Shirt uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Melting wil weten wat ie deed
En wat zijn jullie aan het doen?quote:
TCquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat zijn jullie aan het doen?
nvmquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
TC
Oeps ik praat voor mn beurt![]()
Wat, was het Guidetti zijn tweede gele kaart? En dus rood? Die jongen moet het ook niet van zijn hersens hebben, is 't wel?quote:
Klopt hij had al geel, scoort, trekt shirt uit (dom), weer geel en dus rood! Mist wedstrijd tegen PSVquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, was het Guidetti zijn tweede gele kaart? En dus rood? Die jongen moet het ook niet van zijn hersens hebben, is 't wel?
Ja, geef de regel maar de schuldquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt hij had al geel, scoort, trekt shirt uit (dom), weer geel en dus rood! Mist wedstrijd tegen PSV
Kloteregel!
Ik heb dat altijd onzin gevondenquote:
drankje bij mij thuis....?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
Mweeeeeh wil drankje doen in stad, maar ook weer niet, omdat regen en alleen
Nu weet ik niet wat ik moet doen
Ja maar dan nog regent hetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
drankje bij mij thuis....?
kan ik lekker met mn mond open ademen en niesen zonder dak me erg geneer =D
helemaal waar =pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan nog regent het
Ja verdommequote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:58 schreef xFriendx het volgende:
Das wel slecht van Guidetti, zeker nu ze tegen PSV moeten en die dan missen.
en ga toch niet al te laat slapen hoor, van ademen wordt ik moe =pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Effe broertje whatsappen. Kijken hoe vrolijk hij is
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en ga toch niet al te laat slapen hoor, van ademen wordt ik moe =p
of lazarus en omgeven door herrie=pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm broertje reageerde nietdie is vast in een rotbui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |