Wat is er met dat filmpje aan de hand? Die "flexibele staart" is niet echt normaal. Op 0:10 zie je zelfs het hele vliegtuig flexen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef Woods het volgende:
Speciaal voor jullie de video upgeload
(Ik heb opgenomen in 1080, het is wat schokkerig maar hij detecteert alleen 720?)
Toch wel![]()
Viel me net pas op, ziet er echt gek uit ja, engquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat is er met dat filmpje aan de hand? Die "flexibele staart" is niet echt normaal. Op 0:10 zie je zelfs het hele vliegtuig flexen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waanzinnig filmpje. flexibele staart
twilight zone momentje vastgelegd door een fokkerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:59 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat is er met dat filmpje aan de hand? Die "flexibele staart" is niet echt normaal. Op 0:10 zie je zelfs het hele vliegtuig flexen.
Tuurlijk, precies de dag dat ik niet thuis benquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:31 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag landde ie op de Buitenveldertbaan.
Nee, aan het werk nu. Al kan ik m dan ook zien, maar vergetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:45 schreef Dos37 het volgende:
En was je vandaag thuis? dan had je hem weer kunnen zien
Dat hangt af van hoeveel kerosine, passagiers en bagage er in de beide kisten zitten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:21 schreef Kamper86 het volgende:
Vandaag zag ik er een opstijgen van emerites.
Het viel me op dat hij veel langzamer vloog als een 747, ook klom hij minder snel.
Wat een mooie machine!!!
Was het wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:17 schreef Libris het volgende:
Vanavond met SQ A380 van Singapore naar SydneyEerste keer met een A380
Je hebt niet in de gaten dat je in een dubbeldeks vliegtuig zit. Het voordeel is dat je iets meer ruimte hebt dan in bv een 777 en dat het leek of het stiller was. Op de heenweg een uur vertraging gehad omdat een van de deuren/luiken niet goed afsloot.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Was het wat?
Ik ga zelf in december en heb stoelen in een rij van twee geboekt dus geen rare Arabier naast ons
Een stuk of 80 vliegen er nu rond.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:11 schreef Kamper86 het volgende:
Hoeveel vliegen er nu rond dan.
Dan weet ik hoe bijzonder ik het moet vinden!
80 ongeveerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:11 schreef Kamper86 het volgende:
Hoeveel vliegen er nu rond dan.
Dan weet ik hoe bijzonder ik het moet vinden!
Het voordeel vond ik dat je in economy als je aan het raam zit, zeeën van ruimte hebt tussen je stoel en het daadwerkelijke raam, je hebt een soort vensterbank, erg fijn als je een dutje wilt doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:00 schreef Libris het volgende:
[..]
Je hebt niet in de gaten dat je in een dubbeldeks vliegtuig zit. Het voordeel is dat je iets meer ruimte hebt dan in bv een 777 en dat het leek of het stiller was. Op de heenweg een uur vertraging gehad omdat een van de deuren/luiken niet goed afsloot.
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 02:00 schreef Libris het volgende:
Je hebt niet in de gaten dat je in een dubbeldeks vliegtuig zit. Het voordeel is dat je iets meer ruimte hebt dan in bv een 777 en dat het leek of het stiller was.
Dan heb je toch juist niets om je hoofd tegenaan te leggen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:09 schreef Kopstoot het volgende:
Het voordeel vond ik dat je in economy als je aan het raam zit, zeeën van ruimte hebt tussen je stoel en het daadwerkelijke raam, je hebt een soort vensterbank, erg fijn als je een dutje wilt doen.
Jawel, alleen je kunt wat meer onderuit gezakt gaan liggen zeg maar, iets van een kussentje of trui ofzo ertussen en je ligt heerlijk!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:56 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist niets om je hoofd tegenaan te leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |