Meer betalen om minder te gebruiken? Hoe kom je daar in godsnaam op?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik meer geheugen krijg voor dezelfde prijs vind ik het goed.
Maar als ik meer moet betalen om minder te gebruiken wordt het geen iPhone meer voor mij,
ze moeten gewoon een breed scala aan iPhones hebben met verschillende geheugens imo
Dus omdat jij het niets vindt, is iedereen die het wel doet, kansloos? Dat vind ik een vrij kansloze opmerking eigenlijk. Bovendien, wie zegt dat het alleen om gamen gaat? Ik meen me toch te herinneren dat ik het had over mensen die alle functionaliteit van hun iPhone gebruiken, en daarom veel ruimte nodig hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef David Letterman het volgende:
Vind sowieso veel gamen op je iPhone vrij kansloos...zijn betere dingen voor...
Op zo'n klein schermpje een beetje kloten, vind het helemaal niks...
Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Meer betalen om minder te gebruiken? Hoe kom je daar in godsnaam op?
Mij punt is dat het wel weer eens tijd wordt om de opslag van elk model in de verschillende prijsklassen weer te verdubbelen. Je weet wel, zoals ze eerst bij elke nieuwe generatie iPhone deden.
[..]
Dus omdat jij het niets vindt, is iedereen die het wel doet, kansloos? Dat vind ik een vrij kansloze opmerking eigenlijk. Bovendien, wie zegt dat het alleen om gamen gaat? Ik meen me toch te herinneren dat ik het had over mensen die alle functionaliteit van hun iPhone gebruiken, en daarom veel ruimte nodig hebben.
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Gewoon vanaf 32GB gaan bouwen met de prijzen van nu. Ooit zal je die 8GB en 16GB versies stop moeten zetten.
Ik zeg alleen dat ik het gamen op je iPhone kansloos vind en daarom daar geen groter geheugen voor nodig heb...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niets vindt, is iedereen die het wel doet, kansloos? Dat vind ik een vrij kansloze opmerking eigenlijk. Bovendien, wie zegt dat het alleen om gamen gaat? Ik meen me toch te herinneren dat ik het had over mensen die alle functionaliteit van hun iPhone gebruiken, en daarom veel ruimte nodig hebben.
Moeilijk hè, lezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het gamen op je iPhone kansloos vind en daarom daar geen groter geheugen voor nodig heb...
Als jij standaard meer geheugen wil hebben om daarmee de mogelijkheid te hebben om veel te gamen: prima!
Nogmaals: ik veroordeel andere gebruikers niet...nou niet zo reageren alsof ik je in je kruis trap...
Ja, maar ik ben dan ook een ongelofelijke mongool met een iq van 0,2...quote:
Touchéquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:40 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een ongelofelijke mongool met een iq van 0,2...
Rick Ross jonge. Hij deelt die punches uit en gaat lekker aan de zijlijn staan wachten tot mensen gaan vechten.quote:
Als jij het zegt.. Dat zouden niet mijn woorden zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:40 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook een ongelofelijke mongool met een iq van 0,2...
Kijk reactiesquote:
Wou net zeggen.. neppert?quote:
Ja, geldklopperij.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, geldklopperij.
Voor pokemon moet je gewoon jailbreaken
Gewoon je iDevice jailbreaken, kan je elke Pokémon spelen en is nog gratis ookquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Duidelijk inderdaad. Was bijna zover om het te kopen.
Zal mij binnenkort eens verdiepen in het jailbreaken voor iPhone.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon je iDevice jailbreaken, kan je elke Pokémon spelen en is nog gratis ook
Als je hulp wil hebben mag je het zeggen, heb al een lange tijd een handel erinquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zal mij binnenkort eens verdiepen in het jailbreaken voor iPhone.
quote:Op zondag 19 februari 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je hulp wil hebben mag je het zeggen, heb al een lange tijd een handel erin
Ik ben serieus, ik verkoop jailbreaks voor een 10tje op schoolquote:
Ik geloof best dat je serieus bent. Daarom dequote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben serieus, ik verkoop jailbreaks voor een 10tje op school
Het verdient beter dan een krantenwijk en ik hoef minder te doen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je serieus bent. Daarom de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |