Ook nog echtquote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef Pino112 het volgende:
Jammer van de emoticon-fail in de TT, nu we toch aan het mierenneuken zijn.
Sorry ben nog steeds niet nuchter.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef Pino112 het volgende:
Misschien zit zijn hart wel de andere kant op, hebben sommige mensenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef Pino112 het volgende:
Mijn hart zit op de goede plek Minthyquote:Op zondag 19 februari 2012 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien zit zijn hart wel de andere kant op, hebben sommige mensen
mijn hele vroeger zou ik het liefste vroeger houden. ik leef in het nu, denk niet teveel aan de toekomst want daar komt toch geen fuck van terecht. van wat vroeger dacht is ook zo goed als niets terechtgekomen.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook een stuk 'vroeger' die ik 'vroeger' wil houden idd.
Mooie gedachte.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn hele vroeger zou ik het liefste vroeger houden. ik leef in het nu, denk niet teveel aan de toekomst want daar komt toch geen fuck van terecht. van wat vroeger dacht is ook zo goed als niets terechtgekomen.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn hart zit op de goede plek Minthy
ach, ik zou best wel bakken mooie verhalen over vroeger willen hebben. met hangplekken en hutten bouwen en stapverhalen en goede oude vrienden waar je nog regelmatig contact mee hebt.....quote:
Geheel mee eensch.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
Mag ik even de mededeling plaatsen dat ik jullie vanavond/vannacht retegezellig vond??
ik ben er inmiddels aan gewendquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef themauster het volgende:
Ik vind het maar niks zo'n leeg huis.
dat magquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
Mag ik even de mededeling plaatsen dat ik jullie vanavond/vannacht retegezellig vond??
Het is nooit te laat om dat alsnog op te bouwenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik zou best wel bakken mooie verhalen over vroeger willen hebben. met hangplekken en hutten bouwen en stapverhalen en goede oude vrienden waar je nog regelmatig contact mee hebt.....
Jaa, ik jullie ookquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
Agossie...quote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef themauster het volgende:
Ik vind het maar niks zo'n leeg huis.
Oude vrienden heb ik ook niet hoor, contact met oude klasgenoten van de basisschool heb ik amper.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik zou best wel bakken mooie verhalen over vroeger willen hebben. met hangplekken en hutten bouwen en stapverhalen en goede oude vrienden waar je nog regelmatig contact mee hebt.....
Bij mij het laatste!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa, ik jullie ook
Lekker een beetje kletsen met de 'oude garde'.
Krikt je humeur op als ie slecht is, en je wordt nog blijer als ie sws wel goed is
Jep, ik ook. Zeker met de klasgenoten van de basisschool zou ik dat ook niet meer willen, bekrompen lui. En een flink aantal van de middelbare school kan wat mij betreft oprotten.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Oude vrienden heb ik ook niet hoor, contact met oude klasgenoten van de basisschool heb ik amper.
7 uur s'ochtends is ze vrij dus kwart voor 8 thuis. Onze zoon slaapt bij opa en oma in Drenthe en halen we s'middags weer op.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie...![]()
komen ze morgen (voor Pino: zondag dus) weer thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |