Ze hebben mij niets gevraagd hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Erg leuk. Fijn dat mijn bijdrage ook wordt gewaardeerd. En vooral: in één adem genoemd met mijn grote idool ZwartGat.
Zou dit echt waar zijn? Zoiets overleef je toch niet zo'n lange tijd?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef HyperViper het volgende:
Ik weet het.. Terecht zal het waarschijnlijk wel weer veroordelen.. maar ik moet dit even met jullie delen voor ik het weekend in ga:
http://www.autojunk.nl/2012/03/wtf-dagelijks-benzine-drinken
Je hebt geen bedrijven als Monsanto meer nodig met dit soort volk.
Ik geloof het. Mij ook niet, anders had jij gewonnen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze hebben mij niets gevraagd hoor.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik geloof het. Mij ook niet, anders had jij gewonnen!
Jaloers omdat je wordt doogezwegen in de awards?quote:
quote:En een eervolle vermelding voor: dadgad en Hoppahoppa
Knabbel en Babbel, Peppie en Kokkie, Obama en Osama, en dadgad en Hoppahoppa. Dit stel brengt luchtigheid en lachsalvo's naar boven in het donkere verborgen wereldje van Brave New World, en daarom krijgen zij een lintje.
Geheel terecht Hoppa. Het is niet niks, zo'n award uitreiking.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jaloers omdat je wordt doogezwegen in de awards?
Omdat ik zo trots ben:
[..]
Precies. Ik overweeg om via een livestream iedereen te bedanken. Ik wil beginnen bij mijn ouders, maar vooral even stilstaan bij de man die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geheel terecht Hoppa. Het is niet niks, zo'n award uitreiking.
Het brengt iig heel wat teweegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geheel terecht Hoppa. Het is niet niks, zo'n award uitreiking.
Eigenlijk ben ik wel teleurgesteld. "De Yvonne-awards" is de naam van deze prestigieuze prijsuitreiking. Ik had eigenlijk een avondje met Yvonne verwacht...quote:
Nou, wees charmant en vraag haar mee uit etenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel teleurgesteld. "De Yvonne-awards" is de naam van deze prestigieuze prijsuitreiking. Ik had eigenlijk een avondje met Yvonne verwacht...![]()
Ah.. wat schattig.quote:En een eervolle vermelding voor: dadgad en Hoppahoppa
Knabbel en Babbel, Peppie en Kokkie, Obama en Osama, en dadgad en Hoppahoppa. Dit stel brengt luchtigheid en lachsalvo's naar boven in het donkere verborgen wereldje van Brave New World, en daarom krijgen zij een lintje.
Die heb ik liever over m'n schouders hangen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:07 schreef dadgad het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/35abb85bebe4dd7c9a2635aaaa71a74b/http://i224.photobucket.c(...)xas_4.jpg]afbeelding[/url] ]
Mijn mening: 9/11 was een staged event. Een psyop. TV-fakery to the max. De vliegtuigen waren digitale beeldmanipulaties. De slachtoffers waren (voor het grootste deel) fictieve identiteiten ontsproten uit een database. Het beeldmateriaal van de in de directe omgeving vluchtende mensen is allemaal gefabriceerd.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:13 schreef YuckFou het volgende:
Is er nou geen doorlopend 9/11 topic meer hier? of kijk ik niet goed? ik kwam dit tegen en wilde anderen hun mening erover horen
Klopt en dat maakt dat er verdeeldheid heerst en de leugen nog steeds kan voortbestaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:10 schreef Terecht het volgende:
Dat zeggen de nanothermietaanhangers ook over jouw verhalen.
Volgens mij onderschat je de creativiteit van de mens om verklaringen te zoeken. Daar hoeft helemaal geen plan achter te steken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt en dat maakt dat er verdeeldheid heerst en de leugen nog steeds kan voortbestaan.
Dat hoeft inderdaad niet, maar in dit geval zou ik daar niet zo zeker van willen zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Volgens mij onderschat je de creativiteit van de mens om verklaringen te zoeken. Daar hoeft helemaal geen plan achter te steken.
Ik begon niet. Ik klikte toevallig op dit topic en zag dat het over 9/11 ging. Kon me niet inhoudenquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kommop, we gaan het toch niet weer over 9/11 hebben hè, dat is ZO 2011.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik begon niet. Ik klikte toevallig op dit topic en zag dat het over 9/11 ging. Kon me niet inhouden
En terecht.quote:
Ja leuk! Waren ondanks het gekibbel taboe doorbrekend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Kommop, we gaan het toch niet weer over 9/11 hebben hè, dat is ZO 2011.
Pff. Die spuit je toch weer in je arm.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hebbie ff een Euro voor me, voor een kop koffie?
Ik vind koffie intraveneus ook het pittigstquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Pff. Die spuit je toch weer in je arm.
Je hebt een punt. Ik neem koffie altijd op via mijn oogbol, geeft een extra rush, maar je moet hem wel eerst een beetje laten afkoelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind koffie intraveneus ook het pittigst
Ik slik hele koffiebonen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik neem koffie altijd op via mijn oogbol, geeft een extra rush, maar je moet hem wel eerst een beetje laten afkoelen.
Pfff, verslavende meukquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hebbie ff een Euro voor me, voor een kop koffie?
Je oog naderhand , figuresquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik neem koffie altijd op via mijn oogbol, geeft een extra rush, maar je moet hem wel eerst een beetje laten afkoelen.
Doe dan het Maan-topic:quote:Op maandag 26 maart 2012 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou bijna het Holle aarde topic weer omhoog willen trappen voor wat leven in de brouwerij.
Aan u de eer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:21 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe dan het Maan-topic:
http://www.nu.nl/wetensch(...)e-ontstaan-maan.html
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik pronk al genoeg met andermans veren
Die laatste. Kan er weer lekker gespeculeerd worden over hoe ie is ontstaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar welk topic, het holle maan-topic, of het kunstmatige maan-topic? Hmmm...
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die laatste. Kan er weer lekker gespeculeerd worden over hoe ie is ontstaan.
Ook een vorm van holle maan tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:07 schreef dadgad het volgende:
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/35abb85bebe4dd7c9a2635aaaa71a74b/http://i224.photobucket.c(...)xas_4.jpg]afbeelding[/url] ]
Waar ben je al die tijd dan? Vakantie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:42 schreef dadgad het volgende:
@Hyper
Komt natuurlijk door mijn afwezigheid. Zonder Dadgad geen leven in huis.
Misschien straks als ik er energie voor heb, heb iets van twee nachten niet geslapen nu.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:22 schreef Bastard het volgende:
Open er een topic over Gray!
Maar idd.. wat een wereld. Je kan je dag vullen met rot nieuws, de hele dag door.
Die mag je in het topic plaatsen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Terecht het volgende:
Als je iets over de Iran-kwestie wilt weten is de BBC reportage Iran and the West verplichte kost. Absoluut één van de beste documentaires op het gebied van politiek.
Misschien minder drugs gebruiken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien straks als ik er energie voor heb, heb iets van twee nachten niet geslapen nu.
Drugs? Ik heb ADHD, dus ik zit 24/7 aan de natuurlijke speed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien minder drugs gebruiken?![]()
Had zelf ook een korte nacht. Kinderen
Eerder al eens. Geinig filmpje wel, al wel errug voorspelbaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:05 schreef Biekuh het volgende:
Heeft iemand zojuist de film Shutter Island van Scorcese gekeken op rtl5? Wat een mindfuck, en BNW-gerelateerd!
Vind je? Ik lette vooral op de zaken die BNW-gerelateerd waren in de film. Voordat ik de film zag had ik daar geen idee van. Het kwartje viel bij mij toen DiCaprio de Duitse psychiater ontmoette. Deze was na de oorlog gevlucht in Duitsland. Naar verluidt zou hij op dat eiland experimenten verrichten met het conditioneren van mensen. Ik moest denken aan Mengele. Deze werd kennelijk naar de VS gehaald om het Monarch project op te zetten, en dit programma richtte zich ook op het conditioneren van mensen. Ik zoek niet overal iets achter, maar ik vond de gelijkenissen opmerkelijk. Neemt niet weg dat het toeval kan zijn, natuurlijk. Ik dacht regelmatig: Scorcese een whistleblower-film?quote:Op zondag 1 april 2012 09:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Eerder al eens. Geinig filmpje wel, al wel errug voorspelbaar.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:24 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Vind je? Ik lette vooral op de zaken die BNW-gerelateerd waren in de film. Voordat ik de film zag had ik daar geen idee van. Het kwartje viel bij mij toen DiCaprio de Duitse psychiater ontmoette. Deze was na de oorlog gevlucht in Duitsland. Naar verluidt zou hij op dat eiland experimenten verrichten met het conditioneren van mensen. Ik moest denken aan Mengele. Deze werd kennelijk naar de VS gehaald om het Monarch project op te zetten, en dit programma richtte zich ook op het conditioneren van mensen. Ik zoek niet overal iets achter, maar ik vond de gelijkenissen opmerkelijk. Neemt niet weg dat het toeval kan zijn, natuurlijk. Ik dacht regelmatig: Scorcese een whistleblower-film?
Overigens stilistisch ook een leuke film. Mensen die bekend zijn met David Lynch weten wat ik bedoel.![]()
Ook gezien, maar het kan nog maffer. Total Recall van de week weer gezien, das pas lijp!quote:Overigens: als je de film voorspelbaar vindt, moet je Memento eens kijken, dat is pas een mindfuck.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:39 schreef Zytijov het volgende:
Even een vraagje uit pure interesse, is jullie meet eigenlijk nog doorgegaan?
Shhhhhhhhhhhhht!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef Biekuh het volgende:
Die heeft gemeet met Gray en staat sindsdien op de lijst van vermiste personen.
Die heeft het veel te druk. Juristen hebben niet zo veel tijd om op internet te hangen.quote:
Waarom is ze dan niet op het internet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die heeft het veel te druk. Juristen hebben niet zo veel tijd om op internet te hangen.
Misschien is ze wel dood.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die heeft het veel te druk. Juristen hebben niet zo veel tijd om op internet te hangen.
Of aan het kamperen bij Occupy Rotterdam en een Vodafone-Live abonnement?quote:
Er waren veel gegadigden, totdat deze vernamen dat Gray naar de meet ging, en toen haakten zij af.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.klokkenluidero(...)on-breivik-explained
Seems legit.
We kunnen een Bilderberg-hotel afhuren. Lopen we geen enkel risico.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef Terecht het volgende:
Bij een BNW-meet stel ik me voor dat de helft van de aanwezigen in naburige bosjes de boel gadeslaan.
Nice!quote:Op zondag 22 april 2012 01:12 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.endandit.nl/te(...)i-in-originele-staat
<3
Je moet er alsnog maar zin in hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 10:54 schreef ATuin-hek het volgende:
Het valt allemaal nog redelijk mee... Heb de afgelopen maanden al veel geleerd van mijn Mini. Het voordeel van een oude en populaire auto is dat de techniek relatief simpel is, en er veel goede handleidingen (en onderdelen) te vinden zijn. Als ik de radio er uit haal, zit er letterlijk geen enkele transistor in de auto
quote:Op zondag 22 april 2012 11:10 schreef Resonancer het volgende:
In Japan kan je ook goedkope auto' s aanschaffen:
http://digitaljournal.com/article/313469
Soms heb ik zo'n hekel aan mensen.quote:After the van was refused for export, the car dealer said he tried to decontaminate the vehicle and was able to get the radiation level down to 30 microsieverts. Majirox News reported, he decided to sell it it at an auction in Japan anyway. "What do you expect me to do. Take a loss on it,” he asked.
Read more: http://digitaljournal.com/article/313469#ixzz1slAkOft5
Ik denk het niet.quote:Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef Gray het volgende:
Zou dadgad nog terugkomen om een nieuw deel aan te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |