Ik vind hem zo ook supermooi, volgens mij wil ik deze combi niet IRL zien ivm moeten falen enzoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:57 schreef Incantrix het volgende:
Cute met dat vlindertjeen dat is idd best wel een aardige lengte al,way to go!
Op verzoek:
[ afbeelding ]
Wet 'n Wild Creme Black met eroverheen Dollish Polish Aurora BorealisEcht, de foto doet deze combi geen eer aan, hij is súpershiny en superduochrome (blauw/paars)
Omgquote:Op zondag 11 maart 2012 09:06 schreef Incantrix het volgende:
Sokkepok, je ziet blauw en paars/roze. Heb net even daglichtpics met mijn goede cam gemaakt zodat je de duochrome en de sparkle wat beter ziet:
[ afbeelding ]
N.B.: beide lakjes zijn één laagje
Oh meeennnquote:Op zondag 11 maart 2012 09:06 schreef Incantrix het volgende:
Sokkepok, je ziet blauw en paars/roze. Heb net even daglichtpics met mijn goede cam gemaakt zodat je de duochrome en de sparkle wat beter ziet:
[ afbeelding ]
OPI moet je online bestellenquote:Op zondag 11 maart 2012 12:55 schreef Charlie_Brown het volgende:
Wow, Incantrix. Die is inderdaad mooi!
Ben gek op glitters op mijn nagels. Heb dus ook al een topcoat gekocht met glitters erin voor de saaiere kleuren.
Trouwens ik las in de folder van Kruidvat dat ze vanaf dinsdag Herome in de aanbieding hebben (30% korting) en Catrice nagellak.
Eens kijken naar leuke kleurtjes. Met mijn lakgedrag wil ik niet teveel uitgeven aan lak. Al stond ik zaterdag wel verlekkerd naar het OPI schap te kijken.
OPI is online 6,80 dollar, met +- 2 euro per potje verzendkosten als je er 9 bestelt. Dat scheelt dus nogal. En op ebay is het vaak ook evel goedkoper te vindenquote:Op zondag 11 maart 2012 20:12 schreef Charlie_Brown het volgende:
@Debster: Ik weet niet wat ze online kosten maar bij de douglas waren ze 13,95 per potje. Dat gaat net een beetje (veel) boven mijn begroting.
Omdat het voorjaar is: Bloemen en vlinders![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks maar even mijn nagelriemen in smeren. Zijn wat droog na het boenen en lakken. Maar na 6 weken niet bijten zien ze er toch wel goed uit.
Waaauw!quote:Op zondag 11 maart 2012 09:06 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 11 maart 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
BwoahMet 5 weken nakend rond te lopen (qua nagels dan
); heb ik het vandaag echt niet kunnen laten met dit zonnetje
A-England Ascalon
Buiten:
[ afbeelding ]
Binnen met flits:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor!quote:Op zondag 11 maart 2012 20:12 schreef Charlie_Brown het volgende:
@Debster: Ik weet niet wat ze online kosten maar bij de douglas waren ze 13,95 per potje. Dat gaat net een beetje (veel) boven mijn begroting.
Omdat het voorjaar is: Bloemen en vlinders![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks maar even mijn nagelriemen in smeren. Zijn wat droog na het boenen en lakken. Maar na 6 weken niet bijten zien ze er toch wel goed uit.
Pretty muchquote:Op zondag 11 maart 2012 21:02 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Waaauw!
[..]
MooiIs het nou een duochrome en een holo?
[..]
Ziet er goed uit hoor!
Ah die rooie blijft echt tofquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van gister:
[ afbeelding ]
Catrice - Lovely Sinner. Van de week nog voor 1 euro bij de Kruidvat gevonden ^^
Vandaag:
[ afbeelding ]
MAX - Nude.
Er zit subtiele shimmer in deze lak, maar dat kreeg ik niet op de foto.
Hoe kan het ook anders?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:38 schreef Lissy88 het volgende:
Oooh die polkadots, word er helemaal vrolijk van
Ja, die kreeg ik er wat lastig op zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:41 schreef Joell het volgende:
Ik vraag me af welke kleurtjes je op de duimnagels had?
De laatstequote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb momenteel even niet de fut om op iedereen te reageren, maar ik zie superveel moois!![]()
Nagelfoto's van de afgelopen week:
ANNY Green Hills met a england Dragon en Bundle Monster plate 215. Dit was echt zo![]()
[ afbeelding ]
Catrice Aretha's R·E·S·P·I·N·K (kleur klopt hier heulemaol nie, camerafaal) met Milani Digital gesponsd.
[ afbeelding ]
Ennn.. polkadot nagels
[ afbeelding ]
groen: Catrice Run Forest Run!, lichtblauw: Models Own Bloobloo, roze: Barry M Bright Pink & geel: Catrice Bye Bye Birdie!
Nog een pic voor de nagels van m'n rechterhand.Lentezonnetje
![]()
[ afbeelding ]
Die roodquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van gister:
[ afbeelding ]
Catrice - Lovely Sinner. Van de week nog voor 1 euro bij de Kruidvat gevonden ^^
Vandaag:
[ afbeelding ]
MAX - Nude.
Er zit subtiele shimmer in deze lak, maar dat kreeg ik niet op de foto.
Olala wat een mooie kleur!quote:
oe goed zomerlakjequote:Op maandag 12 maart 2012 20:30 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ooo die polkadots!![]()
Omdat ik vind dat het alweer tijd is voor zomer:
Poptastic
[ afbeelding ]
Ik moet maar eens leren hoe mijn camera werkt
die polkadots zijnquote:Op maandag 12 maart 2012 16:53 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb momenteel even niet de fut om op iedereen te reageren, maar ik zie superveel moois!![]()
Nagelfoto's van de afgelopen week:
ANNY Green Hills met a england Dragon en Bundle Monster plate 215. Dit was echt zo![]()
[ afbeelding ]
Catrice Aretha's R·E·S·P·I·N·K (kleur klopt hier heulemaol nie, camerafaal) met Milani Digital gesponsd.
[ afbeelding ]
Ennn.. polkadot nagels
[ afbeelding ]
groen: Catrice Run Forest Run!, lichtblauw: Models Own Bloobloo, roze: Barry M Bright Pink & geel: Catrice Bye Bye Birdie!
Nog een pic voor de nagels van m'n rechterhand.Lentezonnetje
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |