Was wel te verwachten ja, op een gegeven moment kun je er niet meer omheen.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hihi Hommo is Nectar. Wist het altijd al hoor. Wist het meteen.
die doet t met justin bieber dus dat maakt jou hommoquote:Op zondag 19 februari 2012 05:18 schreef Nectar het volgende:
ik luister hiernaar dus hoezo ben ik hommo
Als je zo post. Ja inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was wel te verwachten ja, op een gegeven moment kun je er niet meer omheen.
quote:
quote:
Daar begon het dus allemaal mee.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij bent toch hommo dus who cares
quote:
Alleen voor leuke mensen.quote:
Ga weg dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 05:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen voor leuke mensen.
hint hint hint![]()
Dus jij was diegene die Nectar's maagdelijke poeperd heeft ontmaagd met frikadellen?quote:
5 kg jij jaquote:Op zondag 19 februari 2012 05:24 schreef Nectar het volgende:
ojo erge spierpijn heeft deze man
giseren 500kg ging hard toe
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:23 schreef Geo4kant het volgende:
Haha ik g ff die koeman joy to fuuuarkk gif zoeken!
Ik heb niemand in zijn poeperd gepakt maar ik wil best een held zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus jij was diegene die Nectar's maagdelijke poeperd heeft ontmaagd met frikadellen?
Vanaf nu ben je een FOK! held.
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb niemand in zijn poeperd gepakt maar ik wil best een held zijn.
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand in zijn poeperd gepakt maar waarom weet ik niet want ik wil best een held zijn.
Ok.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:28 schreef Stokstaart het volgende:
even iets anders....
Klopt het dat Jojoortje een kind heeft
Eh. Hopelijk niet? Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 19 februari 2012 05:28 schreef Stokstaart het volgende:
even iets anders....
Jojoortje , nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:28 schreef Stokstaart het volgende:
even iets anders....
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eh. Hopelijk niet? Hoe kom je daarbij?
quote:
Lolwhut.. Ik hoor steeds dat ze best lekker is? Mar nog nooit pics gezien, daarnaast mag ze me nietquote:Op zondag 19 februari 2012 05:28 schreef Stokstaart het volgende:
even iets anders....
Kom dan ook gewoon gezellig posten in de VBL SC. Als je ajax en VI-matties zitten daar ookquote:Op zondag 19 februari 2012 05:29 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jojoortje , nooit van gehoord.
Waarom 'hopelijk'?quote:Op zondag 19 februari 2012 05:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eh. Hopelijk niet? Hoe kom je daarbij?
Enige pic die ze wil posten staat haar gezicht nietquote:Op zondag 19 februari 2012 05:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lolwhut.. Ik hoor steeds dat ze best lekker is? Mar nog nooit pics gezien, daarnaast mag ze me niet
Voetbalquote:Op zondag 19 februari 2012 05:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom dan ook gewoon gezellig posten in de VBL SC. Als je ajax en VI-matties zitten daar ook
Jammer joh.quote:
Oh vandaar.quote:
Voel je op zich niks van. Maar ze heeft ook een vriend/man alles dus sowieso niet heel erg interessant.quote:Op zondag 19 februari 2012 05:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh vandaar.
Nou lekker laten moederen, die zien we wel weer eens terug bij een jaar of 45. Dan denkt de vrouw nog steeds dat ze 'het' heeft ondanks kort en pittig kapsel, en dan zijn we als man weer van harte welkom om haar wereld eens op z'n kop te zetten! Gewoon negeren, en dat buurmeisje van 19 eens aanspreken.
En op het tweede gezicht ? PLORK?quote:Op zondag 19 februari 2012 05:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Enige pic die ze wil posten staat haar gezicht nietMaar ziet er op zich niet heel kut uit of zo op het eerste gezicht
quote:Op zondag 19 februari 2012 05:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer joh.
edit: ik haalde je in de war met een andere johannes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |