abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108142619
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Riann

BrandX

Silmarwen

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 23-02-2012 11:27:51 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108142624
En toen gooide ik hem dicht :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108142692
Mijn vriend vind koken niets aan, en is dus blij dat ik het doe.. En nu ik dus weekmenu's maak, en we afwisselend eten vind hij dat wel leuk, thuiskomen en dan pas ontdekken wat ik nu weer bedacht heb.

En ik ben er ook blij mee, anders had ik toch vaak de neiging om gewoon AGV te doen, en daar snel wat mayonaise bij te pakken.. Dus komt dat weinig meer voor..
pi_108142878
Gisteren 9 km gewandeld *O*
Zojuist 10 km gewandeld *O*

Beetje overenthousiast, maar gisteren was zo lekker dat ik vandaag dacht HUUUUUUUUUUUP *O*

(En dan zo eten bij een vriendin, waarvan ik nu al weet dat die zich al 2 dagen onmeug aan het uitsloven is :D )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 19 februari 2012 @ 11:32:38 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108143006
*Buigt voor Phoebs*

Ik moet ook meer gaan wandelen. Wilde binnenkort een keer naar m'n broer gaan lopen, maar dat wilde ik in stapjes gaan doen. Steeds verder zijn richting op. Nu kijk ik net op Google maps, blijkt dat maar ongeveer 8 km :')

@MoBlo: De couscous wordt het dus als eerste! Misschien met de kipburgers uit het kipgedeelte. Ik eet geen lamsvlees :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_108143020
In 1 keer 8 km gaan lopen is ook best veel hoor Purdey :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 19 februari 2012 @ 11:36:06 #7
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108143084
Jawel, gelukkig is het een weg waar een aantal rotondes in zit, dus ik kan steeds 1 á 2 rotondes verder lopen. En daarna steeds een stukje verder. Moet ik ook wel nog terug :D
  Licht Ontvlambaar zondag 19 februari 2012 @ 11:45:25 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108143238
Mijn lief heeft zojuist het ultieme antikaterbroodje voor me gemaakt, een Italiaanse bol met wat citroenmayonaise, een halve avocado, een gekookt eitje en wat lenteui. De perfecte brunch na een avond stappen O+

We gaan straks de kinderoptocht kijken in Valkenburg, heb totaal nog geen planning wat eten betreft voor vandaag. Ik merk het wel... Voor morgen staat er zuurvlees met rode kool en frietjes op het menu.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 19 februari 2012 @ 13:03:56 #9
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108145173
Tuurlijk Sjeen, jou man maakt broodjes. De man van Lucky maakt muffins.

Ik voel me ineens een eenzame ouwe vrijster die zelf voor haar voedsel moet zorgen.
pi_108145324
Ik ben pas echt af gaan vallen toen ik alleen woonde Purdey ;)
pi_108145969
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben pas echt af gaan vallen toen ik alleen woonde Purdey ;)
Mijn moeder zegt altijd "gelukkig zijn maakt dik" ;)
pi_108146044
Omgekeerd idd ook waar :D

20 van mijn verloren kilo's raakte ik kwijt in het half jaar dat ik echt doodongelukkig was. :D

Kan ik iedereen aanraden *O*
pi_108146180
ligt er een beetje aan of je een emotie eter bent :P als j gaat eten als je je ongelukkig voelt kan je misschien maar beter gelukkig zijn ;)

hier wordt vanmiddag een worteltjestaart gemaakt voor morgen op werk :) als ik nog wat deeg over heb maak ik nog wat cupcakes O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108146272
Ik eet bij alles :D

Maar aan het begin van die periode heb ik wel heel bewust gekozen, of ik ga heel veel eten, of heel weinig... Dan maar heel weinig. Ik vertikte het om me in die periode ook nog eens vol te gaan vreten.

Gezond en verstandig was (voelde) sowieso geen optie in die tijd, dus koos ik het slechte dat toevallig goed uitpakte. Heb toen een half jaar op koffie, sigaretten en een verdwaalde avocado geleefd :')
pi_108146288
Ok, heel snugger weer. Ik zie nu net dat Barretje en Barreltje 2 verschillende users zijn.
Spoilers!
pi_108147965
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, heel snugger weer. Ik zie nu net dat Barretje en Barreltje 2 verschillende users zijn.
het zijn wel dezelfde users hoor ;)
:*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108147987
voor de kook/bak goeroes..
ik moet de eieren " loskloppen"
wat is loskloppen???

zondag 19 februari 2012 @ 14:29:09 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108148024
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omgekeerd idd ook waar :D

20 van mijn verloren kilo's raakte ik kwijt in het half jaar dat ik echt doodongelukkig was. :D

Kan ik iedereen aanraden *O*
Dat is zó fijn O+
In januari 2010 iemand leren kennen, heel verliefd geworden en tot juni 20 kilo afgevallen. In juni ging de relatie uit, en kwam er daarna weer 5 kilo bij. In november 2011 kwam ik hem toevallig weer tegen en hoppa, daar ging weer 4 kilo in 2 weken. Misschien moet ik 'm weer eens opzoeken/bellen/'toevallig' tegenkomen :D
  zondag 19 februari 2012 @ 14:29:53 #19
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108148045
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
voor de kook/bak goeroes..
ik moet de eieren " loskloppen"
wat is loskloppen???
In een bakje de eieren kapot tikken, en er dan met een vork/garde even doorheen kloppen/slaan/roeren zodat het wit en de dooier zich met elkaar vermengen :)
pi_108148110
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Purdey het volgende:

[..]

In een bakje de eieren kapot tikken, en er dan met een vork/garde even doorheen kloppen/slaan/roeren zodat het wit en de dooier zich met elkaar vermengen :)
ahh ok :D
dus niet helemaal stijf of schuimend oid :P

zondag 19 februari 2012 @ 14:40:52 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108148476
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ahh ok :D
dus niet helemaal stijf of schuimend oid :P
Nee hoor, hetzelfde als dat je een omeletje zou maken :)
pi_108151167
tnx purdey

lijstje vandaag is iets beter dan gister:

O/L: ontbijtgranen met yoghurt
T: 2 wortels en een handje walnoten (rara wat voor taart ben ik aan het maken :P )
T: cupcakeje van overgebleven deeg
D: zelfgemaakte pizza :9~
T: cupcakeje :D

nu even luieren op de ban en kijken hoe sven kramer 15000 kcal verbrand :P

maandag 20 februari 2012 @ 07:23:11 #23
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108176421
Slecht weekend! Streep eronder, en een goede week. ;)
pi_108176436
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 07:23 schreef Silmarwen het volgende:
Slecht weekend! Streep eronder, en een goede week. ;)
game on! ^O^

maandag 20 februari 2012 @ 07:27:36 #25
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108176445
Wel een enorm leuk weekend. ;)

En spierpijn niet normaal. De Bodybalance ging ook erg... pijnlijk. Wel gesport overigens. Deze week werk ik meteen 3 hele dag omdat het vakantie is, dat helpt ook wel. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')