Contradiction much?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een pauper TTIk moet echt eens in de leer bij Ajacied422.
Dus jij durfde niet te wedden op een team met een win streak omdat jijzelf een losing streak had?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Borussia M'gladbach had een odd van 2,20 maar durfde dit op het allerlaatste moment niet aan door een losing streak
Zoiets vooral omdat Borussia M'gladbach uit slecht presteert of iig een stuk minder en al helemaal tegen op papier mindere ploegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus jij durfde niet te wedden op een team met een win streak omdat jijzelf een losing streak had?
Goeie ninja want ik had je bijna gecorrigeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets vooral omdat Borussia M'gladbach uit slecht presteert of iig een stuk minder en al helemaal tegen op papier mindere ploegen.
En terecht Ado is het spoor bijster en zelfs hun dragende krachten in de zin van Immers/Toornsta zijn volkomen uit vorm waardoor ook de aanval weinig kan uithalen. Aan de andere kant is en blijft het "maar" Excelsior.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef msnk het volgende:
Heb ook nog een dikke multibet lopen, maar daar heb ik ook winst voor ADO staan en... Ik weet het niet maar... Ik heb er weinig vertrouwen in
Lekker danquote:Hij sprong samen met de conducteur van de bus. Het tweetal bleef ongedeerd, maar hun voertuig raakte te water.
Alleen beneden Eredivisie live en mijn vader kijkt Schaatsenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:29 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Voor diegene die het leuk vinden;
Aanrader Everton tegen Blackpool voor de FA Cup.
Drenthe speelt zijn beste wedstrijd ooit, schitterende acties, al een goal na 36 seconde , heerlijke steekpassen, goeie verdedigende tackles, je zou bijna zeggen dat hij aan de coke zit maar een heerlijke wedstrijd om te kijken iig.
Djeez elke dag weer opzoek naar sexgetinte berichten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
FrontpageDat lees ik echt alleen maar om de artikelen van die Djeez
Oh en
[..]
Lekker dan
Is leuk joh houdt alles een beetje luchtig na die zware en vooral diepgaande analyses van Bruggink en Zenden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh god, wat is dat irritant zeg, die tweets in de rust bij Eredivisie Live...
Oninteressante teksten van dingen die iedereen al gezien heeft
Bazenlied niet haten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef msnk het volgende:
@TT
Ff serieus he, plaatsvervangende schaamte gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |