Dat is zeker wat meer om iddquote:Op zondag 19 februari 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar ik wil terug over de erasmusbrug. Dat is wat meer om.
Op niemand, ik vind niemand leuk maar als ik dit luister krijg ik dat oude gevoel weer terug.quote:
Briljant, ga je ook naar Bangkok verhuizen?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Op niemand, ik vind niemand leuk maar als ik dit luister krijg ik dat oude gevoel weer terug.
Nog rode kaarten gevallen na het uittrekken van shirtjes?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
PSV 3-0 achter is ook best wel fijn
Deze competitie slaat nergens meer op.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
PSV 3-0 achter is ook best wel fijn
Manolev heeft 2 keer geel, maar geen idee waaromquote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nog rode kaarten gevallen na het uittrekken van shirtjes?
Overtreding (normaal) en schwalbe volgens scheids. Dus twee keer geel.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Manolev heeft 2 keer geel, maar geen idee waarom
Ok thx.. Kijk vanavond wel terug..quote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overtreding (normaal) en schwalbe volgens scheids. Dus twee keer geel.
Niets er van, AZ kampioen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup
Nu moet Utrecht nog even van AZ winnen
Bah, die Gert-Jan Hork mag gewoon geen kampioen worden, vervelend mannetje.quote:
Ik spreek je in mei nog wel.quote:
Ajax wordt echt geen kampioen ze hebben een paar wedstrijden als een stel natte kranten gespeeldquote:
Feyenoord speelt gelijk tegen RKC, AZ verliest van Roda en Twente van Heracles.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ajax wordt echt geen kampioen ze hebben een paar wedstrijden als een stel natte kranten gespeeldVerliezen van Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |