SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dames en heren hier Klinkerbotsing. Ze ziet er heerlijk uit heeft een prachtige persoonlijkheid. Een heerlijke vriendin voor iedereen.. die ik hierbij promoot2 keer malen is niet betalen
Hallo landrot.quote:
Middelste boven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jongons ik kan niet kiezennnn. En er zijn nog zoveel leuke.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
ALDI introduceert eigen smartphones
Baas.quote:Voor dat bedrag kan men nu ongeveer 0,15 keer een iPhone 4S van concurrent Apple kopen.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Wellicht dat ik een koop danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Misschien dat ik wel met je meedoe. Wel spannen.. ik ben zo'n 15 jaar niet meer in de Aldi geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wellicht dat ik een koop danZeker als de android er zijn
Ik hoogstens 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel met je meedoe. Wel spannen.. ik ben zo'n 15 jaar niet meer in de Aldi geweest
Ik zie het allemaal voor me. Gratis parkeren daar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoogstens 2 jaar niet meerBij onze aldi zit een leuke bloemenzaak
En een bioscoop. Goeie herinneringen.
Ik vond het destijds al niet een leuke supermarkt om boodschappen te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoogstens 2 jaar niet meerBij onze aldi zit een leuke bloemenzaak
En een bioscoop. Goeie herinneringen.
Ik woon op 1 minuut loopafstand van de Aldiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal voor me. Gratis parkeren daar.
Dé Aldi waar mevrouw Flips het over had? Nee toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon op 1 minuut loopafstand van de Aldi
Ik woon daar toch helemaal niet in de buurt..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dé Aldi waar mevrouw Flips het over had? Nee toch?
Dat ook nog eens jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal voor me. Gratis parkeren daar.
Ik ben ook trouw aan het bedrijf waar ik werk. De AH. Gewoon omdat ik gewend ben om keuze te hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het destijds al niet een leuke supermarkt om boodschappen te doenZodra ze daar iets aan doen, ben ik helemaal om.
[..]
Ik woon op 1 minuut loopafstand van de Aldi
Niet te wensenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dé Aldi waar mevrouw Flips het over had? Nee toch?
Ze moeten zich nog wel even bewijzen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef HappyBob het volgende:
Wordt het eens een keer voor veel mensen duidelijk hoeveel je voor een logo betaalt.
o kak ik wil geen hipster zijn, mijn volgende wordt dan maar een iPhone 5 ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat dit de hipsters wel aanspreekt, lekker anders dan de menigte.
Dat is voor de fanboys.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o kak ik wil geen hipster zijn, mijn volgende wordt dan maar een iPhone 5 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |