abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108123846


Informatie:

Game: Battlefield 3
Platform: Playstation 3, Xbox 360 en PC
Release datum: 25-28 oktober 2011
Engine: Frostbite 2.0
Publisher/Developers: EA en DICE

Single player:

quote:
Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.

DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.

De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.

Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.

De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Multiplayer:

quote:
In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.

Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.

Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!

Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Klassen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voertuigen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.








PSN & XBLA members:

PSN:

Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited

XBLA:

pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r

Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.

FOK! Platoon:
X360
PS3
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:06:59 #2
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_108124067
}:|
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:09:14 #3
325004 Quantic
pi_108124149
*O*
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:21:17 #4
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_108124594
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:09 schreef Quantic het volgende:
*O*
Join je ons platoon :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:32:24 #5
177156 rene90
René
pi_108124944
Vanavond eindelijk eens een vol avondje kunnen gamen :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:55:06 #6
258860 Cliffy
Groovy!
pi_108125636
Ik heb ook maar een handjevol markers op die bf3stats history dus ik post maar deze awesome sig :')



[ Bericht 17% gewijzigd door Cliffy op 18-02-2012 22:39:50 ]
  zaterdag 18 februari 2012 @ 19:56:06 #7
52922 Nick-GizMo
pi_108125667
tijd om weer eens BF3 te gaan doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:00:16 #8
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_108125800
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:55 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb ook maar een handjevol markers op die bf3stats history dus ik post maar deze awesome sig :')

[ link | afbeelding ]
Jets 10.gif
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:09:42 #9
258860 Cliffy
Groovy!
pi_108126067
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:00 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Jets [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]


Jets :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:10:32 #10
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_108126090
Noob hier

ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Logitech PC GearZavvi - Fandom en GeekgearG2A Gamekeys en Electronics
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:35:17 #11
177156 rene90
René
pi_108127119
Zo die ging wel lekker, 9-4 11-2

Speel je alleen die heli's en jet's pas later vrij?

[ Bericht 29% gewijzigd door rene90 op 18-02-2012 20:45:57 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:30:28 #12
156591 Reintji
Q
pi_108131481
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef rene90 het volgende:
Zo die ging wel lekker, 9-4 11-2

Speel je alleen die heli's en jet's pas later vrij?
Alleen op sommige maps/speltypen zijn jets rn heli's te vinden.
  zondag 19 februari 2012 @ 01:22:03 #13
315317 Ecto-Ecto
de Eckte Ecto!
pi_108137295
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef rene90 het volgende:
Zo die ging wel lekker, 9-4 11-2

Speel je alleen die heli's en jet's pas later vrij?
In de maps die heli's en jets toelaten deze voertuigen gebruiken! Na 113 uur eindelijk heat seekers voor de jet :')
PSN: R3ns1nk
  zondag 19 februari 2012 @ 01:26:44 #14
52922 Nick-GizMo
pi_108137442
Waar maak je die sigs ergens, wil wel een keer checken hoe lame het gaat :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 februari 2012 @ 01:29:18 #15
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_108137527
  zondag 19 februari 2012 @ 01:43:23 #16
144984 xminator
pi_108137937
Keek net naar mijn dogtags:


Check de tijdstip dat ik die noob heb geknifed dan :D



[ Bericht 16% gewijzigd door xminator op 19-02-2012 01:58:49 ]
  zondag 19 februari 2012 @ 01:50:32 #17
315796 Bozz187
pi_108138167
  zondag 19 februari 2012 @ 01:55:03 #18
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108138327
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 19 februari 2012 @ 08:58:51 #19
325004 Quantic
pi_108141107
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 19:21 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Join je ons platoon :D
Ik ben nog niet weg :P Ik wil graag met jullie blijven spelen maar ik wel ernaast ook een goed en actief platoon
  zondag 19 februari 2012 @ 10:40:40 #20
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_108142062
Wordt het niet weer tijd voor nieuwe maps?

Ik bedoel Gulf of Oman en Caspian Borden worden na 250 keer ook wel wat saai he..
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesG2A Gamekeys en ElectronicsLogitech PC Gear
  zondag 19 februari 2012 @ 11:15:30 #21
156591 Reintji
Q
pi_108142672
Heerlijk, 5x multikill met de Tunguska. Volle Huey gedowned.
  zondag 19 februari 2012 @ 11:27:54 #22
52922 Nick-GizMo
pi_108142907
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 februari 2012 @ 14:27:51 #23
241739 Koopsie
Very nice
pi_108147988
http://battlelog.battlefi(...)0840324/2/261647790/

Ik begin Rush nog leuk te vinden.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  zondag 19 februari 2012 @ 15:10:58 #24
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_108149668
Battlelog report

Tof potje samen met Ecto-Ecto. MPV3 zonder ook maar 1 kill, het hele potje in de civt-station gezeten, 2x de tank uit geweest om hem weer te fixen!

ennuh:

quote:
Hoor ik nou een baby?
:D

Was trouwens puur toeval dat ik bij jullie in het potje kwam, 3x geprobeerd, ieder keer game full, toen dacht ik "stik er maar in", en toen kwam ik er toevallig via quick game erbij in.

[ Bericht 0% gewijzigd door BORRREETJEEE op 19-02-2012 15:18:54 ]
The colour of her eyes were the colour of insanity
  zondag 19 februari 2012 @ 15:30:24 #25
156591 Reintji
Q
pi_108150364
Best potje tot nu toe qua kills/deaths.

http://battlelog.battlefi(...)0848275/2/195268754/

Gekkenhuis met de Tunguska 31-3 O-)
  zondag 19 februari 2012 @ 16:42:21 #26
177156 rene90
René
pi_108153023
Net even wat repair ribbons gehaald, zat op de heli en continue met de repair tool :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 19 februari 2012 @ 16:45:12 #27
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_108153133
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:42 schreef rene90 het volgende:
Net even wat repair ribbons gehaald, zat op de heli en continue met de repair tool :')
Das juist goed, niks mooiers dan iemand die de hele tijd je heli repaired. :s)
The colour of her eyes were the colour of insanity
  zondag 19 februari 2012 @ 18:04:52 #28
171406 Document1
893
pi_108156112
  zondag 19 februari 2012 @ 18:44:36 #29
156591 Reintji
Q
pi_108157594
quote:
Wow. 300h+

zit net op 45 ofzo haha
  zondag 19 februari 2012 @ 19:11:56 #30
171406 Document1
893
pi_108158583
Ik heb bijna geen leven en speel bijna iedere dag wel, al is het een uurtje. :7
G2A Gamekeys en ElectronicsLogitech PC GearRazer gaming gear
  zondag 19 februari 2012 @ 19:59:19 #31
177156 rene90
René
pi_108160398
quote:
14s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:11 schreef Document1 het volgende:
Ik heb bijna geen leven en speel bijna iedere dag wel, al is het een uurtje. :7
Ik heb vandaag de hele dag wel een beetje gespeeld, jou niet gezien verder :P Straks weer even werken alleen daar geen internet verbinding :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 19 februari 2012 @ 21:59:22 #32
156591 Reintji
Q
pi_108166674
Mooi, tot drie keer toe een jihad aanval weten te verzilveren.
  maandag 20 februari 2012 @ 23:30:05 #33
358818 Topiek
-
pi_108210915
TV Missile geunlocked, had hogere verwachtingen ;(
  dinsdag 21 februari 2012 @ 03:40:26 #34
185420 Laat77
Laat maar hangen
pi_108214420
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:30 schreef Topiek het volgende:
TV Missile geunlocked, had hogere verwachtingen ;(
Ik heb hem al vrij lang, maar die is inderdaad klote.. amper te besturen..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 08:10:02 #35
325004 Quantic
pi_108215061
Keiharde ragequit gister bah, kut spel :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 08:28:07 #36
306199 j0rdiiii
pi_108215253
Voor het eerst sinds 3 weken vandaag maar weer eens slepen, al wat nieuws aangekondigd ofzo? :o
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:08:33 #37
231587 dreamzk
No Homo
pi_108216987
S'ochtends vroeg spelen :') Jostiband wordt losgelaten op dit spel, wat een noobs lopen er dan rond.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:12:35 #38
171406 Document1
893
pi_108217101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:08 schreef dreamzk het volgende:
S'ochtends vroeg spelen :') Jostiband wordt losgelaten op dit spel, wat een noobs lopen er dan rond.
Inderdaad, ik zou zo eigenlijk even snel een potje moeten doen. :P Gister een partij zitten kutten, op een gegeven moment zelfs een potje 8-14 gespeeld. :(
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:56:06 #39
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_108218398
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:08 schreef dreamzk het volgende:
S'ochtends vroeg spelen :') Jostiband wordt losgelaten op dit spel, wat een noobs lopen er dan rond.
Inderdaad, levengevaarlijk om bij iemand anders in een heli te stappen, binnen 10 meter op de kop en in de fik.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:01:34 #40
177156 rene90
René
pi_108218559
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:56 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Inderdaad, levengevaarlijk om bij iemand anders in een heli te stappen, binnen 10 meter op de kop en in de fik.
Daarom ging ik de afgelopen keer maar op de passagiersstoel zitten, want ik ben zo een piloot. Bak er nog niks van :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
G2A Gamekeys en ElectronicsBig Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:45:36 #41
315317 Ecto-Ecto
de Eckte Ecto!
pi_108233197
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:10 schreef Quantic het volgende:
Keiharde ragequit gister bah, kut spel :')
Ik zag je gister inderdaad quiten op grand bazaar, nadat ik je 2x achter elkaar had :o
PSN: R3ns1nk
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:31:22 #42
325004 Quantic
pi_108238001
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef Ecto-Ecto het volgende:

[..]

Ik zag je gister inderdaad quiten op grand bazaar, nadat ik je 2x achter elkaar had :o
Had meer te maken met de games ervoor :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:56:50 #43
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_108239363
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef Quantic het volgende:

[..]

Had meer te maken met de games ervoor :')
Was niet te merken gozer :D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:59:36 #44
185420 Laat77
Laat maar hangen
pi_108239539
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef Ecto-Ecto het volgende:

[..]

Ik zag je gister inderdaad quiten op grand bazaar, nadat ik je 2x achter elkaar had :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef Quantic het volgende:

[..]

Had meer te maken met de games ervoor :')
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Was niet te merken gozer :D
Ooooeeehh spannend! dit snakt naar een BF3 platoon fight!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:02:03 #45
177156 rene90
René
pi_108239698
WTF is eigenlijk een platoon fight, gewoon fok-kers tegen fok-kers? Of 1 op 1 battles?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:12:40 #46
315317 Ecto-Ecto
de Eckte Ecto!
pi_108240334
Nee quantic was op zoek naar een ander platoon, niet onze FOK-platoon. Die heeft hij inmiddels gevonden, vandaar!
Gister toen we keihard geraped werden, waren er ook nog andere lui met FOK voor hun naam. What are the odds :D
PSN: R3ns1nk
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:16:27 #47
177156 rene90
René
pi_108240574
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Nee quantic was op zoek naar een ander platoon, niet onze FOK-platoon. Die heeft hij inmiddels gevonden, vandaar!
Gister toen we keihard geraped werden, waren er ook nog andere lui met FOK voor hun naam. What are the odds :D
Hoe vinden jullie dan die servers, ik kom alleen op servers met allemaal duitsers en rotzooi. Ga ik zoeken op dutch / nederlands / iets in die richting vindt hij niks. Heb mijn mic nog geen één keer echt kunnen gebruiken :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:22:14 #48
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_108240886
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Nee quantic was op zoek naar een ander platoon, niet onze FOK-platoon. Die heeft hij inmiddels gevonden, vandaar!
Gister toen we keihard geraped werden, waren er ook nog andere lui met FOK voor hun naam. What are the odds :D
En dan oa een platoon joinen dat nog groter is dan die van FOK! en waar ze in de omschrijving elk woord met een hoofdletter beginnen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe vinden jullie dan die servers, ik kom alleen op servers met allemaal duitsers en rotzooi. Ga ik zoeken op dutch / nederlands / iets in die richting vindt hij niks. Heb mijn mic nog geen één keer echt kunnen gebruiken :')
Op Duits zal je ook niks vinden hoor. Hoe iedereen bij elkaar komt is gewoon via het "friends" gedeelte van de server browser.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:41:20 #49
177156 rene90
René
pi_108244941
Quantic...ik zit nu met jou in een server en hoe kom je aan een score van 7512 met 4-12?
Ik deed heel rustig aan en heb 3-4 met maar 1500 punten ongeveer :P.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:58:34 #50
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_108245735
Die score heeft hij door heel veel vlaggen te cappen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Razer gaming gearLogitech PC GearZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:59:48 #51
177156 rene90
René
pi_108245802
Hij is goed bezig in ieder geval, de afgelopen paar potjes telkens bovenaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:10:53 #52
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_108246352
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef rene90 het volgende:
Hij is goed bezig in ieder geval, de afgelopen paar potjes telkens bovenaan.
Komt omdat ik niet meedeed :D

True story
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:33:28 #53
325004 Quantic
pi_108247186
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef rene90 het volgende:
Quantic...ik zit nu met jou in een server en hoe kom je aan een score van 7512 met 4-12?
Ik deed heel rustig aan en heb 3-4 met maar 1500 punten ongeveer :P.
Haha, dat was een waardeloze game waar ik helemaal niets dood kreeg maar wel constant assist, supressions punten kreeg. Verder kreeg ik punten voor health packs en vlaggen cappen :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:33:57 #54
325004 Quantic
pi_108247203
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:10 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Komt omdat ik niet meedeed :D

True story
:'(
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:39:21 #55
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_108247375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:33 schreef Quantic het volgende:

[..]

:'(
:7
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:19:37 #56
231587 dreamzk
No Homo
pi_108255742
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:26:54 #57
171406 Document1
893
pi_108255977
Ik ken het vand e BF forums maar daar zeggen ze dat het staged is. Daarbij komt dat ik de filmpjes waarbij iemand uit zn jet springt en in een andere springt of iets dergelijks nu wel heb gezien. :O

Je moet eens op operation hammertime zoeken, die dude is pas baas. :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:28:00 #58
171406 Document1
893
pi_108256022
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:32:54 #59
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_108256172
Wauw die PC maps zijn fucking vet, zo groot!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:50:01 #60
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_108256732
Net C4 op een jet geplakt en dan die persoon naast een chopper laten vliegen. Makkelijk maar grappig. In hun scherm heeft gestaan dat ze door iemand met een buggy zijn gekilled, iets voor hun om over na te denken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
G2A Gamekeys en ElectronicsZavvi - Fandom en GeekgearDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:56:04 #61
177156 rene90
René
pi_108256911
Ik heb nu ook C4 vrijgespeeld dus ga het wel even nu gebruiken om wat puntjes te pakken. Wel klote, heb vrijdag nachtdienst op het werk maar heb daar geen internet op de ps3 dus kan het niet spelen :') Anders kon ik een nachtje battlefielden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:45:22 #62
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_108261095
C4 is wel leuk maar vaak gaat het bij mij mis om het op een tank te plakken.
Mijn proximity scan O+
Anderen hun proximity scan :r

Alle dogtags van de LMGs zijn binnen w/
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:03:30 #63
177156 rene90
René
pi_108261846
Nu online met Document in een server
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:07:56 #64
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_108262023
Toch knap dat je dat met een PS3 kan als hij op de Xbox speelt :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:15:36 #65
177156 rene90
René
pi_108262301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef Catkiller het volgende:
Toch knap dat je dat met een PS3 kan als hij op de Xbox speelt :P
Offe borettje bedoel ik, hertogjandrinker. Hij maakt me verdomme nog in ook :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:33:52 #66
315317 Ecto-Ecto
de Eckte Ecto!
pi_108262922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Offe borettje bedoel ik, hertogjandrinker. Hij maakt me verdomme nog in ook :')
Rene, wat is je PSN? Dan voeg ik je even toe :D
PSN: R3ns1nk
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:34:19 #67
177156 rene90
René
pi_108262938
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef Ecto-Ecto het volgende:

[..]

Rene, wat is je PSN? Dan voeg ik je even toe :D
rene2870 ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:36:40 #68
315317 Ecto-Ecto
de Eckte Ecto!
pi_108263028
Added!
PSN: R3ns1nk
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:41:05 #69
177156 rene90
René
pi_108263196
Try again?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:42:07 #70
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_108263231
Ik drink ff me bakkie op en dan ben ik er ook zo ff :)
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesLogitech PC GearG2A Gamekeys en Electronics
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:36:47 #71
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_108265282
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Offe borettje bedoel ik, hertogjandrinker. Hij maakt me verdomme nog in ook :')
Whehehe! Waren wel een paar lache potjes, ook al is TDM niet echt mijn ding.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:44:15 #72
315317 Ecto-Ecto
de Eckte Ecto!
pi_108272240
Wat een matchmaking vanmiddag een peloton colonels 20+ tegen een handje colonels en low levels. Nou zegt rank niet veel, maar kom op dit slaat nergens op :')
PSN: R3ns1nk
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:51:39 #73
177156 rene90
René
pi_108272567
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Wat een matchmaking vanmiddag een peloton colonels 20+ tegen een handje colonels en low levels. Nou zegt rank niet veel, maar kom op dit slaat nergens op :')
Ach we deden ons best :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:55:12 #74
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_108272694
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ach we deden ons best :')
Maar gewonnen werd er niet.. ;(
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:58:07 #75
171406 Document1
893
pi_108272818
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef Catkiller het volgende:
C4 is wel leuk maar vaak gaat het bij mij mis om het op een tank te plakken.
Mijn proximity scan O+
Anderen hun proximity scan :r

Alle dogtags van de LMGs zijn binnen w/
Iedere keer als ik mijn battlelog open is het HBC Helios onlucked this HB Helios unlocked that bla bla :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:35:42 #76
277387 Nuchterheid
pi_108277456
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef rene90 het volgende:
Ik heb nu ook C4 vrijgespeeld dus ga het wel even nu gebruiken om wat puntjes te pakken. Wel klote, heb vrijdag nachtdienst op het werk maar heb daar geen internet op de ps3 dus kan het niet spelen :') Anders kon ik een nachtje battlefielden.
C4 _O_

Gister een sniper ondergestrooid met C4. Natuurlijk eerst even voor z'n neus staan dansen alvorens het hele zooitje op te blazen :7
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:31 #77
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_108277644
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:02:03 #78
52922 Nick-GizMo
pi_108281832
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:44 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Wat een matchmaking vanmiddag een peloton colonels 20+ tegen een handje colonels en low levels. Nou zegt rank niet veel, maar kom op dit slaat nergens op :')
:')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:09:02 #79
156591 Reintji
Q
pi_108285579
Goede dag voor vliegen vandaag. Met de frogfoot in één potje flares, heatseekers en stealth unlocked. Begon met een leuke multikill op een tank, precies eroverheen strafen met de gatling. Mazzeltje
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:09:54 #80
156591 Reintji
Q
pi_108285634
Overigens is die eerste co-op missie met die heli ook wel aardig om er eens rustig mee te oefenen.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZavvi - Fandom en GeekgearRazer gaming gear
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:33:58 #81
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108286681
Ik heb zowaar de hele avond zonder problemen kunnen Battlefielden *O* *O* *O*

Ik hoefde niet te wachten om verbinding te krijgen, en 0x de verbinding verloren. Ongelooflijk!

Uiteraard was ik gewoon weer uitermate kut bezig, en soms lijkt het wel alsof mijn wapens een recoil van een bazooka hebben, zo scheef schiet ik, maar het blijft een grappig spelletje.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:35:35 #82
156591 Reintji
Q
pi_108295796
Hallo Wake Island. Groet mijn Jihad-boot!
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:58:04 #83
171406 Document1
893
pi_108296717
Ik mis echt bootjes bij A en C op wake. Die map zou zoveel beter zijn als je meer mogelijkheden had om via het water te flanken. Zoals Wake in 1943 is, is perfect.
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:22:57 #84
156591 Reintji
Q
pi_108297617
Zeker, soms zijn bepaalde voertuigen dun gezaaid.

Werd daarstraks overhoop geschoten door iemand met een USAS-12 met 32 service stars... Pff heb net 1100 nog wat kills overall. :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:36:32 #85
171406 Document1
893
pi_108298121
Ik kwam er pas 1 tegen met 57 (!) service stars op zn usas... ik heb er zelf 15 maar dat komt meer doordat metro en een team vol usas noobs mij laat ragen en dat ik dan ook maar even de usas pak. :P

Wat een tering noobwapen is dat, je hoeft er niet eens mee te mikken.....
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:10:13 #86
315317 Ecto-Ecto
de Eckte Ecto!
pi_108305987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef Document1 het volgende:
Ik kwam er pas 1 tegen met 57 (!) service stars op zn usas... ik heb er zelf 15 maar dat komt meer doordat metro en een team vol usas noobs mij laat ragen en dat ik dan ook maar even de usas pak. :P

Wat een tering noobwapen is dat, je hoeft er niet eens mee te mikken.....
Amen!
PSN: R3ns1nk
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:51:30 #87
156591 Reintji
Q
pi_108307484
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef Document1 het volgende:
Ik kwam er pas 1 tegen met 57 (!) service stars op zn usas... ik heb er zelf 15 maar dat komt meer doordat metro en een team vol usas noobs mij laat ragen en dat ik dan ook maar even de usas pak. :P

Wat een tering noobwapen is dat, je hoeft er niet eens mee te mikken.....
Heb hem nog lang niet (lvl 25), maar soms vind je er een. Vlamt wel lekker weg in close counters. Maar over de top is het zeker.
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:51:36 #88
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_108307485
quote:
-AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots.
Wat? Dat heet niet voor niets "skill". Tering. :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:00:46 #89
357199 Morgen-
pi_108307797
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:06:31 #90
156591 Reintji
Q
pi_108307948
quote:
GENERAL GAMEPLAY FIXES:

-Players should no longer take fall damage from short falls.
-Players now get up from Prone slightly faster, allowing better odds of getting away from a grenade or threat when prone.
-Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
-Reduced the black screen fade in time on spawn. The fade is still necessary for properly streaming in loading content at spawn, but it has been substantially reduced.
-Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
-Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
-Increased the speed at which a player regains accuracy when aiming after moving for a more responsive experience. Firing before fully zoomed will still result inaccurate fire.
-Increased the inaccuracy and recoil added when a player is fully suppressed.
-Shotgun Buck and Flechette rounds now have a less suppressive effect at medium to long range.
-Tweaked the damage levels of Buck and Flechette rounds to balance them with other weapons.
-Improved the suppression of the .44 magnum, .357 magnum, and the 5.8x42mm DAP88 rounds from the Type88 sniper.
-Attempting to Crouch (like Prone) will now properly interrupt Sprint.
-Increased the effectiveness of Suppression Resist Specialization.
-Parachutes now respond to turn and throttle inputs more quickly.
-Switching from primary weapons to side arms and back now takes less time.
-Increased the effectiveness of explosive resistance.
-Tweaked bipod deploy settings so players can no longer deploy a bipod in places higher than chin level.
-The bipod should now be more reliable when deploying on top of sloped objects like cars and rocks.
-Fixed several issues with vaulting objects, especially for thin railings.
-The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a take down is not possible.
-CRAM weapons on Carriers now count towards stationary weapon awards.

VEHICLE FIXES:

-The A10 properly gives Jet score again.
-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
-Increased the damage the MBT's primary weapon does to the front and side armor of other main battle tanks. Primarily this means 1 less shot to the front, and very good hits to the side can result in a 1 hit to disable.
-Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
-Increased the damage done by TOW weapons to armored vehicles.
-Increased the rate of fire and minimum damage of the Coax HMG.
-Increased the damage mounted gunner .50cal HMGs do at long range.
-Increased the power of the repair tool when killing soldiers or destroying vehicles slightly.
-Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets. This applies to all locking weapons and Laser Designators.
-Increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
-Javelin missiles fired without Laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
-Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
-Increased the locking distance for AGM Missiles for Jets when locking on laser designated targets.
-Reduced the locking time for the AGM Missiles for Jets to make them more viable against ground targets.
-Reduced the locking time for AA Missiles for Jets to make them more viable against air targets.
-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
-Flares now more reliably distract missiles, especially for Helicopters.
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
-AA Missiles are more difficult to dodge in Jets, this was unintended behavior that created an imbalance against skilled pilots.
-AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
-AA Missiles should no longer detonate before hitting their target or a Flare/ECM chaff cloud.
-Reduced the damage AA missiles do to jets to 45%.
-Fixed the SU-35 firing Air to Air missiles at a lower rate of fire than other vehicles.
-The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace.
-Increased the speed of the Helicopter AA missiles lock on to reduce the tedious nature of Helicopter dogfights and improve the Helicopter's defensive abilities vs Jets.
-Slightly reduced the damage of Jet cannons against Aircraft. Damage is now only slightly higher than it was originally at launch.
-Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
-Reduced the direct damage done by Attack Helicopter gunners vs Armor.
-Helicopter guns should now suppress correctly.
-Improved the accuracy of the Attack Helicopter's Rocket Pods, both guided and unguided.
-Slightly increased the damage of Attack Helicopter's Rocket Pods vs Infantry and other Helicopters.
-Additional fixes have been made to the TV missile to prevent it from blowing up the lauching vehicle.
-The Mi28 has received upgrades to its climbing and yawing abilities.
-Fixed an issue where guided rockets from the Mi28 did not follow the crosshair properly.
-Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
-Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
-Decreased the locking time of the IFV Guided Missile to make it more viable as an unlock.
-Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
-Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
-Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
-Adjusted the F35's Center of Mass and Hover Engine for more stable, level flight in all flight modes.
-Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other Jets.
-The F35 will now only attempt to enter Hover at low altitudes, though it will maintain the hover until forward flight is resumed, even if it reaches high altitude.
-The F35 and SU35 now properly have Ejection seats to prevent players from being killed when exiting the vehicle.
-Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
-Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
-Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
-The MAV will no longer destroy vehicles that run into it, instead it should be destroyed.
-Jet and Helicopter collisions should now properly result in the death of both vehicles.
-You can now spot with the EOD bot.
-Increased the base accuracy for AA guns and added a decrease in accuracy over the course of a burst.
-Reduced the damage AA guns (both mobile and stationary) do to infantry.
-The carrier based CRAM stations are now properly tracked as stationary weapons.
-CRAM and Pantsir stationary AA weapons now have Air Radar equipped by default.
-Improved the sound feedback for damage to help players better understand the amount of damage their vehicle is taking.
-The A10's extinguisher should now function properly.
-Disabled vehicles now have an increased reverse speed to help escape to cover after being disabled.
-The T90's crosshair now more accurately represents the trajectory of the main gun.
-Toggle and Hold zoom settings now also apply to soldier controlled turrets on jeeps, transport helicopters, boats, and IFVs port guns.
-The AAV now has zoom and a 3P camera when using the turret.
-Tweaked the AAV's turret controls to be more useful when the vehicle is moving.
-The Z11w now properly functions with Below Radar.
-Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles.
-Added Horns to all Jeeps.
-Tanks can no longer drive into the water and cross the Wake Island lagoon completely submerged.

WEAPONS:

-Added Extended Mags to the ASVAL. The Extended Mags can be unlocked at 200 kills with the AS VAL.
-Reduced the recoil of the SKS rifle and increased its maximum damage at close range.
-Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
-Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
-The M26 MASS frag and slug rounds are now the more effective pump action versions.
-The M26 MASS and M320 now benefit from the Laser Sight when mounted with an Underslung Rail.
-Fixed the bolt action timer on the L96 that would cause an animation glitch.
-9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
-Increased the damage of the 9x39mm rounds at long range.
-Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
-Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
-All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
-Semiautomatic weapons will no longer "jam" if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi-automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.
-Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.
-Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range. At maximum range shots to the legs will not require more hits to kill.
-The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
-The spread for Buckshot has been reduced on the M1014, DAO-12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.
-Zooming shotguns with Buckshot and Flechette loads will now result in a slightly tighter cone for the pellets.
-Reduced the delay time between quick knife attempts slightly. Attacks with the knife drawn are still significantly faster.
-Fixed the Rate of Fire when the USAS and MK3A1 are equipped with FRAG rounds. All other shotguns correctly had a reduced rate of fire with frags, except the USAS and MK3A1.
-Fixed an Accuracy bug when the MK3A1 shotgun is equipped with FRAG or Slug rounds.
-Shotguns equipped with slugs will no longer automatically begin reloading if the weapon is zoomed when the clip is empty. This allows players to see where the slug lands before reloading.
-Fixed 12g FRAG rounds not breaking glass at long range.
-Players can now earn the shotgun Ribbon using the M26 MASS.
-The underslung grenade launchers for Russian rifles now properly report GP30 in the kill log.
-Fixed the AEK971 40mm shotgun round listing itself as FRAG in the kill log.
-Fixed the 40mm smoke grenade so it no longer passes through soldiers and unbroken objects before it detonates.

Several weapons have had recoil or accuracy adjusted in orer to balance these weapons in effectiveness and also increase the feeling of individuality in each gun

M27 IAR: No change. The M27 is a heavier version of the M416, giving it good all-around performance though it has worse performance on the move.
RPK-74M: Reduced the initial recoil and vertical recoil. The RPK-74M is a more stable firing platform than the comparable M27, though it lacks the M27's higher rate of fire.
M249: Added an initial recoil. The M249 is the fastest firing belt fed LMG, giving it superior suppressive and damage abilities. The initial recoil makes it a bit harder to run and gun, while making little overall impact on performance.
Type-88: Slightly increased the initial recoil, reduced muzzle drift. The Type88 fires the slowest of the medium caliber LMGs, though what it lacks in rate of fire it makes up for in controllability.
PKP: Reduced recoil but added a slight initial recoil, increased damage at max range. The Pecheneg has a heavy vertical recoil with a hard hitting round and little drift, this makes it excellent at sustained fire.
M60: Reduced the initial recoil, increased damage at all ranges. The M60 has a very low rate of fire that makes it the most controllable with the powerful 7.62x51mm round.
M240B: Added an initial recoil, increased damage at all ranges. The fastest firing medium MG, the M240 has a substantial muzzle kick and drift that makes all that power difficult to control.
QBB-95: Reduced the total recoil but increased muzzle drift and initial recoil. The QBB-95 should now kick harder but settle into full auto fire better, combined with the bullpup hip fire bonus this makes the QBB-95 a highly mobile LMG.
MG36: Added an initial recoil. The MG36 fires at a fast 750rpm and makes a nice middle ground between the controllability of a clip LMG and the sustained firepower of a belt fed LMG.

870: No change. The 870 is a popular and highly effective weapon.
DAO-12: Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The DAO-12 has a high magazine capacity with a slow reload that makes it a solid all around shotgun.
M1014: Increased the rate of fire from 200 max to 210 max. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The M1014 was underperforming compared to the USAS12 and 870, it should now be more viable in CQB thanks to a higher rate of fire.
S12k: Increased extended mag from 8 rounds to 10 rounds. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The S12k larger extended magazine but slower rate of fire should make it stand out against the M1014, while the DAO-12 has a higher capacity over all, but a slowe reload.
MK3A1: Increased magazine capacity to 8 and 12 for normal and extended mag respectively. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The MK3A1 has a lower ROF than the USAS12, giving it slightly more ammo makes this an edge vs the USAS.
USAS-12: Increased the initial recoil. Reduced the total pellets fired from 12 to 9. The USAS 12 has a higher ROF than other shotguns, this recoil change better balances that advantage and the pellets balance its damage output.

M4A1: No Change. Well-rounded carbine, with good rate of fire and controllable recoil.
M4: Increased vertical recoil, reduced horizontal recoil. The Burst only M4 should now feel different to its automatic sibling, the reduced horizontal recoil emphasizes the greater control you have in burst fire.
AKS-74U: Reduced initial recoil and vertical recoil. The AKS-74u's low rate of fire is paired with great controllability. The overall increase in sustained fire control should help this carbine stand out, while the first kick gives it character.
SG553: Reduced initial recoil and vertical recoil. The SG553 is a lower rate of fire carbine with greater controllability than the G36C. The change to initial recoil should better highlight this difference.
A91: No Change. The A91's high rate of fire and bullpup from the hip accuracy is offset by a poor controllability on full auto.
G36C: Reduced initial recoil. The G36C is a well-rounded carbine, with a medium rate of fire and a medium recoil. The 2 round burst mode gives this weapon an edge at mid-range.
SCAR-H: Increased damage at maximum range and increased max range. The SCAR-H fires a heavier round than all other carbines, giving it better stopping power at range at the cost of a low fire rate that penalizes it in CQB.
G53: Reduced recoil and drift, recoil settle times now similar to other carbines. The HK53 is a short carbine with a lot of initial kick but a stable recoil pattern and a medium rate of fire. The changes give it more character compared to the G36.
QBZ-95B: Reduced muzzle sway, recoil settle times now similar to other carbines. A bullpup like the A91, the QBZ-95B is steady on the move with a lower rate of fire for controllable shots at longer range. The built in foregrip is now properly reflected in the weapon's stats.

AK-74M: Reduced initial recoil and vertical recoil. The AK-74M sacrifices rate of fire for controllable automatic fire, the initial recoil was negatively affecting the feeling of controllability.
M16A3: No Change. The M16 (both A3 and A4) provide a well-rounded stable firing platform with a high rate of fire that is relatively controllable.
M16A4: Increased vertical recoil, reduced horizontal recoil. The Burst only M16A4 should now feel different to its automatic sibling, the reduced horizontal recoil emphasizes the greater control you have in burst fire.
M416: No change. The M416 is the middle ground AR, blending a medium recoil and rate of fire.
AEK-971: Increased initial recoil, reduced aimed accuracy slightly. The AEK has a very high rate of fire, and also a large muzzle drift that makes control difficult. The low initial recoil allowed a player to kill before the weapon's weaknesses kicked in while the reduced accuracy highlights its close range role.
F2000: Reduced vertical recoil, increased zoomed accuracy slightly. As a bullpup, the F2000 has a bonus to accuracy on the move and from the hip while its high rate of fire sacrifices controllability for saturation. The previous changes were an overreaction, this is a corrective update.
AN94: Reduced vertical recoil. The AN94's 2 round burst mode is incredibly accurate, but it suffers from a low rate of fire on fully automatic. The recoil in full auto has been reduced somewhat to offset this penalty and make the AN94 more attractive.
G3A3: Increased damage at all ranges, reduced vertical recoil. The G3A3's heavy recoil and heavy round are offset by a low rate of fire and a small magazine. The G3A3 was clearly outclassed at all ranges.
KH2002: No Change. The KH2002 is locked to burst fire, with a high rate of fire and a large muzzle drift the weapon favors accurate mid-range fire.
L85A2: Increased accuracy, reduced muzzle drift. The L85 differs from other bullpup style ARs by having a low rate of fire, the accuracy and controllability were too low to offset the rate of fire.
FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.

PP2000: Reduced the initial recoil. The PP2000 has a lower ROF than other PDWs and needed the controllability to be balanced.
UMP45: Reduced accuracy loss during full auto. The UMP45 hits hard and has a controllable recoil at the cost of a heavy initial recoil kick.
MP7: No Change. The MP7 has a very low recoil and a high muzzle drift that favors longer bursts than the P90.
AS VAL: Increased vertical recoil, reduced first shot recoil, reduced accuracy on the move. The AS VAL fires a long range, highly accurate, high damage projectile that favors short bursts or single fire when stationary. While still quite good from the hip, the AS VAL will suffer if fired while moving and aimed.
PDW-R: Reduced the initial recoil. The PDW-R has high recoil and favors burst fire, the added initial recoil was making it less effective in small bursts.
P90: Reduced the initial recoil. The P90 favors a run and gun play style using long bursts to control muzzle drift, the initial recoil was making bursting ineffective.
PP-19: Slightly reduced the initial recoil when firing, increased base damage. The PP-19's high initial recoil was over penalizing the burst fire needed to be effective on the low damage, high capacity weapon.

WEAPON ACCESSORIES:

SCOPES:

-Fixed the 7x scope not zooming to the full 7x on all weapons.
-Corrected the M39's laser sight so it points at the point of impact and aligns with scopes when zoomed.
-Fixed a misaligned scope crosshair on the G3A3 using the Rifle Scope 6x.
-Fixed the PKA and PKA-S scopes on the M416 having swapped zoom levels.
-The L96 Straight Pull bolt now functions properly.
-The L96 ironsights have been adjusted for a clearer aiming picture and correct use of the integral front sight.
-The L96 now properly shows scope glint when using the 8x, and 12x scopes.
-Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
-Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
-Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
-Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper sniper reticule

BIPOD:

-The Accuracy increase and Recoil reduction of the Bipod has been significantly improved for Assault Rifles and Carbines.
-The Bipod now provides similar Accuracy and Recoil benefits no matter if the weapon is fired while aiming or without aiming for all weapons. Previously only LMGs were worked this way. This especially improves the speed at which snipers can make follow up shots, and also allows effective unaimed suppressive fire with Assault Rifles and Carbines.
-Increased the Speed at which a bipod is deployed, allowing the user to obtain the bipod's bonus sooner after the deploy has started and allowing the weapon to be aimed in a far shorter time. The speed has been increased 40-50%, depending on the weapon and animation.

HEAVY BARREL:

-The Vertical Recoil penalty of the Heavy Barrel has been reduced. The value has been changed from a global percent increase to a weapon specific value.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Heavy Barrel to represent the added weight of the accessory, as well as focus the attachment on accurate mid and long range fire. The exact penalty amount is a weapon specific value.
-Several weapons with low default bullet speed now have their bullet speed increased when the Heavy Barrel is equipped. This is in effect for the A91, G3A3, AKS-74u, G36C, M4A1, SCAR-H, SG553, G53, and QBZ-95B.
-The Heavy Barrel is now also paired with Match Rounds which increase the maximum range of the weapon. The minimum and maximum damage are unchanged, weapons with the Heavy Barrel will be more effective in mid range.
-The Aimed Accuracy bonus provided by the Heavy Barrel has been increased. This will increase the effectiveness of the Heavy Barrel for small bursts, as originally intended.

IRNV FIXES:

-Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
-Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
-Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
-Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper sniper reticule.

FOREGRIP:

-The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.
-A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.

LASER SIGHT:

-The Hip Accuracy bonus provided by the Laser Sight has been increased. Some PDWs have had their crouch and prone base stats adjusted to prevent hip firing being more accurate than aimed fire when using a laser sight.
-The bonus is now a weapon specific value instead of a global percentage, some guns receive larger or smaller bonuses, though all bonuses are better than they were previously.

SUPPRESSOR:

-The Suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapon when equipped. Instead the Suppressor reduces the minimum and maximum range of the weapon, making it ideal for CQB and Stealth. This change will make the Suppressor slightly more effective at long range, where the bullet drop and speed makes shots difficult already, and reduces the power of the suppressor at mid range slightly.
-The Suppressor's recoil bonus remains unchanged at a global 10% decrease. This is less than the Flash Suppressor's bonus for all weapons.
-The Hip Accuracy penalty of the Suppressor has been changed from a global percentage to a per weapon value. Generally this penalty is higher now, but not for all weapons. Specifically, the belt LMGs and bolt Snipers do not have any additional hip fire penalty, as their penalty is already at the maximum possible value.
-Reduced the Aimed Accuracy bonus of the Suppressor from 50% to 25%. A Suppressor and Foregrip combo will have similar accuracy to a weapon without any Accessories, at the penalty of worse Hip Fire Accuracy and Range and with the benefit of much improved Stealth and reduced Recoil.

FLASH SUPPRESSOR:

-The Flash Suppressor no longer reduces accuracy for Automatic Fire.
-The Flash Suppressor now also works as a recoil compensator, reducing the Vertical Recoil by a weapon specific value. This bonus is larger than the bonus provided by the Suppressor.
-A small Hip Accuracy penalty has been added to the Flash Suppressor to represent the added weight of the accessory. The exact penalty amount is a weapon specific value.

GADGETS:

-Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
-Tweaked the controls and physics for the EOD bot to improve its handling and aiming capabilities.
-The Radio Beacon, Mortar, MAV, EOD bot, T-UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.
-The MAV now properly shows up in the Kill Feed. Previously it simply displayed "KILLED."
-The MAV can no longer be used as an elevator.
-Matched the motion sensor sweep frequency and range on the MAV to the TUGS.
-Players will no longer auto enter SOFLAM, MAV, and EOD bots after they are deployed.
-Players may now use their knife to destroy enemy equipment.
-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
-The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player's death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
-Claymores now live up to 5 seconds after a player dies, the player can have a max 2 claymores planted at the same time.
-Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
-Ammobags now stay until the user redeploys them like Medkits.
-Ammobags resupply bullets more quickly, but explosives resupply more slowly, especially 40mm grenades.
-Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry.
-Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4. Players desiring more rockets will want to use the Explosive spec.
-Slightly increased the heal rate of the Medical Crate.
-The MAV now will also descend by pressing the Crouch Toggle key. (PC)
-The M224 Mortar can no longer be deployed in an area that is out of combat for another team like a home base or other protected spawn.
-Tweaked M224 exit points so the player faces in the direction of the mortar when he exits.
-Mines, Claymores, C4 and other deployable items will now only appear on the minimap when spotted by a teammate.

GENERAL GAMEPLAY:

-Players should no longer take fall damage from short falls.
-Players now get up from Prone slightly faster, allowing better odds of getting away from a grenade or threat when prone.
-Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
-Reduced the black screen fade in time on spawn. The fade is still necessary for properly streaming in loading content at spawn, but it has been substantially reduced.
-Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
-Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
-Increased the speed at which a player regains accuracy when aiming after moving for a more responsive experience. Firing before fully zoomed will still result inaccurate fire.
-Increased the inaccuracy and recoil added when a player is fully suppressed.
-Shotgun Buck and Flechette rounds now have a less suppressive effect at medium to long range.
-Tweaked the damage levels of Buck and Flechette rounds to balance them with other weapons.
-Improved the suppression of the .44 magnum, .357 magnum, and the 5.8x42mm DAP88 rounds from the Type88 sniper.
-Attempting to Crouch (like Prone) will now properly interrupt Sprint.
-Increased the effectiveness of Suppression Resist Specialization.
-Parachutes now respond to turn and throttle inputs more quickly.
-Switching from primary weapons to sidearms and back now takes less time.
-Increased the effectiveness of explosive resistance.
-Tweaked bipod deploy settings so players can no longer deploy a bipod in places higher than chin level.
-The bipod should now be more reliable when deploying on top of sloped objects like cars and rocks.
-Fixed several issues with vaulting objects, especially for thin railings.
-The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a takedown is not possible.
-CRAM weapons on Carriers now count towards stationary weapon awards.

TEAM DEATHMATCH

-Fixed a bug where players would spawn close to the enemy team at the start of the round.
-Tehran Highway playable area has been doubled and is now the same as the Squad Deathmatch set up. Spawn points have been tweaked, and an extra spawn zone has been added north of the footbridge.
-Kharg Island has a new spawn zone layout, along with a bigger playable area and new cover objects. Spawn points have also been tweaked.
-Strike at Karkand spawns zones have been tweaked to improve player flow. Spawn points have been tweaked to improve safety upon spawning.
-Sharqi Peninsula spawn zones have been adjusted to optimize player movement. Spawn points have been tweaked so players spawn more safely.
-Seine Crossing spawn zone set up has been improved. There is a new spawn zone by the alleyway to the northwest with additional spawn points.
-Caspain Border spawn zones have been tweaked slightly.

SQUAD DEATHMATCH

-Fixed a bug where players would spawn close to the enemy team at the start of the round.
-Damavand Peak layout and spawn zones have been tightened to reduce the spread of players across the map
-Tehran Highway now features an extra spawn zone north of the footbridge, along with tweaked spawn points.
-Noshahr Canals spawn zones have been tweaked. Removed unsafe spawn points in the Northeast corner, and in the middle of the container area to the Southwest.
Unguided shells en rpg's zijn one shot, one kill tegen jets en heli's. MAV niet meer als lift en helaas geen C4 meer af laten gaan na respawn. En nig een hele rits andere tweaks!
G2A Gamekeys en ElectronicsLogitech PC GearBig Fish Games
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:34:38 #91
343954 Piger
pi_108308884
MAV niet als lift is zeker een pluspunt. Snipers moeten wel gevonden en neergehaald kunnen worden.

Geen C4 na de respawn is erg jammer. Best vaak dat een tank doorrijdt, nadat ik al wat c4 had geplakt.
Betekent niet meer af laten gaan dan ook dat het verdwenen is.. Of kan het via een smaw nog tot ontploffing komen?
Eerst denken, dan typen
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:47:26 #92
144984 xminator
pi_108309299
Beep beeps op jeeps _O_
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:02:43 #93
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_108309780
quote:
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
dan heeft de soflam (en de citv) dus helemaal geen nut meer? :?
of zie ik wat over het hoofd :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:08:29 #94
171406 Document1
893
pi_108309954
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dan heeft de soflam (en de citv) dus helemaal geen nut meer? :?
of zie ik wat over het hoofd :P
Die snap ik ook niet inderdaad.
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:18:51 #95
231587 dreamzk
No Homo
pi_108310277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dan heeft de soflam (en de citv) dus helemaal geen nut meer? :?
of zie ik wat over het hoofd :P
Ik denk dat dit vooral betrekking heeft op de Javelin enz. Neem aan dat guided shell hier niet onder valt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:00:11 #96
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_108319527
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Wat? Dat heet niet voor niets "skill". Tering. :')
Maar ze hebben dan ook die dingen in kracht af laten nemen. Ergens snap ik het wel, als het met missiles al moeilijk is. Als er een jet over je heen komt vliegen hou je hem sowieso nooit bij voor je main gun
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik denk dat dit vooral betrekking heeft op de Javelin enz. Neem aan dat guided shell hier niet onder valt.
Niet dus, met de guided shell kan je niet meer op choppers schieten volgens die lijst.
quote:
-The Knife now only takes two swipes to kill when attacking from a position where a take down is not possible.
Is er nog altijd 1 te veel. Wanneer takedown niet kan dan moet het gewoon alsnog 1 uithaal en kill zijn imo.
quote:
-Unguided tank rounds and RPGs will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Lekker scoren :D
quote:
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.
Wat is deze? Dus dan doe je extra moeite voor de zekerheid en dan is het nog niet genoeg?
quote:
-Flares will no longer break the lock of a vehicle that is locked on, it will only distract the missiles.
Oh tof, kunnen alle n00bs in jets met heat seekers je nog meer irriteren.
quote:
-Flares for Jets and Choppers now reload at 11 seconds again, except for the gunner, which remains unchanged at 20sec.
Is het dan niet vrijwel onmogelijk om een goed chopperteam sowieso neer te krijgen?
quote:
-Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
Fuck dat zeg :') Ik weet wel dat ze het zo bedoelen omdat je ook geen punten krijgt als die missile er in klapt maar dat ding heb je soms gewoon nodig als tank tegen irritante choppers. Zonder dat moet je onderhand zorgen dat er een goed persoon mee speelt in een jet of chopper om dat ding neer te halen dan.
quote:
-Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
-Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
Tof, want ik ga nu nog niet genoeg dood als ik ergens achter sta wat een random opblaast :') Op die manier killen zou je geen punten voor moeten krijgen naar mijn mening, en ja ik doe het ook wel eens.
quote:
-Reduced the damage AA guns (both mobile and stationary) do to infantry.
Zonde :D
quote:
-Disabled vehicles now have an increased reverse speed to help escape to cover after being disabled.
Gaat waarschijnlijk weinig helpen maar goed. Van mij is het niet nodig, als je je in die positie zet dat mensen je disabled krijgen voordat je weg kan komen is het je eigen schuld.
quote:
-The Z11w now properly functions with Below Radar.
-Below Radar will now also prevent the lock on of Stinger and IGLA missiles.
Wtf?
quote:
-All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
Oh oh..
quote:
-Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.
_O_
quote:
A91: No Change. The A91's high rate of fire and bullpup from the hip accuracy is offset by a poor controllability on full auto.
Deze moet ik nog gebruiken maar volgens mij is dat ding zwaar OP in vergelijking met andere, in ieder geval een hoop fanboys.
quote:
FAMAS: The FAMAS combines an extreme rate of fire with extreme recoil making it very difficult to use at anything other than close quarters combat. Due to update restrictions, the FAMAS had different stats on all 3 platforms. The FAMAS is now uniform on all platforms and now has the correct 25 round magazine.
Shit, dan is die nog sneller leeg :P Ach, even tot de 500 kills en dan klaar

MAV niet meer om meerdere mensen mee te killen, MAV niet meer als lift, C4 en claymores blijven half zo lang gespot, tof. Alleen 6 mijnen is imo iets te weinig gezien het geringe aantal spelers en de grootte van de levels en (soms) het gebrek aan goede plekken om ze te verbergen. MAar claymores verdwijnen nu dus ook weer na je dood? Dat zou wel jammer zijn weer. Zelfde met C4 niet kunnen detonaten na je dood. Nu heb je nog een kans als je het er al op had gezet waarna er 1 uitstapte
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:15:55 #97
258860 Cliffy
Groovy!
pi_108320628
Leuke patch dit... Helos dus nog moeilijker om neer te halen :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:04:40 #98
156591 Reintji
Q
pi_108330774
Is er ook een bonus wanneer je alles unlocked voor een wapen?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:40:56 #99
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_108332030
Nee je krijgt geen punten als je met een wapen "klaar" bent.

Die lijst met fixes hebben ze nu wel trouwens, nu alleen nog afwachten wanneer ze eindelijk eens met de patch komen :P

[ Bericht 65% gewijzigd door Catkiller op 24-02-2012 00:50:14 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:24:47 #100
-1 #ANONIEM
pi_108333071
Gister hadden we hier in Almelo een echte EOD bot



[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2012 01:25:17 ]
Zavvi - Fandom en GeekgearRazer gaming gearBig Fish Games
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')