Ook nog echtquote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef Pino112 het volgende:
Jammer van de emoticon-fail in de TT, nu we toch aan het mierenneuken zijn.
Sorry ben nog steeds niet nuchter.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef Pino112 het volgende:
Misschien zit zijn hart wel de andere kant op, hebben sommige mensenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef Pino112 het volgende:
Mijn hart zit op de goede plek Minthyquote:Op zondag 19 februari 2012 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien zit zijn hart wel de andere kant op, hebben sommige mensen
mijn hele vroeger zou ik het liefste vroeger houden. ik leef in het nu, denk niet teveel aan de toekomst want daar komt toch geen fuck van terecht. van wat vroeger dacht is ook zo goed als niets terechtgekomen.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb ook een stuk 'vroeger' die ik 'vroeger' wil houden idd.
Mooie gedachte.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn hele vroeger zou ik het liefste vroeger houden. ik leef in het nu, denk niet teveel aan de toekomst want daar komt toch geen fuck van terecht. van wat vroeger dacht is ook zo goed als niets terechtgekomen.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn hart zit op de goede plek Minthy
ach, ik zou best wel bakken mooie verhalen over vroeger willen hebben. met hangplekken en hutten bouwen en stapverhalen en goede oude vrienden waar je nog regelmatig contact mee hebt.....quote:
Geheel mee eensch.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
Mag ik even de mededeling plaatsen dat ik jullie vanavond/vannacht retegezellig vond??
ik ben er inmiddels aan gewendquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef themauster het volgende:
Ik vind het maar niks zo'n leeg huis.
dat magquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
Mag ik even de mededeling plaatsen dat ik jullie vanavond/vannacht retegezellig vond??
Het is nooit te laat om dat alsnog op te bouwenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik zou best wel bakken mooie verhalen over vroeger willen hebben. met hangplekken en hutten bouwen en stapverhalen en goede oude vrienden waar je nog regelmatig contact mee hebt.....
Jaa, ik jullie ookquote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef minthy het volgende:
Agossie...quote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef themauster het volgende:
Ik vind het maar niks zo'n leeg huis.
Oude vrienden heb ik ook niet hoor, contact met oude klasgenoten van de basisschool heb ik amper.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik zou best wel bakken mooie verhalen over vroeger willen hebben. met hangplekken en hutten bouwen en stapverhalen en goede oude vrienden waar je nog regelmatig contact mee hebt.....
Bij mij het laatste!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa, ik jullie ook
Lekker een beetje kletsen met de 'oude garde'.
Krikt je humeur op als ie slecht is, en je wordt nog blijer als ie sws wel goed is
Jep, ik ook. Zeker met de klasgenoten van de basisschool zou ik dat ook niet meer willen, bekrompen lui. En een flink aantal van de middelbare school kan wat mij betreft oprotten.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Oude vrienden heb ik ook niet hoor, contact met oude klasgenoten van de basisschool heb ik amper.
7 uur s'ochtends is ze vrij dus kwart voor 8 thuis. Onze zoon slaapt bij opa en oma in Drenthe en halen we s'middags weer op.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie...![]()
komen ze morgen (voor Pino: zondag dus) weer thuis?
laat maar ..quote:Op zondag 19 februari 2012 02:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om dat alsnog op te bouwen
Ja, dit ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Zeker met de klasgenoten van de basisschool zou ik dat ook niet meer willen, bekrompen lui. En een flink aantal van de middelbare school kan wat mij betreft oprotten.
Bij mij ook, mijn beste kameraad heb ik pas ontmoet op het MBO (uit Veendam dus) en met hem heb ik een diepe band dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Zeker met de klasgenoten van de basisschool zou ik dat ook niet meer willen, bekrompen lui. En een flink aantal van de middelbare school kan wat mij betreft oprotten.
Zou 't iemand kunnen zijn die ik ken?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij mij ook, mijn beste kameraad heb ik pas ontmoet op het MBO (uit Veendam dus) en met hem heb ik een diepe band dus.
Ja, had ik toen al.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog geen jaar van de middelbare school af, nu al?
Oh ja, ze draait weer nachtdiensten... Ik dacht dat ze met z'n 2en een nachtje uit logeren waren.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:21 schreef themauster het volgende:
[..]
7 uur s'ochtends is ze vrij dus kwart voor 8 thuis. Onze zoon slaapt bij opa en oma in Drenthe en halen we s'middags weer op.
Ik heb nauwelijks contact met m'n huidige klasgenoten, ze boeien me ook nietquote:Op zondag 19 februari 2012 02:23 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb zo goed als geen contact meer met vroegere klasgenoten van welke opleiding dan ook....
Hij en zijn broertje zijn volgens mij nogal berucht zou kunnen dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou 't iemand kunnen zijn die ik ken?
Dm/pm? Ik ben te nieuwsgierig.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij en zijn broertje zijn volgens mij nogal berucht zou kunnen dus.
ik zie mn collega's alleen op mn werk...quote:Op zondag 19 februari 2012 02:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks contact met m'n huidige klasgenoten, ze boeien me ook niet
Ik stuur je wel een dmquote:
Dat heb ik nou ook! Af en toe eens wat berichtjes over en weer, maar verder hoeft het wmb niet te gaan. Kreeg laatst het verzoek van een paar meiden om iets leuks te gaan doen, heb ik afgeketst; zou uitdraaien op een boel misselijk geroddel waarin ik geen zin hadquote:Op zondag 19 februari 2012 02:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks contact met m'n huidige klasgenoten, ze boeien me ook niet
Als je er mee zit dat je wat alleenig bent, vraag dan eens een collega die je tof vindt om wat te gaan doen.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie mn collega's alleen op mn werk...
in het jaar dat ik hier woon is het aantal mensen dat mij heeft bezocht op 2 handen te tellen...
dat is het erge...ik zit er niet eens echt mee. en ik zou geen collega weten....die hebben het allemaal te druk met hun eigen levens en dat is primaquote:Op zondag 19 februari 2012 02:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je er mee zit dat je wat alleenig bent, vraag dan eens een collega die je tof vindt om wat te gaan doen.
Daarover heb ik vanavond toevallig nog een lang gesprek met iemand gehad... Waarom zou je teveel zijn voor iemand anders? Das feitelijk wat je zegtquote:Op zondag 19 februari 2012 02:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het erge...ik zit er niet eens echt mee. en ik zou geen collega weten....die hebben het allemaal te druk met hun eigen levens en dat is prima
Whut?! Das de eerste OT-post in dit en meer dan de helft uit het vorige topic!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:27 schreef Pino112 het volgende:
Even ontopic:
Het wordt me nu te eentonig. Radio maar eens uit doen
dat is idd exact wat ik zeg. en waarom ik teveel zou zijn? omdat ik ik benquote:Op zondag 19 februari 2012 02:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarover heb ik vanavond toevallig nog een lang gesprek met iemand gehad... Waarom zou je teveel zijn voor iemand anders? Das feitelijk wat je zegt
Soms blijft er iemand langer hangen en das tof!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:29 schreef themauster het volgende:
Met oud klasgenoten heb ik niks behalve mijn oude MBO klas daar was ik heel hecht mee en heb ik dus ook mijn beste kameraad ontmoet, hij was degene die mij tijdens de ernstige ziekte van mijn moeder door en door gesteund heeft.
Okéquote:Op zondag 19 februari 2012 02:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is idd exact wat ik zeg. en waarom ik teveel zou zijn? omdat ik ik ben
Wij delen altijd alles in het verleden zelfs wel eens meisjesquote:Op zondag 19 februari 2012 02:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms blijft er iemand langer hangen en das tof!
Ik heb dat met een oud-collega; we kennen elkaar nu zo'n 12 jaar, gewoon aan elkaar blijven plakken
Mannen gaan daar ws wat nuchterder mee om, vrouwen gaan daarover kattenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij delen altijd alles in het verleden zelfs wel eens meisjes
Ik dacht dat er een soort bro's code was die zei dat nooit te doenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen gaan daar ws wat nuchterder mee om, vrouwen gaan daarover katten
dankjequote:
Het ergste was dat zijn ex bij mij kwam uithuilen toen het uit was en ik zal maar niet vertellen waar dat op uit draaidequote:Op zondag 19 februari 2012 02:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen gaan daar ws wat nuchterder mee om, vrouwen gaan daarover katten
Blijkbaar niet dus!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een soort bro's code was die zei dat nooit te doen![]()
Nou, inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 02:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus!![]()
Ik leer zoveel hier
Trustenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik vinnut een mooie tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor deze mooie uurtjes en tot vanochtend![]()
Hoef je ook niet te vertellen, die zin in combinatie met die emoticon zegt me genoegquote:Op zondag 19 februari 2012 02:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Het ergste was dat zijn ex bij kwam uithuilen toen het uit was en ik zal maar niet vertellen waar dat op uit draaide
slaap lekker jochiequote:Op zondag 19 februari 2012 02:34 schreef Pino112 het volgende:
bowlen?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Het ergste was dat zijn ex bij mij kwam uithuilen toen het uit was en ik zal maar niet vertellen waar dat op uit draaide
Slaap lekker, jong!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:34 schreef Pino112 het volgende:
Slaap lekker Pquote:Op zondag 19 februari 2012 02:34 schreef Pino112 het volgende:
Lekker slapenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:36 schreef themauster het volgende:
Ik volg Pino en kruip ook maar in mijn koude nest
wel op YT...quote:Op zondag 19 februari 2012 02:36 schreef CindieY het volgende:
Weet er iemand nog een dansbaar lijstje op Spotify?
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:36 schreef Pino112 het volgende:
Owhja, jullie ook een goede nacht natuurlijk!
Ik volg jullie beide maar, moet om 14u weer redelijk fris op het werk verschijnenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:36 schreef themauster het volgende:
Ik volg Pino en kruip ook maar in mijn koude nest
Niet zulke muziekquote:Op zondag 19 februari 2012 02:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel op YT...
en slaap lekker Mauster!
Trustenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg jullie beide maar, moet om 14u weer redelijk fris op het werk verschijnen![]()
Trusten allemaal![]()
slaap lekker!quote:Op zondag 19 februari 2012 02:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
[..]
Ik volg jullie beide maar, moet om 14u weer redelijk fris op het werk verschijnen![]()
Trusten allemaal![]()
ik ook...maar dan op van die verschrikkelijke liedjes als hierboven..quote:Op zondag 19 februari 2012 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zulke muziekDance enzo! Ik zit hier compleet los te gaan in m'n eentje
Echt, hoe kom je er toch bij?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook...maar dan op van die verschrikkelijke liedjes als hierboven..
ik heb geen idee....ik heb nu zelfs Follow that Dream van Follow that Dream opstaanquote:
Ken ik niet eensquote:Op zondag 19 februari 2012 02:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee....ik heb nu zelfs Follow that Dream van Follow that Dream opstaan
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet zulke muziekDance enzo! Ik zit hier compleet los te gaan in m'n eentje
Oh, ohjaquote:
Best goed gevondenquote:
volgens mij was het in die tijd, eind jaren 90/begin 00 een talentenjacht die ook Follow That Dream heette. niet te verwarren met Your big break waaruit Judith (Jobse) en Jody Bernal tevoorschijn kwamen...quote:Op zondag 19 februari 2012 02:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ohjaWaar moet ik 't ook alweer van kennen?
Die talentenjachten zeggen me helemaal niksquote:Op zondag 19 februari 2012 02:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was het in die tijd, eind jaren 90/begin 00 een talentenjacht die ook Follow That Dream heette. niet te verwarren met Your big break waaruit Judith (Jobse) en Jody Bernal tevoorschijn kwamen...
Kan, maar Nederlandstalig, dus ik skip.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ik heb net wat bagger gepost, maar dit is serieus een ongelooflijk mooi liedje...
zonde...deze is echt mooi imhoquote:Op zondag 19 februari 2012 02:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan, maar Nederlandstalig, dus ik skip.
goeienacht! en welke plaat?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef heloef het volgende:
Goedenacht.
Dankzij die verdomde Veenstra krijg ik een plaat maar niet uit mijn hoofd.
Ik vraag me wel eens af waarom ik er voor kies om docent Nederlands te wordenquote:
Haiquote:Op zondag 19 februari 2012 02:51 schreef heloef het volgende:
Goedenacht.
Dankzij die verdomde Veenstra krijg ik een plaat maar niet uit mijn hoofd.
zelf weten....maar tis imho echt 1 van de mooiste NL-nrs everquote:Op zondag 19 februari 2012 02:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waarom ik er voor kies om docent Nederlands te wordenDe Nederlandstalige muziek doet me niks, de literatuur niet, de films niet... Nee, sorry, ik skip.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
En dat mag je vindenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zelf weten....maar tis imho echt 1 van de mooiste NL-nrs ever
en wat ik vind mag ik houdenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]Aw gusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En told you so
I reject reality and substitute my own
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]nee, dat doet me niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en qua spoiler: mooi man, geniet ervan
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
dan moet het vlug weer gebeuren...ofzo.quote:
Whitney moet opnieuw dood ja?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan moet het vlug weer gebeuren...ofzo.
Trustenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens opzoeken....
slaap/waak lekker allenen tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |