Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
Jetsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:55 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb ook maar een handjevol markers op die bf3stats history dus ik post maar deze awesome sig
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jets [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alleen op sommige maps/speltypen zijn jets rn heli's te vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef rene90 het volgende:
Zo die ging wel lekker, 9-4 11-2
Speel je alleen die heli's en jet's pas later vrij?
In de maps die heli's en jets toelaten deze voertuigen gebruiken! Na 113 uur eindelijk heat seekers voor de jetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef rene90 het volgende:
Zo die ging wel lekker, 9-4 11-2
Speel je alleen die heli's en jet's pas later vrij?
Ik ben nog niet wegquote:
Ah ja, dat was ie iddquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef KoningStoma het volgende:
http://bf3stats.com/stats_360/NicKLaS%20NL/graphics
quote:Hoor ik nou een baby?
Das juist goed, niks mooiers dan iemand die de hele tijd je heli repaired.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:42 schreef rene90 het volgende:
Net even wat repair ribbons gehaald, zat op de heli en continue met de repair tool
Ik heb vandaag de hele dag wel een beetje gespeeld, jou niet gezien verderquote:Op zondag 19 februari 2012 19:11 schreef Document1 het volgende:
Ik heb bijna geen leven en speel bijna iedere dag wel, al is het een uurtje.
Ik heb hem al vrij lang, maar die is inderdaad klote.. amper te besturen..quote:Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef Topiek het volgende:
TV Missile geunlocked, had hogere verwachtingen
Inderdaad, ik zou zo eigenlijk even snel een potje moeten doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:08 schreef dreamzk het volgende:
S'ochtends vroeg spelenJostiband wordt losgelaten op dit spel, wat een noobs lopen er dan rond.
Inderdaad, levengevaarlijk om bij iemand anders in een heli te stappen, binnen 10 meter op de kop en in de fik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:08 schreef dreamzk het volgende:
S'ochtends vroeg spelenJostiband wordt losgelaten op dit spel, wat een noobs lopen er dan rond.
Daarom ging ik de afgelopen keer maar op de passagiersstoel zitten, want ik ben zo een piloot. Bak er nog niks vanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Inderdaad, levengevaarlijk om bij iemand anders in een heli te stappen, binnen 10 meter op de kop en in de fik.
Ik zag je gister inderdaad quiten op grand bazaar, nadat ik je 2x achter elkaar hadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:10 schreef Quantic het volgende:
Keiharde ragequit gister bah, kut spel
Had meer te maken met de games ervoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik zag je gister inderdaad quiten op grand bazaar, nadat ik je 2x achter elkaar had
Was niet te merken gozerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef Quantic het volgende:
[..]
Had meer te maken met de games ervoor
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik zag je gister inderdaad quiten op grand bazaar, nadat ik je 2x achter elkaar had
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef Quantic het volgende:
[..]
Had meer te maken met de games ervoor
Ooooeeehh spannend! dit snakt naar een BF3 platoon fight!quote:
Hoe vinden jullie dan die servers, ik kom alleen op servers met allemaal duitsers en rotzooi. Ga ik zoeken op dutch / nederlands / iets in die richting vindt hij niks. Heb mijn mic nog geen één keer echt kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Nee quantic was op zoek naar een ander platoon, niet onze FOK-platoon. Die heeft hij inmiddels gevonden, vandaar!
Gister toen we keihard geraped werden, waren er ook nog andere lui met FOK voor hun naam. What are the odds
En dan oa een platoon joinen dat nog groter is dan die van FOK! en waar ze in de omschrijving elk woord met een hoofdletter beginnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Nee quantic was op zoek naar een ander platoon, niet onze FOK-platoon. Die heeft hij inmiddels gevonden, vandaar!
Gister toen we keihard geraped werden, waren er ook nog andere lui met FOK voor hun naam. What are the odds
Op Duits zal je ook niks vinden hoor. Hoe iedereen bij elkaar komt is gewoon via het "friends" gedeelte van de server browser.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie dan die servers, ik kom alleen op servers met allemaal duitsers en rotzooi. Ga ik zoeken op dutch / nederlands / iets in die richting vindt hij niks. Heb mijn mic nog geen één keer echt kunnen gebruiken
Komt omdat ik niet meedeedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef rene90 het volgende:
Hij is goed bezig in ieder geval, de afgelopen paar potjes telkens bovenaan.
Haha, dat was een waardeloze game waar ik helemaal niets dood kreeg maar wel constant assist, supressions punten kreeg. Verder kreeg ik punten voor health packs en vlaggen cappenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef rene90 het volgende:
Quantic...ik zit nu met jou in een server en hoe kom je aan een score van 7512 met 4-12?
Ik deed heel rustig aan en heb 3-4 met maar 1500 punten ongeveer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:10 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet meedeed![]()
True story
Offe borettje bedoel ik, hertogjandrinker. Hij maakt me verdomme nog in ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Toch knap dat je dat met een PS3 kan als hij op de Xbox speelt
Rene, wat is je PSN? Dan voeg ik je even toequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Offe borettje bedoel ik, hertogjandrinker. Hij maakt me verdomme nog in ook
rene2870quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Rene, wat is je PSN? Dan voeg ik je even toe
Whehehe! Waren wel een paar lache potjes, ook al is TDM niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef rene90 het volgende:
[..]
Offe borettje bedoel ik, hertogjandrinker. Hij maakt me verdomme nog in ook
Ach we deden ons bestquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Wat een matchmaking vanmiddag een peloton colonels 20+ tegen een handje colonels en low levels. Nou zegt rank niet veel, maar kom op dit slaat nergens op
Iedere keer als ik mijn battlelog open is het HBC Helios onlucked this HB Helios unlocked that bla blaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef Catkiller het volgende:
C4 is wel leuk maar vaak gaat het bij mij mis om het op een tank te plakken.
Mijn proximity scan
Anderen hun proximity scan
Alle dogtags van de LMGs zijn binnen
C4quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nu ook C4 vrijgespeeld dus ga het wel even nu gebruiken om wat puntjes te pakken. Wel klote, heb vrijdag nachtdienst op het werk maar heb daar geen internet op de ps3 dus kan het niet spelenAnders kon ik een nachtje battlefielden.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Wat een matchmaking vanmiddag een peloton colonels 20+ tegen een handje colonels en low levels. Nou zegt rank niet veel, maar kom op dit slaat nergens op
Amen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef Document1 het volgende:
Ik kwam er pas 1 tegen met 57 (!) service stars op zn usas... ik heb er zelf 15 maar dat komt meer doordat metro en een team vol usas noobs mij laat ragen en dat ik dan ook maar even de usas pak.![]()
Wat een tering noobwapen is dat, je hoeft er niet eens mee te mikken.....
Heb hem nog lang niet (lvl 25), maar soms vind je er een. Vlamt wel lekker weg in close counters. Maar over de top is het zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef Document1 het volgende:
Ik kwam er pas 1 tegen met 57 (!) service stars op zn usas... ik heb er zelf 15 maar dat komt meer doordat metro en een team vol usas noobs mij laat ragen en dat ik dan ook maar even de usas pak.![]()
Wat een tering noobwapen is dat, je hoeft er niet eens mee te mikken.....
Wat? Dat heet niet voor niets "skill". Tering.quote:-AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots.
Unguided shells en rpg's zijn one shot, one kill tegen jets en heli's. MAV niet meer als lift en helaas geen C4 meer af laten gaan na respawn. En nig een hele rits andere tweaks!quote:GENERAL GAMEPLAY FIXES:
-Players should no longer take fall damage from short falls.
-Players now get up from Prone slightly faster, allowing better odds of getting away from a grenade or threat when prone.
-Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
-Reduced the black screen fade in time on spawn. The fade is still necessary for properly streaming in loading content at spawn, but it has been substantially reduced.
-Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
-Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
-Increased the speed at which a player regains accuracy when aiming after moving for a more responsive experience. Firing before fully zoomed will still result inaccurate fire.
-Increased the inaccuracy and recoil added when a player is fully suppressed.
-Shotgun Buck and Flechette rounds now have a less suppressive effect at medium to long range.
-Tweaked the damage levels of Buck and Flechette rounds to balance them with other weapons.
-Improved the suppression of the .44 magnum, .357 magnum, and the 5.8x42mm DAP88 rounds from the Type88 sniper.
-Attempting to Crouch (like Prone) will now properly interrupt Sprint.
-Increased the effectiveness of Suppression Resist Specialization.
-Parachutes now respond to turn and throttle inputs more quickly.
-Switching from primary weapons to side arms and back now takes less time.
-Increased the effectiveness of explosive resistance.
-Tweaked bipod deploy settings so players can no longer deploy a bipod in places higher than chin level.
-The bipod should now be more reliable when deploying on top of sloped objects like cars and rocks.
-Fixed several issues with vaulting objects, especially for thin railings.
-The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a take down is not possible.
-CRAM weapons on Carriers now count towards stationary weapon awards.
VEHICLE FIXES:
-The A10 properly gives Jet score again.
-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
-Increased the damage the MBT's primary weapon does to the front and side armor of other main battle tanks. Primarily this means 1 less shot to the front, and very good hits to the side can result in a 1 hit to disable.
-Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
-Increased the damage done by TOW weapons to armored vehicles.
-Increased the rate of fire and minimum damage of the Coax HMG.
-Increased the damage mounted gunner .50cal HMGs do at long range.
-Increased the power of the repair tool when killing soldiers or destroying vehicles slightly.
-Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets. This applies to all locking weapons and Laser Designators.
-Increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
-Javelin missiles fired without Laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
-Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
-Increased the locking distance for AGM Missiles for Jets when locking on laser designated targets.
-Reduced the locking time for the AGM Missiles for Jets to make them more viable against ground targets.
-Reduced the locking time for AA Missiles for Jets to make them more viable against air targets.
-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
-Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters.
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
-AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots.
-AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
-AA Missiles should no longer detonate before hitting their target or a Flare/ECM chaff cloud.
-Reduced the damage AA missiles do to jets to 45%.
-Fixed the SU-35 firing Air to Air missiles at a lower rate of fire than other vehicles.
-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
-Increased the speed of the Helicopter AA missiles lock on to reduce the tedious nature of Helicopter dogfights and improve the Helicopter's defensive abilities vs Jets.
-Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch.
-Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
-Reduced the direct damage done by Attack Helicopter gunners vs Armor.
-Helicopter guns should now suppress correctly.
-Improved the accuracy of the Attack Helicopter's Rocket Pods, both guided and unguided.
-Slightly increased the damage of Attack Helicopter's Rocket Pods vs Infantry and other Helicopters.
-Additional fixes have been made to the TV missile to prevent it from blowing up the lauching vehicle.
-The Mi28 has received upgrades to its climbing and yawing abilities.
-Fixed an issue where guided rockets from the Mi28 did not follow the crosshair properly.
-Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
-Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
-Decreased the locking time of the IFV Guided Missile to make it more viable as an unlock.
-Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
-Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
-Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
-Adjusted the F35's Center of Mass and Hover Engine for more stable, level flight in all flight modes.
-Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other Jets.
-The F35 will now only attempt to enter Hover at low altitudes, though it will maintain the hover until forward flight is resumed, even if it reaches high altitude.
-The F35 and SU35 now properly have Ejection seats to prevent players from being killed when exiting the vehicle.
-Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
-Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
-Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
-The MAV will no longer destroy vehicles that run into it, instead it should be destroyed.
-Jet and Helicopter collisions should now properly result in the death of both vehicles.
-You can now spot with the EOD bot.
-Increased the base accuracy for AA guns and added a decrease in accuracy over the course of a burst.
-Reduced the damage AA guns (both mobile and stationary) do to infantry.
-The carrier based CRAM stations are now properly tracked as stationary weapons.
-CRAM and Pantsir stationary AA weapons now have Air Radar equipped by default.
-Improved the sound feedback for damage to help players better understand the amount of damage their vehicle is taking.
-The A10's extinguisher should now function properly.
-Disabled vehicles now have an increased reverse speed to help escape to cover after being disabled.
-The T90's crosshair now more accurately represents the trajectory of the main gun.
-Toggle and Hold zoom settings now also apply to soldier controlled turrets on jeeps, transport helicopters, boats, and IFVs port guns.
-The AAV now has zoom and a 3P camera when using the turret.
-Tweaked the AAV's turret controls to be more useful when the vehicle is moving.
-The Z11w now properly functions with Below Radar.
-Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles.
-Added Horns to all Jeeps.
-Tanks can no longer drive into the water and cross the Wake Island lagoon completely submerged.
WEAPONS:
-Added Extended Mags to the ASVAL. The Extended Mags can be unlocked at 200 kills with the AS VAL.
-Reduced the recoil of the SKS rifle and increased its maximum damage at close range.
-Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
-Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
-The M26 MASS frag and slug rounds are now the more effective pump action versions.
-The M26 MASS and M320 now benefit from the Laser Sight when mounted with an Underslung Rail.
-Fixed the bolt action timer on the L96 that would cause an animation glitch.
-9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
-Increased the damage of the 9x39mm rounds at long range.
-Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
-Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
-All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
-Semiautomatic weapons will no longer "jam" if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi-automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.
-Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.
-Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range. At maximum range shots to the legs will not require more hits to kill.
-The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
-The spread for Buckshot has been reduced on the M1014, DAO-12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.
-Zooming shotguns with Buckshot and Flechette loads will now result in a slightly tighter cone for the pellets.
-Reduced the delay time between quick knife attempts slightly. Attacks with the knife drawn are still significantly faster.
-Fixed the Rate of Fire when the USAS and MK3A1 are equipped with FRAG rounds. All other shotguns correctly had a reduced rate of fire with frags, except the USAS and MK3A1.
-Fixed an Accuracy bug when the MK3A1 shotgun is equipped with FRAG or Slug rounds.
-Shotguns equipped with slugs will no longer automatically begin reloading if the weapon is zoomed when the clip is empty. This allows players to see where the slug lands before reloading.
-Fixed 12g FRAG rounds not breaking glass at long range.
-Players can now earn the shotgun Ribbon using the M26 MASS.
-The underslung grenade launchers for Russian rifles now properly report GP30 in the kill log.
-Fixed the AEK971 40mm shotgun round listing itself as FRAG in the kill log.
-Fixed the 40mm smoke grenade so it no longer passes through soldiers and unbroken objects before it detonates.
Several weapons have had recoil or accuracy adjusted in orer to balance these weapons in effectiveness and also increase the feeling of individuality in each gun
M27 IAR: No change. The M27 is a heavier version of the M416, giving it good all-around performance though it has worse performance on the move.
RPK-74M: Reduced the initial recoil and vertical recoil. The RPK-74M is a more stable firing platform than the comparable M27, though it lacks the M27's higher rate of fire.
M249: Added an initial recoil. The M249 is the fastest firing belt fed LMG, giving it superior suppressive and damage abilities. The initial recoil makes it a bit harder to run and gun, while making little overall impact on performance.
Type-88: Slightly increased the initial recoil, reduced muzzle drift. The Type88 fires the slowest of the medium caliber LMGs, though what it lacks in rate of fire it makes up for in controllability.
PKP: Reduced recoil but added a slight initial recoil, increased damage at max range. The Pecheneg has a heavy vertical recoil with a hard hitting round and little drift, this makes it excellent at sustained fire.
M60: Reduced the initial recoil, increased damage at all ranges. The M60 has a very low rate of fire that makes it the most controllable with the powerful 7.62x51mm round.
M240B: Added an initial recoil, increased damage at all ranges. The fastest firing medium MG, the M240 has a substantial muzzle kick and drift that makes all that power difficult to control.
QBB-95: Reduced the total recoil but increased muzzle drift and initial recoil. The QBB-95 should now kick harder but settle into full auto fire better, combined with the bullpup hip fire bonus this makes the QBB-95 a highly mobile LMG.
MG36: Added an initial recoil. The MG36 fires at a fast 750rpm and makes a nice middle ground between the controllability of a clip LMG and the sustained firepower of a belt fed LMG.
870: No change. The 870 is a popular and highly effective weapon.
DAO-12: Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The DAO-12 has a high magazine capacity with a slow reload that makes it a solid all around shotgun.
M1014: Increased the rate of fire from 200 max to 210 max. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The M1014 was underperforming compared to the USAS12 and 870, it should now be more viable in CQB thanks to a higher rate of fire.
S12k: Increased extended mag from 8 rounds to 10 rounds. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The S12k larger extended magazine but slower rate of fire should make it stand out against the M1014, while the DAO-12 has a higher capacity over all, but a slowe reload.
MK3A1: Increased magazine capacity to 8 and 12 for normal and extended mag respectively. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The MK3A1 has a lower ROF than the USAS12, giving it slightly more ammo makes this an edge vs the USAS.
USAS-12: Increased the initial recoil. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The USAS 12 has a higher ROF than other shotguns, this recoil change better balances that advantage and the pellets balance its damage output.
M4A1: No Change. Well-rounded carbine, with good rate of fire and controllable recoil.
M4: Increased vertical recoil, reduced horizontal recoil. The Burst only M4 should now feel different to its automatic sibling, the reduced horizontal recoil emphasizes the greater control you have in burst fire.
AKS-74U: Reduced initial recoil and vertical recoil. The AKS-74u's low rate of fire is paired with great controllability. The overall increase in sustained fire control should help this carbine stand out, while the first kick gives it character.
SG553: Reduced initial recoil and vertical recoil. The SG553 is a lower rate of fire carbine with greater controllability than the G36C. The change to initial recoil should better highlight this difference.
A91: No Change. The A91's high rate of fire and bullpup from the hip accuracy is offset by a poor controllability on full auto.
G36C: Reduced initial recoil. The G36C is a well-rounded carbine, with a medium rate of fire and a medium recoil. The 2 round burst mode gives this weapon an edge at mid-range.
SCAR-H: Increased damage at maximum range and increased max range. The SCAR-H fires a heavier round than all other carbines, giving it better stopping power at range at the cost of a low fire rate that penalizes it in CQB.
G53: Reduced recoil and drift, recoil settle times now similar to other carbines. The HK53 is a short carbine with a lot of initial kick but a stable recoil pattern and a medium rate of fire. The changes give it more character compared to the G36.
QBZ-95B: Reduced muzzle sway, recoil settle times now similar to other carbines. A bullpup like the A91, the QBZ-95B is steady on the move with a lower rate of fire for controllable shots at longer range. The built in foregrip is now properly reflected in the weapon's stats.
AK-74M: Reduced initial recoil and vertical recoil. The AK-74M sacrifices rate of fire for controllable automatic fire, the initial recoil was negatively affecting the feeling of controllability.
M16A3: No Change. The M16 (both A3 and A4) provide a well-rounded stable firing platform with a high rate of fire that is relatively controllable.
M16A4: Increased vertical recoil, reduced horizontal recoil. The Burst only M16A4 should now feel different to its automatic sibling, the reduced horizontal recoil emphasizes the greater control you have in burst fire.
M416: No change. The M416 is the middle ground AR, blending a medium recoil and rate of fire.
AEK-971: Increased initial recoil, reduced aimed accuracy slightly. The AEK has a very high rate of fire, and also a large muzzle drift that makes control difficult. The low initial recoil allowed a player to kill before the weapon's weaknesses kicked in while the reduced accuracy highlights its close range role.
F2000: Reduced vertical recoil, increased zoomed accuracy slightly. As a bullpup, the F2000 has a bonus to accuracy on the move and from the hip while its high rate of fire sacrifices controllability for saturation. The previous changes were an overreaction, this is a corrective update.
AN94: Reduced vertical recoil. The AN94's 2 round burst mode is incredibly accurate, but it suffers from a low rate of fire on fully automatic. The recoil in full auto has been reduced somewhat to offset this penalty and make the AN94 more attractive.
G3A3: Increased damage at all ranges, reduced vertical recoil. The G3A3's heavy recoil and heavy round are offset by a low rate of fire and a small magazine. The G3A3 was clearly outclassed at all ranges.
KH2002: No Change. The KH2002 is locked to burst fire, with a high rate of fire and a large muzzle drift the weapon favors accurate mid-range fire.
L85A2: Increased accuracy, reduced muzzle drift. The L85 differs from other bullpup style ARs by having a low rate of fire, the accuracy and controllability were too low to offset the rate of fire.
FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.
PP2000: Reduced the initial recoil. The PP2000 has a lower ROF than other PDWs and needed the controllability to be balanced.
UMP45: Reduced accuracy loss during full auto. The UMP45 hits hard and has a controllable recoil at the cost of a heavy initial recoil kick.
MP7: No Change. The MP7 has a very low recoil and a high muzzle drift that favors longer bursts than the P90.
AS VAL: Increased vertical recoil, reduced first shot recoil, reduced accuracy on the move. The AS VAL fires a long range, highly accurate, high damage projectile that favors short bursts or single fire when stationary. While still quite good from the hip, the AS VAL will suffer if fired while moving and aimed.
PDW-R: Reduced the initial recoil. The PDW-R has high recoil and favors burst fire, the added initial recoil was making it less effective in small bursts.
P90: Reduced the initial recoil. The P90 favors a run and gun play style using long bursts to control muzzle drift, the initial recoil was making bursting ineffective.
PP-19: Slightly reduced the initial recoil when firing, increased base damage. The PP-19's high initial recoil was over penalizing the burst fire needed to be effective on the low damage, high capacity weapon.
WEAPON ACCESSORIES:
SCOPES:
-Fixed the 7x scope not zooming to the full 7x on all weapons.
-Corrected the M39's laser sight so it points at the point of impact and aligns with scopes when zoomed.
-Fixed a misaligned scope crosshair on the G3A3 using the Rifle Scope 6x.
-Fixed the PKA and PKA-S scopes on the M416 having swapped zoom levels.
-The L96 Straight Pull bolt now functions properly.
-The L96 ironsights have been adjusted for a clearer aiming picture and correct use of the integral front sight.
-The L96 now properly shows scope glint when using the 8x, and 12x scopes.
-Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
-Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
-Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
-Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper sniper reticule
BIPOD:
-The Accuracy increase and Recoil reduction of the Bipod has been significantly improved for Assault Rifles and Carbines.
-The Bipod now provides similar Accuracy and Recoil benefits no matter if the weapon is fired while aiming or without aiming for all weapons. Previously only LMGs were worked this way. This especially improves the speed at which snipers can make follow up shots, and also allows effective unaimed suppressive fire with Assault Rifles and Carbines.
-Increased the Speed at which a bipod is deployed, allowing the user to obtain the bipod's bonus sooner after the deploy has started and allowing the weapon to be aimed in a far shorter time. The speed has been increased 40-50%, depending on the weapon and animation.
HEAVY BARREL:
-The Vertical Recoil penalty of the Heavy Barrel has been reduced. The value has been changed from a global percent increase to a weapon specific value.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Heavy Barrel to represent the added weight of the accessory, as well as focus the attachment on accurate mid and long range fire. The exact penalty amount is a weapon specific value.
-Several weapons with low default bullet speed now have their bullet speed increased when the Heavy Barrel is equipped. This is in effect for the A91, G3A3, AKS-74u, G36C, M4A1, SCAR-H, SG553, G53, and QBZ-95B.
-The Heavy Barrel is now also paired with Match Rounds which increase the maximum range of the weapon. The minimum and maximum damage are unchanged, weapons with the Heavy Barrel will be more effective in mid range.
-The Aimed Accuracy bonus provided by the Heavy Barrel has been increased. This will increase the effectiveness of the Heavy Barrel for small bursts, as originally intended.
IRNV FIXES:
-Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
-Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
-Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
-Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper sniper reticule.
FOREGRIP:
-The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.
-A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.
LASER SIGHT:
-The Hip Accuracy bonus provided by the Laser Sight has been increased. Some PDWs have had their crouch and prone base stats adjusted to prevent hip firing being more accurate than aimed fire when using a laser sight.
-The bonus is now a weapon specific value instead of a global percentage, some guns receive larger or smaller bonuses, though all bonuses are better than they were previously.
SUPPRESSOR:
-The Suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapon when equipped. Instead the Suppressor reduces the minimum and maximum range of the weapon, making it ideal for CQB and Stealth. This change will make the Suppressor slightly more effective at long range, where the bullet drop and speed makes shots difficult already, and reduces the power of the suppressor at mid range slightly.
-The Suppressor's recoil bonus remains unchanged at a global 10% decrease. This is less than the Flash Suppressor's bonus for all weapons.
-The Hip Accuracy penalty of the Suppressor has been changed from a global percentage to a per weapon value. Generally this penalty is higher now, but not for all weapons. Specifically, the belt LMGs and bolt Snipers do not have any additional hip fire penalty, as their penalty is already at the maximum possible value.
-Reduced the Aimed Accuracy bonus of the Suppressor from 50% to 25%. A Suppressor and Foregrip combo will have similar accuracy to a weapon without any Accessories, at the penalty of worse Hip Fire Accuracy and Range and with the benefit of much improved Stealth and reduced Recoil.
FLASH SUPPRESSOR:
-The Flash Suppressor no longer reduces accuracy for Automatic Fire.
-The Flash Suppressor now also works as a recoil compensator, reducing the Vertical Recoil by a weapon specific value. This bonus is larger than the bonus provided by the Suppressor.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Flash Suppressor to represent the added weight of the accessory. The exact penalty amount is a weapon specific value.
GADGETS:
-Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
-Tweaked the controls and physics for the EOD bot to improve its handling and aiming capabilities.
-The Radio Beacon, Mortar, MAV, EOD bot, T-UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.
-The MAV now properly shows up in the Kill Feed. Previously it simply displayed "KILLED."
-The MAV can no longer be used as an elevator.
-Matched the motion sensor sweep frequency and range on the MAV to the TUGS.
-Players will no longer auto enter SOFLAM, MAV, and EOD bots after they are deployed.
-Players may now use their knife to destroy enemy equipment.
-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
-The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player's death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
-Claymores now live up to 5 seconds after a player dies, the player can have a max 2 claymores planted at the same time.
-Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
-Ammobags now stay until the user redeploys them like Medkits.
-Ammobags resupply bullets more quickly, but explosives resupply more slowly, especially 40mm grenades.
-Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry.
-Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4. Players desiring more rockets will want to use the Explosive spec.
-Slightly increased the heal rate of the Medical Crate.
-The MAV now will also descend by pressing the Crouch Toggle key. (PC)
-The M224 Mortar can no longer be deployed in an area that is out of combat for another team like a home base or other protected spawn.
-Tweaked M224 exit points so the player faces in the direction of the mortar when he exits.
-Mines, Claymores, C4 and other deployable items will now only appear on the minimap when spotted by a teammate.
GENERAL GAMEPLAY:
-Players should no longer take fall damage from short falls.
-Players now get up from Prone slightly faster, allowing better odds of getting away from a grenade or threat when prone.
-Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
-Reduced the black screen fade in time on spawn. The fade is still necessary for properly streaming in loading content at spawn, but it has been substantially reduced.
-Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
-Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
-Increased the speed at which a player regains accuracy when aiming after moving for a more responsive experience. Firing before fully zoomed will still result inaccurate fire.
-Increased the inaccuracy and recoil added when a player is fully suppressed.
-Shotgun Buck and Flechette rounds now have a less suppressive effect at medium to long range.
-Tweaked the damage levels of Buck and Flechette rounds to balance them with other weapons.
-Improved the suppression of the .44 magnum, .357 magnum, and the 5.8x42mm DAP88 rounds from the Type88 sniper.
-Attempting to Crouch (like Prone) will now properly interrupt Sprint.
-Increased the effectiveness of Suppression Resist Specialization.
-Parachutes now respond to turn and throttle inputs more quickly.
-Switching from primary weapons to sidearms and back now takes less time.
-Increased the effectiveness of explosive resistance.
-Tweaked bipod deploy settings so players can no longer deploy a bipod in places higher than chin level.
-The bipod should now be more reliable when deploying on top of sloped objects like cars and rocks.
-Fixed several issues with vaulting objects, especially for thin railings.
-The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a takedown is not possible.
-CRAM weapons on Carriers now count towards stationary weapon awards.
TEAM DEATHMATCH
-Fixed a bug where players would spawn close to the enemy team at the start of the round.
-Tehran Highway playable area has been doubled and is now the same as the Squad Deathmatch set up. Spawn points have been tweaked, and an extra spawn zone has been added north of the footbridge.
-Kharg Island has a new spawn zone layout, along with a bigger playable area and new cover objects. Spawn points have also been tweaked.
-Strike at Karkand spawns zones have been tweaked to improve player flow. Spawn points have been tweaked to improve safety upon spawning.
-Sharqi Peninsula spawn zones have been adjusted to optimize player movement. Spawn points have been tweaked so players spawn more safely.
-Seine Crossing spawn zone set up has been improved. There is a new spawn zone by the alleyway to the northwest with additional spawn points.
-Caspain Border spawn zones have been tweaked slightly.
SQUAD DEATHMATCH
-Fixed a bug where players would spawn close to the enemy team at the start of the round.
-Damavand Peak layout and spawn zones have been tightened to reduce the spread of players across the map
-Tehran Highway now features an extra spawn zone north of the footbridge, along with tweaked spawn points.
-Noshahr Canals spawn zones have been tweaked. Removed unsafe spawn points in the Northeast corner, and in the middle of the container area to the Southwest.
dan heeft de soflam (en de citv) dus helemaal geen nut meer?quote:-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
Die snap ik ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan heeft de soflam (en de citv) dus helemaal geen nut meer?![]()
of zie ik wat over het hoofd
Ik denk dat dit vooral betrekking heeft op de Javelin enz. Neem aan dat guided shell hier niet onder valt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan heeft de soflam (en de citv) dus helemaal geen nut meer?![]()
of zie ik wat over het hoofd
Maar ze hebben dan ook die dingen in kracht af laten nemen. Ergens snap ik het wel, als het met missiles al moeilijk is. Als er een jet over je heen komt vliegen hou je hem sowieso nooit bij voor je main gunquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat? Dat heet niet voor niets "skill". Tering.
Niet dus, met de guided shell kan je niet meer op choppers schieten volgens die lijst.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vooral betrekking heeft op de Javelin enz. Neem aan dat guided shell hier niet onder valt.
Is er nog altijd 1 te veel. Wanneer takedown niet kan dan moet het gewoon alsnog 1 uithaal en kill zijn imo.quote:-The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a take down is not possible.
Lekker scorenquote:-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Wat is deze? Dus dan doe je extra moeite voor de zekerheid en dan is het nog niet genoeg?quote:-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
Oh tof, kunnen alle n00bs in jets met heat seekers je nog meer irriteren.quote:-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
Is het dan niet vrijwel onmogelijk om een goed chopperteam sowieso neer te krijgen?quote:-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
Fuck dat zegquote:-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
Tof, want ik ga nu nog niet genoeg dood als ik ergens achter sta wat een random opblaastquote:-Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
-Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
Zondequote:-Reduced the damage AA guns (both mobile and stationary) do to infantry.
Gaat waarschijnlijk weinig helpen maar goed. Van mij is het niet nodig, als je je in die positie zet dat mensen je disabled krijgen voordat je weg kan komen is het je eigen schuld.quote:-Disabled vehicles now have an increased reverse speed to help escape to cover after being disabled.
Wtf?quote:-The Z11w now properly functions with Below Radar.
-Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles.
Oh oh..quote:-All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
quote:-Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.
Deze moet ik nog gebruiken maar volgens mij is dat ding zwaar OP in vergelijking met andere, in ieder geval een hoop fanboys.quote:A91: No Change. The A91's high rate of fire and bullpup from the hip accuracy is offset by a poor controllability on full auto.
Shit, dan is die nog sneller leegquote:FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.
Jaja, ik weet dat ik een sexy beest benquote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey sexy, wanneer kom je weer langs? Lekkere hete mueslibol van me :$;$
Die tiet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:57 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat ik een sexy beest ben. Maar die tiet van de 'Mw2' Sc zegt dat ik op moet rotten. Ja, laat maar dan hoor.
Palmolie? Waaromquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die tiet?
Neem jij de palmolie mee?
Is je baard zo laag gegroeid dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Om mijn harige tepels mee in te smeren
Nee, ik ben gewoon fucking mannelijk. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:06 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Is je baard zo laag gegroeid dan?
Neger, ik neuk dwergen in hun kont.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:29 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Anders gaan jullie elkaar ff via PM afberen ofzo.
Geluk hebben dat een andere jet of heli al schade heeft en het afmaken.... Zo ben ik ook begonnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef rene90 het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar punten te scoren met de jet als je verder nog niks hebt? Ik word al gelijk neergeschoten voordat ik uberhaupt een poging kan doen punten te maken.
Meestal ben ik al naar de klote voordat ik iets kan doen. Heb je van die gasten van level 30+ in een hornet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En als je op een heli schiet...gebruik de lt om te vertragen
Blijven oefenenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Meestal ben ik al naar de klote voordat ik iets kan doen. Heb je van die gasten van level 30+ in een hornet.
Voertuigen zijn ook gewoon kut wanneer je zelf nog niets hebt, je niet samenwerkt met je team, en de tegenpartij WEL goed samenwerkt en weet wat ze moeten doen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef rene90 het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar punten te scoren met de jet als je verder nog niks hebt? Ik word al gelijk neergeschoten voordat ik uberhaupt een poging kan doen punten te maken.
De It knop????quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En als je op een heli schiet...gebruik de lt knop om je toestel te vertragen
Of mijnen neer gooien en snel in een jet springen :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:17 schreef xminator het volgende:
Nog steeds geen nieuwe dlc bekend gemaakt?
Je kunt ook makkelijk punten scoren in een jet door:
- targets spotten.
- als je teamleider bent, doelen geven aan je team.
Support neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:17 schreef Reintji het volgende:
De tip die ik hier kreeg voor de MG36 bevalt zeer goed. Favo wapen voor de engineerclass tot nu toe. Bijna de M60 unlocked, ben benieuwd.
Al 802 uur BF3 spelenquote:
Als jij eckte baas van xboxlive bent zit je er niet ver vanaf hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:01 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Al 802 uur BF3 spelen
Ik heb al 1000 kills met de MAV!!!
de pkp is hard op weg mijn favo wapen te wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet overweg met LMG's, alhoewel ik die M27 iAR best fijn vind.
m249, foregrip en extended mags en knallen maar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet overweg met LMG's, alhoewel ik die M27 iAR best fijn vind.
ja maar 500 uur ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als jij eckte baas van xboxlive bent zit je er niet ver vanaf hoor.
dat is fantastisch manquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is dichterbij dan de meeste in dit topic.
Kan wel, een per keerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:12 schreef Catkiller het volgende:
Haha jij kan lekker binnenkort niet meer MAVkillen.
ik moet eerlijk zeggen, 267 u hierquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is dichterbij dan de meeste in dit topic.
Inderdaad, jammer dat je uit dat potje ging want ik was actief opzoek naar je dogtag nadat je mij noobde met je usas.quote:
Ja maar hij speelt veelal alleen en dan is het toch snel voorbij met de pret gok ik. Van mij mogen ze het helemaal onmogelijk maken overigens, gewoon zoals nu al eens voor komt dat je iemand uit balans stoot en meer niet is prima.quote:
Bij dat report:quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:22 schreef ecktebaas123 het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)2220296/2/368542514/
haha u mav bro?
quote:acidicghost
WTF. Go PTFO MOFO
Ik had meeste punten van mijn team dus is niet mijn schuld dat ze verloren, of verwachten ze nou ook dat ik iedereen ga killen en die stomme vlaggen cappen? jezus mijn team zit altijd vol luie flikkers die willen dat ik alles voor ze ga doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij dat report:
[..]Maar hij heeft wel een punt gezien wie de winst heeft. Alleen hij speelt op de PS3 dus snap niet wat hij daar doet.
Oh ja. Dat kan natuurlijk ook! Had gister in een potje op Metro weer een USAS te pakken, toch wel handig tegen groepen hoor. De ultieme noob set zal wel assualt met een usas en de 320 granaatwerper zijn hahaquote:Op zondag 26 februari 2012 11:29 schreef Document1 het volgende:
Recon class heb ik op Metro met een shotgun of pdw geleveld.
een lmg en gewoon richten is veel effectiever tegen groepenquote:Op zondag 26 februari 2012 11:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh ja. Dat kan natuurlijk ook! Had gister in een potje op Metro weer een USAS te pakken, toch wel handig tegen groepen hoor. De ultieme noob set zal wel assualt met een usas en de 320 granaatwerper zijn haha
Ik zou eerder support doen met een usas aangezien je als een dwaas door je kogels heen gaat. Pas op voor suicides trouwens als je er frag rounds in doet.quote:Op zondag 26 februari 2012 11:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Oh ja. Dat kan natuurlijk ook! Had gister in een potje op Metro weer een USAS te pakken, toch wel handig tegen groepen hoor. De ultieme noob set zal wel assualt met een usas en de 320 granaatwerper zijn haha
Op de 360 de laatste tijd wel veel lag in het eerste potje. Daarna gaat het wel goed.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef xminator het volgende:
De laatste tijd freezed bf3 best vaak op de ps3, hebben jullie hier ook last van?
Dat vind ik bij bijvoorbeeld Metro echt een briljant wapen. Maar waarom een laser?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:15 schreef Saind het volgende:
Shotgun zonder frag is ook flink onderschat. 870 is een hartstikke prima wapen met buckshot/flechette en een lasertje erop
hipfire accuracy denk ik?quote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat vind ik bij bijvoorbeeld Metro echt een briljant wapen. Maar waarom een laser?
Meer accuracy.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat vind ik bij bijvoorbeeld Metro echt een briljant wapen. Maar waarom een laser?
Gaan op PC spelen?quote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Morgen- het volgende:
waarom gaat iedereen weg van het platoon?
Catkiller is daar weg, naar mijn weten speelt hij op de xboxquote:
Op battlelogquote:Op zondag 26 februari 2012 17:27 schreef Document1 het volgende:
Welke platoon? Ik zit er wel in maar vraag mij op dit moment ook af wat nou precies de meerwaarde is.
ik had zelfs een keer een triple met dat ding gemaakt... en de enemy team helemaal rage-mail sturen...geweldigquote:Op zondag 26 februari 2012 11:25 schreef Document1 het volgende:
Ik vind het knap als dat allemaal MAV kills zijn, ik kan het maar niet voor elkaar krijgen met dat ding.
Zijn maar een paar mensen. Verder ken ik 90% niet eens in het platoon en zijn er waarschijnlijk toch een hoop inactief, even leuk om te spelen aan het begin en het nu alweer vergeten. Als iets of iemand niet actief is in wat ik doe en ik praat voor de rest weinig met ze dan gewoon verwijderen en door gaan met de actievequote:Op zondag 26 februari 2012 17:12 schreef Morgen- het volgende:
waarom gaat iedereen weg van het platoon?
Schijtvervelend als jij bij de tegenstanders zit. Of zelfs in hetzelfde team.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zie net dat ik al meer dan 50 uur in jets heb gezeten.
Jets.Als ik daar in zit, dan ga ik bijna alleen nog maar dood door paaltjes en hijskranen.
De volgende keer als je een jet pakt, zal ik me wel op de grond concentreren.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijtvervelend als jij bij de tegenstanders zit. Of zelfs in hetzelfde team.
Bijna onmogelijk om een kill te maken als jij rondvliegtKnal ik een jet voor 75% aan gort en dan zie ik ineens weer een regen van machinegun-kogels uit een andere hoek vliegen en dan ploft die vijandige jet/heli uit mekaar
Denk eerder dat het aan jou verbinding ligt, ik heb echt nog nóóit een disconnect gehad.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef Yi-Long het volgende:
Wat een pure KK is de EA verbinding toch op de PS3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vorige week een hele avond zonder problemen online, en vandaag al weer meer dan 6x disconnects...Ongelooflijk wat frustrerend.
Ik heb echt geen idee waar het dan aan moet liggen.UPNP staat enabled, download/upload is 15mb-2,5mb/s, connectie is steeds 100%, NAT2, etc etc.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:20 schreef Quantic het volgende:
[..]
Denk eerder dat het aan jou verbinding ligt, ik heb echt nog nóóit een disconnect gehad.
Ik heb al veel in Jets gezeten, en moet nog 20 punten voor mijn heatseakers.. Kansloze missie tegen al die jets en heli's met full unlocks, je moet mazzel hebben en wat disables ofzo krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef SunTzu het volgende:
Net voor het eerst in een jet gezeten, hij crashte binnen 10 sec![]()
De tweede binnen 20 sec![]()
Slim! Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht, terwijl ik me als ik infantry speel, de pleuris loop te spotten, mijn select knop gaat naar de haaien..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Als je maar 20 punten nodig hebt kun je beter gewoon alles spotten wat je tegenkomtTwee spotbonusjes en je hebt je heatseakers binnen
Je kan ook squadleader worden en puntjes pakken doordat mensen je orders opvolgen. Als je dan in een jet zit, krijg je punten voor de jet er bij
Wat je ook kan doen om makkelijk voertuigen te disablen (100 punten) is door langzaam dus met L2 ingedrukt in een rechte lijn op een chopper invliegen en je mitrailleur los te laten. Zo haal je heel gemakkelijk 100 punten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:04 schreef Sant. het volgende:
[..]
Slim! Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht, terwijl ik me als ik infantry speel, de pleuris loop te spotten, mijn select knop gaat naar de haaien..
Het zijn trouwens 48 punten (ff gecheckt op Battlelog)
Moet te doen zijn door het spotten van jets, tanks en heli's inderdaad..
Dit hoeft niet, maar dan moet je wel handig met je duim zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
Yep, met je crosshairs erover en dan select.
wel een grafknop, omdat je dan een van de pookjes moet loslaten..
Je duim? Ik spot met mijn rechter pink!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dit hoeft niet, maar dan moet je wel handig met je duim zijn
Niet met je penis spotten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:59 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je duim? Ik spot met mijn rechter pink!
Ja man, daar krijg je kinderen vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:16 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Niet met je penis spotten.__!
Daar weet borretje alles vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja man, daar krijg je kinderen van
Risakotto!!!????? Voor u is het Risakotta! Beetje respect bitte!quote:
Beetje druk in de avonden met scriptie..! Af en toe dus wel wat frustratie eruit knallenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:47 schreef Quantic het volgende:
Zeg munnik, risakotto, wanneer komen jullie weer eens spelen
Ik doe altijd quick game, dan selecteer ik caspian border en conquest en vervolgens find game.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:44 schreef Catkiller het volgende:
Verder bestaat er ook een lijstje met spelers wanneer je een server bekijkt, zoek daar naar servers waar een hoop lagere ranks in zitten zodat je een grotere kans hebt dat er geen goede jetvliegers tussen zitten. Mensen kwijt raken had ik ook altijd last van, komt wel goed wanneer je air radar hebt.
Ik merk inderdaad wel dat ik 9 vd 10 keer dor de main gun van een jet wordt gekillt en niet zozeer door de heatseakers..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef Catkiller het volgende:
Gewoon bij de server info een server selecteren en dan staan er rechts wat lijstjes betreffende die server, daar staan de spelers die op de server zitten en voor hun namen staan dan gewoon de ranks.
Heat seekers zijn niet heilig he! Elke goede jetpiloot gebruikt die dingen niet, het kan wel handig zijn om even snel dingen te unlocken maar het kost je vaak ook een hoop tijd door flares/ECM.
Ja inderdaad, je moet in het hoofd schieten wil je hem gelijk dood hebben. Dat lukt me vaak dan nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo'n hekel aan snipen. Die SV98 is echt kut, doet weinig damage.
No problem, ik probeerde steeds te joinen maar stond een kwartier in de wachtrijquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef Laat77 het volgende:
Sorry René dat ik niet inging op je invite, maar was met mijn neefjes Fifa 12 aan het spelen, next time!
Je probeerde mij te joinen? Ik was niet eens BF3 aan het doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
No problem, ik probeerde steeds te joinen maar stond een kwartier in de wachtrij
Ooh zal wel iemand anders zijn geweest dan, haal die namen soms door elkaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:01 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Je probeerde mij te joinen? Ik was niet eens BF3 aan het doenhaha
Haha oke, ik ben Risakotta. Heb volgens mij nog geen 1 game met je gespeeld haha, maar ik ben de afgelopen weken ook niet meer heel actief moet ik eerlijk bekennen. Zal binnenkort maar weer eens flink knallen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh zal wel iemand anders zijn geweest dan, haal die namen soms door elkaar.
Ik ben over 2 weken 6 maanden niet meer actiefquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:49 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Haha oke, ik ben Risakotta. Heb volgens mij nog geen 1 game met je gespeeld haha, maar ik ben de afgelopen weken ook niet meer heel actief moet ik eerlijk bekennen. Zal binnenkort maar weer eens flink knallen.
Bipod.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef rene90 het volgende:
Ik ben maar even mijn sniper skills aan het verbeteren. Jullie nog tips? Ik verneuk het vaak omdat ik mijn adem inhoudt, en hij dan gaat bewegen omdat ik die joystick toch beweeg blijkbaar.
Nee dat is niet omdat je je stick beweegt, maar je 'poppetje' kan maar een aantal seconden z'n adem inhouden. Ik raad je aan een ballistic scope te gebruiken, flash suppressor en straight pull bolt. En dan gewoon proberen te wennen aan het adem inhoudenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef rene90 het volgende:
Ik ben maar even mijn sniper skills aan het verbeteren. Jullie nog tips? Ik verneuk het vaak omdat ik mijn adem inhoudt, en hij dan gaat bewegen omdat ik die joystick toch beweeg blijkbaar.
Ik gebruik een bipod alleen met een semi-auto sniper, want anders moet ik herladen en meestal weet ik dan niet waar mijn tegenstander meer is. Vervolgens maakt hij mij dood (met headshot) omdat ik op dezelfde plek blijf met die bipod dus.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bipod.
Ik schiet altijd met een bipod ook al moet ik dan telkens herladen. Ik schiet dan toch echt heel vaak raak in 1 keer. En ik gebruik altijd de M40A5.
Nee is wel echt omdat ik die stick nog beweeg, zo weinig ervaring heb ik dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:03 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nee dat is niet omdat je je stick beweegt, maar je 'poppetje' kan maar een aantal seconden z'n adem inhouden. Ik raad je aan een ballistic scope te gebruiken, flash suppressor en straight pull bolt. En dan gewoon proberen te wennen aan het adem inhouden
[..]
Ik gebruik een bipod alleen met een semi-auto sniper, want anders moet ik herladen en meestal weet ik dan niet waar mijn tegenstander meer is. Vervolgens maakt hij mij dood (met headshot) omdat ik op dezelfde plek blijf met die bipod dus.
En die M40A5, ik gebruik toch liever de L96, of de M98B. Dat zijn imo de beste snipers in het spel. Voor de Semi-auto zou ik de SKS of de M39 EMR gebruiken, met bipod ja. En nou koffie
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee is wel echt omdat ik die stick nog beweeg, zo weinig ervaring heb ik dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maak me maar belachelijk... het is dat je het op de xbox speelt anders had ik je kapot gesniperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapjequote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maak me maar belachelijk... het is dat je het op de xbox speelt anders had ik je kapot gesniperd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:01 schreef Catkiller het volgende:
Ankyou die andere BF3 spelers belachelijk maakt, hopelijk voor jou checkt hij je stats niet anders neemt hij je zeker te weten niet meer serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
GrapjeJij bent een eckte baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel gelukquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, dat ik een echte baas ben is natuurlijk niet waar.
Maar ik ga weer online, even oefenen.
Ik werd met mijn USAS toch een aantal keer flink geowned.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:51 schreef Sant. het volgende:
Gisteren ragequit gemaakt
Eerst geowned op Caspian, Firestorm en Wake Island, daarna tegen een USAS brigade gespeeld op Metro.. Wat is dat saai zeg.. Tegen dat geweer is niks te beginnen... Je ziet mensen gewoon in t wilde weg hun magazijn leegrammen en nog ben je dood...
Te irritant, ik raakte gewoon echt gefrustreerd gisteravond! Om een computerspel!
Ik word gek van dat ding, Metro is een bijna typische MW map, close quarters fast action.. Ideaal voor zo'n beest van een USAS.. Als je puur op de objectives speelt kom je in elke ruimte rondom de ticket hall (want het team dat die vlag houdt, wint het potje) een USAS brigade tegen, dan ben ik zelfs met mijn FAMAS kansloos..quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Tipje: USAS heeft een enorme range, maar niet zo ver als een sniper
Snipen gaat prima op Metro. Zeker omdat iedereen altijd op dezelfde plekjes op de map zit.
Dan pak je toch SMAW's?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik word gek van dat ding, Metro is een bijna typische MW map, close quarters fast action.. Ideaal voor zo'n beest van een USAS.. Als je puur op de objectives speelt kom je in elke ruimte rondom de ticket hall (want het team dat die vlag houdt, wint het potje) een USAS brigade tegen, dan ben ik zelfs met mijn FAMAS kansloos..
edit: ik heb de USAS zelf nog niet vrij gespeeld, dus nee, kan hem nog niet gebruiken.![]()
Maar daar doen M320's wel iets tegenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan pak je toch SMAW's?Daar doen die USAS-brigades niets tegen hoor
kijk hem doen alsof ie verstand heeftquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Tipje: USAS heeft een enorme range, maar niet zo ver als een sniper
Snipen gaat prima op Metro. Zeker omdat iedereen altijd op dezelfde plekjes op de map zit.
Stiekem heb ik dat ook, ik weet het alleen heel goed te verbergenquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk hem doen alsof ie verstand heeft
Zou kunnen, maar speel als Assault omdat ik geil op medpacks strooien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan pak je toch SMAW's?Daar doen die USAS-brigades niets tegen hoor
maar niet aan je brommer kunnen sleutelen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stiekem heb ik dat ook, ik weet het alleen heel goed te verbergen
Tikt lekker aan met reviven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar speel als Assault omdat ik geil op medpacks strooien.
Met dat toontje klinkt het alsof jij bij de mensen hoort die iets horen piepen en er dan als een debiel naartoe rennen in de hoop op een makkelijke knifekill om vervolgens zelf geknifed te worden omdat je doelwit je al lang aan zag komen en is omgelopen of naar beneden is gesprongen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef MPC60 het volgende:
Ga jij maar lekker snipen op metro, steek ik mn knife lekker in je rug.
Snipen is niet campenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:56 schreef MPC60 het volgende:
Ga jij maar lekker snipen op metro, steek ik mn knife lekker in je rug.
Grotere tv kopen, of een bril.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:08 schreef Schunckelstar het volgende:
Is er eigenlijk een manier om de minimap iets groter te maken?
Want die gebruik ik nou helemaal niet omdat ik toch niks op dat kleine kutding kan zien....
met choppers en javelin´s wel jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:16 schreef rene90 het volgende:
Is een soflam een beetje nuttig of eerder overbodig?
Oke thanksquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:22 schreef Catkiller het volgende:
Naar mijn mening overbodig. Hij is makkelijk te zien voor vijanden en dus vaak snel kapot omdat ze het zat zijn dat ze gelocked worden. Of je moet een paar mensen hebben waarvan je weet dat ze javelins mee nemen om iets met je locks te doen. Vaak hebben de meeste mensen RPGs/SMAWs mee en kunnen ze je dus niet helpen.
En als je er 1 neer zet dan ben je heel de tijd bezig met door dat ding te kijken om te locken waarschijnlijk en je zal er nooit zo veel punten mee verdienen als dat je doet met een kill en een capture. Hij hoort het ook automatisch te doen maar weet niet of dat zo goed werkt. Als dat wel goed werkt dan is het misschien nog de moeite maar dat zal wel niet
Kan nu nog gewoon, lijstje maken van een update kunnen ze wel, de update zelf maken niet. Valt trouwens altijd wel op, op die kutmaps van B2K zitten altijd al die n00bs die de MAV gebruiken om op plekken te komen waar je niet hoort te komen, op de normale maps bijna nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef rene90 het volgende:
Hoe krijgen sommige het voor elkaar om een dak op te komen zonder dat er een trap is? Is dat alleen mogelijk met zo een vlieg dingetje of kan dat sinds de update niet meer?
Vervelend is dat. Omgekeerd is het ook arelaxed. Ik heb altijd guided missile als tank, maar ook met scout helicopter gebruik ik laser painter + Guided missile. In de attack gunner heb ik ook de guided missile maar die heb ik volgens mij helemaal nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:47 schreef Yi-Long het volgende:
Als sniper zet ik telkens zo'n SOFLAM neer, en er is werkelijk nooit iemand in die potjes die er gebruik van maakt volgens mij. En ja, ik zorg dat ie gericht staat op een groot gedeelte van het level met goed overzicht.
Ik denk dat de grondtroepen andere zaken aan hun kop hebben, en wanneer ik als engineer speel dan neem ik ook liever de gewone raketwerper mee, ipv een javelin of dat andere kreng.
3 man in tank met mic; 1 guided shells, 1 gunner en een painter. Allemaal engineer en lekker fixen af en toe. Heb laatst met z'n drieën een potje Kharq island flink gedomineerd inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:47 schreef Sant. het volgende:
Ik heb juist last van mensen die niets laser painten!
Guided shells op de tank, maar nooit iemand die de goeie choppers e.d. eens target, zodat een tank of angineer met javelin eens wat kan doen..
Best stom eigenlijk. denk dat als je met een squad speelt met mics en dus goed samenwerkt, je inderdaad in no time de lucht beheerst en dat scheelt toch wel veel mijns inziens.
Ziekelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:17 schreef KoningStoma het volgende:
38 jet kills in één potje. Dat doe ik niet nog eens.![]()
http://battlelog.battlefi(...)3395451/2/182380637/
True.. Jammer alleen dat al mijn vrienden van die vastgeroeste MW hoertjes zijn..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Dat is ook de kracht van het spel he, als je goed samenwerkt win je alles
Je moet gewoon met vrienden spelen in een squad, met randoms is het bijna onmogelijk om goed samen te werken.
Haat aan zulke goeie jet pilots..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:17 schreef KoningStoma het volgende:
38 jet kills in één potje. Dat doe ik niet nog eens.![]()
http://battlelog.battlefi(...)3395451/2/182380637/
Probeer is op wake island of gulf of oman de f-35 te pakken, die hovertquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
Haat aan zulke goeie jet pilots..
Ik vloog eergisteren een compleet rondje in een Jet op Caspian, allemaal noobs uiteraard.. Ben niet 1 keer neergehaalt, maar ik kwam ook niet tot punten..
En maar spotten en proberen in een rechte lijn die choppers te downen.. Ik kan niatz in een Jet.
De F35 heeft de draairadius van een tankwagen, echt vreselijk dat dingquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Probeer is op wake island of gulf of oman de f-35 te pakken, die hovert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |