Overstappen doe je niet 1,2,3 want van heel mijn boekhouding zijn ze op de hoogte en dat zou makkelijk moeten werken.quote:
Klopt, maar dat is niet het probleem, het gaat erom dat ik wil weten waarvoor ik betaal en niet afgescheept wil worden met bv 2 uur nakijkwerk, 0,5 uur fax nakijken, 1,5 uur inboeken ¤ 25,00 beantwoorden mail.quote:
Pff, valt wel mee! Mijn boekhouden betaal ik 1x per jaar 50 euro en hij regelt alle belasting dingen van het jaar.quote:
Is dat dan een vriend? Want normale boekhouders vragen toch wel veel meer dan dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:03 schreef Aliana het volgende:
[..]
Pff, valt wel mee! Mijn boekhouden betaal ik 1x per jaar 50 euro en hij regelt alle belasting dingen van het jaar.
Idd een heel verschil, ik betaal zo'n ¤ 2.800,00 per jaar.quote:Pff, valt wel mee! Mijn boekhouden betaal ik 1x per jaar 50 euro en hij regelt alle belasting dingen van het jaar.
Ik breng er dat in ieder geval niet vanaf bij mijn klanten, en een rekening sturen voor een mail beantwoorden kan ik ook niet factureren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:11 schreef OverRated het volgende:
Het is niet voor niets een boekhouder. Hij weet wel hoe hij het knutselen met cijfers moet doorbereken aan zijn klant. Al dan niet terecht
Klopt. Hij is ook al met pensioen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat dan een vriend? Want normale boekhouders vragen toch wel veel meer dan dat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:30 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Een ander kantoor de boekhouding laten controleren een optie?
Het kan in ieder geval voor veel minder. Zeker als je geen personeel e.d. hebt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:07 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Idd een heel verschil, ik betaal zo'n ¤ 2.800,00 per jaar.
Als je dat eerste als argument blijft volhouden, hoef je nooit over te stappen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:55 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Overstappen doe je niet 1,2,3 want van heel mijn boekhouding zijn ze op de hoogte en dat zou makkelijk moeten werken.
Maar als reactie's en opheldering uitblijven zal ik idd toch over moeten stappen.
Alleen de belastingdingen of ook de administratie en jaarrekening?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:03 schreef Aliana het volgende:
[..]
Pff, valt wel mee! Mijn boekhouden betaal ik 1x per jaar 50 euro en hij regelt alle belasting dingen van het jaar.
Wat is hier ingewikkeld aan dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:45 schreef Hamerke het volgende:
Het overzetten van al mijn bedrijfsgegevens is dus erg lastig, wel te doen maar erg duur.
Ja. Misschien hebben zij een tip voor een ander kantoor in Nederland waar ze netjes zaken mee kunnen doen.quote:Op zondag 19 februari 2012 08:40 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom kaart je Probleem eens niet aan bij het Belgische kantoor?
Dat heb ik nu gedaan, die is het er ook niet mee eens en gaat er nu mee aan de slag.quote:Op zondag 19 februari 2012 08:40 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom kaart je Probleem eens niet aan bij het Belgische kantoor?
kijk dat is nu een goed kantoor, gewoon doorwerken op zaterdag en zondag.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:46 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gedaan, die is het er ook niet mee eens en gaat er nu mee aan de slag.
Dat niet alleen: de carnavalsstoet trekt nu waarschijnlijk ook door de stad.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:26 schreef klipper het volgende:
[..]
kijk dat is nu een goed kantoor, gewoon doorwerken op zaterdag en zondag.
Inderdaad, gisterenavond een mail gestuurd en deze ochtend al een reactie gekregen.quote:kijk dat is nu een goed kantoor, gewoon doorwerken op zaterdag en zondag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |