote:Op zondag 19 februari 2012 18:33 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die tweedequote:Op zondag 19 februari 2012 18:24 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hier zó stuk om, te flauw.
graag verwijderen![]()
gecondoleerd met julie dode prins nog hč. dat hij maar veel sneeuwpret mag hebben in de hemel HAHAHAHAgraag verwijderen![]()
Nieuwe missie voor 2012; iemand wijsmaken dat je met een stok water kan vinden in de natuur
ball so hard motherfuckers wanna fine me![]()
![]()
graag verwijderen![]()
Elst. Wellicht straks Nijmegen. Jij?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
antwoorden met tekstquote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat elk Duits meisje draagt, biepakje.![]()
wal-ge-lijkgraag verwijderen![]()
Waarom zit er een schroef in die takquote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef fyah het volgende:
Nieuwe missie voor 2012; iemand wijsmaken dat je met een stok water kan vinden in de natuur
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gisteren met vrienden, eentje had een vriendin die hij volgens mij tijdens zn studie had leren kennen meegenomen.
Die sprak dus vloeiend Duits, Engels, en Frans. Ik voelde opeens echt zo'n steenkolenengels Nederlanderjes hou ar joe doewing
![]()
HAHAquote:HAHAquote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 19 februari 2012 19:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom zit er een schroef in die takKut is dat, hč?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:17 schreef Maisnon het volgende:
Gisteren met vrienden, eentje had een vriendin die hij volgens mij tijdens zn studie had leren kennen meegenomen.
Die sprak dus vloeiend Duits, Engels, en Frans. Ik voelde opeens echt zo'n steenkolenengels Nederlanderjes hou ar joe doewing
Je klinkt als een mongool terwijl het in je hoofd perfect is en je het ook perfect kunt schrijven.![]()
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Whehe. Ik fietste vorige week tegen 2 sufferds op een scooter aan (quote:Op zondag 19 februari 2012 19:17 schreef Maisnon het volgende:
), waren Engelsen, toen had ik dat ook. Dčr izzunt ennie dčmutsj aai hoop?
Oh en ik kon WhatsApp niet uitspreken toen ik dat voor het eerst hardop moest zeggen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Ik fietste vorige week tegen 2 sufferds op een scooter aan (), waren Engelsen, toen had ik dat ook. Dčr izzunt ennie dčmutsj aai hoop?
![]()
![]()
![]()
Deze video is het populairst bij:quote:
Geslacht Leeftijd
Mannelijk 45-54
Mannelijk 35-44
Mannelijk 55-64![]()
![]()
VIVA LA ASSANGEˇ![]()
Op jouw leeftijd nog? Foeiquote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Ik fietste vorige week tegen 2 sufferds op een scooter aan (), waren Engelsen, toen had ik dat ook. Dčr izzunt ennie dčmutsj aai hoop?
Oh en ik kon WhatsApp niet uitspreken toen ik dat voor het eerst hardop moest zeggen.Ik spreek best goed engels.
![]()
Je weet dat ik een HELE rare jongen ben somsquote:![]()
![]()
![]()
Heel fijnquote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Omg, ineens komt deze langs in m'n playlist met al m'n nummers in WinAmp.
!
![]()
Ik spreek prima Engels, maar geen Brits-Engels. Vooral Amerikaans, met Australische invloeden.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd nog? FoeiIk spreek best goed engels.
Ik wil een Iers accent hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik spreek prima Engels, maar geen Brits-Engels. Vooral Amerikaans, met Australische invloeden.!
![]()
Ik zou meer iets zeggen van "Ayo w'rrrup shawty, you aight? God DAYUMN you fell hella ugly yo, shiiit".quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik spreek prima Engels, maar geen Brits-Engels. Vooral Amerikaans, met Australische invloeden.![]()
Whehe, ik ken één Ier en ik moet echt veel moeite doen om te begrijpen wtf hij zegt altijd.quote:Krijg je ervan als je naar die kutmuziek luistert altijd hč.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou meer iets zeggen van "Ayo w'rrrup shawty, you aight? God DAYUMN you fell hella ugly yo, shiiit".
dWc moet gewoon even deze track goed beluisteren.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:05 schreef krioro het volgende:
Krijg je ervan als je naar die kutmuziek luistert altijd hč.
Snapt hij gelijk wat wij van zijn muzieksmaak vinden.
Sowieso een van de geilste beats die ik kenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc moet gewoon even deze track goed beluisteren.
Snapt hij gelijk wat wij van zijn muzieksmaak vinden..
![]()
Jij vindt zeker Tech N9ne ook goed dan? Daar heeft Lil Wayne een nummer mee op z'n laatste albumquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc moet gewoon even deze track goed beluisteren.
Snapt hij gelijk wat wij van zijn muzieksmaak vinden.. Vindt ik overigens deze beter:
Look up in the Yellow pages, let me tell you how we finna get paid
Jij weet waarschijnlijk nieteens wat 'finna' betekent.
Sowieso in m'n bookmarks:quote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef .C het volgende:
dWc, heb jij ruk.gif nog ergens?
Die creepy hosselsmiley met bewegende wenkbrauwen.![]()
![]()
Ik wilde serieus net deze track er bij posten.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij vindt zeker Tech N9ne ook goed dan? Daar heeft Lil Wayne een nummer mee op z'n laatste album. Vindt ik overigens deze beter:
Look up in the Yellow pages, let me tell you how we finna get paidGMTA
quote:Jij weet waarschijnlijk nieteens wat 'finna' betekent.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij vindt zeker Tech N9ne ook goed dan? Daar heeft Lil Wayne een nummer mee op z'n laatste album.
Sowieso een eindbaas!
Waren we allebei maar gayquote:.
![]()
Brits accent maakt me echt nat in m'n broekjequote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik spreek prima Engels, maar geen Brits-Engels. Vooral Amerikaans, met Australische invloeden.Ik let er altijd heel erg op dat ik Brits-Engels praat ipv Amerikaans-Engels, dus niet ŕ la dWc z'n kutmuziek
![]()
![]()
Ik let daar ook erg op hoor, ik kan ook best wel goed dat 'TONY BLAIR, FANCY A CUP o'TEA MATE?' accent doen, of "YOU BLOODY WANKER, FUCKING TWAT. YOU LAD'quote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brits accent maakt me echt nat in m'n broekjeIk let er altijd heel erg op dat ik Brits-Engels praat ipv Amerikaans-Engels, dus niet ŕ la dWc z'n kutmuziek
. Soms verspreek ik me wel per ongeluk, komt ineens die hood "I ain't gonna do that" ofzo eruit gefloept
.
![]()
Geordie Shore gaan kijken, allemaal mensen uit Newcastle, de eerste aflevering kon ik niemand verstaan!
SHE A PROPER STUNNER, INNIT?![]()
Geordie Shore.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef .C het volgende:
Geordie Shore gaan kijken, allemaal mensen uit Newcastle, de eerste aflevering kon ik niemand verstaan!
SHE A PROPER STUNNER, INNIT?
Deathlift or Die.![]()
errrr, dawg, yu heard dat shit?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik let daar ook erg op hoor, ik kan ook best wel goed dat 'TONY BLAIR, FANCY A CUP o'TEA MATE?' accent doen, of "YOU BLOODY WANKER, FUCKING TWAT. YOU LAD'. Soms verspreek ik me wel per ongeluk, komt ineens die hood "I ain't gonna do that" ofzo eruit gefloept
.
![]()
![]()
Wuz gud shoutout 2 my niggas on keep lock, niggaz on long term, niggaz on G-block.. I diddybop for y'all mayne!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
errrr, dawg, yu heard dat shit?[ afbeelding ]
![]()
Stuur me een voiceclip via Whatsapp waar je dat zegtquote:Op zondag 19 februari 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wuz gud shoutout 2 my niggas on keep lock, niggaz on long term, niggaz on G-block.. I diddybop for y'all mayne!![]()
![]()
Bij CNN gebruiken ze ook geen hoodrat-slang hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Brits accent maakt me echt nat in m'n broekjeIk let er altijd heel erg op dat ik Brits-Engels praat ipv Amerikaans-Engels, dus niet ŕ la dWc z'n kutmuziek
Tevens: Dead Prez![]()
Ah, is er ook al een tweede seizoen? Ik ben nog met het eerste seizoen bezig.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:26 schreef Salatrel het volgende:
ik zit toevallig net s02e03 te kijken
Ik wil haar temmen.
![]()
2e seizoen loopt zijn nu 3 eps vanquote:Op zondag 19 februari 2012 20:30 schreef .C het volgende:
[..]
Ah, is er ook al een tweede seizoen? Ik ben nog met het eerste seizoen bezig.
[ afbeelding ]
Ik wil haar temmen.
![]()
de stukjes die echt ernstig zijn ondertitelen ze bij mtv zelf alquote:Op zondag 19 februari 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Is er geen linkje waar ik ook ondertiteling bij die shit heb?maar wel fonetisch
![]()
![]()
Ja, maar ik heb voor alles ondertiteling nodigquote:Op zondag 19 februari 2012 20:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de stukjes die echt ernstig zijn ondertitelen ze bij mtv zelf almaar wel fonetisch
![]()
![]()
Na de eerste aflevering wen je er aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Is er geen linkje waar ik ook ondertiteling bij die shit heb?![]()
Ik denk dat zij je leven echt zuur maakt.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:30 schreef .C het volgende:
[..]
Ah, is er ook al een tweede seizoen? Ik ben nog met het eerste seizoen bezig.
[ afbeelding ]
Ik wil haar temmen.
Charlotte
Deathlift or Die.![]()
Ze moet ook flink worden getemdquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat zij je leven echt zuur maakt.
Charlotte.
Charlotte is wel schattig, maar ik vind haar niet knap.Het is een relatief obscuur programma, dus ik betwijfel of dat te vinden is.quote:![]()
Dat is echt typisch zo'n Jantjes Verjaardag (jaja, ik begin er alweer over) nummer, hier ga ik 10x harder op los dan die dubstep/house/hardcore shit van o.a. Vasquote:. Meteen zin in een party op Rembrandtsplein nu
.
![]()
Als ik dit in een club zou horen zou ik helemaal losgaanquote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is echt typisch zo'n Jantjes Verjaardag (jaja, ik begin er alweer over) nummer, hier ga ik 10x harder op los dan die dubstep/house/hardcore shit van o.a. Vas. Meteen zin in een party op Rembrandtsplein nu
.
. Heb ook meteen zin alles.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 19-02-2012 20:43:25 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Love you long timequote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is echt typisch zo'n Jantjes Verjaardag (jaja, ik begin er alweer over) nummer, hier ga ik 10x harder op los dan die dubstep/house/hardcore shit van o.a. Vas. Meteen zin in een party op Rembrandtsplein nu
.
![]()
Come at me. Nu heb ik kánker erg zin om strak te gaan![]()
Die chick met die neppe tietenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef .C het volgende:
[..]
Ze moet ook flink worden getemd.
Charlotte is wel schattig, maar ik vind haar niet knap.
[..]
Het is een relatief obscuur programma, dus ik betwijfel of dat te vinden is.
In die special op Mallorca flasht ze die dood.Deathlift or Die.![]()
Ik zie al voor me hoe ik m'n mattie kwijt ben terwijl we samen naar de bar gingen, dat hij bij een chick plakt om vervolgens spazz out te gaan om een gast die bier over 'm morst waardoor ik 'm moet kalmeren terwijl ik losga met een peuk in m'n hand en het refrein net kankerhard begint in te zetten en ik een nieuwe bierie voor 'm haalquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik dit in een club zou horen zou ik helemaal losgaan. Heb ook meteen zin alles.
.
![]()
Zeg eerlijk vasje, wat vind je van dat nummer dat ik postte?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Love you long time![]()
Come at me. Nu heb ik kánker erg zin om strak te gaanFeyenoord Rotterdam![]()
Sowieso dat jij helemaal los kan gaan terwijl de rest droog loopt te doen. Dan voel je je wel keizerquote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie al voor me hoe ik m'n mattie kwijt ben terwijl we samen naar de bar gingen, dat hij bij een chick plakt om vervolgens spazz out te gaan om een gast die bier over 'm morst waardoor ik 'm moet kalmeren terwijl ik losga met een peuk in m'n hand en het refrein net kankerhard begint in te zetten en ik een nieuwe bierie voor 'm haal.
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is kankerlekker als je net beyond tipsy bent en de stroboscopen zijn aan het flikkerenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeg eerlijk vasje, wat vind je van dat nummer dat ik postte?![]()
![]()
Ik vind deze niet zo leukquote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Love you long time![]()
Come at me. Nu heb ik kánker erg zin om strak te gaan!
Beetje saai.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: