omgquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
Deze staat hier gemiddeld 10x per dag op
Vreselijk aanstekelijk kutnummer dat nooit meer je kop uit gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
Deze staat hier gemiddeld 10x per dag op
Ik weet het... ze zingt hem dan ook nog eens helemaal mee en op de momenten dat ie niet opstaat... zingt ze hem ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vreselijk aanstekelijk kutnummer dat nooit meer je kop uit gaat
Ja tuulk! Maar op dat filmpje staat Kameloen! Ipv Kameleonquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef DJMO het volgende:
arghh cultuurbarbaar! je kent de schippers van de kameleon toch wel?
yeah sc 33 was idd nog veel te lang geledenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat ik weer eens een nieuwe mag openen
Film is nooit echt, dat zie je maar weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tuulk! Maar op dat filmpje staat Kameloen! Ipv Kameleon
Maakt wel degelijk uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef maffemuts het volgende:
Ach joh... kameloen, kameleon... who cares...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel, ik zie me weer staan, 16 jaar oud, op de camping, proberen indruk te maken op die ene leuke jongen in de disco... zelfs het bijbehorende dansje weet ik nogOh, was jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En warm!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hehe, herken je me... ja het was erg donker toen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |